PDA

Επιστροφή στο Forum : Email στην ΕΕΤΤ για το πρόβλημα με τα πακέτα



pinkisntwell
07-02-06, 15:58
Έστειλα το εξής στην ΕΕΤΤ, αν κάποιος έχει γνώμη ή ένσταση είναι ευπρόσδεκτα.


Το πρόβλημα είναι γνωστό εδώ και σχεδόν ένα χρόνο, ο ΟΤΕ ισχυρίζεται
ότι προσπαθεί να το λύσει, αλλά δεν έχει υπάρξει καμία απολύτως
βελτίωση, αντιθέτως όπως αναφέρεται το πρόβλημα έχει επεκταθεί από τις
384 γραμμές στις 512 και προσφάτως και στις 1024.

Επίσης το πρόβλημα αυτό αφορά την υποδομή του ΟΤΕ και έτσι υπάρχει
ανεξαρτήτως ISP (εφ' όσον η σύνδεση χρησιμοποιεί γραμμή ΟΤΕ).

Ο ΟΤΕ περιορίζει τα TCP/IP πακέτα που περνάνε από μια γραμμή ADSL. Τα
πακέτα είναι διαφόρων μεγεθών. Ο ΟΤΕ δεν κάνει καμία διάκριση,
περιορίζει τα πακέτα (σε 20 περίπου ανά δευτερόλεπτο τις ώρες αιχμής
και σε 40 περίπου τις άλλες ώρες και σε γραμμή 384) με αποτέλεσμα όσες
εφαρμογές χρησιμοποιούν μεγάλα πακέτα να επηρεάζονται ελαφρώς αλλά
όσες εφαρμογές χρησιμοποιούν μικρά πακέτα να αχρηστεύουν τη γραμμή
πολύ γρήγορα. Ενδεικτικά μπορώ να αναφέρω ότι αν μία εφαρμογή
χρησιμοποιεί πακέτα των 200 bytes τότε σε ώρα αιχμής ο ΟΤΕ θα
περιορίσει όλη τη γραμμή σε 20 επί 200 bytes ανά δευτερόλεπτο, δηλαδή
σε περίπου 3,9 KB/s ή 31,2 kbps! Αυτό είναι σε αντιδιαστολή με τη
διαφημιζόμενη ταχύτητα του ΟΤΕ και των ISP που είναι 384 kbps.

Με τον όρο "αχρηστέυουν" παραπάνω εννοώ το εξής: Όταν σε κάποια γραμμή
ξεπεραστεί το όριο το οποίο επιβάλλει ο ΟΤΕ, τα περαιτέρω πακέτα
μπαίνουν σε ουρά, με αποτέλεσμα το ping να ανεβαίνει σταδιακά. Συνήθως
μετά από 30-40 δευτερόλεπτα επικοινωνίας το ping φτάνει τα 18-30
δευτερόλεπτα, ενώ υπό κανονικές συνθήκες δε θα ξεπερνούσε τα 200 ms,
δηλαδή το 1/5 του δευτερολέπτου!

Οι εφαρμογές οι οποίες πλήττονται από τον περιορισμό αυτό είναι:

Εφαρμογές voip, εφαρμογές δηλαδή που επιτρέπουν την "τηλεφωνική"
συνομιλία μέσω του internet. Αυτές οι εφαρμογές απαιτούν πολύ μικρό
bandwidth, της τάξεως των 40-50 kbps. Με τον περιορισμό που επιβάλλει
ο ΟΤΕ δε δύναται να λειτουργήσουν ικανοποιητικά πάρα μόνο σε
μεταμεσονύκτιες ώρες.

Παιχνίδα online, καθώς και οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή που απαιτεί άμεση
ενημέρωση από το δίκτυο. Εδώ να σημειώσω ότι ο ΟΤΕ διαφημίζει πολύ
ενεργά ότι μέσα από τις υπηρεσίες του μπορείς να χρησιμοποιείς
παιχνίδια online. Είμαι σίγουρος ότι οποτεδήποτε παρακολουθείτε
τηλεόραση θα πέσετε σε κάποια διαφήμιση του ΟΤΕ που με τη βοήθεια του
Χατζηγιάννη προσπαθεί να παραπλανήσει τον κόσμο μη αναφέροντας το
ανωτέρω πρόβλημα.

Σε επικοινωνίες που έχουν γίνει με τον ΟΤΕ αναφέρει ότι το πρόβλημα
"ερευνάται" και ότι είναι άγνωστο αν και πότε θα διορθωθεί. Εγώ
προσθέτω ότι όλον αυτόν τον καιρό που ερευνάται το πρόβλημα έχει
επεκταθεί εκτενώς και επηρεάζει πια όλες τις γραμμές ανεξαρτήτου
bandwidth (384, 512, 1024).

