Επιστροφή στο Forum : Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά της Acer Ηellas.
goldeneye215
03-12-09, 01:56
Στις 12/10/2009 και ωρα 20.02 αγόρασα από το κατάστημα E-Shop Γαλατσίου ένα καινούργιο φορητό υπολογιστή ACER Aspire Timeline 3810T-354G32N.
Μετά από 1 ώρα χρήσης διαπίστωσα ότι υπήρχε ένα σχετικό πρόβλημα με την θερμοκρασία στην αριστερή πλευρά του υπολογιστή στην κάτω επιφάνεια αλλά δεν το θεώρησα σημαντικό καθώς δεν ήταν μόνιμο.
Την επομένη 13/10/2009 ανακοινώνεται στον ιστότοπο http://customercare.acer-euro.com/customercare/AcerUpdate.aspx?CID=GR&LID=GRE&IType=JM31 πρόγραμμα εθελοντικης ανάκλησης του συγκεκριμένου μοντέλου από την κατασκευάστρια εταιρία λόγω σχεδιαστικού σφάλματος στην τοποθέτηση του καλωδίου σύνδεσης του μικροφώνου. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Η Acer δημιούργησε ένα εθελοντικό πρόγραμμα για την αντικατάστασης του καλώδιο του μικροφώνου στις μονάδες που έχουν επηρεασθεί προκειμένου να εξαλειφτεί οποιοσδήποτε κίνδυνος υπερθέρμανσης.
Έχει υποπέσει στην προσοχή μας ότι ορισμένοι Φορητοί υπολογιστές Acer Aspire μπορεί να υπερθερμανθούν κάτω συγκεκριμένες συνθήκες. Για αυτό το λόγο η Acer εθελοντικά ενημερώνει για το κίνδυνο και αναλαμβάνει μέσω ενός προγράμματος την αντικατάσταση του υλικού για αυτά τα προϊόντα.
Οι μονάδες που επηρεάζονται είναι τα μοντέλα Acer Aspire AS3410, AS3810T, AS3810TG, AS3810TZ και AS3810TZG που έχουν κατασκευαστεί πριν από τις 15 Σεπτεμβρίου 2009. Στις εν λόγο μονάδες το καλώδιο του μικροφώνου μπορεί να υπερθερμανθεί. Κατά συνέπεια, το περίβλημα της μονάδας μπορεί να παραμορφωθεί και ενδέχεται να προκληθεί δυσλειτουργία στο σύστημα.» .
Αφού καταχώρησα τα απαιτούμενα στοιχεία διαπίστωσα ότι ο υπολογιστής ανήκει στην συγκεκριμένη παρτίδα. Οδηγήθηκα σε άλλη ιστοσελίδα που ανέφερε τα εξής:
«Έχετε ήδη υποβάλει αίτηση για την επισκευή της μονάδας ή να έρθει σε επαφή μαζί σας ένας εκπρόσωπος του τηλεφωνικού κέντρου της Acer.
Σε περίπτωση που δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας, παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Με Εκτίμηση
Acer.
Όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου τελικά.
Αργότερα επικοινώνησα τηλεφωνικά με την ACER HELLAS (στις 19/10/2009) και αφού μου έδωσαν κωδικό αιτήματος επισκευής μου υπέδειξαν να αποστείλω τον υπολογιστή με ταχυμεταφορέα στην εταιρία CPI. Τελικά (λόγω προβλήματος υγείας) παρέδωσα στις 05/11/2009 ιδιοχείρως τον φορητό υπολογιστή στον προτεινόμενο από την Acer HELLAS παροχέα service (CPI στον Ταύρο).
Ο τεχνικός στον οποίο παρέδωσα τον φορητό υπολογιστή με ενημέρωσε ότι θα γίνει τεχνικός έλεγχος στις επόμενες 2-3 ημέρες και η επισκευή θα πραγματοποιηθεί μετά την παραλαβή των ανταλλακτικών από την CPI. Επίσης με ενημέρωσαν για την ιστοσελίδα της CPI όπου μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της επισκευής ανά πάσα στιγμή. Τέλος με ενημέρωσαν ότι μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα μου αποσταλεί γραπτό μήνυμα που θα με ειδοποιεί για την παραλαβή του επισκευασμένου υπολογιστή.
Τηλεφωνώντας μετά από 13 ημέρες στην εταιρία CPI (παρακολουθώντας καθημερινά την στάσιμη κατάσταση επισκευής στην ιστοσελίδα της CPI) για την πορεία της επισκευής, με έκπληξη ενημερώνομαι ότι o υπολογιστής δεν είχε επισκευαστεί ακόμη γιατί τα ανταλλακτικά τα οποία έχουν παραγγελθεί ακόμη αναμένονται (υποτίθεται άμεσα όπως ψευδώς με είχαν διαβεβαιώσει από την Acer Hellas μιας και πρόκειται για βλάβη σε καινούργιο μηχάνημα με γνωστή υπαιτιότητα της κατασκευάστριας εταιρίας για την οποία δεν είχαν κάνει τα στοιχειώδη όπως χρηματική αποζημίωση ή αντικατάσταση με νέο υπολογιστή άμεσα).
