PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με εξωτερικό 2.5 Seagate (τι περίεργο) και εγγύηση eshop.



kourampies
01-10-09, 20:31
Αγόρασα πριν μισό χρόνο περίπου έναν 2.5 εξωτερικό Seagate, επειδή είδα ότι έχει 5 χρόνια εγγύηση, που θα τα χρειαζόταν σίγουρα σαν Seagate που είναι.
Συγκεκριμένα αυτόν http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.301768
Μέγα λάθος μου, όντως στους 5 μήνες χάλασε, όπως όλοι οι Seagate.
9/10 φορές δεν αναγνωρίζεται, και όταν αναγνωρίζεται μετά από 100ΜΒ transfer αρχίζει τα clicks of death και μετά από λίγο σβήνει.

Τον πήγα στο eshop point εδώ στην πάτρα, τον δοκίμασαν, και σε 2 λεπτά τον ετοίμασαν για αποστολή αθήνα. Μετά από μερικές μέρες ήρθε sms ότι το προϊόν σας ελέγχθηκε και δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα. Πήγα έτοιμος να τσακωθώ, και μόλις τους είπα τι έγινε τον ξαναδοκίμασαν και αμέσως τον έστειλαν πάλι για service. Μου είπαν ότι θα τον στείλουν ως DOA.

Πριν από λίγο ξαναήρθε μήνυμα ότι ελέγχθηκε και δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, ο δίσκος είναι στα τελευταία του και δεν γίνεται να μη το καταλάβει κανείς. Μάλλον στην αθήνα κοροϊδεύουν και απλά κοιτάνε αν αναγνωρίζεται από τα Windows (ο ίδιος ο υπάλληλος στην πάτρα μου το είπε αυτό).

Τι να κάνω και πως να τους απειλήσω (γιατί αλλιώς δεν βλέπω να γίνεται) για να πάρω καινούριο δίσκο?

[DSL]MANOS
01-10-09, 21:19
Δοκίμασε το στο usb που είναι πάνω στο motherboard στο πίσω μέρος του κουτιού.

alexgk
02-10-09, 14:45
Στείλε ένα email στο support της seagate και πες το πρόβλημα που έχεις. Κάπου στην Αθήνα θα έχουν support από τη seagate.

vamvakoolas
02-10-09, 16:52
παλια ηξερα για infoquest τα αναλαμβανε αλλα για σιγουρια στειλε μαιλ στο Αμερικα....

