PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια παιδιάααα Conn-x σε Isdn πρόβλημα!



Desparate
25-09-09, 22:50
Καλησπέρα σε όλους σας,

Ζητώ συγγνώμη αν δεν είναι η σωστή θέση ως θέμα σε αυτό το forum αλλά είμαι αρκετά φρέσκια εδώ μεσα και χρειάζομαι βοήθεια όσο πιο σύντομα γίνεται..γιατί θα μου στρίψει!!


Εδώ και 2 χρονάκια είχα βάλει ISDN στο σπίτι μου. Τον καιρό εκείνο...που είχε έρθει ο τεχνικός σπίτι να βάλει το netmod γιατί είμαι ολίγον τι άσχετη, επειδή ήθελα το μοντεμ στο δωμάτιο και η κεντρική παροχή η τηλεφωνική βρισκόταν στο σαλόνι, αντί να μπει το μοντεμ στο σαλόνι και να το ενώνω με μία καλωδιάραααααααα μέχρι το δωμάτιο, αποφάσισε ο τεχνικός να κάνει "κάποια εσωτερική πατέντα...ή κάτι σωστό δεν το αποκλείω...και 'νόμιμό΄και έφτιαξε στο δωμάτιο μου στην μπρίζα του τηλεφώνου 2 υποδοχές για φισάκια. Από εκεί έβγαλε 2 καλώδια. Το αριστερό - γιατί παίζει ρόλο και ποιο είναι που - μπαίνει στην υποδοχή του netmod από κάτω από το κουτί. Το δεξί μπαίνει σε μία από τι ab1 θύρες. Μετά ένα άλλο καλώδιο στην ab θύρα καταλήγει στο τηλέφωνο. Και μέ ένα usb-ακι το συνέδεα με το Pc μου.

ώσπου...μετά απο ώριμη απόφαση :) αποφάσισα να συμμορφωθώ και να βάλω αισίως internet και συγκεκριμένα Conn-x. . έτσι μια ωραία ημέρα μου στάλθηκε ένα μήνυμα ότι ενεργοποιηθηκε η adsl γραμμούλα μου και την επόμενη μέρα ήρθε το μοντεμ!! Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν περιμένα όλη η διαδικασία αυτή να ολοκληρωθεί σε 4 μόνο μέρες!
Αλλά επίσης οφείλω να ομολογήσω ότι δεν περίμενα να συνδεθώ εύκολα....μιας και συνήθως σκάνε διάφορα σε τέτοιες περιπτώσεις.

έτσι πήρα ένα ασύρματο BaudTec και ένα ωραιότατο φυλλάδιο με τις οδηγίες για Conn-x πάνω σε ISDN γραμμή. όλα καλά όλα ωραία..αλλάαααααααααααααααα η παροχή του τηλεφώνου μου εμένα έχει 2 υποδοχές θυμάστε ή σας ζάλισα γράφοντας τόσα??
έχω δοκιμάσει τα πάντα εκτός από Ultrex αλλά τίποτα. Το Link αναβοσβήνει πανηγυρικά και τώρα σας γράφω από το ασύρματο δίκτυο της ευγενικής μου γειτόνισσας.

Χρήσιμες πληροφορίες
Δοκίμασα: