PDA

Επιστροφή στο Forum : Έχει κανείς πρόβλημα από Αγία Παρασκευή με την ταχύτητα?



OverClocker
26-03-06, 01:07
Ότι λέει ο τίτλος..
Το μαξ που κατέβασα ένα πρωί ήταν 31KB/s ενώ ώρες αιχμής πέφτω στα 20-22KB/s
Όποιος άλλος είναι από Αγία Παρασκευή Αττικής ας μας πεί αν έχει τέτοιο πρόβλημα

savas7
26-03-06, 01:39
οχι.παντα κατεβαζω απο 38 και πανω

OverClocker
26-03-06, 02:00
Γραμμη?
384/128?
Το νούμερό σου από τι αρχίζει?
εμένα απο 600

C0nfused
26-03-06, 16:29
Πριν περίπου μια εβδομάδα ενεργοποιήθηκε η 384Kbps σύνδεση μου με Otenet και μου έστειλαν το jetspeed 520i, και μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά απογοητευμένος από τις ταχύτητες που πιάνω...

Διαβασα κάποια θέματα sto forum, που ήταν αρκετά παλιά όμως και έλεγαν για διάφορα προβλήματα εδώ στην Αγία Παρασκευή. Επειδή είμαι λίγο άσχετος και ούτε καν ήξερα τι είναι το DSLAM, απ'ότι είδα ειμαι στο Siemens της Αγίας Παρασκευής.

Οι ταχύτητες που πιάνω συνήθως είναι 25-30ΚΒ/s και πολύ λίγες φορές παραπάνω- μια φορά έπιασα περίπου 36ΚΒ/s για 2-3 λεπτά και αυτό σε p2p(!). Έχει κανείς αντίστοιχο πρόβλημα?? Λέτε να έχει σχέση και με το router? Δεν πολυεμπιστεύομαι τους routers που δίνει ο OTE... (την έχω πάθει και με τα ISDN modems του...) Θα πάρω αύριο τηλ. και στον ΟΤΕ αν και δε νομίζω ότι θα καταλήξώ πουθενά. Καμια ιδέα??

Ευχαριστώ


P.S: Για κάποιο λόγο δεν είδα το thread που άνοιξε μόλις πριν μερικές ώρες με αντίστοιχο πρόβλημα->
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=35371 . Sorry για την απροσεξία. Πώς κάνουμε delete στο thread??

C0nfused
26-03-06, 16:44
Το παραπάνω post μου μεταφέρθηκε σωστά από τους admins στο thread αυτό γιατί είχα ανοίξει νέο thread χωρίς να έχω δει ότι υπάρχει ήδη κάποιο με ίδιο θέμα.

ZORO
26-03-06, 16:58
P.S: Για κάποιο λόγο δεν είδα το thread που άνοιξε μόλις πριν μερικές ώρες με αντίστοιχο πρόβλημα->
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=35371 . Sorry για την απροσεξία. Πώς κάνουμε delete στο thread??