Σήμερα Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009, έχουν περάσει 28 ημέρες (20 εργάσιμες) και ακόμη αναμένονται τα ανταλλακτικά από την εταιρία Acer για να παραληφθούν από τον παροχέα service CPI.
Όπως είναι λογικό το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι υπαιτιότητα της CPI καθώς και σε άλλες χώρες όπως αναφέρεται σε πολυάριθμα ευρωπαϊκά fora είναι παροιμιώδης η καθυστέρηση στην επισκευή του προβλήματος αυτού από την εταιρία.
Σήμερα, Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009, σε νέα τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπάλληλο της CPI μου πρότεινε να επικοινωνήσω με την Acer, πράγμα το οποίο και έγινε άμεσα και η απάντηση από την ACER HELLAS ήταν αν επιθυμώ να στείλω email στην διεύθυνση support_greece@acer-euro.com στο οποίο δηλώνω ότι αρνούμαι την εκτέλεση της επισκευής εάν θέλω να παραλάβω τον υπολογιστή άμεσα για να μην περιμένω άλλο αυτή την ανούσια αναμονή λόγω της ανικανότητας της Acer με ότι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία της συσκευής.
Αυτή την απάντηση μου έδωσαν οι κύριοι τις ACER και απλά μου ανέφεραν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο και απλά να περιμένω αν επιθυμώ να επισκευαστεί το πρόβλημα το οποίο έχει ήδη παραδεχθεί ότι είναι κατασκευαστικό ελάττωμα.
Θεωρώ ανεπίτρεπτη την καθυστέρηση επισκευής για ένα μηχάνημα που ήταν από κατασκευής ελαττωματικό, η εταιρία έχει δηλώσει την υπαιτιότητά της, θα έπρεπε να έχει φροντίσει για την αντικατάστασή του ή την αποζημίωση του εκάστοτε αγοραστή για την ταλαιπωρία που υπέστη, τις χαμένες εργατοώρες και τα χαμένα χρήματα λόγω της απώλειας ενός προϊόντος το οποίο επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο δουλειάς.
Τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή.
Το ανωτέρω κείμενο έχει αποσταλλεί στην γενική γραμματεία καταναλωτή, στο Ινκα και Εκπιζω με την μορφή ενυπόγραφης καταγγελίας.
Mouse Potato
03-12-09, 02:04
Δυστυχώς έχω μπλέξει κι εγώ με την συγκεκριμένη εταιρία (Acer) κατά το παρελθόν (http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=154836) και οι εμπειρίες μου μόνο ευχάριστες δεν είναι. Φαίνεται πως ούτε τα μηχανάκια της είναι αξιόπιστα ούτε το after sales service της.
Έπρεπε ν' απαιτήσεις εξ' αρχής την αντικατάσταση του υπολογιστή απειλώντας με καταγγελία.
Καλό κουράγιο φίλε μου...
Μονο DELL και Toshiba.
Δεν υπάρχει κάτι άλλο σε laptop.
Οταν εγω λεω ACERε μπρικια ειναι κατι ξερω! Θυμαμαι παλια που τα εστελνες Ιταλια και περιμενες κανα χρονο να το παρεις. Επρεπε να σου κανουν αντικαταστααση χωρις δευτερη κουβεντα!
goldeneye215
03-12-09, 11:18
σε νεο mail στην Acer αναφέρω μεταξύ άλλων και τα παρακάτω
"Επίσης θα προχωρήσω σε καταγγελία σχετικά με την μη εναρμόνηση της εταιρίας σας με την κοινωτική οδηγία σχετικά με την υποχρεωτική διετή εγγύηση σε όλα τα ηλεκτρονικά είδη.
Τέλος απαιτώ άμεσα την αντικατάσταση του φορητού υπολογιστή που είχα αγοράσει (με αριθμό σειράς LXPCR0..........................) με μη ελλατωματικό μοντέλο και την επιστροφή ολόκληρου του χρηματικού ποσού αγοράς του εν λόγω υπολογιστή.
Καλή σας μέρα."
φιλε μου την πατησες....
επρεπε να το πας στο e-shop σαν DOA...
Εμπλεξε απο την αρχη που αντι να παρει κατι το οποιο να εχει service σοβαρο στην Ελλαδα (πχ Dell) πηγε και πηρε οτι χειροτερο απο αποψη after sales service..
Σιγουρα γλυτωσε καποια χρηματα στην αρχη αλλα ειμαι σιγουρος οτι τωρα εαν αγοραζε λαπτοπ πρωτο πρωτο θα κοιταγε το after sales ..
Τα μηχανακια acer ειναι μια χαρα σε πολυ καλη τιμη αλλα ειναι για πεταμα απο τη στιγμη που στην Ελλαδα δεν εχουν σοβαρη υποστηριξη..
Αν δε σου τυχει προβλημα παντως και δουλευουν 3-4-5 χρονια σωστα ειναι σουπερ..Αλλα αν σου τυχει...
