PDA

Επιστροφή στο Forum : Ευχάριστω για την αντιμετώπιση vivodi



Σελίδες : [1] 2

lewton
08-03-06, 01:15
Mακριά από τα Βιβόδια (ειδικά αφού δε σε καλύπτουν με βιβοδογραμμή).
Αν ήταν να γλιτώσεις τον ΟΤΕ άντε να το συζητάγαμε, αλλά το να έχεις σύνδεση βασισμένη στους 2 δεινόσαυρους του ελληνικού ADSL θα είναι ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις... (υπόψην, η Βιβόδι είναι ο πιο δεινόσαυρος από τους 2)
Αν είσαι ανάμεσα στα 2, σαφέστατα Αltec.

Ύστερα από 2 χρόνια με τα Βιβόδια (από την εποχή που κανένας δεν ήξερε ότι μπορεί να έχει ADSL χωρίς ΟΤΕ) και ύστερα από τόση διαφήμιση που της έχω κάνει, έφαγα πρόσφατα ένα φάσκελο ΝΑ από του λόγου τους....:evil: :evil: :evil:

Έτσι απλά, την περασμένη Παρασκευή το απόγευμα (και ενώ ερχόταν τριήμερο) το φωτάκι έγινε κόκκινο....

Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχω κάνει αίτηση διακοπής της γραμμής (το μόνο που είχα κάνει είναι αίτηση κατάργησης του DSLphone, το οποίο είχα ζητήσει πριν 4 μήνες και το οποίο ποτέ δεν ενεργοποιήθηκε)...
Αφού εξήγησα στον βιβοδουπάλληλο που βγήκε ότι δεν έχω κάνει καμία αίτηση διακοπής του ίντερνετ, έψαξε να βρει την αίτηση μου και διαπίστωσε ότι όντως η αίτηση ζητάει διακοπή του DSLphone και όχι του DSLnet, αλλά λέει κόψανε και το DSLnet επειδή λέει στην αίτηση είχα βάλει τον κωδικό μου για το DSLnet και όχι για το DSLphone (κωδικό για το DSLphone -που ποτέ δε λειτούργησε- ποτέ δε μου δώσανε).
Του ζήτησα λοιπόν να ακυρώσει την ακύρωση και να πει να επανενεργοποιήσουν τη γραμμή μου πριν διακοπεί από τον ΟΤΕ. "Αδύνατον, πρέπει να πάρετε την Τρίτη" μου είπε...

Πήρα σήμερα λοιπόν, μίλησα με μια άλλη βιβοδουπάλληλο, ευγενέστατη ήταν, μου ζήτησε καμια δεκαρια φορές συγνώμη για την αναμονή, άλλες τόσες για το λάθος που παραδέχτηκε ότι έκαναν με την ακύρωση, και μου είπε ότι θα με καλέσει σύντομα.

Όντως μετά από κανένα 20λεπτο χτυπάει το τηλέφωνο, και ήταν ένα άλλο βιΒόδι. Αυτή όμως είχε και τουπέ, σαν κάτι 50άρες καθηγήτριες που έχουμε στην ΑΣΟΟΕ μη χέσω. :evil:
Μου είπε με υφάκι ότι αν επιθυμώ να ξαναγίνω συνδρομητής θα πρέπει να πληρώσω κανονικά το τέλος ενεργοποίησης και να περιμένω και ένα μήνα, επειδή το λάθος ήταν δικό μου (το λάθος έγκειται στο ότι στην αίτηση που έγραφα ότι θέλω ακύρωση μόνο του DSLphone έβαλα τον κωδικό πελάτη μου για το DSLnet και όχι του DSLphone - επαναλαμβάνω ότι κωδικό πελάτη DSLphone ποτέ δε μου δώσανε...).
Επίσης μου τόνισε το ζώο ότι αν τους έλεγα εγκαίρως ότι δε θέλω να διακοπεί το ίντερνετ ενδεχομένως να μου έκαναν τη χάρη να μη μου το διακόψουν. Στην ερώτηση μου τι σημαίνει εγκαίρως μου απάντησε μέχρι την 1η Μάρτη. Με δεδομένο ότι το ίντερνετ μου το κόψανε στις 3 Μάρτη, συμπεραίνω ότι το βιβόδι περίμενε από εμένα να μυρίσω τα νύχια μου την 1η Μάρτη ότι στις 3 Μάρτη θα μου κόψουνε το ADSL... http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/lipssealed.gif

Αυτά τα ολίγα από τη Βιβόδι.
Είμαι ήδη 5 μέρες με PSTN, σήμερα αγόρασα ADSL in-a-Box, και περιμένω ενεργοποίηση.
Να τη χαιρόμαστε, και πρώτος εγώ τρομάρα μου που της έκανα και διαφήμιση.


Και τι να κανουμε εμεις οι κακομοιροι που θελουμε να παμε vidodi αλλα δεν εχουμε καλυψη???Το σταυρό σας που δεν μπαίνετε στον πειρασμό να μπλέξετε με αυτήν την εταιρία, όπως μπήκαμε κάποτε εμείς και μας αφήνουν χωρίς σύνδεση όποτε στραβοξυπνήοσυν.... :down:

teodor_ch
08-03-06, 02:11
αυτό είναι μαλακία!
εγώ στη θέση σου όμως θα τη ξαναέβαζα.
πάνω απο όλα η τσέπη..αφού και πάλι πλήρωσες γιατί να μή πάς στα σίγουρα?
και με τις νέες τιμές τώρα....

αλλά συμφωνώ και εγώ...ΜΕΓΑΛΗ Μ@Λ@ΚΙ@!

teodor_ch
08-03-06, 02:11
Σιγά μη βρεις άκρη εκεί μέσα.
Αυτοί νομίζουν ότι σου κάνουν χάρη που είσαι πελάτης τους. :down:

τώρα άρχισες να τη δυσφημίζεις? :lol:

aroutis
08-03-06, 02:11
Το σταυρό σας που δεν μπαίνετε στον πειρασμό να μπλέξετε με τα βόδια, όπως μπήκαμε κάποτε εμείς και μας αφήνουν χωρίς σύνδεση όποτε στραβοξυπνήοσυν....Να σου θυμήσω οτι έχει ζητηθεί να μην χρησιμοποιούνται τέτοιου είδους εκφράσεις για την Vivodi όπως και να περιορίζονται και τα πΟΤΕ κλπ. Υπάρχει σχετικό thread για το θέμα.

euri
08-03-06, 02:14
Κατανοούμε την αγανάκτησή σου, υποθέτω ότι οι περισσότεροι από μας θα νιώθαμε παρόμοια. Παρόλα αυτά, προσπάθησε να μιλήσεις με κάποιον προϊστάμενο, και όχι με πωλητές ή υπαλλήλους της εξυπηρέτησης πελατών, εκθέτοντας το πρόβλημα. Επικαλέσου το ότι είσαι παλιός πελάτης και πρόκειται περί παρεξήγησης. Ίσως βρεθεί κάποια άκρη.

aroutis
08-03-06, 02:16
Όσοι ήμασταν με Βιβόδι και μας έκοψε τη σύνδεση επειδή έτσι της κ...ωσε τι κάνουμε; :evil:Λαμβάνεις τα νόμιμα μέσα, αλλά μήπως στο συγκεκριμένο topic είσαι off topic ?

lewton
08-03-06, 02:17
Ευχαριστώ που με καταλαβαίνετε.

