Επιστροφή στο Forum : F1 2010 Season
Και για αυτο φυσικα σε καποια φαση συμφωνησαν ΟΛΟΙ να αφησουν τη Renault να εξελιξει τον κινητηρα της, γιατι πηγαινε με το σταυρο στο χερι και ειχε μεινει πολυ πισω οπως ολοι ξερουμε.
Δε μπορώ να πιστέψω ότι η Ρενώ πήγαινε με τον σταυρό στο χέρι. Μιλάμε για τους ίδιους Μπριατόρε και Σίμοντς που οργάνωσαν την πιο άσχημη απατεωνιά (Σιγκαπούρη 2008) που έχουμε δει στο σπορ μέχρι στιγμής, και αυτοί οι τύποι πήγαιναν με τον σταυρό στο χέρι; Αμφιβάλλω. Μάλλον απλά δεν κάνανε καλή δουλειά με τους κινητήρες.
........Auto merged post: Jim Slip πρόσθεσε 4 λεπτά και 0 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Πάντως έχει πλάκα που όλοι βαλλουν τη Ferrari οταν κάνει κάτι και δεν βλέπουν τις διαπλοκές της Mercedes..
Σε ποίες διαπλοκές αναφέρεσαι;
Αν η ΦΙΑ δε μπορεί να ασκήσει σωστό έλεγχο στους κανόνες που η ίδια επιβάλλει (πάγωμα κινητήρων εκτός από θέματα αξιοπιστίας), τότε ας ζητήσουν οι ομάδες να έχουν δικό τους ελεγκτικό όργανο που θα λειτουργεί συμπληρωματικά. Η ΦΟΤΑ έδειξε πέρυσι ότι έχει διαπραγματευτική δύναμη για τέτοιου είδους ζητήματα.
........Auto merged post: Jim Slip πρόσθεσε 5 λεπτά και 6 δευτερόλεπτα αργότερα ........
O rosberg ειναι κομματιας.. θα νικαγε ακομα και το σουμι του 2006.
Ο Rosberg του 2006 ή ο Rosberg του 2010; Γιατί ο Rosberg του 2006 είχε ηττηθεί από τον Webber του 2006 (12-6 outqualify).
........Auto merged post: Jim Slip πρόσθεσε 10 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα αργότερα ........
H Lotus ανεβασμένη. 4 δευτερόλεπτα πιο αργή αντί για 6, χεχε. Ήταν αναμενόμενο ότι απ' τις νέες ομάδες θα έκανε τη μεγαλύτερη πρόοδο.
Το πείραμα της Virgin (σχεδιασμός χωρίς wind tunnel, μόνο με εξομοιωτή σε υπολογιστή) αποδεικνύεται μια απ' τις μεγαλύτερες μπλόφες όλων των εποχών. Ο λόγος είναι ότι ο εξομοιωτής αδυνατεί να υπολογίσει την πολυπλοκότητα του πραγματικού αέρα. Κάπου είχα διαβάσει ότι μόνο η ΝΑΣΑ διαθέτει εξομοιωτή και υπολογιστή αρκετά ικανό για τέτοιου είδους υπολογισμούς και σχεδιασμό.
Επίσης, και με βάση το ρυθμό που κινείται η Williams, νομίζω είναι ασφαλές να πούμε ότι οι κινητήρες της Cosworth υστερούν αισθητά.
Σε ποίες διαπλοκές αναφέρεσαι;Απ'το οτι της επέτρεπαν να προμηθεύει περισσότερες ομάδες από οτι επιτρέπεται ως το οτι ακόμα και το αυτοκίνητο ασφαλείας mercedes ειναι, κάποια πράγματα ειναι εξοφθαλμα.
Και ναι, ειναι προφανές ότι της "επιτρέπουν" να βαζει το δακτυλάκι στον κινητήρα, ξέρεις, για stability και consumption issues και ρε παιδί μου ο κινητήρας κερδίζει ιππους... και δε τα λέω εγώ, ο Newey τα λέει.
Οπως ειπα, διαπλοκές.