Cris Director
03-12-09, 12:51
Το να λέμε, α έπρεπε να κάνεις αυτό ή έπρεπε να κάνεις εκείνο δεν βοηθά στο να λυθεί το πρόβλημα του φίλου. Παρ΄όλα αυτά θα το πω. Έπρεπε, εφόσον πρόκειται για μηχάνημα της δουλειάς σου, να πάρεις μηχάνημα με service άμεσο. Dell είναι η μία λύση (έρχονται όπου βρίσκεσαι την επόμενη εργάσιμη και στο φτιάχνουν την ίδια στιγμή) και TurboX (Πλαίσιο) η άλλη λύση, με service εντός 4 ωρών από την στιγμή που θα το παραδώσεις.
Εγώ πάντως προτείνω να κάνεις υπομονή και φυσικά να μην το πάρεις πίσω έτσι όπως είναι. Γενικότερα είναι καλά τα μηχανήματα και αντέχουν στον χρόνο.
goldeneye215
03-12-09, 22:07
Ευτυχής κατάληξη παιδία
Σήμερα πρωι πρωί έλαβα το παρακάτω mail
Aξιότιμε Πελάτη
σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer, σας ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση στην ανταπόκριση μας, αναλύοντας την κατάσταση σας θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε την πρόθεση μας να αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή σας AS3810T με σειριακό αριθμό : LXPCR0X2209320076D2300 με το παρακάτω υπολογιστή AS3810T με Part Number :LX.PE602.037 [AS3810TZ-414G32I LX.PE602.037 ULV PDC SU4100 2 x 2048 Mb 320 GB Intel® GMA 4500MHD HD Webcam (1 MPixel) Batteria 6 Celle2.8 με Windows7 Home Premium ]και με κωδικό RMA :4003389SD σε περίπτωση που αποδέχεστε την αντικατάσταση του υπολογιστή σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο ώστε να ολοκληρώσουμε την διαδικασία
Με Εκτίμηση
Support Greece
Μια χαρά ανταπόκριση. Έστω και έτσι και τοσο αργά.
Επίσης απαιτησα επέκταση εγγυησης γιατι συνεχιζουν να κανουν την παπια σχετικα με τον ενα χρονο εγγυηση...
τελος το προβλημα ειναι τι θα γινει με το παλιο λαπτοπ στο οποιο εχω δεδομενα που χρειαζομαι και τα οποια δεν εκανα back up μιας και με διαβεβαιωναν οτι δεν χρειαζεται και οτι θα επισκευαστει αμεσα χωρις format.
Δεν αγόρασα λαπτοπ σοβαρου κατασκευαστη γιατι το πηρα μονο και μονο για το βαρος την αναμονη την καλη γνωμη που ειχα σχηματισει για την σειρα timeline εχοντας δει τα 4810 και 5810 φιλων για πολλες ωρες και τελος για τις πολυαριθμες καλες γνωμες σε ξενα fora. αν ηταν ετσι θα επαιρνα dell 1330 η netbook toshiba.
αυτα.
Mouse Potato
03-12-09, 22:16
Κράτησέ μας ενήμερους. Κάτι μου λέει πως θ' αργήσει να ολοκληρωθεί η διαδικασία αντικατάστασης (ίσως έρθει απ' το εξωτερικό νέα μονάδα).
Και μην ξεχνάς: Το backup είναι απ' τα πρώτα και σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να κάνεις
Μαθε αν δινει και ανταλλακτικα γιατι πηρα και εγω απο ανταλλαγη εναν 8930G και το μονο προβλημα που εχει ειναι πως του λειπει το ενα απο τρα δυο μακρια λαστιχακια που εχει στο πλαστικο γυρω απο την οθονη.
Φοβαμαι μηπως για να μου κολλησουν ενα αυτοκολητο λαστιχακι θα μου που να το παω εκει και να το παρω μετα απο 6 μηνες!!!
Επίσης απαιτησα επέκταση εγγυησης γιατι συνεχιζουν να κανουν την παπια σχετικα με τον ενα χρονο εγγυηση...
τζαμπα παιδευεσαι... δεν τους υποχρεωνει κανεις! Δεν εχει υιοθετηθει απο το εθνικο δικαιο αυτη η οδηγια οποτε.... Βασικα αν πας μια βολτα και στην υπολοιπη ευρωπη πουθενα δεν ισχυει υποχρεωτικη διετης. Δες και γερμανικα και αγγλικα και ιταλικα shops και θα καταλαβεις...
Και καποτε πρεπει να καταλαβουμε πως και να γινει διετης ΕΜΕΙΣ θα το πληρωσουμε... εκτος και αν νομιζει κανεις δλδ οτι θα γινει χωρις επιβαρυνση :rofl: Οποτε το πλεον συνετο ειναι με την αγορα φορητου να αγοραζεις και την εξτρα εγγυηση που πιστευεις οτι χρειαζεσαι και εισαι κομπλε!
Εχω κι εγω τον 3810 και μαλιστα θα επρεπε να τον παω για επισκευη ...ωστοσο δε παρουσιαζει κατι ιδιαιτερο σε μενα.Κανονικα η ACER πρεπει να ανακαλεσει ολους αυτους τους υπολογιστες και να δώσει καινουργιους με ιδια χαρακτηριστικα.Σε τηλεφωνο που εκανα μου απαντησαν απο την εταιρεια οτι δε ξερουν ποσο καιρο θα χρειαστεί για να παρω πισω το φορητο....ουτε τι ακριβώς περιλαμβανει η επισκευη.