H άκρη ενδεχομένως να μπορούσε να βρεθεί όσον αφορά το να πληρώσω επανενεργοποίηση (αν και η τύπισσα επέμενε με τουπέ ότι πρέπει να πληρώσω).
Το θέμα είναι ότι εγώ ένα μήνα δε μπορώ να περιμένω.
Ήδη αγόρασα ADSL in-a-Box.


Να σου θυμήσω οτι έχει ζητηθεί να μην χρησιμοποιούνται τέτοιου είδους εκφράσεις για την Vivodi όπως και να περιορίζονται και τα πΟΤΕ κλπ. Υπάρχει σχετικό thread για το θέμα.Συγνώμη έχεις δίκιο, δε μου φταίνει σε τίποτα τα ζωντανά.
Διορθώνω.


τώρα άρχισες να τη δυσφημίζεις? :lol: Όπως το είπες: άρχισα.
Γιατί δύσκολα θα σταματήσω...


Λαμβάνεις τα νόμιμα μέσα, αλλά μήπως στο συγκεκριμένο topic είσαι off topic ?Δεν είμαι off-topic, επειδή εσύ αναφέρθηκες σε όσους μπορούν να βάλουν βιβόδι και δεν έχουν.
Είμαι ένας από αυτούς.

aroutis
08-03-06, 02:22
@lewton :
Διάβασε το topic , και το poll.

Τώρα σκέψου.

lewton
08-03-06, 02:24
@lewton :
Διάβασε το topic , και το poll.

Τώρα σκέψου.
Mε αυτή τη λογική και εσύ είσαι off-topic λέγοντας:
"Οσοι ειναι ακόμοι ΟΤΕ και εχουν δυνατότητα να πάνε στο δίκτυο της vivodi, απλά χάνουν..."

euri
08-03-06, 02:24
Μεταφέρθηκαν εδώ κάποια μηνύματα από το
http://www.adslgr.com/forum/images/misc/navbits_start.gif aDSLgr.com > DSL Providers & ISPs > Vivodi ADSL
http://www.adslgr.com/forum/images/misc/navbits_finallink.gif Ποσοι εχουν προσβαση στο δικτυο της Vivodi

Ήταν αρκετά off topic και εμπρηστικά για το θέμα της δημοσκόπησης. Παρακαλώ να μείνει εκείνο το νήμα καθαρό, και οποιοδήποτε θέμα σχετικό με τη διακοπή της γραμμής του lewton να αναφέρεται εδώ. Ευχαριστώ.

lewton, η πρώτη σου ένσταση στο θέμα της δημοσκόπησης (μήνυμα #31 (http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=517739&postcount=31)) έμεινε σκοπίμως στο παραπάνω νήμα, έτσι ώστε να υπάρχει καταγεγραμμένη. Επίσης θα σε παρακαλούσα να μην καταφέρεσαι με τόσο προσβλητικό τρόπο.

teodor_ch
08-03-06, 02:26
το μόνο καλό με τη περίπτωση σου είναι ότι ο σωστότερος τρόπος για διακοπή του είναι dslphone:

κατόπιν τηλεφωνικής/γραπτής επικοινωνίας για την αίτηση διακοπής υπηρεσίας
ανα μέρα τηλεφωνική επικοινωνία για την επιβεβαίωση της αίτησης!
αυτό για καμιά βδομαδούλα!

aroutis
08-03-06, 02:27
Μήπως το δικό μου ήταν σχόλιο μέσα στο post μου? Ενω εσυ έχεις κολήσει και ΣΕ ΟΛΑ τα thread που βρίσκεις της vivodi πας και λές για το οτι σε καναν remove από την πελατιακή τους βάση;

Λέω.. Μήπως;

Εν τέλει, έχεις ανοιξει thread, έτσι δεν ειναι; Λές να μή το δούμε; Και στη βάση αυτή δεν εισαι off topic ?

lewton
08-03-06, 02:28
το μόνο καλό με τη περίπτωση σου είναι ότι ο σωστότερος τρόπος για διακοπή του είναι dslphone:

κατόπιν τηλεφωνικής/γραπτής επικοινωνίας για την αίτηση διακοπής υπηρεσίας
ανα μέρα τηλεφωνική επικοινωνία για την επιβεβαίωση της αίτησης!
αυτό για καμιά βδομαδούλα!
Να τους πάρω και από το χεράκι;
Πήρα τηλέφωνο, μου είπανε "στείλτε φαξ", έστειλα φαξ, με πήρανε τηλέφωνο (έλειπα και μίλησε άλλος) και είπανε "η διακοπή που ζητήσατε θα γίνει 1η Μάρτη".
Τελικά έγινε 3 Μάρτη, Παρασκευή απόγευμα, και ενόψι τριημέρου...

euri
08-03-06, 02:30
Μήπως το δικό μου ήταν σχόλιο μέσα στο post μου? Ενω εσυ έχεις κολήσει και ΣΕ ΟΛΑ τα thread που βρίσκεις της vivodi πας και λές για το οτι σε καναν remove από την πελατιακή τους βάση;

Λέω.. Μήπως;

Εν τέλει, έχεις ανοιξει thread, έτσι δεν ειναι; Λές να μή το δούμε; Και στη βάση αυτή δεν εισαι off topic ?

aroutis, (σχεδόν) ό,τι είπα στον lewton παραπάνω, ισχύουν και για σένα. Παρακαλώ η συζήτηση να παραμείνει σε αυτό το νήμα.

aroutis
08-03-06, 02:32
Νο problem Euri.. (αλλωστε ειναι 1:35 και πάω για υπνο.. χεχε..)

Καλο βράδυ...

teodor_ch
08-03-06, 02:35
Να τους πάρω και από το χεράκι;
Πήρα τηλέφωνο, μου είπανε "στείλτε φαξ", έστειλα φαξ, με πήρανε τηλέφωνο (έλειπα και μίλησε άλλος) και είπανε "η διακοπή που ζητήσατε θα γίνει 1η Μάρτη".
Τελικά έγινε 3 Μάρτη, Παρασκευή απόγευμα, και ενόψι τριημέρου...

εγώ λέω ότι απο ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ μάθαμε ότι θα πρέπει να τους πέρνουμε ΞΑΝΑ τηλέφωνο να βλέπουμε αν έχουν καταλάβει σωστά!

euri
08-03-06, 02:37
Ναι, αυτό είναι μια καλή τακτική, κάτι σαν επιβεβαίωση (έτσι δεν κάνουμε και με το φαξ, και καλά να μάθουμε αν έφτασε...)

lewton
08-03-06, 02:39
Μιας και άρχισα να μιλάω για την "εταιρία" (ο θεός να την κάνει), να γράψω και τα παλιά.

