Επιστροφή στο Forum : Ούτε τηλέφωνο δεν είμαι σε θέση να έχω !!
Είμαι νέος πελάτης της εταιρίας που λέγεται ΝΕΤΟΝΕ.
Αιτήθηκα να έρθω στο δίκτυο της εν λόγω εταιρίας στις 12/08/09 κρατώντας
το νούμερο που είχα.
Είχα (και έχω ακόμα δυστυχώς γιατί δεν έχει γίνει ακόμα μετά από 1 ολόκληρο μήνα,η φορητότητα) VODAPHONE
για το σπίτι σταθερό με 15 ευρώ το μήνα και 500' δωρεάν χρόνο.
Διάλεξα λοιπόν το πακέτο της ΝΕΤΟΝΕ με τα 30,70 ευρώ να το δοκιμάσω για 2 μήνες.
Στις 4 Σεπτεμβρίου αρχίζει το μαρτύριό μου. Γυρνώντας σπίτι
βλέπω το Router να είναι με αναμμένα τα λαμπάκια του DSL, οπότε κατάλαβα
ότι ενεργοποιήθηκε ο ανενεργός βρόχος μου (γιατί το σταθερό η Vodaphone μου το
παρέχει μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας). Από την εταιρία ΝΕΤΟΝΕ ποτέ δεν με πήρε ΚΑΝΕΙΣ να μου πει κύριε ΟΚ, σας ενεργοποιήσαμε. Δεν θα έπερεπε έστω από ευγένεια να μου το πουν αυτοί;
Η μόνη μου επαφή με την ΝΕΤΟΝΕ ήταν οι τεχνικοί της εταιρίας που έμαθα ότι είχαν έρθει την ώρα που ήμουν στην δουλειά το πρωί, εγώ δεν τους είδα. Έτσι λοιπόν Εγώ πήρα μόνος μου να ρωτήσω
αν ενεργοποιήθηκα όντως. Από τότε λοιπόν αρχίζει το γλέντι.
Το Ρούτερ τους συγχρονίζει την 1η μέρα στα 7Mbps η οποία είναι και η μέγιστη
ταχύτητα σύνδεσης που έχω επιτύχει. Μετά από 1 ώρα αρχίζουν οι αποσυνδέσεις.
Μετά αφού επανήλθε έκλεισε στα 4Mbps και την άλλη μέρα εκ νέου αποσυνδέσεις
σερί και τηλέφωνο εκτός λειτουργίας. Το S/N Margin έφτανε κάποιες φορές
από το 12 που ήταν στο 19 και βάλε. Την 3η μέρα τα ίδια , αποσυνδέσεις και τηλέφωνο
ζήτημα να έιχα την μισή ημέρα. Την 4η μέρα , δηλ. χτές Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου
το ίδιο. Η σύνδεση συμπεριφέρεται λες και βρίσκομαι στον αέρα μετέωρος και ίπταμαι.
Έχω κάνει πάνω από 25 τηλέφωνα αυτές τις 5 μέρες στο τεχνικό τμήμα
αλλά όλες οι λύσεις που μου δίνουν είναι προσωρινές. Τι reset έκανα από πίσω,
τι το κλείνω και το ξανανοίγω, θα το δούμε μου λένε , θα το δηλώσουμε βλάβη μου απαντούν και μετά από 10 λεπτά πάλι μένω χωρίς τηλέφωνο και Ιντερνετ. Βάλε άλλο καλώδιο τηλεφώνου μου λένε γιατί
μπορεί αυτό να φταίει. Το έκανα,έβαλα άλλο καλώδιο για να συνδέσω το τηλέφωνο, αλλά τζίφος!
Όλο βλάβη το δηλώνουν και όλο πάλι τα ίδια. Σε ποιόν την δηλώνουν την βλάβη;
Στον εαυτό τους; Το παρακολουθούμε μου λένε και κάντε υπομονή, αφού κάνατε
επαννεκίνηση και παίζει μπορεί να επανέλθει. Και μετά από 1 ώρα πάλι τίποτα.
Αν θα συγχρονίζει, θα συγχρονίσει στα 3+Mbps, ενώ μου είπαν ότι η γραμμή
μου πιάνει τα 7Μbps.
Λοιπόν, έχω την εντύπωση ότι οι κύριοι της ΝΕΤΟΝΕ με κοροιδεύουν
Είμαι σε ευθεία απόσταση 5 χλμ. από τα γραφεία της εταιρίας και δεν είναι
σε θέση να μου παρέχουν ούτε καν τηλέφωνο !!!! Λές και μένω στην Γαύδο !!!
Στον Χολαργό μένω και δεν μπορούν να μου παρέχουν αυτό για το οποίο
το Λογιστήριο τους θα με καλέσει να πληρώσω 30,70 το μήνα.Για κάτι το
οποίο δεν μου παρέχουν ή μου το παρέχουν κατά διαστήματα, 3 με 6 το απόγευμα,
8 με 10 το πρωϊ κ.λ.π.