Ευτυχως που τον αγορασα απο το e-shop με αμεση αντικατασταση σε περιπτωση προβληματος.
φιλε μου την πατησες....
επρεπε να το πας στο e-shop σαν DOA...
Ναι για να έχει αυτό
http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=347177
goldeneye215
04-12-09, 20:21
Η ικανοποιηση του αιτηματος μου απο την Γ.Γ. Καταναλωτη ήταν αμεση και μετα απο τηλεφωνική επικοινωνια εμαθα οτι διευθετησαν το θεμα γιατι ειχα ζητησει οχι απλα να ικανοποιηθει το αιτημα μου αλλα να γινει αποσυρση και αποζημιωθουν ολοι οι χρηστες ελλατωματικων λαπτοπ ανα την Ελλαδα οι οποιοι ηταν αρκετοι 594 οπως μου ειπαν στο τηλεφωνο. Τα ανωτερο ανακοινωθηκαν και στο site Troktiko:
Παρασκευή, 04 Δεκεμβρίου 2009
Ανάκληση φορητών υπολογιστών ACER
Πρόγραμμα εθελοντικής ανάκλησης φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών (notebooks) ACER, μοντέλα AS3410, AS3410T, AS3810T, AS3810TG, AS3810TZ και AS3810TZG, εκτελεί η εταιρεία ACER, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου...
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η ανάκληση στην Ελλάδα αφορά 594 υπολογιστές (μοντέλο AS3810T), παραγωγής πριν από τις 15 Σεπτεμβρίου 2009, στους οποίους υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης, αν στη συσκευή ασκηθούν συνεχείς παρατεταμένες τάσεις στην περιοχή στηρίγματος της αριστερής παλάμης.
Μέχρι στιγμής έχουν αναφερθεί παγκοσμίως τρεις περιπτώσεις υπερθέρμανσης, που να σχετίζονται με το συγκεκριμένο θέμα, χωρίς να έχουν σημειωθεί ζημιές σε πρόσωπα ή πράγματα.
Η εταιρεία ACER, συνεργαζόμενη άμεσα με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, προχωρά σε απόσυρση των μη πωληθέντων τεμαχίων από τα καταστήματα και άμεση ανάκληση των προϊόντων από τους καταναλωτές, στους οποίους συστήνεται να πάψουν άμεσα να τα χρησιμοποιούν και να έλθουν σε επαφή με την εταιρεία ACER, ώστε να γίνει επιδιόρθωση των ηλεκτρονικών υπολογιστών τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας ACER στον αριθμό 801 500 2000.
Τελικα μετα απο αυτο καταλαβα οτι ο καταναλωτης εχει δυναμη και οτι ακομα και στην Ελλαδα ακομα και με την Acer και το Εshop μπορεις να βγαλεις ακρη.
Για ολα τα παραπανω ειναι θεμα αν εφαγα 25 λεπτα συνολικα για Mail και τηλεφωνα (δεν καλεσα καμμια φορα παντα με καλουσαν πισω - αν και ειναι απωλεια χρονου για κατι για το οποιο δεν εφταιγα) και χαιρομαι παρα πολυ μονο και μονο για τα αμεσα αντανακλαστικα τοσο των δυο εταιριων οσο και των οργανισμων προστασια του καταναλωτη.
........Auto merged post: goldeneye215 πρόσθεσε 28 λεπτά και 59 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Ναι για να έχει αυτό
http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=347177
To σκελος της καταγγελιας για το eshop το παρελειψα γιατι το προβλημα μου σε δυο περιπτωσεις με την αντικατασταση το ανεφερα εδω σε αλλο θεμα http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=322254 το οποιο πηρε παρα πολυ ασχημη τροπη και τελικα κλειδωθηκε για λογους που δεν καταλαβα και για επιθεσεις που δεχθηκα χωρις καμμια προκληση απο μερους μου http://www.adslgr.com/forum/showthre...322254&page=10
μετα απο δεκαδες τηλεφωνα εμετικων περιγραφων της αρτιοτητας λειτουργιας της εταιριας Eshop και πολυαριθμες συγνωμες μου ζητησαν να παω να καρφωσω τους υπαλληλους που μιλησα για να απομονωσουν οπως μου ειπαν τα φαινομενα κακης εξυπηρετησης. λες και δεν ξερουμε ποιος τους τα μαθε... η λες και εχω το χρονο να τρεχω να δω τους θεατρινισμους τους και καλα για τα οσα κανουν για να με πεισουν οτι δεν ειναι ανεπαρκεστατοι σε θεματα after sales. αν ηταν απλοι πωλητες τοτε ΟΚ αλλα απ την στιγμη που το παιζουν πρωτοδευτεροι στην πιατσα και πουλανε σερβις και εγγυησεις τοτε αλλαζει το πραγμα. δεν μπορουν να κανουν τετοια λαθη.
Ημουν τακτικος πελατης του eshop (3 περιπου χρονια) και τον τελευταιο χρονο οτι εχω αγορασει εχει βγει off.