Το Σεπτέμβρη λοιπόν κάνω αίτηση για μετατροπή της shared LLU γραμμής μου σε full LLU, και παράλληλα αίτηση για DSLphone.

Μέσα Οκτώβρη έρχεται ο τεχνικός, και από ότι είπε η ενεργοποίηση έγινε σε λάθος πολυκατοικία, και θα έρθει άλλη φορά. Εν τω μεταξύ μου άφησε το Αlcatel που θα νοίκιαζα και το ΑΤΑ.
Από τότε όσες φορές πήρα να ρωτήσω που είναι το full LLU (Ο-Ε-Ο), το 13880 υποστήριζε ότι είμαι σε full LLU.
Τώρα το πώς γίνεται να έχω μεταφερθεί από shared σε full και όλα να λειτουργούν ρολόι παρόλο που δεν άλλαξα καμία καλωδίωση είναι κάτι που ξεφεύγει από τις γνώσεις ενός βιβοδιού του 13880, οπότε δεν επέμεινα.
(εν τω μεταξύ από το Σεπτέμβρη εγώ ήμουν Erasmus, και όλα τα έκανε ο αδερφός μου)
Επίσης ενώ το Πληροφοριακό του Σύστημα (γελάστε καλέ, τη "βάση δεδομένων" που έχουν σε Excel εννοώ) επέμενε ότι είμαι σε full LLU, εγώ πλήρωνα κανονικά για shared (34,27€ shared LLU 384/128Kbps με τις τότε τιμές)
Επίσης ο US Robotics μου κλείδωνε σε έξτρα ταχύτητες όπως όλοι όσοι έχουν DSLphone, αλλά DSLphone oύτε δούλεψα ούτε πλήρωσα ποτέ. Ούτε το Alcatel 530i που μου είχαν αφήσει πλήρωσα ποτέ.


Αφού γύρισα με το καλό, αποφάσισα να βγάλω μια άκρη με την όλη ιστορία.
Αφού μίλησα με κάποιον τεχνικό κλπ, συνειδητοποίησα ότι το καλύτερο είναι να επιστρέψω στην αρχική κατάσταση, δηλαδή shared LLU χωρίς DSLphone.
Oπότε έκανα την αίτηση για ακύρωση του DSLphone.
Αφού γινόταν αυτό, και τους επέστρεφα τον εξοπλισμό τους, θα κοίταζα να ασχοληθώ με το πώς θα τους κάνω να καταλάβουν ότι είμαι με shared LLU και όχι με full.
Στο μεταξύ ανακοινώθηκαν οι νέες τιμές την περασμένη Πέμπτη, και την περασμένη Παρασκευή έγιναν όσα γράφω στην αρχή του νήματος.
Αυτά.

Εύχομαι ειλικρινά η Βιβόδι να κλείσει.
Επίσης εύχομαι να φάνε τρελό σύρσιμο και τρελό βρίσιμο. Εγώ όποτε δεν έχω τι να κάνω θα παίρνω και θα λέω μαλακίες - δωρεάν είναι το 13880.
Αυτά

@Αroutis
Εύχομαι να σου κάνουν τα ίδια και να δείξεις επίπεδο ανώτερο από το δικό μου.Τότε θα σου σητήσω συγνώμη που σε τσάντισα νυχτιάτικα.
Μέχρι τότε όμως άσε με να ξεσπάω.
Ευχαριστώ.

aroutis
08-03-06, 02:42
Μια χαρά είναι η Vivodi... :D

lewton
08-03-06, 02:45
Μια χαρά είναι η Vivodi... :D
Ναι πώς.
Την είδαμε και όταν είναι από δικό της δίκτυο, αλλά ειδικά όταν μιλάμε για δίκτυο μέσω ΟΤΕ, είναι μαζοχισμός να την επιλέξεις.
Σαν να μη του φτάνει ο ένας καθυστερημένος οργανισμός (ο ΠΟΤΕ) του ανθρώπου, του προτείνεις να μπλέξει και με δεύτερο (τη Βιβόδι) ταυτόχρονα...

teodor_ch
08-03-06, 02:53
γίνεσαι υπερβολικός.
το είπαμε ότι έγινε μλκία με εσένα αλλά νομίζω πως κάτι τέτοιο δεν έχει ξαναγίνει.
αν ήταν συχνό φαινόμενο και εγώ μαζί σου να κλείσει κλπ.

έχω δύο χρόνια βίβο και είμαι μιά χαρά.
ποτέ δεν είχα πρόβλημα ταχύτητας και ποτέ πρόβλημα εξυπηρέτησης.
μόνο η δεύτερη ενεργοποίηση άργησε λίγο αλλά έφταιγε ο ΟΤΕ.

referravag
08-03-06, 05:06
Εφόσον όπως λες ζήτησες διακοπή του DSLphone,γιατί στην αίτηση διακοπής πήγες και συμπλήρωσες τον κωδικό του DSLnet;Λογικό δεν είναι μετά να μπερδευτούν και οι άλλοι.Βλέποντας συμπληρωμένα τα στοιχεία 1)DSLphone και 2)τον κωδκό που έβαλες, το πιο λογικό που θα μπορούσαν να σκεφτούν είναι ότι, αφού έχεις γράψει κωδικό(ο οποίος αντιστοιχεί σε DSLnet),απλά θα μπερδεύτηκες και αντί για DSLnet επέλεξες DSLphone στο έντυπο με αποτέλεσμα να διακόψουν την σύνδεσή σου!:D

aroutis
08-03-06, 09:26
@Αroutis
Εύχομαι να σου κάνουν τα ίδια και να δείξεις επίπεδο ανώτερο από το δικό μου.Τότε θα σου σητήσω συγνώμη που σε τσάντισα νυχτιάτικα.
Μέχρι τότε όμως άσε με να ξεσπάω.
Ευχαριστώ.Ακου...Δεν πρόκειται να μπω σε προσωπικές διαμάχες (που έχω την εντύπωση οτι επιζητείς), οπως βλέπεις ειμαι από το 2002 μέλος εδω μέσα και δεν έχω προκαλέσει προβλήματα.

Από κει και πέρα, οπως σου λένε και άλλοι, από οτι βλέπω μάλλον εσυ έχεις χειριστεί το πρόβλημα με λάθος τρόπο. Αλλά και βλακεία της vivodi να είναι (εν τέλει κανένας αλάνθαστος (!)) στο ξαναματαείπα, λάβε τα νόμιμα μέσα,όπως καθένας πολιτισμένος άνθρωπος.

Η εμπάθεια που σε διακατέχει προβληματίζει και δεν προσφέρει τίποτα σε ένα tech forum, είναι το μόνο που θα πώ, δεν επανέρχομαι, οτι άλλο θές σε σχέση με μένα μπορείς (αν θές) να με βρεις με pm.