Άσε το άλλο. Η αίτηση μου έγινε στις 12 Αυγούστου, ενεργοποιήθηκα (?????)
στις 4 Σεπτεμβρίου και η VODAPHONE μέ έχει ακόμα ενεργό συνδρομητή της.
Εγώ μπορώ να καλέσω και να δεχτώ κλησεις μέσω Βόνταφον και μέσω
ΝΕΤΟΝΕ μπορώ να καλώ, αλλά όχι να λαμβάνω κλήσεις. Παρόλα αυτά είμαι ενεργός συνδρομητήΝΕΤΟΝΕ!!!
Με τι προχειρότητα αντιμετωπίζουν τους πελάτες; Αυτό μου κάνει φοβερή εντύπωση.
Δηλ. δεν μου έχουν δώσει την φορητότητα. Δηλ. πήγα στην ΝΕΤΟΝΕ
και θα πληρώνω λογαριασμό και στην ΝΕΤΟΝΕ και στην VODAPHONE για το ίδιο νούμερο
τηλεφώνου !!! Το θεωρώ γραφικό το όλο σκηνικό, διότι αυτό δεν λέγεται
παροχή υπηρεσιών , λέγεται ανεύθυνη αντιμετώπιση του πελάτη και αδιαφορία γιατί
το πρόβλημα δεν λύνεται, απλά καταγράφεται και παρακολουθείται !!!!
Δεν ξέρω τι να κάνω.
Πρέπει να τους παίρνω κάθε μέρα τηλ.από το κινητό μου.,να δηλώνω βλάβη, να καταγράφεται,
,να κάνω επανεκκίνηση το ρούτερ και μετά πάλι το ίδιο.
Αύριο θα τους ξαναπάρω τηλέφωνο το μεσημέρι όταν θα γυρίσω σπίτι
κα θα μου πουν, ναι, το έχουμε υπόψιν μας, το παρατηρούμε το θέμα, σας
έχουμε δηλώσει βλάβη, θα δούμε, ναι, ναι κ.λ.π. Μα καλά έχουμε δικαίωματα σαν πελάτες;
ΝΤΡΟΠΗ !!!! Στην Αθήνα μέσα, σε απόσταση 5 Χλμ. από το ΥΓΕΙΑ που είναι
τα γραφεία τους και να μην είναι σε θέση να μου παρέχουν ούτε το τηλέφωνο !!!
Και το ρούτερ τους συνεχίζει τις αποσυνδέσεις ακόμα και τώρα που γράφω!
Τι πρέπει να κάνω, έχω απελπιστεί !!!
Την 1η μέρα τα στατιστικά της γραμμής ήταν αυτά:
Link Information
Uptime: 0 days, 0:50:37
Modulation: G.992.5 annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 672 / 7.073
Data Transferred (Sent/Received) [MB/GB]: 144,49 / 1,45
Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,0 / 1,0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 9,0 / 22,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 12,5 / 12,5
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / GSPN
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 4 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 40 / 0
FEC Errors (Up/Down): 34 / 568
CRC Errors (Up/Down): 1 / 9
HEC Errors (Up/Down): 0 / 8
Από τότε, όποτε έχω σύνδεση τα στατιστικά είναι
περίπου όπως αυτό:
Link Information
Uptime: 0 days, 1:43:22
Modulation: G.992.5 annex
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 341 / 3.696
Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 35,52 / 167,18
Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,0 / 16,0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 12,0 / 25,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 16,0 / 19,0
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / GSPN
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 149 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 6.133 / 0
FEC Errors (Up/Down): 635 / 75
CRC Errors (Up/Down): 444 / 0
HEC Errors (Up/Down): 2.826 / 0
Αγαπητέ kamousis,
Καταλαβαίνω βέβαια την αγανάκτησή σας, και θα σας εξηγήσω σε επόμενη απάντησή μου τι συμβαίνει στην περίπτωσή σας, καθώς έχετε παρανοήσει μερικά πράγματα για το τι έχει συμβεί.
Ωστόσο, θα χρειαστώ πρώτα κάποιο στοιχείο για να κάνω έλεγχο του τι έχει συμβεί. Συνήθως ζητείται ο κωδικός πελάτη (τον οποίο πιθανόν να μην έχετε διαθέσιμο γιατί δεν σας έχει έρθει λογαριασμός), οπότε είτε απαντήστε εδώ είτε στείλτε μου προσωπικό μήνυμα με το ονοματεπώνυμό σας τουλάχιστον.
Και θα σας απαντήσω για όλα όσα αναφέρετε λίαν συντόμως αφού μου δώσετε τα στοιχεία σας.