Ειδικα μετα απο αυτο για μενα εχουν τελειωσει. Οχι για την αρνηση αντικαταστασης την οποια μου την προσφερουν τοσο καθυστερημενα τωρα λεγοντας οτι υπηρξε προβλημα συννενοησης και ηταν τραγικο λαθος των 2/3 των υπαλληλων που μιλησα αλλα για την απαιτηση να παω να καρφωσω τους υπαλληλους με τους οποιους μιλησα.
τζαμπα παιδευεσαι... δεν τους υποχρεωνει κανεις! Δεν εχει υιοθετηθει απο το εθνικο δικαιο αυτη η οδηγια οποτε.... Βασικα αν πας μια βολτα και στην υπολοιπη ευρωπη πουθενα δεν ισχυει υποχρεωτικη διετης. Δες και γερμανικα και αγγλικα και ιταλικα shops και θα καταλαβεις...
Και καποτε πρεπει να καταλαβουμε πως και να γινει διετης ΕΜΕΙΣ θα το πληρωσουμε... εκτος και αν νομιζει κανεις δλδ οτι θα γινει χωρις επιβαρυνση :rofl: Οποτε το πλεον συνετο ειναι με την αγορα φορητου να αγοραζεις και την εξτρα εγγυηση που πιστευεις οτι χρειαζεσαι και εισαι κομπλε!
Κι ομως.. Εχει περασει στο εθνικο δικαιο. Ειχα βρει και παλαιοτερα και το ΦΕΚ οπου δημοσιευονταν ο νομος για την διετη εγγυηση, καθως και για τις διαταξεις περι επιστροφων, υπαναχωρησης συμβασης, κτλ. Αμα το βρω, θα το ανεβασω και ως συννημενο να το εχετε για να ξερετε τα δικαιωματα σας.
goldeneye215
07-12-09, 20:56
τζαμπα παιδευεσαι... δεν τους υποχρεωνει κανεις! Δεν εχει υιοθετηθει απο το εθνικο δικαιο αυτη η οδηγια οποτε.... Βασικα αν πας μια βολτα και στην υπολοιπη ευρωπη πουθενα δεν ισχυει υποχρεωτικη διετης. Δες και γερμανικα και αγγλικα και ιταλικα shops και θα καταλαβεις...
Και καποτε πρεπει να καταλαβουμε πως και να γινει διετης ΕΜΕΙΣ θα το πληρωσουμε... εκτος και αν νομιζει κανεις δλδ οτι θα γινει χωρις επιβαρυνση :rofl: Οποτε το πλεον συνετο ειναι με την αγορα φορητου να αγοραζεις και την εξτρα εγγυηση που πιστευεις οτι χρειαζεσαι και εισαι κομπλε!
ναι οντως τζαμπα παιδευομαι και ναι δεν ισχυει ο νομος και θα πρεπει να τα βαλω απ την τσεπη μου...σοβαρα;
Γι αυτο προχτες μου εστειλαν αυτο το mail σχετικα με την διαρκεια της εγγυησης σε ερωτηση μου για το αν θα κανουν δεκτο το αιτημα μου για δωρεαν παραχωρηση επεκτασης εγγυησης ως αποζημιωση για την ταλαιπωρια μου και την μη συμμορφωση με την κοινοτικη οδηγια (μου διαφευγει ο αριθμος) και το ελληνικο αστικο δικαιο. Δες παρακατω...
Επίσης με βάση τον τύπο του παραστατικό που μας στείλατε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο υπολογιστή σας καλύπτετε από 2 χρόνια εγγύησης, για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση είμαστε στη διάθεση σας.
Με Εκτίμηση
Support Greece
αυτα ο νομος ειναι σαφεις.
ελλατωματικο; δεν σ αρεσεις; επιστροφη σε 14 μερες και αντικατασταση απο τον μεταπωλητη
2 χρονια εγγυηση, αντικατασταση αν υπαρχει κατασκευαστικο σφαλμα.
μας εχουν βρει και τα κανουν μου φαινεται.
goldeneye215
12-12-09, 17:20
προχτες και μετα απο 35 μερες αναμονη μου εστειλαν μυνημα οτι το λαπτοπ ειναι ετοιμο και να το παραλαβω αν θελω μεχρι να ερθει το λαπτοπ αντικαταστασης...ελεος...νωρις τα καταφεραν για ενα τοσο απλο υποτιθεται θεμα...
επισης προχτες ηρθε το λαπτοπ αντικαταστασης (3810ΤΖ) και χτες το παρελαβα σπιτι με κουριερ. και δυο χρονια εγγυηση οπως μου ειπαν οταν τονισα την παρανομια με τον ενα χρονο...
Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν χρειάζεστε κάποιο επιπλέον έγγραφο για την εγγύηση του υπολογιστή αρκεί εσείς να προσκομίσετε το παραστατικό αγοράς που ήδη μας στείλατε και το συγκεκριμένο παραστατικό καλύπτετε από 2 χρόνια εγγύηση
Με Εκτίμηση
Support Greece
απο το eshop ακομα τηλεφωνουν για να παω να καρφωσω τον υπαλληλο και να μαθουν αν εβγαλα ακρη με την acer και αν δεν εβγαλα να παω σε αυτους για αντικατασταση.