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 0 λεπτά και 56 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Ο Rosberg του 2006 ή ο Rosberg του 2010; Γιατί ο Rosberg του 2006 είχε ηττηθεί από τον Webber του 2006 (12-6 outqualify).Ο Ροζμπεργκ του 2010 που κάπου έχασε τον Σούμι σήμερα... :rofl:
Απ'το οτι της επέτρεπαν να προμηθεύει περισσότερες ομάδες από οτι επιτρέπεται ως το οτι ακόμα και το αυτοκίνητο ασφαλείας mercedes ειναι, κάποια πράγματα ειναι εξοφθαλμα.
Και ναι, ειναι προφανές ότι της "επιτρέπουν" να βαζει το δακτυλάκι στον κινητήρα, ξέρεις, για stability και consumption issues και ρε παιδί μου ο κινητήρας κερδίζει ιππους... και δε τα λέω εγώ, ο Newey τα λέει.
Οπως ειπα, διαπλοκές.
Ενώ η Φεράρι δεν εξέλιξε τον κινητήρα της με πρόσχημα θέματα αξιοπιστίας;
'Ολοι το έκαναν, και η Ρενώ το έκανε χειρότερα απ' όλους. Μην τρελαθούμε τώρα.
Τώρα το αυτοκίνητο ασφαλείας τι σχέση έχει, δε μπορώ να καταλάβω. Ας πάρουν ένα Βόλβο, ή ένα Σουμπαρού, αν σε προβληματίζει, τι να σου πω.
Ενώ η Φεράρι δεν εξέλιξε τον κινητήρα της με πρόσχημα θέματα αξιοπιστίας;Ειδες εσυ να υπάρχει διαφορά στην ισχύ ; Βέβαια θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν έκανε καλή δουλειά..
Τώρα το αυτοκίνητο ασφαλείας τι σχέση έχει, δε μπορώ να καταλάβω. Ας πάρουν ένα Βόλβο, ή ένα Σουμπαρού, αν σε προβληματίζει, τι να σου πω.Για μένα θα έπρεπε να μην ειναι απο κατασκευαστή που συμμετέχει στην F1.
Ειδες εσυ να υπάρχει διαφορά στην ισχύ ; Βέβαια θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν έκανε καλή δουλειά..
Ε, ναι. Ο κινητήρας είναι παγωμένος απ' το τέλος του 2006. Το 2007 όλοι λέγανε ότι οι κινητήρες της Φεράρι και της Μερσέντες είχανε κερδίσει σε ισχύ σε σχέση με τους υπόλοιπους. Το 2008 τα ίδια. Καλή δουλειά επίσης είχε κάνει και η BMW. Λιγότερο καλή δουλειά η Τογιότα, και κακή δουλειά η Ρενώ και η Χόντα.
Κακός κανονισμός γενικά. Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε αν όντως εξοικονόμησαν χρήματα οι ομάδες απ' αυτόν.
Ειναι η πρώτη φορά που και στο P1 και στο P2 σταθερά ο Schumi ξεπερνά τον Rosberg..
Λαθος setup ο rosberg (κατι δοκιμαζαν)
Nico Rosberg, P1 - 1:22.070, 6th; P2 - 1:21.271, 7th
"It was a challenging day for me today and not where I usually end up after the Friday practice sessions. There are no obvious issues on the aero package but we went wrong on the set-up whilst trying something new. I am confident that we will make progress overnight and tomorrow we will be able to extract the full potential from the car."
Λαθος setup ο rosberg (κατι δοκιμαζαν)
Nico Rosberg, P1 - 1:22.070, 6th; P2 - 1:21.271, 7th
"It was a challenging day for me today and not where I usually end up after the Friday practice sessions. There are no obvious issues on the aero package but we went wrong on the set-up whilst trying something new. I am confident that we will make progress overnight and tomorrow we will be able to extract the full potential from the car."
Για να δούμε γιατι έχω την εντύπωση οτι και αυριο το setup του πάλι λάθος θα ειναι...:whistle:
Ο Rosberg του 2006 ή ο Rosberg του 2010; Γιατί ο Rosberg του 2006 είχε ηττηθεί από τον Webber του 2006 (12-6 outqualify).
Του '10... Νομιζω οτι γενικα με τα traction κτλ δε μπορουσε να φανει, μολις βγηκαν απ'την f1 παρατηρησα σημαντικη διαφορα στην αποδοση του ενω με τα σλικ μου φαινεται οτι εγινε ακομα πιο ανταγωνιστικος.
