Επιστροφή στο Forum : Netbook Acer Aspire One 0751h κολλάει!
Αγόρασα στις 16/11/09 το Acer Aspire One 751h από το e-shop.gr. Από την πρώτη μέρα που το άνοιξα έκανε ένα κόλλημα μέσα στα Windows XP και ήθελε hard boot. Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία αλλά το κολλήματα συνέχισαν ιδίως όταν χρησιμοποιούσα το Skype με βιντεοκλήση. Το έψαξα λίγο και βρήκα ότι το πρόβλημα ειναι γενικότερο. Περισσότερες πληροφορίες σε αυτό το φόρουμ http://www.aspireoneuser.com (http://www.aspireoneuser.com/forum/viewtopic.php?f=87&t=16164&start=0)
Από ότι έγραψε κάποιος το πρόβλημα μάλλον είναι σχεδιαστικό και έχει να κάνει με τη Direct Memmory Access (DMA) και τα προγράμματα που τη χρησιμοποιούν καθώς και τις μνήμες. Πληροφορίες εδώ (http://www.aspireoneuser.com/forum/viewtopic.php?f=87&t=16164&p=107517&hilit=freeze+dma#p107502)
Το έδωσα για σέρβις στις 26/11/09 στο e-shop και σήμερα μου απάντησαν πως δε βρέθηκε κάποιο πρόβλημα. Σκέφτομαι όταν το πάρω πίσω, να πάω στο Σύνταγμα να τρέξω ένα skype να κολλήσει και να το επιστρέψω μετά από λίγο όπως θα είναι παγωμένο στο e-shop στη Στουρνάρη να δω τι θα μου πουν! Ακούς εκεί δεν έχει τίποτα. Και σε μένα τότε γιατί κολλάει; Δε με συμπαθεί;:nono::nono::nono:
Δες και ποιο πανω εναν που κανει καταγγελια στην Acerε μπρικια ειναι! :p
Δες και ποιο πανω εναν που κανει καταγγελια στην Acerε μπρικια ειναι! :p
Που λες το σκεφτόμουνα να το πάω απ'ευθείας στην Acer μιας και το service του e-shop δε μπορεί να εντοπίσει κάτι, αλλά μετά από αυτά που διάβασα εδώ το ξανασκέφτομαι. Έχω τις εξής εναλλακτικές:
1) Κρατάω το netbook και ξεχνάω τη χρήση της web cam! Eλπίζω οι υπόλοιπες εφαρμογές να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα.
2) Πηγαίνω το netbook κατευθείαν στην Acer.
3) Παίρνω το netbook από τη Στουρνάρη, πηγαίνω Σύνταγμά ή κάπου που έχει internet, χρησιμοποιώ skype, μετά από λίγο θα κολλήσει και το επιστρέφω μετά από 30 λεπτά από την παραλαβή κολλημένο και όχι κλειστό και ζητάω να μιλήσω με ένα υπεύθυνο. Ίσως κάνω και λίγο χαμό να το ευχαριστηθώ τουλάχιστον. :hmm:
Η κάθε επιλογή είναι χειρότερη από την άλλη αλλά μάλλον θα επιλέξω την 3...:evil:
To ήξερα ότι στην ACER από after sales support είναι απαράδεκτοι, αλλά μου άρεσε αυτό το netbook με τη 11,6'' οθόνη.
Και γω θελω να παρω με 11.6
Να το πας στην Acer τι θα πει να μην δουλευεις την καμερα αλιμονο!
goldeneye215
05-12-09, 01:45
πηγαινε το για service αν ειναι τοσο σοβαρο. και αν κολλησει η δουλεια τραβα μια καταγγελια να σου δωσουν καλυτερο να μαθουν να φερονται. δοκιμασε σε πρωτη φαση να ριξεις την αναλυση στην καμερα και δες αν κολλαει και τοτε. στο κανει και με αλλες εφαρμογες; τελος κανε ενα bios update και κατεβασε απο το site της intel τους drivers της gma500. αν δεν πιασει τιποτα απο αυτα την πατησες. επεσες σε παρτιδα με ελαττωματικη μητρικη (εκδοση E3G) οπως λεει το φορουμ που δινεις λινκ.
καλα περιμενες εξυπηρετηση απο το eshop; ελεος...
Πόσες μέρες κάνει το e-shop για να κάνει ένα bios update (διαδικασία 20 λεπτών το πολύ);
1) Άμεσα
2) 1-2 εργάσιμες
3) 3-4 εργάσιμες
4) 5 εργάσιμες και βλέπουμε
Απάντησε και κέρδισε...
Πόσες μέρες κάνει το e-shop για να κάνει ένα bios update (διαδικασία 20 λεπτών το πολύ);
1) Άμεσα
2) 1-2 εργάσιμες
3) 3-4 εργάσιμες
4) 5 εργάσιμες και βλέπουμε
Απάντησε και κέρδισε...