Δημητρης Π..
28-11-15, 10:01
Καλησπέρα σε όλους ,

Είμαι ένας αγανακτισμένος πρώην πλέον πελάτης του συγκεκριμένου καταστήματος και θα σας εξηγήσω τους λογούς και εσείς αντί παραθέστε την γνώμη σας..
Για να γίνω ποιο συγκεκριμένος ,έχω κάνει αρκετές αγορές μικρές και μεγάλες ανά χρονικά διαστήματα από το e-shop.gr, κινητό τηλέφωνο, καποια εργαλεία και πριν καιρό αγόρασα αυτόν τον εξωτερικό σκληρό δίσκο
http://www.e-shop.gr/exoterikos-skliros-seagate-stbx2000401-expansion-portable-hard-drive-2tb-usb30-black-p-PER.302080
Ο συγκεκριμένος σκληρός δίσκος έχει 2 χρόνια εργαστηριακή εγγύηση,τον είχα σχεδόν αμεταχείριστο και δεν το χρησιμοποιούσα καθόλου ήταν σχεδόν γεμάτος σε χωρητικότητα
πριν αρκετούς μήνες του πρόσθεσα καποια δεδομένα και φώτο από ότι θυμάμαι...( όλα χάθηκαν πλέων)........,έχω και άλλον σκληρό δίσκο 1TB WESTERN DIGITAL αυτον χρησιμοποιώ, είναι αρκετά πιο συχνά..παλιότερος ,πάλη και αυτός από το .e-shop αγορασμένος
Πριν απο 10 ημέρες τον έβαλα σε λειτουργία τον συγκεκριμένο σκληρό δίσκο
SEAGAT, άλλα για κακή μου τύχη δεν ξεκινούσε με τίποτα το έβλεπαν τα windows 10 σαν ονομασία άλλα δεν μπορούσαν να τον διαβάσουν ,είμαι ηλεκτρονικός και στήνω υπολογιστές αυτό πρέπει να το αναφέρω .
Παίρνω τηλέφωνο το υποκατάστημα από όπου μου το είχαν φέρει και τους αναφέρω το πρόβλημα,το συγκεκριμένο υποκατάστημα είναι στην κοζάνη.
Ο υπάλληλος μου αναφέρει ότι έχει παρέλθει ο χρόνος για την εγγύηση του σκληρού δίσκου ,ήταν κοντά στα 3 χρονιά η αγορά του και πλέον δεν μπορούσε να γίνει αντικατάσταση.
Του απάντησα ότι θέλω να αποσταλεί αφού δεν έχει πλέον εγγύηση για service ,το γράφω καθαρά στη εταιρία service του κατασκευαστή όχι κάπου άλλου και των ρώτησα 3 φόρες ,ποιο είναι το τηλέφωνο να επικοινωνήσω της αντιπροσωπείας στην Αθήνα .
Μου είπε ότι θα το στήλη στο service και ότι ελάχιστη χρέωση είναι 15 ευρ ,εγώ κατάλαβα ότι το service έχει ελάχιστη χρέωση 15 για επισκευή και μετά αν είναι παραπάνω να με ενημέρωση πρώτα,αν είναι αρκετά μεγάλο το κόστος της επισκευή ,ο συγκεκριμένος υπάλληλος στην κοζάνη δεν μου είπε καθαρά ,δεν μου εξήγησε οτι θα μεταφέρουν στο δικό τους service ,του e-shop για επισκευή τον σκληρό μου δίσκο.
Δεν μου εξήγησε καν ότι δεν δέχεται τον σκληρό η
αντιπροσωπία μετά από την καθορισμένη ημερομηνία και το τέλος της εγγύησης, αυτό το έμαθα σήμερα.
Εγώ απέστειλα τον σκληρό με την προϋπόθεση να τον αποστείλουν στην αντιπροσωπία όπου υπάρχει στην Αθήνα, αυτό ζήτησα από την αρχή άλλωστε.
Μετά από μια εβδομάδα μου στέλνουν μήνυμα ότι ήρθε ο σκληρός μου δίσκος και έχει χρέωση 15 ,παίρνω τηλ το υποκατάστημα και τους ρωτάω είναι έτοιμος δηλαδή,γιατί δεν με πήρατε τηλέφωνο......μόνο 15 ευρ είναι το κόστος για την επισκευή???
Σήμερα έμαθα και τους κατσάδιασα κανονικά αφού μου τον επέστρεψαν τον σκληρό μου δίσκο ναι μεν άλλα τους πλήρωσα και 15 ευρο,και τι μου είπαν........... από την Αθήνα, ένας πωλητής και τρελάθηκα στο τηλέφωνο,όλη αυτήν η διαδικασία για να μεταφερθεί εκεί και να το δούνε αν ξεκινάει η όχι ο σκληρός μου δίσκος, το service στοίχιζε 15 ευρ και ότι και το γνώριζα αυτό από την αρχή πριν την παραλαβή ακόμη ,πράγμα που δεν γνώριζα καν και σήμερα το έμαθα
Πήρα τηλέφωνο και στο service και ο τεχνικός με τρέλανε ακόμη περισσότερο μου ανέφερε συγκεκριμένα οτι ο τεχνικός που κοίταξε τον σκληρό μου δίσκο,οχι αυτός άλλος συνάδελφος του τεχνικός προφανώς έχουν πολλούς εκεί..... έβγαλε συμπέρασμα οτι έχει κάποιο λειτουργικό πρόβλημα ο δίσκος ,πράγμα που δεν γνώριζα εγώ δηλαδή και ήταν κάτι νέο..μου είπε ότι έχουν πειραχτεί οι βίδες του στον σκληρό και εκεί νευρίασα αρκετά, πράγμα που δεν ευσταθεί δεν το πείραξα εγώ καθόλου το σκληρό και γιαυτό ήθελα να πάει στην αντιπροσωπεία όχι σε αυτούς,γιατί δεν το στείλατε εσείς από εκεί στην αντιπροσωπεία τους ρώτησα ??Εγώ όταν μίλησα τηλεφωνικά με τον υπάλληλος σας στην κοζανη κατάλαβα ότι θα το στείλετε εσείς από εκεί κατευθείαν στην αντιπροσωπεία.
Το κωμικοτραγικό της όλης υπόθεσης ήταν οτι δεν γνώριζε ο υπάλληλος τεχνικός ποιο είναι και αν υπάρχει καν αντιπροσωπεία για εξιδανικευμένο service της SEAGAT και που βρίσκεται στην Αθηνά και γενικότερα στην Ελλάδα. Φυσικά σήμερα τους ενημέρωσα ότι θα δημοσιεύσω όλο αυτό το άσχημο περιστατικό και για εμένα ατυχή εμπειρία και τον υπάλληλο στην κοζανη που έχει το κατάστημα άλλα και τα κεντρικά στη Αθήνα ,ότι με τέτοιες απαράδεκτες κινήσεις δεν μπορεί να κοροϊδεύει μια εταιρία που θέλει να συγκαταλέγεται απο τις καλύτερες στο ηλεκτρονικό εμπόριο ,εμένα πάντως με έχασαν από πελάτης τους
Μακριά απο το e-shop.gr ,να μην αγοράσει κανείς τίποτα από αυτούς..
Γιατί οποιοδήποτε πελάτης σκέφτεται και το ποιο βασικό για οποιαδήποτε αγορά μετά είναι το service,μην σου τύχει δηλαδή ,αγόρασα από αυτούς έναν σκληρό δίσκο ,τώρα κάνει 94,90 ευρ εγώ τον αγόρασα ποιο ακριβά και πλήρωσα για μια βόλτα που έκανε στην Αθηνά με ολίγων κοροϊδία άλλα 15 ευρ.
Από ότι έμαθα τελικά μετά από διαφορά τρειτ και αναφορές σε διαφορά μεγαλα foroym του εξωτερικού όλη παρτίδα από την την σειρά στα 2Τ είναι ελλειμματικοί και ο συγκεκριμένος σκληρός δίσκος έχει πρόβλημα στον μηχανισμό του,μακριά και από SEAGATE γενικότερα..
Ενώ είναι προβληματικοί η παρτίδα αυτήν γιατί την πουλάνε ακόμη και την πατάνε ,γιατί θα την πατήσουν όσοι πήραν αυτόν τον εξωτερικό σκληρό δίσκο,ο προβληματισμός είναι γιατί δεν αποσύρει από την αγορά μια τέτοια μεγάλη εταιρία ,όλα τα κομμάτια της και να τα αντικαταστήσει με ολοκαίνουρια,γιατί τα πουλάνε ακόμη τα καταστήματα,ένα από αυτά είναι και το e-shop.gr ???
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΚΛΗΡΟΣ SEAGATE STBX2000401 EXPANSION PORTABLE HARD DRIVE 2TB USB3.0 BLACK