Είναι ευνόητο ότι ενδεχόμενη λύση του προβλήματος αυτού θα έστρεφε
πολύ κόσμο στην υιοθέτηση του voip για τις συνομιλίες του (όπως
γίνεται παγκοσμίως) και ο ΟΤΕ θα έχανε μεγάλο μέρος των εσόδων από
τηλεφωνικές κλήσεις, ειδικά υπεραστικές.

Σας ενημερώνω ότι το πρόβλημα παρακολουθείται εκτενώς από τα μέλη του
forum στο www.adslgr.com (http://www.adslgr.com/forum/../) και μία από τις συζητήσεις που το συζητά
(http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=25276) έχει συγκεντρώσει
περισσότερα από 1900 μυνήματα από το Σεπτέμβριο που άνοιξε.

Σας ενημερώνω επίσης ότι το παρόν θα δημοσιευτεί και στο forum αυτό
έτσι ώστε να μπορέσει η κοινότητα των χρηστών του adsl να παρακολουθεί
την εξέλιξη του θέματος.

Με εκτίμηση,
xxxxxxxxxxxxxxx

sigalakos
07-02-06, 16:45
Όχι μόνο συμφωνώ και επαυξάνω, αλλά προτείνω όλοι να το κάνουμε copy και paste και να το στείλουμε ΕΠΩΝΥΜΑ με τη σειρά μας στον ΕΕΤΤ (info@eett.gr). Εγώ το έκανα. Η κατάστασή με το Skype έχει καταντήσει τραγική πια!

pinkisntwell
07-02-06, 16:52
H διεύθυνση είναι katanalotes@eett.gr

xmapas
07-02-06, 17:14
Καλο κουράγιο.

Εστειλα κι εγω πριν καμια 10αρια μερες αντοιστιχες αιτησεις στους παρακατω φορεις;

ΕΕΤΤ ( http://www.eett.gr )
ΙΝΚΑ ( http://62.192.64.71 )
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ( http://www.efpolis.gr )

Οσο πιο πολλες σταλουν,τοσο πιο σοβαρα θα το δουν το θεμα.
Βαλτε ολοι ενα χερακι να δουμε ασπρη μερα.
Αφιερωστε 5 λεπτα απο τον χρονο σας να στειλετε ενα mail εστω και copy-paste απο την παραπανω αιτηση.Δεν ειναι αναγκη να εχετε γραμμη στο ονομα σας.Αρκει να αναφερετε σε ποιο ονομα ειναι η γραμμη.

Εχω αναφερει λεπτομερειες και στο σχετικο θεμα με τον περιορισμο πακετων απο ΟΤΕ.

[PWN] ROXAMIS
07-02-06, 17:14
Προσωπικά από τις αρχές Ιανουαρίου έχω στείλει αυτό στην εεττ..
Πάρε ένα τηλέφωνο και ζητά ποιο αριθμό πρωτοκόλλου έχεις πάρει και ποιος υπάλληλος ασχολείται με αυτό …
Εμείς από Πάτρα θα στείλουμε και ομαδικά αυτό το έγγραφο με περίπου 60 υπογραφές ..
Η σύνταξη του εγγράφου δεν είναι δικιά μου απλός την χρησιμοποίησα για δικιά μου χρήση από ομαδική προσπάθεια που όπως σου είπα είναι σε εξέλιξη με πολλούς αποδέκτες

OTE ΠΑΤΡΑΣ - Μάζεμα υπογραφών
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=27362




Ημερομηνία: xx-01-2006

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ
Ονοματεπώνυμο: Xxxxxxx xxx
(υποχρεωτικό πεδίο)
Διεύθυνση: xxxxxxx Πάτρα

Τηλέφωνο: 26104xxxxxxx Κινητ 69736xxxxxxx

e-mail: xxxxxxx@yahoo.gr
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡEΙΑΣ-ΠΑΡΟΧΟΥ
Επωνυμία Εταιρείας : ΟΤΕ Α.Ε

Διεύθυνση :