Η σωστή απάντηση όπως πολλοί θα φανταστήκατε είναι 4. Άφησα το netbook στις 26/11 γιατί κολλάει. Το έστειλαν στα κεντρικά αλλά μετά από "τρελό" ψάξιμο ή και ξύσιμο, μου είπαν πως δε βρήκαν κάτι. Εγώ βρήκα στην acer Αμερικής πως αν το netbook κολλάει κάντε bios update και αν συνεχίζει να κολλάει στείλτε το για service (http://netbooks-us.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/278). Βέβαια το κεντρικό e-shop service είναι πολύ μπροστά και δε χρειάστηκε να κάνει τίποτα μιας και το netbook δεν έχει πρόβλημα! Έτσι στις 4/12 Παρασκευή όταν πήγα να το πάρω ζήτησα να μου κάνουν bios update, μόνο και μόνο γιατί αν το έκανα μόνος μου και κόλλαγε θα την πάταγα. Λίγο τα επεισόδια, λίγο πως δεν είχαν internet (αν είναι δυνατόν!) στο e-shop στουρνάρης και μετά από 3 επισκέψεις μου, τους τα έπρηξα, και κατάφεραν σήμερα... να μη το φτιάξουν (περιμένατε να πω ¨κατάφεραν να το φτιάξουν" χαχαχαχαχαχα) και επειδή είχα να πάω ταξίδι, πήγα και το πήρα δίχως να έχει γίνει το bios update. Το είχαν συνολικά 2 εβδομάδες και δεν έκαναν τίποτα πέρα από τα κλασικά φαντάζομαι τεστ μνημών και σκληρών δίσκων... Μίλησα ακόμη και με το τεχνικό στη Στουρνάρη, αρκετά καλή συμπεριφορά, αλλά τι να πει και αυτός που δεν μπορεί να κατεβάσει τα update για να κάνει τη δουλειά του... Βέβαια αυτός μου είπε πως τα μοντέλα που πωλούνται στην Αμερική διαφέρουν από αυτά που πωλούνται στην Ελλάδα. Αυτό ισχύει;
Από τη τσαντίλα μου και μόνο το έκανα μόνο το bios update και σε 5 λεπτά ήμουν ΟΚ. Τώρα μένει να δω αν συνεχίσει να κολλάει, που είναι και το πιο πιθανό... και θα το πάω όπως είναι με την οθόνη κολλημένη, ούτε καν σβηστό, αλλά αυτή τη φορά στα e-shop Χαλανδρίου, μπας και με πάρουν πιο σοβαρά. Εννοείται πως θα κάνω λίγο χαμό!
Πόσες μέρες κάνει το e-shop για να κάνει ένα bios update (διαδικασία 20 λεπτών το πολύ);
1) Άμεσα
2) 1-2 εργάσιμες
3) 3-4 εργάσιμες
4) 5 εργάσιμες και βλέπουμε
Απάντησε και κέρδισε...
5) Δύο βδομάδες και ίσως θυμηθούν οτι έχουν κάτι δικό σου εκεί.
Τελικά ξαναπήγα το netbook για service, αφού βρήκα πρώτα ένα προγραμματάκι που κολλάει πάντα όταν τρέχει και αυτό είναι το piriform speccy. Επίσης κόλλαγε όπως είπα και πριν στο skype βιντεοκλήση και σε πολλές εφαρμογές ή παιχνίδια που το ζόριζαν. Έτσι έβαλα το piriform speccy να τρέχει με την εκκίνηση των windows και τους έδειξα το πρόβλημα. Έκανα υπομονή και μετά από 6-7 εργάσιμες μου έστειλαν μύνημα για αντικατάσταση. Θα περάσω σήμερα από το e-shop Στουρνάρης, αλλά θα ζητήσω να πάρω κάποιο άλλο laptop και σίγουρα όχι Acer.
Μια βοήθεια παρακαλώ. Να επιλέξω Lenovo (http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.907147) ή ΗΡ (http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.900850);
Ευχαριστώ
Πήγα στο e-shop σήμερα, ζήτησα να μου δώσουν πιστωτικό την αξία του netbook 751h για να πάρω ένα λίγο πιο ακριβό laptop, αλλά μου είπαν πως δε γίνεται γιατί αντικατέστησαν το προβληματικό με καινούργιο. Βέβαια σκεφτόμουν την περίπτωση να είναι και το καινούργιο προβληματικό και για αυτό ήθελα να ξεφορτωθώ το Acer. Τελικά πήρα το καινούργιο το οποίο δεν κολλάει, μετά βέβαια από αρκετή ταλαιπωρία. Συμπεράσματα:
1) Δε νομίζω να ξαναψωνίσω Acer
2) Δεν έχω σε τόση εκτίμηση πλέον το e-shop
3) Η άμεση (μετά από 6 εργάσιμες) αντικατάσταση ισχύει στο e-shop
4) Στο μέλλον μάλλον θα επιλέγω Η/Υ με καλό after sales όπως ξέρω πως είναι η dell κά.
Τέλος καλό και όλα καλά :oneup:
To καινούργιο netbook δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το μόνο αρνητικό που έχω να πω είναι πως ο επεξεργαστής Intel atom Z520 είναι λίγο αργός.
goldeneye215
02-02-10, 10:59
To καινούργιο netbook δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το μόνο αρνητικό που έχω να πω είναι πως ο επεξεργαστής Intel atom Z520 είναι λίγο αργός.
1. πολυ καλα θα κανεις. που να χες μπλεξει και με το service της εν λογω εταιριας.
2. και παλι σωστα τα λες
3. ειναι αναλογα την περιπτωση και αναλογα τις ορεξεις των υπαλληλων (η της γραμμης που εχουν παρει)
4. η dell λες και την μουτζωσαν τελευταια (αρκετα προβληματα αλλα αριστη υποστηριξη)
δεν λες παλι καλα που στο αλλαξαν χωρις πολλα πολλα...
μια χαρα ειναι το 751 οσο δουλεψει
@ ADSLgr.com All rights reserved.