PDA

Επιστροφή στο Forum : Πως να πάρω τα λεφτά μου πίσω?



fagana2000
21-01-06, 04:47
Πήρα ενα adsl in a box από Γερμανό και θέλω να το επιστρέψω γιατί στην περιοχή μου τελείωσαν οι πόρτες αλλά πρέπει να έρθει άλλο dslam από Αθήνα και θα περάσει τουλάχιστον μήνας. Φυσικά δε με συμφέρει να ενεργοποιηθεί η γραμμή μου από Μάρτιο και βάλε γιατί οι 6 μήνες της προσφοράς πέφτουν το καλοκαίρι που θα λείπω γιατί είμαι φοιτητής. Έστειλα μήνυμα στην τεχνική υποστήριξη από το site της forthnet και φυσικά με έγραψαν κανονικά. Παίζει να πάρω τα λεφτά μου πίσω ή απλά να κλαίω 130 ευρώ?

minovg
21-01-06, 04:55
Είναι κλειστό το πακέτο, το έχεις ανοίξει;
Μετά την απομάκρυνση του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται φίλε...
Αν έχει ανοιχτεί, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να το βάλεις σε αγγελία και να το πουλήσεις ελαφρώς φθηνότερα...

fagana2000
21-01-06, 05:12
μα φυσικά και είναι ανοιχτό.πως θα έκανα την αίτηση που βρίσκεται μέσα στο κουτί αλλιώς? Ακόμα κι έτσι να είναι δεν έπρεπε να μου απαντήσουν απο τη forthnet?έχουν άθλιο service...άλλες διο φορές που πήρα τηλέφωνο δεν ήξεραν να μου απαντήσουν

immortal1979
21-01-06, 08:33
Προσπαθησε να βγαλεις ακρη με κανα τηλ. γιατι με τα e-mail η εταιρεια θα απαντησει αλλα δεν ξερω ποτε. κανε κατι γρηγορα πριν ενεργοποιηθει η συνδεση. κοιτα τι θα σου προτεινουν αυτοι. παντως αν ενεργοποιηθει η συνδεση κλαφτα τα λεφτα. παρε τηλ. σημερα κιολας.

theodoros2004
21-01-06, 10:17
Δυσκολο να παρεις τα λεφτα σου πισω φιλε μου...μιας και θα υπαρχουν πορτες στην περιοχη σου σε λιγο καιρο και επειδη δεν τους ενδιαφερει ποτε θα το χρησιμοποιησεις εσυ αρκει που το αγορασες.

johnios
21-01-06, 11:54
Στο FAQ του in-a-box στην επίσημη σελίδα της forthnet λέει αυτό:


Αν έχω αγοράσει το ADSL in-a-box και δεν υπάρχουν διαθέσιμες πόρτες ADSL στην περιοχή μου; (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:ToggleDiv%28%27supportFaq_posting_126902%27%29)