Ευχαριστώ,
Netone1
Αγαπητέ kamousis,
Καταλαβαίνω βέβαια την αγανάκτησή σας, και θα σας εξηγήσω σε επόμενη απάντησή μου τι συμβαίνει στην περίπτωσή σας, καθώς έχετε παρανοήσει μερικά πράγματα για το τι έχει συμβεί.
Ωστόσο, θα χρειαστώ πρώτα κάποιο στοιχείο για να κάνω έλεγχο του τι έχει συμβεί. Συνήθως ζητείται ο κωδικός πελάτη (τον οποίο πιθανόν να μην έχετε διαθέσιμο γιατί δεν σας έχει έρθει λογαριασμός), οπότε είτε απαντήστε εδώ είτε στείλτε μου προσωπικό μήνυμα με το ονοματεπώνυμό σας τουλάχιστον.
Και θα σας απαντήσω για όλα όσα αναφέρετε λίαν συντόμως αφού μου δώσετε τα στοιχεία σας.
Ευχαριστώ,
Netone1
Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία μου και θα χαρώ πολύ
να μου απαντήσετε. Μόλις πρίν 1 λεπτό με πήραν τηλέφωνο απο την ΝΕΤΟΝΕ
και μου είπαν ότι η φορητότητα του αριθμού μου 213-.... θα ολοκληρωθεί μάλλον
στις 22/9/09, δηλαδή περίπου 2 μήνες μετά από την ημέρα που με αίτησή μου
ζήτησα να έρθω με φορητότητα στην εταιρία σας.Μου είπε λοιπόν η κυρία
με την οποία μίλησα ότι αυτό οφείλεται σε καθυστέρηση αποστολής του αιτήματος
φορητότητας από το αρμόδιο τμήμα της εταιρίας σας. Το έστειλαν στις 6/9 το αίτημα !!!
Περίμεναν λέει να ενεργοποιηθεί ο ανενεργός μου βρόχος.
Και ερωτώ:
Θα πληρώσω VODAPHONE πάγιο 15,00 ευρώ για το ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ
και θα πληρώσω και ΝΕΤΟΝΕ 30,70 για το μήνα ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ.
ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΝΟΛΟ 45,70 και στις 2 εταιρίες!!! Το μήνα!!!! Χωρίς να έχω τηλέφωνο ουσιαστικά !!! Αυτά είναι σοβαρά πράγματα; Κι αν δεν ολοκληρωθεί
η φορητότητα μέχρι τις 22/09/09 που ίσως τότε γίνει, εγώ θα συνεχίσω
να πληρώνω πάγιο και στις 2 εταιρίες ενώ εσείς δεν θα μου παρέχετε τηλεφωνία.
Αλλά τα 30,70 θα κληθώ να τα πληρώσω !! Αυτά !!! Και η ευθύνη είναι της ΝΕΤΟΝΕ που δεν έστειλε έγκαιρα την φορητότητα !!
Αγαπητέ kamousis,
Καθώς η περίπτωσή σας είναι πολυσύνθετη, ορίστε τι συμβαίνει:
α)
Στις 4 Σεπτεμβρίου αρχίζει το μαρτύριό μου. Γυρνώντας σπίτι
βλέπω το Router να είναι με αναμμένα τα λαμπάκια του DSL, οπότε κατάλαβα
ότι ενεργοποιήθηκε ο ανενεργός βρόχος μου (γιατί το σταθερό η Vodaphone μου το
παρέχει μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας). Από την εταιρία ΝΕΤΟΝΕ ποτέ δεν με πήρε ΚΑΝΕΙΣ να μου πει κύριε ΟΚ, σας ενεργοποιήσαμε. Δεν θα έπερεπε έστω από ευγένεια να μου το πουν αυτοί;
Η μόνη μου επαφή με την ΝΕΤΟΝΕ ήταν οι τεχνικοί της εταιρίας που έμαθα ότι είχαν έρθει την ώρα που ήμουν στην δουλειά το πρωί, εγώ δεν τους είδα. Έτσι λοιπόν Εγώ πήρα μόνος μου να ρωτήσω αν ενεργοποιήθηκα όντως. Από τότε λοιπόν αρχίζει το γλέντι.
β)
Το Ρούτερ τους συγχρονίζει την 1η μέρα στα 7Mbps η οποία είναι και η μέγιστη
ταχύτητα σύνδεσης που έχω επιτύχει. Μετά από 1 ώρα αρχίζουν οι αποσυνδέσεις.
Μετά αφού επανήλθε έκλεισε στα 4Mbps και την άλλη μέρα εκ νέου αποσυνδέσεις
σερί και τηλέφωνο εκτός λειτουργίας. Το S/N Margin έφτανε κάποιες φορές
από το 12 που ήταν στο 19 και βάλε. Την 3η μέρα τα ίδια , αποσυνδέσεις και τηλέφωνο
ζήτημα να έιχα την μισή ημέρα. Την 4η μέρα , δηλ. χτές Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου
το ίδιο. Η σύνδεση συμπεριφέρεται λες και βρίσκομαι στον αέρα μετέωρος και ίπταμαι.