Τηλέφωνο :
ΘΕΜΑ Yποβαθμισμένη ποιότητα ADSL

Είμαι στη δυσάρεστη θέση να συντάξω αυτή την επιστολή
δ ι α μ α ρ τ υ ρ ό μ ε ν ο ς εντόνως για την παγίως υποβαθμισμένη ποιότητα της
υπηρεσίας με την εμπορική ονομασία «Fast Internet – ADSL», που παρέχεται στην
περιοχή μου από την εταιρεία ΟΤΕ Α.Ε .
Ανήκω στο συνδρομητικό Τ/Κ «Κωνσταντινουπόλεως» της πόλης των Πατρών, στο οποία σταθερά εντοπίζονται οι μεγαλύτερες δυσλειτουργίες από το πρώτο κιόλας χρονικό διάστημα διάθεσης της υπηρεσίας .
Eχω γραμμή ADSL 512 από την εταιρεία ΟΤΕ Α.Ε ,έχω δοκιμάσει με παροχους isp πολλών
εταιριών μεταξύ αυτών και ΟΤΕΝΕΤ με τα ίδια αποτελέσματα ..
Χωρίς να θέλω να εισέλθω σε τεχνικές λεπτομέρειες, των οποίων βεβαίως
καλύτερη γνώση έχουν οι τεχνικοί της εταιρείας ΟΤΕ Α.Ε θα ήθελα να εστιάσω σε
δυο παραμέτρους ως προς την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας «Fast Internet –
ADSL», έτσι όπως αυτές γίνονται αντιληπτές από το μέσο χρήστη:
• Ο ρυθμός μετάδοσης στην κατεύθυνση της καθόδου (download) απέχει
πολλάκις από τις ονομαστικές τιμές που αναφέρονται και που σύμφωνα με
αυτές τιμολογούμαι.. Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι τυπικές εφαρμογές
Internet (πχ file transferring, browsing κτλ), που κάνουν χρήση του πλέον
αξιόπιστου πρωτοκόλλου μεταφοράς (TCP), στο μεγαλύτερο διάστημα του
24ώρου επιτυγχάνουν ρυθμούς μετάδοσης που αντιστοιχούν σε ποσοστό κατά πολύ
μικρότερο από τους ονομαστικούς!
Σε καμία περίπτωση οι παραπάνω επιδόσεις και ιδιαίτερα η παγιοποίησή τους
στο πέρασμα του χρόνου δεν μπορούν να αιτιολογηθούν από το «μη
εγγυημένο» χαρακτήρα της υπηρεσίας. Σαφέστατα κινούνται πολύ πέρα από
τα όρια οποιασδήποτε ανεκτής στατιστικής απόκλισης και καταδεικνύουν
τεχνικές ανεπάρκειες από μέρους της εταιρείας ΟΤΕ Α.Ε .
• Η μέση καθυστέρηση μετάδοσης των πακέτων δεδομένων (round trip
delay) μετρούμενη έως το άκρο του Ευρυζωνικού Εξυπηρετητή
Απομακρυσμένης Πρόσβασης (BBRAS) και ανάστροφα, σε συνθήκες
πλήρους αδράνειας από την πλευρά του συνδρομητή, κυμαίνεται σε χρονικές
τιμές πολύ μεγαλύτερες από τις διεθνώς αποδεκτές για τέτοιου τύπου
«ευρυζωνική» υπηρεσία!
Όπως γνωρίζετε η παραπάνω παράμετρος είναι ζωτικής σημασίας για πολλές
εφαρμογές και ειδικότερα για ορισμένες εφαρμογές ψυχαγωγίας (πχ on-line games)
Σε αντιπαραβολή των παραπάνω διαπιστώσεών μου σας υπενθυμίζω ότι oι
διαφημίσεις της υπηρεσίας αυτής σε έντυπα, στον ηλεκτρονικό τύπο και στο Internet
«υπόσχονται» τελείως διαφορετική ποιότητα της υπηρεσίας, από αυτήν που μου
παρέχεται στην περιοχή μου από το dslam που με εξυπηρετεί .