Α, οσο αφορά τις υπηρεσίες της vivodi, θα πώ (για 40ή φορά) οτι απέναντί μου ειναι άψογη, σε επίπεδο τουλάχιστο τεχνολογικό, είμαι από τους παλαιότερους πελάτες τους, εχτές αναβαθμίστηκα σε 2048/640 static (οπως βλέπεις και από το Sig μου) και δεν μου έχει δώσει δείγματα οτι ουτε πάει για κλείσιμο, ούτε θα με κρεμάσει.

Ευχαριστώ για τις ευχές σου, αλλά ξέρεις κάτι, στις επιστρέφω.

--
Α.

nikgl
08-03-06, 11:15
Λυπάμαι αλλά θα συμφωνήσω με τον lewton.
Έχω υπάρξει κι εγώ υποστηρικτής της vivodi λαμβάνοντας υπόψιν ότι οι περισσότεροι που την κατηγορούν είναι κάτι τύποι που εκτοξεύουν κατηγορίες επειδή είναι εύκολο του στύλ "βρε ουστ παλιοαλήτες" και άλλα τέτοια.
Στις πάρα πολλές επικοινωνίες που είχα με την εταιρεία για διάφορα θέματα, υπήρξαν φορές που πραγματικά είχα άριστη αντιμετώπιση αλλά και πολλές άλλες που η αντιμετώπιση μπορώ να πω ήταν χειρότερη από τον ΟΤΕ. Τόσο όμως άσχημη που πραγματικά με έκαναν να θέλω να τους εκδικηθώ. Επειδή όμως δεν είμαι τέτοιος τύπος δεν προχώρησα ακόμη.
Η αποθέωση ήταν χθες που τηλεφώνησα στο 13880 για να ρωτήσω την επεξήγηση κάποιων χρεώσεων του DSLPhone (μια και οι περιγραφές στις τιμολογήσεις είναι ανύπαρκτες) και έπεσα σε κάποιον τύπο που βαριόταν να μου μιλήσει. Τον παρακάλεσα πολύ(που δε θα έπρεπε) και όταν με ρώτησε τα στοιχεία της γραμμής, του ανέφερα το όνομα της γυναίκας μου στην οποία και ανήκει. Η απάντηση ήταν "με συγχωρείτε αλλά πρέπει να καλέσει η ίδια" !!!!!!!! Λέω στον τύπο, αν σου τηλεφωνούσα με γυναικεία φωνή δηλαδή θα μου έλεγες; Τελικά τηλεφώνησε η γυναίκα μου λίγο αργότερα και τους έκανε 5 παρά 2. Ήταν όμως αυτό το σωστό;
Ξέρω υπάρχουν κάποιο που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Αλλά σίγουρα δεν είναι δικιά μου δουλειά να τους εντοπίσω, να τους τραβήξω απο το αυτί και μετά στο δάσκαλο.
Ακόμα και αν έκανε λάθος ο lewton στην δήλωση διακοπής (που απ'ότι είπε έγραψε DSLPhone) η σωστή αντιμετώπιση θα ήταν να του τηλεφωνήσουν για διευκρίνιση. Όσο για την αντιμετώπιση του στύλ "πληρώστε ξανά ενεργοποίηση" ενώ τους έχει εξηγήσει όλα τα προηγούμενα, κάθε άλλο παρά πελατοκεντρική είναι.
Και στο κάτω κάτω γιατί να πρέπει να τους πάρει απο το χεράκι για να τους εξηγήσει ξανά και ξανά αυτά που δεν καταλαβαίνουν ενώ θα έπρεπε;
aroutis η υπηρεσία της vivodi δεν είναι μόνο να σου κρεμάσουν ένα καλώδιο και μετά να μη σε ξέρουν παρα μόνο για την είσπραξη των λογαριασμών. Αυτό μονάχα, σίγουρα δεν είναι "παροχή" συνδρομητικής υπηρεσίας. Όσο για την εμπάθεια του lewton που αναφέρεις, κι εκείνος είναι παλιός συνδρομητής. Αρκεί μονάχα να σου θυμίσω το παλιό επισημασμένο thread VIVODI FAQ που όλοι έχουμε διαβάσει. Αρα μπορεί να κρίνει με βάση την πλούσια επικοινωνία του με την εταιρεία.
Όπως έχω ξαναπεί αν είσαι συνδρομητής της vivodi , you must be a believer και απ'ότι φαίνεται η πίστη του lewton "κουράστηκε"!
Στη ζωή μου τα ανθρώπινα λάθη τα κατανοώ και τα δέχομαι, τη γαϊδουρινή συμπεριφορά όμως όχι. Γι'αυτό λοιπόν συμπάσχω μαζί του.
Έχω αναφερθεί και σε παλαιότερό μου thread για τη συμπεριφορά στου πελάτες με Full LLU στους οποίουν ανήκω. Φαίνεται ότι δεν έχουν καταλάβει ότι ο πελάτης είναι κεφάλαιο.

lewton
08-03-06, 13:07
Εφόσον όπως λες ζήτησες διακοπή του DSLphone,γιατί στην αίτηση διακοπής πήγες και συμπλήρωσες τον κωδικό του DSLnet;
Συμπλήρωσα τον ένα κωδικό πελάτη που είχα όλο κι όλο.

Λογικό δεν είναι μετά να μπερδευτούν και οι άλλοι.Βλέποντας συμπληρωμένα τα στοιχεία 1)DSLphone και 2)τον κωδκό που έβαλες, το πιο λογικό που θα μπορούσαν να σκεφτούν είναι ότι, αφού έχεις γράψει κωδικό(ο οποίος αντιστοιχεί σε DSLnet),απλά θα μπερδεύτηκες και αντί για DSLnet επέλεξες DSLphone στο έντυπο με αποτέλεσμα να διακόψουν την σύνδεσή σου!Αν εσένα σου φαίνεται λογικό να θέλω απενεργοποίηση DSLnet και να ζητάω απενεργοποίηση DSLphone τότε καλώς είσαι πελάτης τους...

:DΜε αυτό το emoticon τι ακριβώς θες να πεις;

lewton
08-03-06, 13:14
Ακου...Δεν πρόκειται να μπω σε προσωπικές διαμάχες (που έχω την εντύπωση οτι επιζητείς), οπως βλέπεις ειμαι από το 2002 μέλος εδω μέσα και δεν έχω προκαλέσει προβλήματα.

Από κει και πέρα, οπως σου λένε και άλλοι, από οτι βλέπω μάλλον εσυ έχεις χειριστεί το πρόβλημα με λάθος τρόπο. Αλλά και βλακεία της vivodi να είναι (εν τέλει κανένας αλάνθαστος (!)) στο ξαναματαείπα, λάβε τα νόμιμα μέσα,όπως καθένας πολιτισμένος άνθρωπος.

Η εμπάθεια που σε διακατέχει προβληματίζει και δεν προσφέρει τίποτα σε ένα tech forum, είναι το μόνο που θα πώ, δεν επανέρχομαι, οτι άλλο θές σε σχέση με μένα μπορείς (αν θές) να με βρεις με pm.