Έχω κάνει πάνω από 25 τηλέφωνα αυτές τις 5 μέρες στο τεχνικό τμήμα
αλλά όλες οι λύσεις που μου δίνουν είναι προσωρινές. Τι reset έκανα από πίσω,
τι το κλείνω και το ξανανοίγω, θα το δούμε μου λένε , θα το δηλώσουμε βλάβη μου απαντούν και μετά από 10 λεπτά πάλι μένω χωρίς τηλέφωνο και Ιντερνετ. Βάλε άλλο καλώδιο τηλεφώνου μου λένε γιατί
μπορεί αυτό να φταίει. Το έκανα,έβαλα άλλο καλώδιο για να συνδέσω το τηλέφωνο, αλλά τζίφος!
Όλο βλάβη το δηλώνουν και όλο πάλι τα ίδια. Σε ποιόν την δηλώνουν την βλάβη;
Στον εαυτό τους; Το παρακολουθούμε μου λένε και κάντε υπομονή, αφού κάνατε
επαννεκίνηση και παίζει μπορεί να επανέλθει. Και μετά από 1 ώρα πάλι τίποτα.
Αν θα συγχρονίζει, θα συγχρονίσει στα 3+Mbps, ενώ μου είπαν ότι η γραμμή
μου πιάνει τα 7Μbps.
γ)
Λοιπόν, έχω την εντύπωση ότι οι κύριοι της ΝΕΤΟΝΕ με κοροιδεύουν
Είμαι σε ευθεία απόσταση 5 χλμ. από τα γραφεία της εταιρίας και δεν είναι
σε θέση να μου παρέχουν ούτε καν τηλέφωνο !!!! Λές και μένω στην Γαύδο !!!
Στον Χολαργό μένω και δεν μπορούν να μου παρέχουν αυτό για το οποίο
το Λογιστήριο τους θα με καλέσει να πληρώσω 30,70 το μήνα.Για κάτι το
οποίο δεν μου παρέχουν ή μου το παρέχουν κατά διαστήματα, 3 με 6 το απόγευμα,
8 με 10 το πρωϊ κ.λ.π.
Άσε το άλλο. Η αίτηση μου έγινε στις 12 Αυγούστου, ενεργοποιήθηκα (?????)
στις 4 Σεπτεμβρίου και η VODAPHONE μέ έχει ακόμα ενεργό συνδρομητή της.
Εγώ μπορώ να καλέσω και να δεχτώ κλησεις μέσω Βόνταφον και μέσω
ΝΕΤΟΝΕ μπορώ να καλώ, αλλά όχι να λαμβάνω κλήσεις. Παρόλα αυτά είμαι ενεργός συνδρομητήΝΕΤΟΝΕ!!!
Με τι προχειρότητα αντιμετωπίζουν τους πελάτες; Αυτό μου κάνει φοβερή εντύπωση.
Δηλ. δεν μου έχουν δώσει την φορητότητα. Δηλ. πήγα στην ΝΕΤΟΝΕ
και θα πληρώνω λογαριασμό και στην ΝΕΤΟΝΕ και στην VODAPHONE για το ίδιο νούμερο
τηλεφώνου !!! Το θεωρώ γραφικό το όλο σκηνικό, διότι αυτό δεν λέγεται
παροχή υπηρεσιών , λέγεται ανεύθυνη αντιμετώπιση του πελάτη και αδιαφορία γιατί
το πρόβλημα δεν λύνεται, απλά καταγράφεται και παρακολουθείται !!!!
Δεν ξέρω τι να κάνω.
δ)
Πρέπει να τους παίρνω κάθε μέρα τηλ.από το κινητό μου.,να δηλώνω βλάβη, να καταγράφεται,
,να κάνω επανεκκίνηση το ρούτερ και μετά πάλι το ίδιο.
Αύριο θα τους ξαναπάρω τηλέφωνο το μεσημέρι όταν θα γυρίσω σπίτι
κα θα μου πουν, ναι, το έχουμε υπόψιν μας, το παρατηρούμε το θέμα, σας
έχουμε δηλώσει βλάβη, θα δούμε, ναι, ναι κ.λ.π. Μα καλά έχουμε δικαίωματα σαν πελάτες;
ΝΤΡΟΠΗ !!!! Στην Αθήνα μέσα, σε απόσταση 5 Χλμ. από το ΥΓΕΙΑ που είναι
τα γραφεία τους και να μην είναι σε θέση να μου παρέχουν ούτε το τηλέφωνο !!!
Και το ρούτερ τους συνεχίζει τις αποσυνδέσεις ακόμα και τώρα που γράφω!
Τι πρέπει να κάνω, έχω απελπιστεί !!!