• Ενδεικτικά στον δικτυακό τόπο του ηλεκτρ. καταστήματος της εταιρείας ΟΤΕ Α.Ε http://www.ote-shop.gr/ote_adsl.htm κάτω από τη επικεφαλίδα «Γρήγορο
Download» παρουσιάζεται ένα αρχείο μεγέθους 1ΜΒ να «κατεβαίνει» στον
υπολογιστή του χρήστη σε χρόνους 26/20/10 sec για ADSL προσβάσεις
384/512/1024 kbps, αντίστοιχα. Οι χρόνοι αυτοί απέχουν μακράν της
πραγματικότητας και δεν μπορούν να επιτευχθούν ούτε κατά τις ώρες «μη
αιχμής» του 24ώρου.
• Επίσης σε πλήθος διαφημιστικών μηνυμάτων, αλλά και στον δικτυακό τόπο
http://www.oteshop.gr/home/adslconnx_home_demo.htm γίνεται λόγος για
υποστήριξη διαδραστικών παιχνιδιών στο Internet υπό το σλόγκαν
«Απολαμβάνω τα αγαπημένα μου on-line παιχνίδια»!
Σας πληροφορώ ότι εξαιτίας όσων αναφέρω παραπάνω και κυρίως της
πολύ μεγάλης καθυστέρησης στη μετάδοσης των πακέτων πληροφορίας κάτι
τέτοιο καθίσταται πρακτικά αδύνατο!
Θεωρώ ότι με βάση τα παραπάνω υπάρχει πλήρης αναντιστοιχία
διαφημιζόμενης - παρεχόμενης υπηρεσίας και τουλάχιστον μη εκπλήρωση
των υποχρεώσεών– αν όχι έλλειμμα σεβασμού- στους πελάτες-συνδρομητές
ADSL της περιοχής μου .
Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι το πρόβλημα εστιάζεται στην γραμμή που μου παρέχει
η εταιρεία ΟΤΕ Α.Ε και όχι σε παροχο isp καθώς εκατοντάδες και άλλοι χρήστες του dslam
«Κωνσταντινουπόλεως» της πόλης των Πατρών έχουν σοβαρότατα προβλήματα..
Δείτε στον δικτυακό τόπο http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=6398
Τεχνικοί του ΟΤΕ Α.Ε που έχουν αναλάβει να διεκπεραιώνουν βλάβες η δυσλειτουργίες στην πόλη των Πατρών σηκώνουν τα χέρια ψηλά λέγοντας ότι όλα είναι καλά με την γραμμή μου και ότι εάν δεν γίνει αναβάθμιση από Αθήνα δεν μπορούν να κάνουν κάτι.
Το εν λόγω κέντρο που ανήκω είναι κοντά στο Πανεπιστήμιο Πατρών και περιοχή διαμονής πολλών φοιτητών …μια περιοχή όπου η διείσδυση της ADSL υπηρεσίας ΟΤΕ στο
καταναλωτικό κοινό είναι ιδιαίτερα μεγάλη και κατά συνέπεια τα έσοδα της
εταιρείας από αυτή είναι αναλόγως αυξημένα, θα ανάμενα και μια
ανάλογη ανταπόκριση από την εταιρεία ΟΤΕ Α.Ε .
Θα περίμενε κανείς ότι σε ένα κέντρο με τόσο πολύ διείσδυση της ADSL υπηρεσίας
αλλά ίσως και συγκεκριμένων εφαρμογών p2p mp3 downloading games video streaming που γίνονται από τους περισσότερους χρήστες φοιτητές του συνδρομητικου Τ/Κ «Κωνσταντινουπόλεως» της πόλης των Πατρών θα υπήρχε και μια διαφορετική αντιμετώπιση του προβλήματος …
Δικαιολογίες τύπου η γραμμή σας είναι σαν μια εθνική οδός η οποία όταν έχει πολλά αυτοκίνητα
αντιμετωπίζει προβλήματα δεν χωρούν…Να φτιαχτεί μεγαλύτερη η εθνική οδός αφού βλέπετε ότι συνέχεια οι ανάγκες μεγαλώνουν στο Τ/Κ «Κωνσταντινουπόλεως» κάτι άλλωστε που αναφέρουν ως μοναδική λύση και τεχνικοί του ΟΤΕ Α.Ε..
Δεν είναι τυχαίο ότι κατά την περίοδο γιορτών Χριστουγέννων όπου οι περισσότεροι χρήστες
απουσιάζουν δεν υπάρχουν προβλήματα ..αυτό σημαίνει ότι το Τ/Κ«Κωνσταντινουπόλεως
δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στον αριθμό χρηστών που είναι συνδεμένοι επάνω του..


Σας καλώ λοιπόν εκτός από την κοινοποίηση τις επιστολής αυτής προς ΟΤΕ Α.Ε
αλλά και αποστολής σε εμένα απάντησης από την εν λόγω εταιρεία κάτι που θα μπορούσα να κάνω και μόνος μου να προβείτε σε κάθε ενέργεια που απαιτείται από μέρους σας ως Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων για την άμεση αποκατάσταση της ποιότητας της υπηρεσίας«Fast Internet – ADSL» στο ανωτέρω Τ/Κ που σας υπόδειξα σε όλες τις βαθμίδες των
προσβάσεων. Ακόμη να λάβετε όλα εκείνα τα μέτρα που θα διασφαλίσουν υψηλά επίπεδα ποιότητας και στο μέλλον, δεδομένης της αναμενόμενης αύξησης των συνδρομητών ADSL στην περιοχή μου για το προσεχές διάστημα λόγω του επερχόμενου φτηνού Internet για φοιτητές
Εγώ ως καταναλωτής αναμένω τις ενέργειές σας και επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου και κάθε θεμιτού τρόπου προάσπισης των συμφερόντων μου, σύμφωνα πάντοτε με τις κείμενες διατάξεις του Ελληνικού και Ευρωπαϊκού Δικαίου ..