μετα απο αυτην την εμπειρια η acer και το eshop εχουν τελειωσει για μενα. και καλο ειναι οποιος εχει τετοιου ειδους προβληματα να εξαντλει την αυστηροτητα του γιατι αυτα τα καλοπαιδα πλουτιζουν με αυτο τον τροπο και διαιωνιζουν αυτη την κατασταση στην αγορα παιρνοντας μαζι και ευσυνειδητους ανθρωπους με μικροτερες επιχειρησεις
goldeneye215
15-12-09, 10:50
σημερα με ρωτησε φιλος αν αξιζει το μοντελο με τον i7 της acer το οποιο ειναι εμφανισιμο και με πολυ καλα χαρακτηριστικα γυρω στα 1200 ευρω http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook...-PFQ02-054.htm. αν και ανεβασα πιεση εκεινη την ωρα δεν απαντησα τιποτα. αργοτερα απλα τον ρωτησα για το αν αξιζει τα τοσα λεφτα σε λαπτοπ και για το αν καταλαβε τι αποκομισα απο την εμπειρια μου και γιατι εχει τοσο κακο ονομα στην πιατσα η εν λογο εταιρια.
λυπαμαι πολυ για αυτο που ετυχε σε τοσο κοσμο με την ανακληση και συμβουλευω οσους εμπλεξαν να το τραβηξουν στα ακρα και να ζητησουν λεφτα και τιποτα αλλο γιατι ακομα και αυτο που μου δωσανε για αντικατασταση ποιοτικα ειναι αρκετα καλυτερο μεν απο το προηγουμενο αλλα ειναι πολυ λιγο ποιοτικα μπροστα στο toshiba m100-166 τετραετιας στην οποια κατασταση ειναι τωρα που εχω κρατησει για κατεβαστηρι και για να παιζει μανατζερ ο αδερφος μου. το κακομοιρο το acer δεν σου εμπνεει καμμια σιγουρια να το σκισεις και να δουλεψεις κατι σημαντικο πανω του (σε εμπνεει παντως να εισαι με ενα δισκο και να κανεις back up συνεχως). και ολα αυτα γιατι φοβηθηκα να παρω macbook pro 13.3 (εψαχνα κατι μικρο ελαφρυ και με μεγαλη αναμονη αλλα οχι netbook).
κουραγιο σε οσους εχουν τραβηγματα με το συγκεκριμενο μοντελο και συντομα να βρουν λυση.
Mouse Potato
15-12-09, 14:45
Αναφέρεσαι σ' αυτό (http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GPS/Notebook/Laptop/Acer-Aspire-5940G-724G50BN-LX-PFQ02-054.htm); (το link σου δεν δουλεύει)
Όποιος κι αν μ' έχει ρωτήσει απλά τον συμβουλεύω να μείνει μακριά απ' αυτή την εταιρία. Φαίνεται εδώ ν' αποδεικνύεται περίτρανα το ότι πληρώνεις, παίρνεις
τζαμπα παιδευεσαι... δεν τους υποχρεωνει κανεις! Δεν εχει υιοθετηθει απο το εθνικο δικαιο αυτη η οδηγια οποτε.... Βασικα αν πας μια βολτα και στην υπολοιπη ευρωπη πουθενα δεν ισχυει υποχρεωτικη διετης. Δες και γερμανικα και αγγλικα και ιταλικα shops και θα καταλαβεις...
Και καποτε πρεπει να καταλαβουμε πως και να γινει διετης ΕΜΕΙΣ θα το πληρωσουμε... εκτος και αν νομιζει κανεις δλδ οτι θα γινει χωρις επιβαρυνση :rofl: Οποτε το πλεον συνετο ειναι με την αγορα φορητου να αγοραζεις και την εξτρα εγγυηση που πιστευεις οτι χρειαζεσαι και εισαι κομπλε!
Φίλε μου εδώ κάνεις λάθος. Είναι πλέον νόμος του κράτους η υποχρεωτική 2ετής εγγύηση σε όλες τις ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, άσχετα αν οι περισσότεροι συνεχίζουν να αναφέρουν μόνο ένα χρόνο και κάνουν τις πάπιες :whistle: Αν, χτύπα ξύλο, πάθεις κάτι μέσα στο διάστημα 2 ετών από την αγορά, να είσαι σίγουρος ότι καλύπτεται. Απλά αν σου κάνουν νούμερα τους αναφέρεις τις λέξεις νόμος, δικηγόροι, δικαστήρια και να δεις τι ωραία θυμούνται ότι έχει αλλάξει ο νόμος
Φιλικά
goldeneye215
15-12-09, 21:27
Φίλε μου εδώ κάνεις λάθος. Είναι πλέον νόμος του κράτους η υποχρεωτική 2ετής εγγύηση σε όλες τις ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, άσχετα αν οι περισσότεροι συνεχίζουν να αναφέρουν μόνο ένα χρόνο και κάνουν τις πάπιες :whistle: Αν, χτύπα ξύλο, πάθεις κάτι μέσα στο διάστημα 2 ετών από την αγορά, να είσαι σίγουρος ότι καλύπτεται. Απλά αν σου κάνουν νούμερα τους αναφέρεις τις λέξεις νόμος, δικηγόροι, δικαστήρια και να δεις τι ωραία θυμούνται ότι έχει αλλάξει ο νόμος
Φιλικά
ακριβως αυτο.