ε)
Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία μου και θα χαρώ πολύ
να μου απαντήσετε. Μόλις πρίν 1 λεπτό με πήραν τηλέφωνο απο την ΝΕΤΟΝΕ
και μου είπαν ότι η φορητότητα του αριθμού μου 213-.... θα ολοκληρωθεί μάλλον
στις 22/9/09, δηλαδή περίπου 2 μήνες μετά από την ημέρα που με αίτησή μου
ζήτησα να έρθω με φορητότητα στην εταιρία σας.Μου είπε λοιπόν η κυρία
με την οποία μίλησα ότι αυτό οφείλεται σε καθυστέρηση αποστολής του αιτήματος
φορητότητας από το αρμόδιο τμήμα της εταιρίας σας. Το έστειλαν στις 6/9 το αίτημα !!!
Περίμεναν λέει να ενεργοποιηθεί ο ανενεργός μου βρόχος.
Και ερωτώ:
Θα πληρώσω VODAPHONE πάγιο 15,00 ευρώ για το ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ
και θα πληρώσω και ΝΕΤΟΝΕ 30,70 για το μήνα ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ.
ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΝΟΛΟ 45,70 και στις 2 εταιρίες!!! Το μήνα!!!! Χωρίς να έχω τηλέφωνο ουσιαστικά !!! Αυτά είναι σοβαρά πράγματα; Κι αν δεν ολοκληρωθεί
η φορητότητα μέχρι τις 22/09/09 που ίσως τότε γίνει, εγώ θα συνεχίσω
να πληρώνω πάγιο και στις 2 εταιρίες ενώ εσείς δεν θα μου παρέχετε τηλεφωνία.
Αλλά τα 30,70 θα κληθώ να τα πληρώσω !! Αυτά !!! Και η ευθύνη είναι της ΝΕΤΟΝΕ που δεν έστειλε έγκαιρα την φορητότητα !!
α) Υπάρχει ενημέρωση στις πρώτες 1-2 ημέρες ενεργοποίησης κατά κανόνα, αλλά απ' ότι συμπεραίνω προλάβατε να βάλετε το Speedtouch στη γραμμή πριν γίνει αυτό. Οι τεχνικοί επικοινωνούν μαζί σας αν υπάρχει κάποιο θέμα με την γραμμή σας κατά την εγκατάσταση.
β) Ο βρόχος σας ή η καλωδίωσή σας εμφανίζουν πρόβλημα. Εξ' όσων γνωρίζω μιλήσατε επί αρκετή ώρα με την τεχνική υποστήριξη μας, και καθοδηγηθήκατε ώστε να γίνει reset to factory defaults καθώς λόγω της προβληματικής κατάστασης δεν είχατε πάρει σωστές ρυθμίσεις από το δίκτυο. Έχει δηλωθεί και βλάβη στον ΟΤΕ (αυτός είναι υπεύθυνος για το κομμάτι από το κέντρο της περιοχής σας μέχρι τον κατανεμητή του κτιρίου σας), που δεν έχει απαντηθεί ακόμη, και θα έρθει και δικός μας τεχνικός για να κάνει μέτρηση.
Τα στατιστικά που μου δείχνετε, και οι αποσυνδέσεις κτλ, δεν είναι φυσιολογικά. Είτε οφείλονται σε κακή καλωδίωση από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας μέχρι το χώρο σας, είτε σε κάτι γενικότερα προβληματικό με τον βρόχο (το καλώδιο) της σύνδεσής σας.
γ) Όπως προφανώς γνωρίζετε, δεν θα πληρώσετε κάτι για τους πρώτους 2 μήνες της σύνδεσης σας, υπό μορφή παγίου, οπότε τα 30,70 που αναφέρετε δεν υφίστανται. Υφίσταται βέβαια το τέλος ενεργοποίησης 50 € (που είναι από τα χαμηλότερα για ΝΕΑ γραμμή τηλεφώνου, δεδομένου ότι σε άλλες εταιρίες φτάνει μέχρι και τα 95 €), αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το πότε ενεργοποιηθήκατε, γιατί, κτλ. Τα πρώτα 2 πάγια είναι δωρεάν. Το ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα η φορητότητα οφείλεται στο γεγονός του ότι ΑΝ είχε ενεργοποιηθεί (πράγμα εύκολο) και η κατασκευή της γραμμής σας λόγω οποιασδήποτε αιτίας (τεχνικό θέμα ΟΤΕ, πρόβλημα στην περιοχή, οτιδήποτε) καθυστερούσε, θα είχατε μείνει χωρίς αριθμό, κάτι πού έχει παρατηρηθεί / τύχει σε αρκετές περιπτώσεις και το 210-ΧΧΧΧΧΧΧ νούμερο σας σε εκείνη την περίπτωση είναι 'στον αέρα' και δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε από πουθενά! Θεωρείτε προτιμότερο κάτι τέτοιο, από την τωρινή κατάσταση, όπου η σύνδεση σας στη Vodafone λειτουργεί, και άρα ο αριθμός λειτουργεί, ενώ παράλληλα ΑΝ θέλετε μπορείτε να κάνετε κλήση και από τη Net One ώστε να έχετε δωρεάν κλήσεις κτλ?