- - - Updated - - -

Καλημέρα σε όλους τους φίλους του forum,βλέπω οτι μεταφέρθηκε το θέμα μου και υπάρχουν και άλλη παθόντες από την SEAGATE και την κακή συμπεριφορά στους πελάτες τους απο το e-shop.gr

Gianniskriti
28-11-15, 11:01
Εσυ φταις γι' αυτο που επαθες. Αφου η εγγυηση ειχε ληξει δεν επρεπε καθολου να τους δωσεις τον δισκο για επισκευη, εδω εντος εγγυησης και μπερδευουν τα πραματα, εκτος εγγυησης δεν θα στα μπερδεψουν; Απ' οτι με δυσκολια καταλαβα (τα γραφεις και περιεργα!) τους ζητησες να το παραδωσουν στην αντιπροσωπεια για επισκευη εκτος εγγυησης. Ομως ακομα και αν υπηρχε αντιπροσωπεια επρεπε να τον στειλεις εσυ τον δισκο για επισκευη και οχι το e-shop. Γενικα ,αφου ηταν εκτος εγγυησης, το χειριστηκες λαθος, επρεπε απλα να τον αφαιρεσεις απ την θηκη και να δεις αν θα δουλεψει ως εσωτερικος, αν δεν δουλεψει τοτε απλως τον πετας, ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ !

Δημητρης Π..
28-11-15, 11:31
Καλημέρα φίλε Gianniskriti,ναι και εγω φταίω όντως επειδή το αγόρασα από αυτούς είπα και σκέφτηκα για καλύτερα να το αποστείλουν αυτοί τον σκληρό,δεν τα γράφω περίεργα όλα αυτά που είπαν μεταγενέστερα και έμαθα είναι πολύ περίεργα από τους υπαλλήλους του e-shop και για γέλια,έχουν και service η εταιρία τους που πότε δεν με ενδιέφερε και του το είπα στον υπάλληλο από την πρώτη κιόλας συνομιλία ,μακριά απο αυτούς,τίποτα δεν θα ξαναπάρω απο αυτούς άλλη φορά.............Το διευκρινίζω στο post μου το αρχικό φίλε μου αναζήτησα την αντιπροσωπεία το τηλ τους και ο υπάλληλος απο το υποκαταστήματος της Κοζάνης μου ανέφερε ένα νούμερο τηλεφώνου,νόμιζα ήταν της αντιπροσωπείας μου είπε και συγκεκριμένα οτι μπορώ να το στείλω ο ίδιος το σκληρό δίσκο μου εκεί, ,αυτό το τηλέφωνο μετά το ανακάλυψα από όλη την ιστορία ήταν από το αχρείο και υποτυπώδες σέρβις του e-shop.gr

cranky
28-11-15, 11:52
:welcome:



... αναζήτησα την αντιπροσωπεία το τηλ τους και ο υπάλληλος απο το υποκαταστήματος της Κοζάνης μου ανέφερε ένα νούμερο τηλεφώνου,νόμιζα ήταν της αντιπροσωπείας μου είπε και συγκεκριμένα οτι μπορώ να το στείλω ο ίδιος το σκληρό δίσκο μου εκεί, ...
Αυτό ήταν το λάθος.
Έπρεπε να το ψάξεις στο Google.

andreasp
28-11-15, 21:00
"είμαι ηλεκτρονικός και στήνω υπολογιστές αυτό πρέπει να το αναφέρω"

Ηλεκτρονικός που στήνεις υπολογιστές, και θέλησες να στείλεις δίσκο εκτός εγγύησης στο service, για να φτιάξουν τι ακριβώς?
Η μοναδική "επισκευή" που παίρνει, είναι να τον βγάλεις απο το κουτί να δεις μπας και τον αναγνωρίσει ο υπολογιστής και τελικά είναι θέμα του κουτιού και όχι του δίσκου.
Για αυτόν τον λόγο τον έστειλες στο service ?

Δημητρης Π..
28-11-15, 21:46
Καλησπέρα φίλε Αντρέα,ήθελα να τον στείλουν στην Αντιπροσωπία πράγμα που δεν έγινε γιατι απο εκεί που το είχα πάρει, το υποκατάστημα της Κοζάνης του e-shop ποιο συγκεκριμένα,ήθελα να λειτουργεί μαζί με το κουτί του,έχω άλλους 3 ενσωματωμένους στο πύργο,στην μονάδα που έχω στον μεγάλο τον υπολογιστή,έχω έναν ακόμη εξωτερικό 1Τ και αυτόν που είναι το έγραψα 2T , γιαυτό και δεν ήθελα να τον ανοίξω και να τον αποδεσμεύσω από το κουτί του,ο υπάλληλος του σέρβις απο τους άσχετους που υπάρχουν στο e-shop στην Αθήνα,μου είπε στο τηλ, ότι διέγνωσε οτι εγώ του είχα παραβίαση τις βίδες της θήκης,πράγμα χαζό και νευρίασα και πολύ μάλιστα όταν μου το ανέφερε ο άσχετος αυτό,προφανώς για να να δικαιολογήσει την επιστροφή του σκληρού και μου είπε αν ειναι ανοιγμένος και εκτός εγγύησης δεν θα μπορούσε να το στήλη στην αντιπροσωπεία,που δεν γνώριζε καν που είναι και ποιο είναι το συγκεκριμένο σέρβις της SEAGATE στην Ελλάδα, που αν γνώριζα που είναι και εγώ το έψαξα στο Google δεν βρήκα κάτι για Ελλάδα,αν το γνώριζα και δεν θα μιλούσα καν μαζί τους που και αυτό μεγάλο μου λάθος μου είναι άλλα θα το μάθουν όλοι τους το είπα ,θα το κάνω θέμα και σε άλλα μεγάλα foroym,τίποτα από το e-shop.gr άλλη φορά δεν ξαναπαίρνω και μακριά κυρίως απο SEAGATE....

vamvakoolas
30-11-15, 10:41
δε ξερω αλλα λιγο περιεργα τα γραφεις:
1. Μπορεις να ελεγξεις μονος σου την εγγυηση σκληρου δισκου εδω http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp

2.Η ανακτηση δεδομενων ειναι πανακριβη διαδικασια και δε την κανει ο ΅τεχνικος΅ του καθε μαγαζιου ιδιως στην Ελλαδα. Κεντρα επισκευης για την εταιρια υπαρχει ενα στην Ευρωπη και ενα Αμερικη.

3.Ακομα και αν ηταν μεσα στην εγγυηση συνηθως δεν ασχολουνται με επισκευη αλλα αντικατασταση επειδη ακριβως δε συμφερει οικονομικως (αρα δεδομενα γιοκ)

@ ADSLgr.com All rights reserved.