Μονο DELL και Toshiba.
Δεν υπάρχει κάτι άλλο σε laptop.
καλα αντε γεια
Καλα ρε παιδια, το σο χοντρο? τι γινεται με την αμεση εγγυηση αντικαταστασης 2 ετων?!?!?!?!
http://www.e-shop.gr/support.phtml#2y
goldeneye215
21-12-09, 22:37
Καλα ρε παιδια, το σο χοντρο? τι γινεται με την αμεση εγγυηση αντικαταστασης 2 ετων?!?!?!?!
http://www.e-shop.gr/support.phtml#2y
ψαξε λιγο και αλλα fora και θα δεις
Τι θα δει? Αν δεν έχεις χρόνο να γράψεις δώσε link.
H αναζήτηση μου βγάζει το δικό σου θέμα και το επίσημο του eshop.
ρε παιδια δεν αμφισβητω, απλα ειμαι ετοιμος να παρω λαπτοπ απο ε-σοπ κ μου εκανε μεγαλη εντυπωση που δινει 2 χρονια (τρελος κραχτης) οταν στα ασερ δινει 1 χρονο μονο το πλαισιο κ μουλτιραμα...απο την αλλη παλι μπερδευτηκα ακομα περισσοτερο οταν ειδα την επισημη απαντηση απο την ασερ ελλας που δινει 2 χρονια εγγυηση στο φιλο με το προβληματικο λαπτοπ...τι τελικα ισχυει ρε παιδες...
Παιδια μη το ψαχνετε ! Ειναι μεγαλο μπουρδελο η acer ! Εχω παει ενα λαπτοπ εδω και ενα μηνα και μου λενε εδω και ενα μηνα περιμενουμε σκληρο δισκο και μητρικη απο πολωνια ! Τους λεω μα καλα με courier δε μπορουν να σας στα στειλουνε απλα και ομορφα ? Θα βαλω εγω τα εξοδα ! Μου λενε δε γνωριζουμε ! Αντε μη καταραστω αγιες μερες με τους ξεφτιλισμενους ! ! !
Η πλακα ειναι πως το λαπτοπ το πηρα τον προηγουμενο Νοεμβριο 1000 ευρω και βγηκε μουφα !!!
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ACER ! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ACER ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΛΑΕΙ !
Παιδια μη το ψαχνετε ! Ειναι μεγαλο μπουρδελο η acer ! Εχω παει ενα λαπτοπ εδω και ενα μηνα και μου λενε εδω και ενα μηνα περιμενουμε σκληρο δισκο και μητρικη απο πολωνια ! Τους λεω μα καλα με courier δε μπορουν να σας στα στειλουνε απλα και ομορφα ? Θα βαλω εγω τα εξοδα ! Μου λενε δε γνωριζουμε ! Αντε μη καταραστω αγιες μερες με τους ξεφτιλισμενους ! ! !
Η πλακα ειναι πως το λαπτοπ το πηρα τον προηγουμενο Νοεμβριο 1000 ευρω και βγηκε μουφα !!!
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ACER ! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ACER ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΛΑΕΙ !
το πηρες απο το εσοπ? ισχυριζονται οτι δινουν 2 χρονια ΑΜΕΣΗ αντικατασταση, αυτο ειναι το ζητουμενο κατα ποσο ισχυει η οχι...
Aπο πλαισιο το πηρα και μου λενε 1 χρονο εγγυηση ! Αν και απο οτι ξερω ο νομος λεει 2 !
goldeneye215
10-01-10, 13:07
τελικα αυτα που απεσυραν απο την ευρωπη τα εστειλαν στην αμερικη και να τα αποτελεσματα (προσφατα κυκλοφορησαν τα timeline επισημα στην αμερικη) http://www.engadget.com/2010/01/09/a...disco-inferno/ και http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml10/10103.html . Συγχαρητηρια στον κολοσσο αυτο της αγορας υπολογιστων.
δυστυχως ακομα και αυτο που μου εδωσαν για αντικατασταση οταν ειναι στην μπαταρια τρεμοπαιζει το backlit της οθονης κα ακουγεται ενας θορυβος αραια και που οπως κανει ενα αυτοκινητο οταν το σβησεις και κρυωνει σιγα σιγα.
goldeneye215
03-03-10, 21:34
Καλα οι ανθρωποι δεν υπαρχουν. Με πηραν τηλεφωνο για να παρω πισω και το παλιο λαπτοπ που εστειλα για την ανακληση (3810 Τ επισκευασμενο) γιατι πιανει χωρο στην αποθηκη τους...
ελεος.
goldeneye215
05-03-10, 11:16
πηγα χτες να το παρω και δεν μου το διναν γιατι πηρα λαπτοπ αντικαταστασης (αν και σε ερωτηση μου με διαβεβαιωσαν οτι δεν πειραζει). ηταν φυσικα ανεπισκευαστο (αν και με ειχαν ειδοποιησει 3 φορες οτι ειναι ετοιμο) και μου ειπαν οτι συνεννοηθηκαν λαθος και οτι θα το εστελναν πισω σημερα και απορουσαν πως δεν πηγε ακομα μετα απο 3 μηνες (κατι μου λεει οτι καποιος θα το σουφρωσει εκει μεσα).