δ) Δεν χρειάζεται να παίρνετε τηλέφωνο κάθε τόσο. Η βλαβοληπτική διαδικασία είναι συγκεκριμένη και εμπλέκει εμάς, τον ΟΤΕ και εσάς. Και τεχνικός μας θα έρθει, και με τον ΟΤΕ διερευνείται το πρόβλημα, καθώς σε κάθε περίπτωση συζητάμε για βλάβη και όχι για κανονική συμπεριφορά. Προς Θεού αν ήταν κανονική συμπεριφορά το 300 kbps upload, που σας αφήνει σχεδόν ίσα-ίσα να τηλεφωνείτε, πόσο μάλλον να μπαίνετε και στο internet...
ε) Όπως σας είπα και προηγουμένως, είναι πιο σωστό το να ενεργοποιείται η γραμμή σας, από το να μεταφέρεται ο αριθμός σας με κίνδυνο να μείνει 'στον αέρα' και να μην τον χρησιμοποιείτε με κανένα τρόπο. Επίσης, μόλις μεταφερθεί ο αριθμός σας παύετε, ουσιαστικά και τυπικά, να ανήκετε σε οποιαδήποτε άλλη εταιρία, Vodafone ή όποια άλλη. Η φορητότητα είναι μια συγκεκριμένη διαδικασία που παίρνει 10 εργάσιμες ημέρες κατά μέσο όρο, και δυστυχώς δεν μπορούμε να την επισπεύσουμε στην 1 ημέρα φερ' ειπείν, ακόμα και αν από τη μεριά της Net One μπορεί να είναι όλα έτοιμα.
Πράγμα που σημαίνει ότι οι ανησυχίες σας, αν και δικαιολογημένες, είναι αχρείαστες.
Το θέμα της σύνδεσης σας το παρακολουθούν τα αρμόδια τμήματα και ευελπιστώ λίαν συντόμως να έχετε μια φυσιολογική λειτουργία. Ελπίζω τα παραπάνω να εξήγησαν λίγο καλύτερα την κατάσταση, καθώς όπως τόνισα, έχετε παρανοήσει λίγο το τι συμβαίνει ακριβώς, και για ποιο λόγο είστε σε αυτή την δυσάρεστη κατάσταση σήμερα.
Θα αφήσω το θέμα ανοιχτό σε περίπτωση που έχετε κάποια άλλη απορία ή χρειαστείτε κάποια διευκρίνηση.
Στην διάθεσή σας,
Netone1
Aγαπητέ Κύριε Νetone1
Θα είμαι σαφής και λιτός. Κατάλαβα αυτά που μου εξηγήσατε και θα
περιμένω από την πλευρά σας να υλοποιήσετε αυτά που μου λέτε. ΄Όμως
θα ήθελα και κάποιες επιπλέον διευκρινήσεις, όπως:
1)γράφετε ότι "Τα στατιστικά που μου δείχνετε, και οι αποσυνδέσεις κτλ, δεν είναι φυσιολογικά. Είτε οφείλονται σε κακή καλωδίωση από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας μέχρι το χώρο σας"
Σας ενημερώνω λοιπόν ότι στις 3/9/09 ημέρα Πέμπτη ήρθαν
2 τεχνικοί σας(έχω το κινητό τηλέφωνο τους και είναι στην διάθεση σας άμα το θέλετε)
κατόπιν ραντεβού που είχαμε κλείσει στις 15:30 και έλεγξαν την δομημένη καλωδίωση
από τον κατανεμητή μέχρι στο διαμέρισμα και μου είπαν ότι είναι εντάξει, ΟΚ?
Απλά έφυγαν διότι όπως μου είπαν δεν μπορούσαν να ενεργοποιήσουν τη γραμμή
επειδή ο ΟΤΕ τους είχε δώσει Νο1-5 ενώ ο κατανεμητής της πολυκατοικίας
έγραφε τα νούμερα από 6-10. Την άλλη μέρα την Παρασκευή ενεργοποιήθηκα
αλλα είχε ελεγχεί η γραμμή όπως καταλάβατε !!!
Άρα δεν ισχύει η φράση "Είτε οφείλονται σε κακή καλωδίωση από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας μέχρι το χώρο σας" διότι εσείς ελέγξατε οι ίδιοι τη γραμμή!!
ούτε η φράση "θα έρθει και δικός μας τεχνικός για να κάνει μέτρηση." γιατί το γεγονός αυτό έχει συμβεί εκ μέρους σας.
2) Λέτε " Το θέμα της σύνδεσης σας το παρακολουθούν τα αρμόδια τμήματα και ευελπιστώ λίαν συντόμως να έχετε μια φυσιολογική λειτουργία."