Α, οσο αφορά τις υπηρεσίες της vivodi, θα πώ (για 40ή φορά) οτι απέναντί μου ειναι άψογη, σε επίπεδο τουλάχιστο τεχνολογικό, είμαι από τους παλαιότερους πελάτες τους, εχτές αναβαθμίστηκα σε 2048/640 static (οπως βλέπεις και από το Sig μου) και δεν μου έχει δώσει δείγματα οτι ουτε πάει για κλείσιμο, ούτε θα με κρεμάσει.

Ευχαριστώ για τις ευχές σου, αλλά ξέρεις κάτι, στις επιστρέφω.

--
Α.
Θα περίμενα από κάποιο πραγματικό* μέλος του forum όπως αναμφισβήτητα είσαι, να αναγνωρίσει και ότι έγινε μαλακία εκ μέρους της Vivodi, και όχι να τους δικαιολογήσει.
Ειλικρινά μου θυμίζεις κάτι fanboy που βρίζονται όλη μέρα για το αν η Sony ή η Nintendo φτιάχνουν καλύτερα παιχνίδια, και αυτό για κάποιον ISP. Έλεος...


*δηλαδή όχι βαλτό από εταιρία

aroutis
08-03-06, 14:55
Θα περίμενα από κάποιο πραγματικό* μέλος του forum όπως αναμφισβήτητα είσαι, να αναγνωρίσει και ότι έγινε μαλακία εκ μέρους της Vivodi, και όχι να τους δικαιολογήσει.
Ειλικρινά μου θυμίζεις κάτι fanboy που βρίζονται όλη μέρα για το αν η Sony ή η Nintendo φτιάχνουν καλύτερα παιχνίδια, και αυτό για κάποιον ISP. Έλεος...
:rofl: Επειδή δηλαδή ειμαι ικανοποιημένος πελάτης, ειμαι στο payroll της vivodi ;

Αυτά που λές απλά στερούνται σοβαρότητας και σου αφαιρούν οποιαδήποτε δυνατότητα να σε πάρει κάποιος σοβαρά...

Υ.Γ.


Αλλά και βλακεία της vivodi να είναι (εν τέλει κανένας αλάνθαστος (!)) στο ξαναματαείπα, λάβε τα νόμιμα μέσα,όπως καθένας πολιτισμένος άνθρωπος.Ελληνικά γνωρίζεις;

lewton
08-03-06, 17:59
:rofl: Επειδή δηλαδή ειμαι ικανοποιημένος πελάτης, ειμαι στο payroll της vivodi ;

Αυτά που λές απλά στερούνται σοβαρότητας και σου αφαιρούν οποιαδήποτε δυνατότητα να σε πάρει κάποιος σοβαρά...Προφανώς εσύ δε γνωρίζεις ελληνικά, γιατί φαίνεται ξεκάθαρα στο πιο πάνω μήνυμά μου ότι δε σε κατηγορώ για βαλτό της Βιβόδι (όπως άλλους), και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που δεν καταλαβαίνω την επιθετική στάση σου απέναντί μου.

vasim
08-03-06, 18:45
Διαφωνώ κάθετα με όσα λέει ο aroutis
Πρέπει να ψάχνομαστε παντα γιατί πληρώνουμε. Δεν πρέπει να μας αντιμετωπίζουν σαν προβατα.

aroutis
08-03-06, 22:16
Διαφωνώ κάθετα με όσα λέει ο aroutis
Πρέπει να ψάχνομαστε παντα γιατί πληρώνουμε. Δεν πρέπει να μας αντιμετωπίζουν σαν προβατα.Και πότε ειπα να μήν ψαχνόμαστε; ...

aroutis
08-03-06, 22:26
aroutis η υπηρεσία της vivodi δεν είναι μόνο να σου κρεμάσουν ένα καλώδιο και μετά να μη σε ξέρουν παρα μόνο για την είσπραξη των λογαριασμών. Αυτό μονάχα, σίγουρα δεν είναι "παροχή" συνδρομητικής υπηρεσίας. Όσο για την εμπάθεια του lewton που αναφέρεις, κι εκείνος είναι παλιός συνδρομητής. Αρκεί μονάχα να σου θυμίσω το παλιό επισημασμένο thread VIVODI FAQ που όλοι έχουμε διαβάσει. Αρα μπορεί να κρίνει με βάση την πλούσια επικοινωνία του με την εταιρεία.
Όπως έχω ξαναπεί αν είσαι συνδρομητής της vivodi , you must be a believer και απ'ότι φαίνεται η πίστη του lewton "κουράστηκε"!
Στη ζωή μου τα ανθρώπινα λάθη τα κατανοώ και τα δέχομαι, τη γαϊδουρινή συμπεριφορά όμως όχι. Γι'αυτό λοιπόν συμπάσχω μαζί του.
Έχω αναφερθεί και σε παλαιότερό μου thread για τη συμπεριφορά στου πελάτες με Full LLU στους οποίουν ανήκω. Φαίνεται ότι δεν έχουν καταλάβει ότι ο πελάτης είναι κεφάλαιο.Θα συμφωνήσω μαζί σου στα περισσότερα, συγκεκριμένα στο οτι οταν εισαι πελάτης σε μια εταιρεία Τ/Π δεν είσαι μόνο για να έχεις το καλώδιο και από κει και πέρα να πληρώνεις. Περιμένεις και άλλα πράγματα. Προσωπικά (καλό ειναι να γίνει κατανοητό οτι πάντα μιλάω επί προσωπικών απόψεων) δεν έχω προβλήματα στην συμπεριφορά της εταιρείας απέναντί μου, παρα μόνο σε 2 φορές που κάναν λάθος σε χρέωση λογαριασμού (διπλό πάγιο VoDSL που βρήκαμε τι έγινε). Επίσης σε επίπεδο τεχνικό, οφείλω να πώ οτι η υπηρεσίες τους -σε ότι περιμένω πάντα- ειναι αψογες.

Δεν θα συμφωνήσω οτι πρέπει να εισαι believer. Τουλαχιστον αν θες, δεν γίνομαι ΕΓΩ πελάτης σε μια εταιρεία (οποια ειναι αυτή) με τέτοια λογική. Goto 10 αν θες, περιμένω κάποια πράγματα. Υπομονή έχω, αν ομως μου τα είχε πρήξει η vivodi (πχ δεν ειχα καλή υπηρεσία -bandwidth, disconnects, κλπ, σε ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ βάση, και δεν γινοταν κάτι για να διορθωθεί) θα ειχα φύγει για κάτι άλλο, ακόμη και για οτε, οσο και αν ΔΕΝ το θέλω να το σκεφτώ. Ειναι ο μόνος τρόπος να κάνεις μια εταιρεία να βελτιωθεί (IMHO πάντα), δεν βοηθά το να φωνασκείς και να λές πχ "ευχομαι να σου καεί το βιντεο!".

Για αυτό έλεγα στον φίλο Lewton, πραγματικά ας κάνει οτι θεωρεί οτι μπορεί στα πλαισια που του δίνει ο νόμος... Εν τέλει αυτή ειναι η γνώμη μου. Δεν νομίζω οτι λέω κάτι στραβό...