καλεσα μετα την υπευθυνη που με ειδοποιησε να το παραλαβω και την ρωτησα αν περνιουνται για σοβαρη εταιρια και αν ειναι εξυπναδα να ταλαιπωρουν τον κοσμο με τις ασυνεννοησιες τους και τα μπαλωσε και ειπε θα με καλουσε σε λιγο. ακομα με καλει...
μαλλον θα τριτωσει το κακο με τις καταγγελιες γιατι και η CPI παει γυρευοντας
Συμπερασμα: ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΛΑΠΤΟΠ ΠΟΥ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΣ.
Φίλε μου, χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας, δεν παίζεις κάνα ΛΟΤΤΟ καλύτερα????;)
goldeneye215
06-03-10, 20:16
χαχαχαχα να σαι καλα με κανες και γελασα. ενταξει μιλαμε για πρωτοφανη γκαντεμια. αλλα τι να κανεις η @$!$#κιες επιστρεφονται (αγορα acer απο eshop...)
Είναι να ΜΗ σου κάτσει σε τέτοιες περιπτώσεις. Αν σου πω εγώ τι έπαθα με το πλαίσιο και τι δικαιολογίες άκουσα, θα έμενες χωρίς μαλλιά. Αλλά όπως είπα και παλιότερα σε αυτό το νήμα, με το που αναφέρεις τις λέξεις δικηγόρος, αγωγή, απάτη όλα γίνονται. Και απλά κόβεις συναλλαγές και έχεις την πίεσή σου σε νορμάλ τιμές :oneup:
goldeneye215
08-03-10, 10:10
Είναι να ΜΗ σου κάτσει σε τέτοιες περιπτώσεις. Αν σου πω εγώ τι έπαθα με το πλαίσιο και τι δικαιολογίες άκουσα, θα έμενες χωρίς μαλλιά. Αλλά όπως είπα και παλιότερα σε αυτό το νήμα, με το που αναφέρεις τις λέξεις δικηγόρος, αγωγή, απάτη όλα γίνονται. Και απλά κόβεις συναλλαγές και έχεις την πίεσή σου σε νορμάλ τιμές :oneup:
εχω και απο πλαισιο εμπειρια πηγαν 2 φορες να μου πουλησουν ανοιγμενο προιον (ενα κινητο samsung και ενα PS3) και το παραλογο ειναι η διαφορα στην εξυπηρετηση απο μαγαζι σε μαγαζι της εκαστοτε αλυσιδας.
A καλά... Είπες τη μαγική λέξη. Κινητό τηλέφωνο. Έμενα θέλησαν να μου πασάρουν χρησιμοποιημένο κινητό για καινούργιο. Και ακόμα απορώ πως κρατάνε για διευθυντή καταστήματος τον συγκεκριμένο του "θέματός" μου... Μάλλον είναι μαζοχιστές και τους αρέσει να τα ακούνε :violinplay
Mr.Anderson
08-03-10, 23:02
Μιας και αναφερθηκε κατι πριν για τη 2ετη εγγυηση.... αν και το θεμα ειναι αλλο εδω...
Εχετε διαβασει την Ευρωπαϊκη οδηγια να δειτε τι λεει και τι ο ελληνικος νομος? Το πως διατυπωνεται? Και ποσο ασαφες και φλου και πιασε το αυγο και κουρευτο ειναι?
Αν οχι, εχουμε και λεμε με λιγα λογια και περιληπτικα.... (οσο πιο πιστα το θυμαμαι, γιατι παει καιρος που τα ειχα διαβασει και ειμαι και μιας Α ηλικιας)... θα το βρω ομως και θα το βαλω, αν δεν το ξεχασω!
Ευρωπαικη οδηγια (οχι νομος...) :
Το "κινητο προιόν" εχει 2 χρονια (δε θυμαμαι πως τη χαρακτηριζει) εγγυηση.
Τους πρωτους 6 μηνες απο την αγορα αν παρουσιασει βλαβη, θεωρειται βλαβη "απο κατασκευης" και η εταιρεια ειναι υποχρεωμενη να καλυψει σε εγγυηση τη βλαβη.
Τους υπολοιπους 18 μηνες ο καταναλωτης πρεπει να αποδειξει στην εταιρεια οτι το προβλημα προϋπηρχε κατα τους πρωτους 6 μηνες απο την αγορα.
Οποτε, ποιος ειναι ο τροπος να το αποδειξεις μετα τους 6 μηνες οτι το ειχε παρουσιασει απο την αρχη? Μονο αν το εχει δηλωσει σε καποιο σερβις της εταιρειας. Και απο εκει και περα, εχουμε το αλλο θεμα...Πως τοσους μηνες λειτουργουσε χωρις προβλημα?... τελος παντων....
Ο Ελληνικος νομος απο την αλλη λεει........
εχει συζητηθει πολυ ομορφα εδω...
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=191317
@ ADSLgr.com All rights reserved.