Με εκτίμηση,
Ο κάτωθι υπογεγραμμένος
XXXXXXXXXX xxxxxxx

malakudi
07-02-06, 17:32
Έστειλα το εξής στην ΕΕΤΤ, αν κάποιος έχει γνώμη ή ένσταση είναι ευπρόσδεκτα.

Θα πρέπει να διορθωθεί λίγο το μήνυμα και να μην λέει "Ο ΟΤΕ περιορίζει τα TCP/IP πακέτα που περνάνε από μια γραμμή ADSL. Τα πακέτα είναι διαφόρων μεγεθών. Ο ΟΤΕ δεν κάνει καμία διάκριση, περιορίζει τα πακέτα (σε 20 περίπου ανά δευτερόλεπτο τις ώρες αιχμής και σε 40 περίπου τις άλλες ώρες και σε γραμμή 384) ..."

Όπως αναφέρεται το παραπάνω δεν ισχύει, γιατί δεν γίνεται σκόπιμα ο περιορισμός ούτε είναι με συγκεκριμένο ρυθμό. Επίσης δε μιλάμε για περιορισμό πακέτων αλλά για περιορισμό στο ρυθμό μεταφοράς πακέτων. Αντ' αυτού λοιπόν μπορεί να γραφτεί το εξής:

"Ο τρόπος που έχει υλοποιηθεί το δίκτυο ADSL του ΟΤΕ", (εδώ μπορούν να μπουν και κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες αν θέλεις αλλά δεν είναι και ανάγκη) " οδηγεί στο φαινόμενο να δημιουργείται περιορισμός στο ρυθμό μεταφοράς πακέτων, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους. Ο περιορισμός είναι μεταβλητός, δημιουργείται όταν το διαθέσιμο εύρος ζώνης δε φτάνει να εξυπηρετήσει όλους τους χρήστες ενός DSLAM και είναι τόσο χαμηλότερος όσο περισσότεροι χρήστες του ίδιου DSLAM προσπαθούν να κάνουν χρήση της υπηρεσίας ADSL. Σαν παράδειγμα μπορούμε να πούμε πως στα περισσότερα DSLAM οι χρήστες 384 (που είναι και οι περισσότεροι) στις ώρες αιχμής φτάνουν να περιορίζονται σε τιμές που κυμαίνονται από 13 ως 25 πακέτων/sec ενώ σε ώρες μη αιχμής (πχ αργά τα ξημερώματα) να κυμαίνονται από 25 ως 40. Αποτέλεσμα είναι όσες εφαρμογές ..." και συνεχίζει όπως το έχεις γράψει.

Παρακάτω, στο σημείο που λες "το όριο το οποίο επιβάλλει ο ΟΤΕ" θα πρέπει να γίνει "το κατά περίπτωση όριο που δημιουργείται από την υποδομή του ΟΤΕ".

Κατά τα λοιπά νομίζω πως είναι ΟΚ.

mp

cyberp
07-02-06, 17:55
Θα πρέπει να διορθωθεί λίγο το μήνυμα και να μην λέει "Ο ΟΤΕ περιορίζει τα TCP/IP πακέτα που περνάνε από μια γραμμή ADSL. Τα πακέτα είναι διαφόρων μεγεθών. Ο ΟΤΕ δεν κάνει καμία διάκριση, περιορίζει τα πακέτα (σε 20 περίπου ανά δευτερόλεπτο τις ώρες αιχμής και σε 40 περίπου τις άλλες ώρες και σε γραμμή 384) ..."