Αυτά.

nrg_polini
08-03-06, 22:52
aroutis εισαι παντελως οφ τοπικ, σιγα μη τους κανει και δικαστηριο επειδη δεν θελουν να ειναι πελατης τους. Για οσους δεν ξερουν ή δεν διαβαζουν myphone να τους πω οτι ο lewton ηταν ο θερμοτερος υποστηρικτης της βιβοντι και ΑΠΕΙΡΕΣ φορες εχουμε κοντραριστει για το συγκεκριμενο θεμα. Για να εφτασε στο σημειο να τα λεει αυτα, παει να πει οτι εχουν κανει πολλες βλακειες.

aroutis
09-03-06, 09:09
aroutis εισαι παντελως οφ τοπικ, σιγα μη τους κανει και δικαστηριο επειδη δεν θελουν να ειναι πελατης τους. Για οσους δεν ξερουν ή δεν διαβαζουν myphone να τους πω οτι ο lewton ηταν ο θερμοτερος υποστηρικτης της βιβοντι και ΑΠΕΙΡΕΣ φορες εχουμε κοντραριστει για το συγκεκριμενο θεμα. Για να εφτασε στο σημειο να τα λεει αυτα, παει να πει οτι εχουν κανει πολλες βλακειες.Ρε συ nrg_polini, οταν ζητάς να σου κόψουν μία υπηρεσία (δηλ. στην περίπτωση του Lewton το DSL Phone) και σου κόβουν τη σύνδεσή σου, ΑΝ δεν διορθώνουν το λάθος τους, έχεις κάποια νόμιμα δικαιώματα, ειναι αυτό κατανοητό;

Αν θες να λές οτι ειμαι off topic πες οτι θές. Τη γνώμη μου λέω, πες τη δική σου.

Αμαν πια.

jimkalis
09-03-06, 11:36
Ρε συ nrg_polini, οταν ζητάς να σου κόψουν μία υπηρεσία (δηλ. στην περίπτωση του Lewton το DSL Phone) και σου κόβουν τη σύνδεσή σου, ΑΝ δεν διορθώνουν το λάθος τους, έχεις κάποια νόμιμα δικαιώματα, ειναι αυτό κατανοητό;

Αν θες να λές οτι ειμαι off topic πες οτι θές. Τη γνώμη μου λέω, πες τη δική σου.

Αμαν πια.




Συμφωνώ απόλυτα με τον nrg_polini σιγά μην πάνε και στόν Άρειο πάγο να καταθέσει μήνυση:D
aroutis αυτά είναι ψιλά πράγματα.Οταν δεν είσαι ευχαριστημένος πέρνεις τηλέφωνο και χώνεις.

lewton
09-03-06, 14:01
Δε θα ξαναέγραφα, αλλά σήμερα το πρωί δέχτηκα τηλεφώνημα από μια κυρία στη Vivodi, η οποία -σε αντίθεση με την προηγούμενη προχτές- έθεσε τα πράγματα στη σωστή τους βάση.
Μου είπε ότι απλά έγινε μια παρεξήγηση με τη διακοπή της σύνδεσής μου, αναγνώρισε ότι είμαι πελάτης τόσο καιρό, και με ρώτησε αν ενδιαφέρομαι να επανασυνδεθώ (ενώ από ότι είπε θα κοιτάξουν να μην πληρώσω ενεργοποίηση και θα προσπαθήσουν να επιταχύνουν την ενεργοποίηση - αν και νομίζω ότι η ενεργοποίηση ξαθυστερεί λόγω του ΟΤΕ).
Δεν κατάλαβα ακριβώς, αλλά θα περάω από τα γραφεία τους για να δω τι εννοούσε.
Σπάστηκα πολύ άσχημα με τη Forthnet στο ενδιάμεσο, επειδή αγόρασα ADSL in-a-Box από το site της για να κερδίσω χρόνο, και αντί να ξεκινήσουν την ενεργοποίηση μου είπαν ότι θα πρέπει πρώτα να το παραλάβω και μετά να στείλω τις αιτήσεις... :down:
Σκέφτηκα και το 1Mbps με 37€ της Vivodi, που είναι πολύ δελεαστικό, και αποφάσισα να ενδώσω (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αν όλα λήξουν καλώς θα ξεχάσω τι έγινε).



ADSL in-a-Box για πούλημα - 115€.

BoGe
09-03-06, 14:14
Με υπομονή και ευγένεια όλα γίνονται

teodor_ch
09-03-06, 14:24
Δε θα ξαναέγραφα, αλλά σήμερα το πρωί δέχτηκα τηλεφώνημα από μια κυρία στη Vivodi, η οποία -σε αντίθεση με την προηγούμενη προχτές- έθεσε τα πράγματα στη σωστή τους βάση.
Μου είπε ότι απλά έγινε μια παρεξήγηση με τη διακοπή της σύνδεσής μου, αναγνώρισε ότι είμαι πελάτης τόσο καιρό, και με ρώτησε αν ενδιαφέρομαι να επανασυνδεθώ (ενώ από ότι είπε θα κοιτάξουν να μην πληρώσω ενεργοποίηση και θα προσπαθήσουν να επιταχύνουν την ενεργοποίηση - αν και νομίζω ότι η ενεργοποίηση ξαθυστερεί λόγω του ΟΤΕ).
Δεν κατάλαβα ακριβώς, αλλά θα περάω από τα γραφεία τους για να δω τι εννοούσε.
Σπάστηκα πολύ άσχημα με τη Forthnet στο ενδιάμεσο, επειδή αγόρασα ADSL in-a-Box από το site της για να κερδίσω χρόνο, και αντί να ξεκινήσουν την ενεργοποίηση μου είπαν ότι θα πρέπει πρώτα να το παραλάβω και μετά να στείλω τις αιτήσεις... :down:
Σκέφτηκα και το 1Mbps με 37€ της Vivodi, που είναι πολύ δελεαστικό, και αποφάσισα να ενδώσω (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αν όλα λήξουν καλώς θα ξεχάσω τι έγινε).



ADSL in-a-Box για πούλημα - 115€.

