PDA

Επιστροφή στο Forum : Απο ΟΤΕ σε hol adsl



alex24
15-01-10, 20:17
Εγω conn-x και conn-x tv λογω ομως βλαβης μου εκαναν υποβαθμιση στα 2 απο τα 8 και καταργηση της tv και ενδιαφερομαι να παω στη hol θα θελα να μαθω ποσο καιρο θα κανει να γινει η καταργηση της tv για να μην πληρωσω την ρητρα?Επειδη εχω κανει ηδη αιτηση στην hol.

FuS
15-01-10, 20:21
H κατάργηση του conn-x tv παίρνει έως 5 εργάσιμες (συνήθως όμως 1 με 2).

alex24
15-01-10, 21:16
Ειναι σιγουρο αυτο δηλαδη?Ρωταω διοτι να μην πληρωσω καμια ρητρα επιδη παω hol ;)

FuS
18-01-10, 22:42
Παίρνει έως 5 εργάσιμες (συνήθως αυθυμερόν ή 1 ημερολογιακή).

Το conn-x tv ζήτησες εσύ διακοπή ή απλά έκανες αίτηση για llu στον άλλο πάροχο;

alex24
18-01-10, 23:03
Ζητησα καταργηση μετα απο βλαβη αφου ετσι μου ειπανε και υποβαθμιση της ταχυτητας γιατι ειμαι μακρια απο το κεντρο!!!!!Kαι μετα εκανα αιτηση gια shared llu

FuS
18-01-10, 23:19
Τότε δεν πληρώνεις ποινή για το tv όπως και να χει και θα σου επιστραφούν και αυτά τα πάγια που αφορούν ημερες σε βλάβη.
Πάρε στο 134 και ρώτα ποιες ημέρες σε έχουν δηλωμένη βλάβη για να δεις τι θα πάρεις πίσω και ρώτα αν και τι εκκρεμει για να σου επιστραφεί.
αν δεν βρίσκεις άκρη και θες στείλε μου pm να το δούμε μαζί.
Αν υπάρχει δηλωμένο πρόβλημα από το next2u στο πληροφοριακό βλαβών του οτέ, αποχρεώνεσαι για τις ημέρες που ήσουν βλάβη και σταματάς χωρίς καμία ποινή.
Ότι θέλεις και χρειαστείς πες μου :)

alex24
18-01-10, 23:34
Πηρα σημερα για να ρωτησω τι εγινε διοτι μαζι με το υποβιβασμο της ταχυτητας θα γινοτανε και διακοπη του 2play αρα και διακοπη των δωρεαν κλησεων αλλα δεν εβαλα ακρη!!Και ρωτησα για την βλαβη και μου ειπαν εφοσον εγινε δηλωση complaint καπως ετσι καταλαβα θα σας ενημερωσουνε απο το καταλληλο τμημα για την αποχρεωση!!!Μετα καλεσα για επιβεβαιωση στο 80111κλπ και μου ειπε οτι εαν δεν δεχτουν την διακοπη απο τον 134 να ζητησω επικοινωνια με τον προισταμενο οπου μπορει να δει το ιστορικο της βλαβης.Παντως οπως και να εχει τωρα εναι σηγουρο οτι δεν πληρωνω κατι ε?Σ ευχαριστω για την βοηθεια και απο εδω και περα στειλε μου pm για να κλειδωσει καποιος admin το νημα!!:lock:

FuS
18-01-10, 23:49
Εσύ δεν χρειάζεται να κάνεις καμία κίνηση για αποχρέωση.
Εφόσον είναι καταχωρημένη η βλάβη στο πληροφοριακό και εφόσον ΦΑΙΝΕΤΑΙ ότι είναι υπαιτιότητας οτέ ή δικτύου (εδώ είναι όλο το ζουμί και εδώ καμιά φορά γίνονται λάθη) αποχρεώνεσαι κανονικά χωρίς καμία δική σου ενέργεια και καταργεις χωρίς ποινή φυσικά.
Αν το επιθυμείς στείλε μου pm να δούμε τι σου έχουν γράψει και αν όλα βαίνουν καλώς.

@ ADSLgr.com All rights reserved.