Όπως αναφέρεται το παραπάνω δεν ισχύει, γιατί δεν γίνεται σκόπιμα ο περιορισμός ούτε είναι με συγκεκριμένο ρυθμό. Επίσης δε μιλάμε για περιορισμό πακέτων αλλά για περιορισμό στο ρυθμό μεταφοράς πακέτων. Αντ' αυτού λοιπόν μπορεί να γραφτεί το εξής:

"Ο τρόπος που έχει υλοποιηθεί το δίκτυο ADSL του ΟΤΕ", (εδώ μπορούν να μπουν και κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες αν θέλεις αλλά δεν είναι και ανάγκη) " οδηγεί στο φαινόμενο να δημιουργείται περιορισμός στο ρυθμό μεταφοράς πακέτων, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους. Ο περιορισμός είναι μεταβλητός, δημιουργείται όταν το διαθέσιμο εύρος ζώνης δε φτάνει να εξυπηρετήσει όλους τους χρήστες ενός DSLAM και είναι τόσο χαμηλότερος όσο περισσότεροι χρήστες του ίδιου DSLAM προσπαθούν να κάνουν χρήση της υπηρεσίας ADSL. Σαν παράδειγμα μπορούμε να πούμε πως στα περισσότερα DSLAM οι χρήστες 384 (που είναι και οι περισσότεροι) στις ώρες αιχμής φτάνουν να περιορίζονται σε τιμές που κυμαίνονται από 13 ως 25 πακέτων/sec ενώ σε ώρες μη αιχμής (πχ αργά τα ξημερώματα) να κυμαίνονται από 25 ως 40. Αποτέλεσμα είναι όσες εφαρμογές ..." και συνεχίζει όπως το έχεις γράψει.

Παρακάτω, στο σημείο που λες "το όριο το οποίο επιβάλλει ο ΟΤΕ" θα πρέπει να γίνει "το κατά περίπτωση όριο που δημιουργείται από την υποδομή του ΟΤΕ".

Κατά τα λοιπά νομίζω πως είναι ΟΚ.

mp
ok το στέλνουμε έτσι οπως έχει διορθωθεί από malakudi? Έχει καποιος άλλος να κάνει καμια διόρθωση;

[PWN] ROXAMIS
07-02-06, 17:57
ok το στέλνουμε έτσι οπως έχει διορθωθεί από malakudi? Έχει καποιος άλλος να κάνει καμια διόρθωση;

Ναι μην αναφέρεται εφαρμογές VOip και μην αναφέρεστε σε τιμές πέρα από γραμμής 384-512-1024

PLS_CY
07-02-06, 20:22
Ίσως η αναφορά στον Χ"Γιάννη να είναι λίγο άστοχη παιδιά και να έπρεπε να παραλειφθεί ή να αλλάξει κάπως η σύνταξη?

malakudi
07-02-06, 23:37
ROXAMIS']ok το στέλνουμε έτσι οπως έχει διορθωθεί από malakudi? Έχει καποιος άλλος να κάνει καμια διόρθωση;

Ναι μην αναφέρεται εφαρμογές VOip και μην αναφέρεστε σε τιμές πέρα από γραμμής 384-512-1024

Γιατί να μην αναφέρονται οι εφαρμογές voip; Συμφωνώ να μην αναφέρονται μόνο αυτές αλλά πρέπει να αναφέρονται και αυτές, είναι τυπική real time εφαρμογή όπως και το online gaming.

Γενικότερα με την επιστολή που έχεις συντάξει διαφωνώ, και εξηγώ το λόγο: Αν σου έδιναν μια γραμμή που θα έπιανε 50pps όσα προβλήματα αναφέρεις δε θα υπήρχαν (και τα ftp θα πιάνανε το μέγιστο της γραμμής και ένα voip connection ή ένα online gaming session θα δούλευε). Αυτό όμως δεν είναι αυτό που θέλουμε, θέλουμε να λυθεί το πρόβλημα συνολικά. Επιπλέον αναφέρεις το κέντρο της Κων/πόλεως ενώ το ίδιο ή και σοβαρότερο πρόβλημα έχει και το Σκαγιοπούλειο ενώ πρόβλημα εμφανίζουν τουλάχιστο στην κλάση της 384 σχεδόν όλα τα κέντρα στην Πάτρα πλέον.

Και κάτι προσωπικό ... γράφεις στο nick PWN, είσαι μέλος του PWN ή άσχετο; Εγώ είμαι ο mp του PWN (Patras Wireless Network για τους υπόλοιπους).

mp

@ST
08-02-06, 00:11
εγω λεω να κανετε μια επιστολη να την στειλουμε ολοι με e-mail

τι θα κανουν αμα δουν 200 ή δεν ξερω ποσα e-mail στην ΕΕΤΤ

ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΙΖΩ:mad:

sdikr
08-02-06, 00:13
εγω λεω να κανετε μια επιστολη να την στειλουμε ολοι με e-mail

τι θα κανουν αμα δουν 200 ή δεν ξερω ποσα e-mail στην ΕΕΤΤ

ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΙΖΩ:mad:

Θα τα πούνε Spam,

ο τρόπος που πρέπει να γίνει έχει αναφερθεί ποιο πάνω

[PWN] ROXAMIS
08-02-06, 01:05
Επιπλέον αναφέρεις το κέντρο της Κων/πόλεως ενώ το ίδιο ή και σοβαρότερο πρόβλημα έχει και το Σκαγιοπούλειο ενώ πρόβλημα εμφανίζουν τουλάχιστο στην κλάση της 384 σχεδόν όλα τα κέντρα στην Πάτρα πλέον

Σίγουρα όλη η Πάτρα έχει πρόβλημα αλλά εγώ πρέπει να μιλήσω για το δικό μου…
Νομίζω ότι ο καθένας μπορεί να στείλει κάτι παρόμοιο από το να αναθεματίζει καθημερινά
Την γραμμή του και μετά από λίγο να το ξεχνά…
Στην ομαδική αποστολή του εγγράφου αναφέρεται για όλη την Πάτρα επειδή υπογράφουν
από όλα τα dslam τις Πάτρας …
Για Voip δεν αναφέρομαι γιατί απλά μπορεί να σου πουν ότι δεν υποστηρίζεται όπως και έχει γίνει ενώ για Games τι να πουν που το διαφημίζουν ??
Εάν λυθούν τα προβλήματα σε games/πακέτα λύνονται όλα ..

didisies
08-02-06, 01:07
Εστειλα και εγω email..
Προσπαθω να οργανωσω και ενα flashmob,,,
Ολοι πρεπει να συμβαλλουμε!

Terrorist
08-02-06, 02:34
Γιατί να μην αναφέρονται οι εφαρμογές voip; Συμφωνώ να μην αναφέρονται μόνο αυτές αλλά πρέπει να αναφέρονται και αυτές, είναι τυπική real time εφαρμογή όπως και το online gaming.

Γενικότερα με την επιστολή που έχεις συντάξει διαφωνώ, και εξηγώ το λόγο: Αν σου έδιναν μια γραμμή που θα έπιανε 50pps όσα προβλήματα αναφέρεις δε θα υπήρχαν (και τα ftp θα πιάνανε το μέγιστο της γραμμής και ένα voip connection ή ένα online gaming session θα δούλευε). Αυτό όμως δεν είναι αυτό που θέλουμε, θέλουμε να λυθεί το πρόβλημα συνολικά. Επιπλέον αναφέρεις το κέντρο της Κων/πόλεως ενώ το ίδιο ή και σοβαρότερο πρόβλημα έχει και το Σκαγιοπούλειο ενώ πρόβλημα εμφανίζουν τουλάχιστο στην κλάση της 384 σχεδόν όλα τα κέντρα στην Πάτρα πλέον.

Και κάτι προσωπικό ... γράφεις στο nick PWN, είσαι μέλος του PWN ή άσχετο; Εγώ είμαι ο mp του PWN (Patras Wireless Network για τους υπόλοιπους).

mp

Συμφωνώ απόλυτα, ζητούμε την συνολική επίλυση του προβλήματος και να μην τίθεται πλέον θέμα pps παρά μόνο bandwidth , θα πρότεινα στις επιστολές να αναφέρουμε την συνολική υποβάθμιση της υπηρεσιας με τον περιορισμό όριο στα PPP packets per second.
Όταν λυθεί αυτό το θέμα θα μπορούμε επιτέλους να κάνουμε traphic shapping

π.χ
"Με τον περιορισμό PPP packets per second η υπηρεσία υφίστατε συνολική υποβάθμιση και έχει αντίκτυπω σε όλες τις χρήσεις του διαδικτύου, αδυναμία χρήση πάνω από μίας υπηρεσίας ταυτόχρονα με κάποια άλλη, π.χ χρήση μίας real-time υπηρεσίας όπως τα online παιχνίδια μαζί με ένα Web Browser , αισθητή καθυστέριση ακόμα και στο σερφάρισμα στο διαδίκτυο, δυσλειτουργεία εφαρμογών p2p, streaming"

Terrorist
08-02-06, 02:39
Γιατί να μην αναφέρονται οι εφαρμογές voip; Συμφωνώ να μην αναφέρονται μόνο αυτές αλλά πρέπει να αναφέρονται και αυτές, είναι τυπική real time εφαρμογή όπως και το online gaming.