όσο πάει και η Βίβο φτιάχνει.
χαίρομαι πού όταν ακούω τέτοια πράγματα απο μία μικρή εταιρία που προσπαθεί να κάνει τη διαφορά.
αν όλα λήξουν καλά ένα μεγάλο μπράβο απο μένα στη Βιβόντι :up:

kle500
09-03-06, 14:25
Χαίρομαι με την τροπή που πήραν τα πράγματα.
Εύχομαι το καλύτερο για σένα.
Προσωπικά, πιστεύω πως θα έπρεπε να διευθετήσεις το θέμα 100% μαζί τους πρίν προβείς σε:
1) Αγορά οποιουδήποτε πακέτου (ασχέτως isp)
2) Αρχίζεις να τα χώνεις τόσο πολύ (πολλές φορές αυτό λειτουργεί και θετικά)

Εγώ προσωπικά, θα έκανα ότι μπορούσα μαζί τους (έστω και με face to face), συνομιλία, ώστε να καταλάβω ακριβώς τι πρόκειται να κάνουν.

ronaldinio
09-03-06, 14:52
Σπάστηκα πολύ άσχημα με τη Forthnet στο ενδιάμεσο, επειδή αγόρασα ADSL in-a-Box από το site της για να κερδίσω χρόνο, και αντί να ξεκινήσουν την ενεργοποίηση μου είπαν ότι θα πρέπει πρώτα να το παραλάβω και μετά να στείλω τις αιτήσεις... :thumbdown
Σκέφτηκα και το 1Mbps με 37€ της Vivodi, που είναι πολύ δελεαστικό, και αποφάσισα να ενδώσω (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αν όλα λήξουν καλώς θα ξεχάσω τι έγινε).
Φίλε Lewton, είσαι από τα άτομα που συμπαθώ εδώ μέσα αλλά έχω την αίσθηση ότι κάπου το τράβηξες κι εσύ. Εδώ είχες την υπομονή να φτιάξεις ολόκληρο FAQ για τη Vivodi στο myphone και δεν είχες την υπομονή να βρεις την άκρη με το helpdesk της Vivodi. Φίλε μου σφάλματα γίνονται σε κάθε εταιρία, τα ανθρώπινα λάθη είναι μέσα στο πρόγραμμα και με ευκαιρία την επικαιρότητα, σκέψου το ειδικό βάρος που έχει ένα τέτοιο ανθρώπινο λάθος με το λάθος που έκανε ο κλειδούχος του ΟΣΕ με αποτέλεσμα να συγκρουστούν τα 2 τρένα και να πεθάνει ο ένας μηχανοδηγός.
Γνώμη μου είναι ότι δε χρειάζεται να στήνουμε στα 10 μέτρα το έμψυχο δυναμικό, ειδικά όταν βλέπουμε εμφανή τάση βελτίωσης της εταιρίας.
Καλώς επανήλθες λοιπόν και ... καλές κατοστάρες στα downloads ;)

lewton
09-03-06, 15:09
Φίλε Lewton, είσαι από τα άτομα που συμπαθώ εδώ μέσα αλλά έχω την αίσθηση ότι κάπου το τράβηξες κι εσύ. Εδώ είχες την υπομονή να φτιάξεις ολόκληρο FAQ για τη Vivodi στο myphone και δεν είχες την υπομονή να βρεις την άκρη με το helpdesk της Vivodi. Φίλε μου σφάλματα γίνονται σε κάθε εταιρία, τα ανθρώπινα λάθη είναι μέσα στο πρόγραμμα και με ευκαιρία την επικαιρότητα, σκέψου το ειδικό βάρος που έχει ένα τέτοιο ανθρώπινο λάθος με το λάθος που έκανε ο κλειδούχος του ΟΣΕ με αποτέλεσμα να συγκρουστούν τα 2 τρένα και να πεθάνει ο ένας μηχανοδηγός.
Γνώμη μου είναι ότι δε χρειάζεται να στήνουμε στα 10 μέτρα το έμψυχο δυναμικό, ειδικά όταν βλέπουμε εμφανή τάση βελτίωσης της εταιρίας.
Καλώς επανήλθες λοιπόν και ... καλές κατοστάρες στα downloads ;)
Καταρχάς δεν ήρθα ακόμα, αν είναι να ενεργοποιηθεί νέα γραμμή τις βλέπω γύρω στο Πάσχα τις κατοστάρες...
Όσο για το αν βιάστηκα, από τη στιγμή που στο προηγούμενο τηλεφώνημα μου είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην πληρώσω ξανά ενεργοποίηση, και δεδομένης της αδιαφορίας που επέδειξαν για να με κρατήσουν, θεωρώ δίκαιο το ότι τα πήρα στο κρανίο.

apok
09-03-06, 15:21
Πάντα και παντού υπάρχει ο σωστός άνθρωπας να μιλήσεις και να βρεις την άκρη;)

nikgl
10-03-06, 10:48
Για το "παντού" μην είσαι και τόσο σίγουρος!

sdn
10-03-06, 11:43
αν ομως μου τα είχε πρήξει η vivodi (πχ δεν ειχα καλή υπηρεσία -bandwidth, disconnects, κλπ, σε ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ βάση, και δεν γινοταν κάτι για να διορθωθεί) θα ειχα φύγει για κάτι άλλο
Αυτά.

@aroutis 4 ever :)

Πόσο διαρκεί η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ βάση?

Δεν θα είχες φύγει φίλε aroutis. Θα σε είχαν διώξει.... :)

Τώρα για αυτό που έγινε σαφώς έχει άδικο η vivodi αλλά δεν μου κάνει εντύπωση. Είναι απλός απόρροια της ανύπαρκτης οργάνωσης που έχει.

Φίλε lewton τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα. Πχ να έχεις shared και να σε χρεώνουν για foul :)

Το έχω πει και αλλού η vivodi για γραμμή – provider είναι άριστη μόνο σαν provider δεν μου λέει κάτι.

Aλλά τελικά είναι cult κατάσταση και αρχίζει να μου αρέσει. Τους παίρνεις τηλέφωνο και περιμένεις πάνω από μισή ώρα στην γραμμή και ξαφνικά σε παίρνουν 5 τηλέφωνα στο κινητό ώσπου να σε βρουν για ένα πρόβλημα που είχες πριν από μερικούς μήνες.

Προσωπικά έχω προσωπικό τεχνικό της vivodi για τα τυχόν προβλήματα που έχω / θα έχω (μου έδωσε το δικό του τηλέφωνο στη δουλεία για να μην χρεώνομαι & το κινητό του και μου είπα να τον πάρω οποτεδήποτε υπάρχει πρόβλημα).

Αλλά φίλε aroutis όταν κάνουν μαμακιες θα τους τα χώνω (είναι μια μορφή ενημέρωσης) κανονικά ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ. Αμα χάνουν πελάτες χειρότεροι θα γίνουν.


PS φίλτατε aroutis Έχω πειστεί ότι δεν δουλεύεις για την vivodi αλλά μήπως έχεις μετοχές? Μήπως δουλεύει κάποιο συγγενικό σου πρόσωπο εκεί? ;) :)

lewton
10-03-06, 12:51
Ξέρετε πόσο θα κοστίσει στη Βιβόδι να με επανασυνδέσει δωρεάν;
Σύμφωνα με το κείμενο (http://www.eett.gr/gr_pages/telec/AnalisiAgoron/Nat_Cons_ma11_Respv_oper_resp.pdf)της ΕΕΤΤ για το LLU, το εφάπαξ κόστος για μια σύνδεση shared LLU είναι πάνω από 120€.
Είναι μια ηθική αποζημίωση να ξέρω ότι θα τα βάλουν από την τσέπη τους για να με κρατήσουν πελάτη...

