PDA

Επιστροφή στο Forum : Αποσυγχρονισμός 9108



murlock
01-03-06, 12:03
Παιδιά καλημέρα,

Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε ένα θέμα που με απασχολεί το τελευταίο 2μηνο. Είμαι με DSL περίπου ένα εξάμηνο, αλλά τους τελευταίους μήνες μου συμβαίνει το εξής: Όταν κλείνω το modem (Usr9108) και το ξανανοίγω μετά δε συγχρονίζεται με τίποτα! Παίρνω τηλέφωνο το 121, δηλώνω βλάβη, μου το διορθώνουν και μετά γίνεται πάλι το ίδιο.. κλείνω το modem... αποσυγχρονισμός.. 121... κτλ κτλ.
Θα μπορούσα βέβαια να μη το κλείνω ποτέ και να είναι όλα ΟΚ.. το έκανα για 2 εβδομάδες και δεν υπήρξε πρόβλημα ... σήμερα το πρωί όμως που ήταν κλειστό το λαμπάκι του ISP είπα να κάνω ένα restart το modem μπας και ξεκολλήσει... και τώρα μπαίνω με dial-up!
Επειδή με το 121 και τους τεχνικούς δε βρίσκω άκρη και κανείς δεν έχει σκοπό να μου εξηγήσει 5 πράγματα για το τι φταίει, θα ήθελα τη βοήθειά σας.
BTW αν βοηθάει είμαι με Netkey της Forthnet..
Αυτά, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συμπλήρωση! Μόλις πρόσεξα ότι αν τη στιγμή που ανοίγω ξανά το modem έχω αποσυνδέσει απο αυτό το καλώδιο δικτύου (UTP) που το συνδέει με το PC συγχρονίζεται μια χαρά! Τι γίνεται ρε παιδιά? Φταίει η κάρτα δικτύου? Κανείς που να κατέχει απο δίκτυα?

nnn
01-03-06, 21:59
Κάνε post ένα screenshot από τα στατιστικά της γραμμής σου.

murlock
01-03-06, 22:16
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση... Ορίστε τα στατιστικά, ελπίζω να βοηθήσουν..

nnn
01-03-06, 22:29
Η γραμμή σου είναι πολύ καλή.
Όταν αποσυγχρονίζεται σου βγάζει authentication failure στο log ?
Δοκίμασε και με άλλο καλώδιο δικτύου.

Για να αποκλείσουμε την 4net την επόμενη φορά πάρε μια κάρτα της Altec.

murlock
01-03-06, 23:44
Δε νομίζω ότι είναι θέμα forthnet. Βασικά δεν αποσυγχρονίζεται από μόνο του, όταν κλείσω το modem (ενώ έχω κανονικά internet) και το ξαναανοίξω, τότε δε μου συγχρονίζει ξανά.
Επίσης παρατήρησα ότι κάποιες φορές ενώ έχω το PC κλειστό και το modem ανοιχτό, το λαμπάκι του lan του modem (αυτό που ανάβει όταν συνδέσω πάνω στο modem το UTP καλώδιο σε μια απο τις 4 θέσεις ..) συνεχίζει να είναι αναμμένο ...

iron_gr
01-03-06, 23:47
Επίσης παρατήρησα ότι κάποιες φορές ενώ έχω το PC κλειστό και το modem ανοιχτό, το λαμπάκι του lan του modem (αυτό που ανάβει όταν συνδέσω πάνω στο modem το UTP καλώδιο σε μια απο τις 4 θέσεις ..) συνεχίζει να είναι αναμμένο ...
Αυτό πρέπει να είναι από το WOL (=Wake On Lan).

Αν το απενεργοποιήσεις από το BIOS, δε θα ανάβει.

murlock
02-03-06, 00:38
Thanx, θα το κάνω μήπως φταίει αυτό... αυτό που με παραξενεύει είναι ότι όταν αποσυνδέσω το PC απο το modem, τότε αυτό συγχρονίζει κανονικά... τσάμπα γκρίνιαζα τόσο καιρό στο 121.. :-)

nnn
02-03-06, 00:45
Δοκίμασε να ρίξεις την ταχύτητα της κάρτας δικτύου σου σε 10 Mbit.

hyperakos
02-03-06, 00:57
Δοκίμασε να ρίξεις την ταχύτητα της κάρτας δικτύου σου σε 10 Mbit.

Μηπως να το δοκιμαζα και εγω αυτο?

Για να δουμε αν ειναι απο τον ΟΤΕ οπως ειπες...

nnn
02-03-06, 00:59
Give it a try.;)

murlock
02-03-06, 11:33
Λες ε? θα το δοκιμάσω και αυτό... για να δούμε.. :-)

murlock
14-03-06, 15:02
Επανέρχομαι μετά απο αρκετό καιρό στο θέμα αυτό. Τελικά δεν ισχύει αυτό που είπα, ότι δηλαδή αν αποσυνδέσω το μodem απο το PC συγχρονίζει κανονικά, απλά έτυχε δύο φορές απανωτές και νόμιζα ότι είναι κανόνας.
Δοκίμασα όσα μου είπατε, αλλά και πάλι τίποτα. Κάθε φορά που κάνω reboot το modem αυτό για να συγχρονιστεί ξανά πρέπει να πάρω το 121 και να... κάνουν ότι κάνουν στη γραμμή.
Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα hardware? Θα στείλω mail και στο support της USR μήπως και μου πουν τίποτα και απο εκεί.
Αν κάποιος έχει καμια ιδέα παρακαλώ ας μου πει... thanx

hyperakos
14-03-06, 15:16
Κάτι παίζει με την γραμμή σου τότε,αν και τα στατιστικά είναι πολύ καλά...

Δοκίμασε και με άλλο router...;)

gpapaste
15-03-06, 02:55
Παρόμοιο πρόβλημα είχα κι εγω με το USR 9107. Εμένα έχανε ξαφνικά το σήμα συγχρονισμού

σε τακτά χρονικά διαστήματα. Τελικά το έστειλα πίσω και μου το αντικατέστησαν με ένα

καινούργιο μετά από ένα μήνα και το πρόβλημα λύθηκε. :D

murlock
15-03-06, 12:54
Που μπορώ λοιπόν να απευθυνθώ για τεχνική υποστήριξη του USR? Φαντάζομαι να υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ... :-)

nnn
15-03-06, 16:44
Που μπορώ λοιπόν να απευθυνθώ για τεχνική υποστήριξη του USR? Φαντάζομαι να υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ... :-)
Στο κατάστημα που το αγόρασες.

gpapaste
15-03-06, 16:58
Νομίζω πως υπάρχει αντιπροσωπεία στην Αθήνα αν και δεν πρέπει να υπάρχει επίσημο site στην

Ελλάδα. Εγώ επικοινωνούσα μαζί τους με mail στο εξωτερικό αλλα δεν μπόρεσαν να μου βρούν

λύση. Οπότε το επέστρεψα στο κατάστημα που το είχα πάρει (το Zero1) και μετά από ένα

μήνα ταλαιπωρίας πήρα πίσω ένα καινούργιο!

murlock
15-03-06, 17:06
Οκ παιδιά ευχαριστώ πολύ, επικοινώνησα με το shop21 απο όπου το αγόρασα και θα τους το παώ απο εκεί αύριο. Πάντως απο όλους ακούω για τον περίφημο ‘μήνα ταλαιπωρίας‘ και προβληματίζομαι...

@ ADSLgr.com All rights reserved.