PDA

Επιστροφή στο Forum : Σωστή λειτουργία μητρικής



blodas
22-12-09, 23:08
Καλησπέρα! Πώς μπορώ να ξέρω ότι η μητρική (abit-bw7) που έχω από παλιό υπολογιστή δουλεύει σωστά; (Θεωρείστε ότι είμαι άσχετος για ...κλάματα)

panatas
22-12-09, 23:17
πια μητρικη εχεις και τη θες να κανης

blodas
22-12-09, 23:21
Έχω την ABIT-BW7 και έχοντας τροφοδοτικό, dvd, σκληρό, κουτί, μνήμη και ανεμιστήρες από δυο άλλους παλιούς θέλω να στήσω έναν νέο. Τα άλλα ξέρω ότι δουλεύουνε.

rc31
22-12-09, 23:40
μονο αμα το στησεις θα μαθεις χωρις να πληρωσεις , αλλιως μπορεις να αγοράσεις μια διαγνωστικη καρτα σε pci αλλα και παλι θα το στησεις

venumis
30-12-09, 02:50
Έχω την ABIT-BW7 και έχοντας τροφοδοτικό, dvd, σκληρό, κουτί, μνήμη και ανεμιστήρες από δυο άλλους παλιούς θέλω να στήσω έναν νέο. Τα άλλα ξέρω ότι δουλεύουνε.

Εχουμε και λέμε,
- Οι μνήμες που έχεις απο παλιότερο υπολογιστή πρέπει να είναι ιδίου τύπου για να υποστιρίζονται και στην μητρική που θέλεις να πάρεις.. /
α) DDR sdram
β) DDR2 sdram
γ) DDR3 sdram

- To DVD & o σκληρός δίσκος μπορεί να είναι με
α) IDE
β) SATA
Αρα η νεα σου μητρική πρέπει να υποστιρίζει το interface συνδεσης που μπορεί να έχουνε αυτες οι 2 συσκεύες

- Το τροφοδοτικό που έχεις απο κάποιον παλίοτερο υπολογιστη μπορεί να είναι χαμηλής ισχύος, και με τον επεξεργαστή που έχεις μαζί με την κάρτα γραφικών να φανεί "λίγος"
Αν είσαι στα 450watt με τα σημερινά δεδομένα είσαι στο όριο αλλά την "παλεύεις" !!

- Με το κουτί δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα εκτός και αμα είναι mini διαστάσεων και η μητρική σου είναι ATX 30.5 x 20.8cm

- Με τους ανεμιστήρες δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, να ξέρεις πάντως οτι όσο πιο μικροί είναι οι ανεμιστήρες εχεις λιγότερη ψύξη και μεγαλύτερο θόρυβο

Με το να μας γράφεις το μοντέλο της μητρικής σου χωρίς να μας γράφεις τα στοιχεία για τα υπόλοιπα δεν μπορούμε να σου απαντήσουμε με σιγουριά, είναι σαν να μην ξέρουμε ούτε την μητρική με λίγα λόγια !!

Ελπίζω να σε βοήθησα, αν θέλεις γράψε και το υπόλοιπο hardware σου cpu/gpu

aglaisma