Προφέσσορας_Χάος
10-03-06, 13:36
η εξυπηρέτηση τους αθλια γιατι πολύ απλά τα παιδιά που έχουν προσλάβει ειναι εντελώς ασχετα..τα περισσότερα τουλαχιστον..απο κει και πέρα κάνουν ενα καρο λάθη..Θα χάνουν χαρτιά θα ακουνε αλλα και γενικότερα θα επικρατεί μια ασυνεννοησία..Εγω για παράδειγμα οταν ηθελα να κανω αναβάθμιση της γραμμής απο 384 σε 512 τους πήρα 10 τηλέφωνα και εκαναν 1 μηνα.Απο τότε δεν τους έχω εμπιστοσύνη καμία.Οταν τους πέρνω τηλ. το επαναλαμβάνω πολλές φορές και τους βάζω να το επιβεβαιώσουν..Τι αλλο να κάνω..

NLS
10-03-06, 13:37
ΦΥΣΙΚΑ και θα πρέπει να το κάνουν

αυτό που πρέπει να κατανοούν όλες οι εταιρίες είναι ότι δεν είναι θέμα να χάσεις "έναν πελάτη" (ειδικά όταν έχεις άδικο ε)... χάνεις σε άλλα πράγματα που μπορεί να φέρουν και απρόβλεπτα αποτελέσματα (μπορεί να είσαι και η πεταλούδα στην Κίνα της θεωρίας του Χάους)

NLS
10-03-06, 13:39
---

χα.... έγραψα για τη θεωία του Χάους και εντωμεταξύ είχε γράψει ο Προφέσορας Χάος!!!!!!!!
να πάω να παίξω λόττο!?!?!?

που λες προφέσορα (μια και έγραψες) να σου πω κάτι;
σε πληροφορώ ότι ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ
έχω tellas (προς το παρόν)... don't get me started

aroutis
10-03-06, 16:11
@aroutis 4 ever :)

Πόσο διαρκεί η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ βάση?

Δεν θα είχες φύγει φίλε aroutis. Θα σε είχαν διώξει.... :)

Τώρα για αυτό που έγινε σαφώς έχει άδικο η vivodi αλλά δεν μου κάνει εντύπωση. Είναι απλός απόρροια της ανύπαρκτης οργάνωσης που έχει.

Φίλε lewton τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα. Πχ να έχεις shared και να σε χρεώνουν για foul :)

Το έχω πει και αλλού η vivodi για γραμμή – provider είναι άριστη μόνο σαν provider δεν μου λέει κάτι.

Aλλά τελικά είναι cult κατάσταση και αρχίζει να μου αρέσει. Τους παίρνεις τηλέφωνο και περιμένεις πάνω από μισή ώρα στην γραμμή και ξαφνικά σε παίρνουν 5 τηλέφωνα στο κινητό ώσπου να σε βρουν για ένα πρόβλημα που είχες πριν από μερικούς μήνες.

Προσωπικά έχω προσωπικό τεχνικό της vivodi για τα τυχόν προβλήματα που έχω / θα έχω (μου έδωσε το δικό του τηλέφωνο στη δουλεία για να μην χρεώνομαι & το κινητό του και μου είπα να τον πάρω οποτεδήποτε υπάρχει πρόβλημα).

Αλλά φίλε aroutis όταν κάνουν μαμακιες θα τους τα χώνω (είναι μια μορφή ενημέρωσης) κανονικά ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ. Αμα χάνουν πελάτες χειρότεροι θα γίνουν.


PS φίλτατε aroutis Έχω πειστεί ότι δεν δουλεύεις για την vivodi αλλά μήπως έχεις μετοχές? Μήπως δουλεύει κάποιο συγγενικό σου πρόσωπο εκεί? ;) :)Ρε που είχες χαθεί ρε sdn... χαίρομαι που έχω και fans :lol:

Για να σου λύσω την απορεία, δεν έχω ουτε συγγενείς στη Vivodi, ούτε δουλεύω ο ίδιος εκει πέρα... απλά τις απόψεις μου λέω ο αμοιρος οι οποίες δεν ειναι και οι δημοφιλέστερες (από οτι βλέπω) αλλά ουτε πάω για βουλευτής :rofl:

Οσο για αυτό που πες περί του πόσο υπομονή θα έκανα ; ... Οχι πάνω του μήνα πάντως, και in any case, εξαρτάται (για κάθε συνεργασία με κάθε εταιρεία) από τη σχέση που έχεις με αυτή. Με τη Vivodi δεν έχω (το ματαξαναλέω) κανένα πρόβλημα, το αντίθετο μάλιστα.. Ε δεν θα τους ξέγραφα ευκολα.. Το βρίσκεις παράλογο;

Και είπα και κάτι -που περνά στα ψιλά, και για αυτό ρωτάς κάτι σαν αυτό που ρώτησες.. Αν η Vivodi ή οποιαδήποτε vivodi κάνει κάτι το οποίο ειναι ενάντια στα νόμιμα συμφεροντά σου, οπως αυτό που έκανε στον Lewton, θεωρώ οτι εφόσον ΔΕΝ επανορθώσει και ΑΡΝΕΙΤΑΙ να το κάνει, το σωστότερο που έχεις να κάνεις ειναι να λάβεις τα νόμιμά σου μέτρα. Αν τώρα αυτό δειχνει οτι έχω συγγενείς στη vivodi... Μάλλον έχουμε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια εδω μέσα... :worthy:

Προφέσσορας_Χάος
10-03-06, 16:48
η εξυπηρέτηση της βιβοντι στο τηλεφωνικό της κέντρο μου θυμίζει κάτι τηλεφωνικά κέντρα τύπου εταιριών που πουλάνε παπλώματα και χαλιά..Χωρίς ιχνος υπερβολής..Την ιδια εντυπωση μου είχε κάνει και του ΟΤΕ που οταν πήρα να ρωτήσω για μια βλάβη η κοπέλα απο μέσα χασμουριόταν και ετρωγε..Ηταν και 3 το μεσημέρι ..οκ..Το πρόβλημα είναι οτι περνουν φοιτητές οι οποίοι είναι λογικό να θέλουν να περάσει η ωρα για να φύγουν..

nikgl
10-03-06, 17:04
η εξυπηρέτηση της βιβοντι στο τηλεφωνικό της κέντρο μου θυμίζει κάτι τηλεφωνικά κέντρα τύπου εταιριών που πουλάνε παπλώματα και χαλιά..Χωρίς ιχνος υπερβολής..Την ιδια εντυπωση μου είχε κάνει και του ΟΤΕ που οταν πήρα να ρωτήσω για μια βλάβη η κοπέλα απο μέσα χασμουριόταν και ετρωγε..Ηταν και 3 το μεσημέρι ..οκ..Το πρόβλημα είναι οτι περνουν φοιτητές οι οποίοι είναι λογικό να θέλουν να περάσει η ωρα για να φύγουν..
Που να δεις σε λίγο καιρό που θα παίρνουν και συνταξιούχους (άνευ ασφαλιστικών εισφορών) στον ΟΤΕ.

@ ADSLgr.com All rights reserved.