Οκ, κι εγώ το ευελπιστώ. Μου έχετε δώσει το δικαίωμα να δοκιμάσω την εταιρία σας
για 1,5 μήνα (η διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου αρχίζει την ημέρα της ενεργοποίησης
και διαρκεί 1,5 μήνα έως την ημέρα δηλ. που μπορεί ο καταναλωτής να
κάνει καταγγελλία της σύμβασης -- 15 μέρες δηλαδή πριν την λήξη του δίμηνου.)
Εγώ λοπόν πως είμαι σίγουρος ότι θα έχω ολοκληρωμένη την υπηρεσία πριν την
παρέλευση αυτού του 1,5 μήνα; Ποιός μου το εγγυάται; Με μεσάζοντα τον ΟΤΕ;
Προσωπικά έχω ελεεινή εμπειρία από τον ΟΤΕ, οπότε οι υποσχέσεις σας μου
είναι αμφίβολο αν θα υλοποιηθούν εφόσον μπαίνει και 3ος στην παρέα
. Μέχρι τότε εγώ δεν θα μπορώ να δοκιμάσω κάτι που στην ουσία δεν υπάρχει. Ο ΟΤΕ μπορεί να μην ασχοληθεί ποτέ με την δικιά μου γραμμή, εδώ ούτε εσείς δεν ξέρετε που συναλλάσεστε μαζί του.
Άρα λοπόν μου μιλάτε για υπηρεσίες ημιτελείς παραδομένες στον πελάτη που είναι
και ο τελικός αποδέκτης. Τι εντύπωση λοιπόν περιμένετε να σχηματίσω εγώ ως νέος πελάτης; Σας ερωτώ !! Πως θα σας συστήσω εγώ στους γνωστούς μου αφού εκεί λέτε ότι βασίζετε τις χαμηλές τιμές σας, στην απουσία μεσαζόντων; Όταν μέσα σε 5 μέρες
έχεις τόσα πολλά προβλήματα όχι απλά δεν σκέφτεσαι να συστήσεις την ΝΕΤΟΝΕ σε άλλους αλλά το μόνο που θέλειςείναι να φύγεις.
Να μην σας κουράζω άλλο, θα περιμένω να δω πράξεις εκ μέρους σας που να δείχνουν
ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για την λύση του προβλήματος μου.
Η γραμμή μου αυτή την στιγμή έπεσε κι άλλο σε αφασία,
κοιτάξτε στατιστικά Τετάρτη μεσημέρι 9/9/09 μόλις γύρισα σπίτι:
Link Information
Uptime: 0 days, 3:37:58
Modulation: G.992.5 annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 294 / 2.704
Data Transferred (Sent/Received) [KB/MB]: 608,00 / 5,49
Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,0 / 26,5
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 9,0 / 22,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 26,5 / 21,0
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / GSPN
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 12 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 12 / 0
FEC Errors (Up/Down): 437 / 44
CRC Errors (Up/Down): 222 / 1
HEC Errors (Up/Down): 1.098 / 1
Αγαπητέ kamousis,
Μάλλον δεν εκφράστηκα όσο καλά μπορούσα-
1) Το γνωρίζω ότι είχε έρθει τεχνικός μας και στις ΤΟΤΕ μετρήσεις του ήταν όλα ΟΚ. Ωστόσο, επειδή η απόδοση της γραμμής σας χειροτέρεψε πολύ (και απ' ότι βλέπω συνεχίζει να χειροτερεύει), θα έρθει να κάνει μετρήσεις εκ νέου.
2) Η διάρκεια δοκιμαστικής περίοδου είναι 2 μήνες (Οι όροι που υπάρχουν στη σύμβαση αναφέρονται σε περίοδο εκτός της προσφοράς). Από εκεί και πέρα, καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σας, αλλά αν ψάξετε το τι συμβαίνει στην Ελλάδα - όλες, μα όλες οι υπηρεσίες των εταιριών που φέρνουν καλώδιο στο χώρο σας, βασίζονται στον Αδεσμοποίητο Τοπικό Βρόχο. Διαχειριστής και υπεύθυνος για τις βλάβες στο κομμάτι του ΑΤΒ είναι ο ΟΤΕ. Οι πάροχοι (όπως η Net One) έχουν τα εργαλεία για να επικοινωνούν με τον ΟΤΕ, και αν χρειαστεί, να προβούν σε συνδυαστικό ραντεβού τεχνικών (δικού μας και του ΟΤΕ) προκειμένου να λύνονται προβλήματα σοβαρής φύσεως σαν αυτό που βλέπω ότι έχει η γραμμή σας.
Το αν θα μας συστήσετε σε φίλους και γνωστούς αποτελεί προσωπικό σας θέμα, και σε κάθε περίπτωση εξαρτάται από παράγοντες όπως: Η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας, ο τιμοκατάλογος, η εξυπηρέτηση πελατών και η τεχνική υποστήριξη.