Γενικότερα με την επιστολή που έχεις συντάξει διαφωνώ, και εξηγώ το λόγο: Αν σου έδιναν μια γραμμή που θα έπιανε 50pps όσα προβλήματα αναφέρεις δε θα υπήρχαν (και τα ftp θα πιάνανε το μέγιστο της γραμμής και ένα voip connection ή ένα online gaming session θα δούλευε). Αυτό όμως δεν είναι αυτό που θέλουμε, θέλουμε να λυθεί το πρόβλημα συνολικά. Επιπλέον αναφέρεις το κέντρο της Κων/πόλεως ενώ το ίδιο ή και σοβαρότερο πρόβλημα έχει και το Σκαγιοπούλειο ενώ πρόβλημα εμφανίζουν τουλάχιστο στην κλάση της 384 σχεδόν όλα τα κέντρα στην Πάτρα πλέον.

Και κάτι προσωπικό ... γράφεις στο nick PWN, είσαι μέλος του PWN ή άσχετο; Εγώ είμαι ο mp του PWN (Patras Wireless Network για τους υπόλοιπους).

mp

Συμφωνώ απόλυτα, ζητούμε την συνολική επίλυση του προβλήματος και να μην τίθεται πλέον θέμα pps παρά μόνο bandwidth , θα πρότεινα στις επιστολές να αναφέρουμε την συνολική υποβάθμιση της υπηρεσιας με τον περιορισμό όριο στα PPP packets per second.
Όταν λυθεί αυτό το θέμα θα μπορούμε επιτέλους να κάνουμε traphic shapping στα εξερχόμενα πακέτα δίνοντας προτεραιότητα σε πακέτα voip, παιχνιδιών k.l.p

π.χ
"Με τον περιορισμό PPP packets per second η υπηρεσία υφίστατε συνολική υποβάθμιση και έχει αντίκτυπω σε όλες τις χρήσεις του διαδικτύου, αδυναμία χρήση πάνω από μίας υπηρεσίας ταυτόχρονα με κάποια άλλη, π.χ χρήση μίας real-time υπηρεσίας όπως τα online παιχνίδια μαζί με ένα Web Browser , αισθητή καθυστέριση ακόμα και στο σερφάρισμα στο διαδίκτυο, δυσλειτουργεία εφαρμογών p2p, streaming k.t.l, αδυναμία σερφαρίσματος δύο ατόμων ταυτοχρονα στο διαδίκτυο"

[PWN] ROXAMIS
08-02-06, 18:09
Θα επιμείνω να μην αναφέρεστε σε Voip υπηρεσίες γιατί τεχνικοί του ΟΤΕ όταν ακούν
για τέτοια προβλήματα λένε ότι δεν υποστηρίζονται τέτοιες υπηρεσίες ..
Με την ίδια λογική γράφτε ότι δεν μπορείτε να κάνετε remote σε υπολογιστή…
και τόσα αλλά περίεργα για αυτούς ..
Όταν όμως του λες για games/(Πακετα) λόγο διαφημίσεων κολλάνε άσχημα..
Εδώ έχουμε 2 σκέλη στην συζήτηση ένα με οτε και το άλλο για εμάς ..(εφαρμογές που υποστηρίζονται σε όλο τον κόσμο από ADSL και την εφεύρεση του οτε fast internet) ας μην τα μπερδεύουμε γιατί κανείς μας δεν θα ήθελε να δώσει πάτημα στον οτε για εύκολες απαντήσεις τύπου δεν υποστηρίζεται ..σύμφωνα με το συμβόλαιο σας κτλ.
Δεν μπορεί να ζητάμε με 384 downloads π.χ 25-38 επι το πλειστον χωρίς να έχουμε διαβάσει το συμβόλαιο που υπογράψαμε .
Μπορούμε όμως να απαιτούμε κάτι που διαφημίζεται ….
Παλιά έλεγαν χτυπάω το σαμάρι να ακούσει το γαϊδούρι κάτι ήξεραν..

Για στείλτε και εσείς τίποτα προς εεττ καλή η κουβέντα εδώ αλλά επαρκεί ??

MNP-10
08-02-06, 22:58
Οταν τα πακετα ειναι πχ 13 (συχνο φαινομενο εδω που ειμαι) τοτε περιοριζεται και το μεγιστο download οτι χρηση και αν γινεται. Πχ 13Χ1500 το MTU, ουτε 20 kb/sec δε βγαινει. Και αυτο πρεπει να αναφερθει.

frap
09-02-06, 11:27
Και γράφει πουθενά το συμβόλαιό σου ότι θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον 20;

Μην τους δίνετε αφορμές να ξεφεύγουν με τις καραμέλες για τη συμφόρηση, το bandwidth και τις εγγυήσεις.

-Κ.

@ ADSLgr.com All rights reserved.