PDA

Επιστροφή στο Forum : περιορισμένος χώρος στο linux



vril
18-06-09, 13:23
Είμαι αρχάριος στο linux και εγκατέστησα τη διανομή ubuntu 9.04. Πραγματοποίησα την εγκατάσταση αφήνοντας τις προεπιλογές στο παράθυρο διαλόγου, μιας και δε γνωρίζω προκειμένου να επέμβω, και όταν ολοκληρώθηκε διαπίστωσα ότι οι διάφοροι φάκελοι έχουν ελεύθερο χώρο μόλις 80 mb. Προηγουμένως είχα επαναλάβει τη διαδικασία αρκετές φορές για ποικίλους λόγους που κρίνω περιττό να αναφέρω. Πως το ρυθμίζω, λοιπόν, αυτό;

jim_p
18-06-09, 13:31
Επειδη η εγκατασταση του ubuntu γινεται και μεσα απο τα windows, και επειδη οπως λες εισαι αρχαριος, μηπως την εκανες ετσι?

Αν ναι, παιζει το wubi να δεσμευσε Χ GB απο το σκληρο σου για να κανει ενα "partition" (βασικα pre-allocated space ειναι) και να σε αφησε με λιγο χωρο στο partition/σκληρο των windows.

Simpleton
18-06-09, 13:36
Για ποιους φακέλους μιλάμε;

_sleeper
18-06-09, 14:55
κ μένα wubi μου βρωμάει εδώ.

vril
18-06-09, 15:21
Επειδη η εγκατασταση του ubuntu γινεται και μεσα απο τα windows, και επειδη οπως λες εισαι αρχαριος, μηπως την εκανες ετσι?

Αν ναι, παιζει το wubi να δεσμευσε Χ GB απο το σκληρο σου για να κανει ενα "partition" (βασικα pre-allocated space ειναι) και να σε αφησε με λιγο χωρο στο partition/σκληρο των windows.
Δεν ξέρω, άφησα τις προεπιλογές όπως ήταν. Από την άλλη, δεν θυμάμαι ο οδηγός εγκατάστασης να παρείχε δυνατότητα να επιλέξεις partition.

........Auto merged post: vril πρόσθεσε 0 λεπτά και 37 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Για ποιους φακέλους μιλάμε;
/home, /etc, /bin κλπ.

........Auto merged post: vril πρόσθεσε 0 λεπτά και 53 δευτερόλεπτα αργότερα ........


κ μένα wubi μου βρωμάει εδώ.
Το πακέτο είχε όντως ένα wubi.exe.

jim_p
18-06-09, 17:57