Παρ' όλα αυτά, εφόσον έτσι λειτουργεί το θεσμικό πλαίσιο στις τηλεπικοινωνίες, δεν μπορώ προσωπικά να σας εγγυηθώ πως "σε 1 ώρα θα είναι όλα εντάξει". Μπορούμε όμως, ως Net One, να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η προβληματική, και απόρροια σαφούς βλάβης, συμπεριφορά της γραμμής σας να αποκατασταθεί το ταχύτερο δυνατόν.
Όταν ολοκληρωθεί αυτό, θα κρίνετε αν η αντιμετώπιση που είχατε από εμάς, και η λύση ή όχι του προβλήματος σας, επαρκεί για να είστε ευχαριστημένος, ή όχι. Δυστυχώς, υπάρχουν και περιπτώσεις άτυχων συνδρομητών (όπως εσείς) όπου με την ενεργοποίηση νέας γραμμής τους δίνεται ελαττωματικός βρόχος / ασταθής, με αποτέλεσμα προβλήματα όπως αυτό που αντιμετωπίζετε. Παρ' όλα αυτά, ευελπιστώ ότι θα έχουμε θετικά (και μόνιμα) αποτελέσματα το προσεχές διάστημα. Δεν είναι όλα τόσο μαύρα όσο τα παρουσιάζετε, καθώς ακόμα και ο ΟΤΕ που όπως αναφέρετε σας έχει ταλαιπωρήσει έχει βελτιωθεί πολύ τα τελευταία λίγα χρόνια σε θέματα συνεργασίας με άλλους παρόχους, σε σχέση με την πρότερη κατάσταση που επικρατούσε στην αρχή της απελευθέρωσης της αγοράς των τηλεπικοινωνιών.
Να μην σας κουράζω και εγώ άλλο λοιπόν - προχωρούμε σε ότι χρειάζεται για την αντιμετώπιση του προβλήματος, να είστε σίγουρος για αυτό, και θα περιμένω νεότερά σας όταν αποκατασταθεί ώστε να κλείσω και το παρόν θέμα.
Καλό σας απόγευμα, και ευχαριστούμε που επιλέξατε τη Net One για τις τηλεπικοινωνιακές σας υπηρεσίες.
Με τιμή,
Netone1
σε συνέχεια του προβλήματος μου, την περασμένη εβδομάδα ήρθε ξανά ο ίδιος ευγενέστατος τεχνικός σας και μέτρησε την γραμμή μου. Μου είπε απλά ότι η γραμμή μου έχει πρόβλημα και ότι μου έχει δοθεί ελαττωματικός βρόχος. Απέχω μου είπε 600 μέτρα από το αστικό μου κέντρο (το μέτρησε με το GPS) και η γραμμή έχει χαρακτηριστικά (θόρυβο, κ.λ.π) σαν να απέχω 3.500 μέτρα από το κέντρο. Χαίρεται δηλαδή!Ο ΟΤΕ μου έχει δώσει ελαττωματικό βρόχο. Οι ταχύτητα που έχω μου είπε ο τεχνικός σας δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που θα έπρεπε να έχω. Αυτη τη στιγμή έχω UPLOAD 500Kbps και Download μέγιστο 6.933 Kbps σε απόσταση 600 μέτρα από το αστικό κέντρο. Δεν δικαιολογείται μου είπε τέτοια μέτρηση. Η δομημένη καλωδίωση του σπιτιού μετρήθηκε και βρέθηκε οκ. Τώρα λοιπόν πρίν 5 λεπτά με ενημέρωσαν ότι ο ΟΤΕ απάντησε και δεν δέχτηκε την βλάβη. Ξαναδηλώνουμε βλάβη μου είπε το παιδί από το τεχνικό σας τμήμα. Για να δούμε, τι κατάληξη θα έχει αυτή η ιστορία !!! Ο λαός μας λέει "στου κουφού την πόρτα-όσο θέλεις βρόντα " . Θα περιμένω, δεν μπορώ να κάνω αλλιώς . ΟΤΕ είναι αυτός, ότι θέλει κάνει . Σου λέει άστον εκεί, σιγά μην δεχτώ την βλάβη. Ας κάτσει στα αυγά του στα 7Mbps , καλά είναι . Υπομονή !!!
Καλημέρα σας,
εφόσον λοιπόν όπως αναφέρετε η βλαβοληπτική διαδικασία από μεριάς Net One προχωράει απροβλημάτιστα (και αναμένουμε κάποια θετική εξέλιξη σύντομα), κλείνω το παρόν θέμα, και θα συζητήσετε ότι απομένει με την Τεχνική Υποστήριξη, ως πλέον αρμόδια για το ζήτημα.
Με τιμή,
Netone1
@ ADSLgr.com All rights reserved.