PDA

Επιστροφή στο Forum : Windows media encoder



naftilos
05-12-03, 18:11
Ξέρει κανένας ρε παιδιά, πως διάολο θα κάνω το windows media encoder να παίζει έξω από το router (jetspeed)? Είμαι ψιλοάσχετος. Αλλά ψιλό. Λοιπόν έχουμε ένα απλό δίκτυο σε xp ο ένας υπολογιστής έίναι συνδεδεμένος με usb με το jetspeed. Βλέπει κανονικά ίντερνετ και αυτός και οι άλλοι πέντε μέσω του sharing. Μέχρι εδώ καλά. Τρέχω στον υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος στο jetspeed το windows media encoder 9 και παίζει κανονικά στο τοπικό αλλά δεν βγαίνει έξω καθόλου. Απ' ότι καταλαβαίνω πρέπει μάλλον να ανοίξω κάποιες πόρτες στο jetspeed, μπορείτε να βοηθήσετε ρε παιδιά να.. ξεδιπλώσω το ταλέντο μου στο ραδιόφωνο?

tolisp
05-12-03, 20:02
afto pou les einai pragmatika endiaferon - xwris na to exw kanei oloklirwmena, ena prwto psaksimo ston windows media player 9 mou "apokalipse" oti mporeis na ton parametropoiiseis PLIRWS kai na katefthineis esi poia ports theleis na xrisimopoiei (apo ta properties tou)
Praktika afto simainei oti dialegeis ta ports pou theleis (tha dialega kapoia pou einai HDH anoikta sto NAT gia na min tripaw to firewall kai allou askopa... px MSN messenger, mirc klp) kai ta "dilwneis" sta koutakia tou properties.
Mia aporia... giati sindeeis to Jetspeed sto ATHLIO usb kai oxi sto ethernet port????
Epeidi afta pou grafw edw einai apla idees kai oxi kati pou exw dokimasei (mallon brika paixnidi gia afto to weekend hehehe) grapse edw an theleis ti ekanes kai an doulebei ok! :)

naftilos
06-12-03, 08:10
α) Το πρώτο πρόβλημα είναι ότι το windows media encoder μπερδεύεται (μάλλον) και κάνει broadcasting σε διευθύνσεις του τύπου 192.168.x.x .
β) δοκίμασα με την πόρτα 8080 που αν δεν κάνω λάθος είναι για web. Ενώ με σύνδεση στο isdn δουλεύει στο dsl ντεν καταλαμπαίνει. (κάνει encoding στο 192.168. κλπ κλπ
γ) Διαβάζοντας στο φόρουμ για το reserved mapping προσπάθησα να ανοίξω μία πόρτα στο nat αλλά ότι και αν έκανα μου βγάζει webserver:Error adding NAT reserved mapping pool item0