........Auto merged post: MNP-10 πρόσθεσε 1 λεπτά και 3 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Για να δούμε γιατι έχω την εντύπωση οτι και αυριο το setup του πάλι λάθος θα ειναι...:whistle:
Δεν πειραζει καλο ειναι να γινεται που και που η ανατροπη για να μη φθανει στο χωμα η αποδοση στα head to head :lol:
A new partnership from Russia
Montmelo, 6 May – Today, Scuderia Ferrari announced its first ever partnership with a Russian company: Kaspersky Lab, a leader in the field of IT security, becomes an Official Supplier to Scuderia Ferrari Marlboro, as from this race.
The agreement, as revealed in a meeting with the press, addressed by Team Principal Stefano Domenicali, the CEO and co-founder of Kaspersky Lab, Eugene Kaspersky and Giancarlo Fisichella, will not just be limited to a cooperation with the Scuderia.
In fact, the Russian company will also sponsor AF Corse, the Piacenza-based team competing in the Le Mans Series: already, from this weekend at the Spa 1000 Km race, the cars driven by Giancarlo, Jean Alesi and Toni Vilander and the other crew of Jaime Melo and Gimmi Bruni will sport the Kaspersky Lab logo. http://www.ferrari.com/English/News/Formula-1/Pages/100506_F1_new_partnership_Russia.aspx
72023
72024
72025
Η Ferrari σπάει πλάκα με το θέμα του barcode...:worthy:
ενδιαφερον on board..κοιταχτε το αριστερο χερι του Αλονσο
http://www.youtube.com/watch?v=iAQVIICLdVY
ενδιαφερον on board..κοιταχτε το αριστερο χερι του Αλονσο
http://www.youtube.com/watch?v=iAQVIICLdVYF-duct.
Καλα τι κανει το παληκαρι στο 2:00???!!!??
Να και το νέο inlet για το f-duct στη Ferrari.
72037
George_Prix
08-05-10, 10:00
Να και το νέο inlet για το f-duct στη Ferrari.
72037
To οποιο F-Duct λεγεται οτι εχει δυο καναλια.
Το ενα που παει στην πισω αεροτομη ωστε να δινει μεγαλυτερη τελικη και και ενα δευτερο που ειναι πατεντα της Ferrari...
Κατευθυνει τον αερα προς το diffuser, ωστε να δημιουργει το φαινομενο venturi και να δινει μεγαλυτερη αεροδυναμικη πιεση.
http://www.p2pstation.net/
practice 3
Δυσκολα θα το χασει ο Vettel.. ο Rosberg πάλι είχε λάθος setup , ε MNP-10 ; :whistle:
Θα διακινδυνεψω να πω οτι θα δούμε τον Σουμι στο podium εκτος συγκλονιστικού απροόπτου.
Δυσκολα θα το χασει ο Vettel.. ο Rosberg πάλι είχε λάθος setup , ε MNP-10 ; :whistle:
Θα διακινδυνεψω να πω οτι θα δούμε τον Σουμι στο podium εκτος συγκλονιστικού απροόπτου.
Παντως για το q1 και q2 βρηκε ρυθμο ο ρζομπεργκ.. στο q1 εριξε 0.1 στον σουμι και στο q2 ηταν παλι -0.1 κατω στο s1+s2 (αλλα δε χρειαστηκε να τελειωσει το γυρο γιατι ηταν σιγουρος 10ος και περναγε q3)
Αναμενωμενο το 1-2 των red bull,βελτιωμενος shumi επιβεβαιωσε οτι οι αναβαθμισεις τον βοηθησαν,πολυ κακος ο μασα,με τετοιες εμφανισεις δυσκολα να μεινει στην ferrari.
Απιαστος ο webber,το θεμα ειναι να μην τα κανουν θαλασσα παλι στον αγωνα,μια βροχη δεν μας χαλαει ετσι.:p
Ο Μασσα 6 δεκατα πιο αργος απο τον Αλονσο, εναν αιωνα πισω.. Συνεχιζει να ειναι πολυ αργος. Σαν να εχει τον Πικε απεναντι του ο Αλονσο.
Οι RBR απιαστες! Η κυριαρχια τους απο αποψη ταχυτητας ειναι πιο επιβλητικη απο οτι της Brawn περυσι στους πρωτους αγωνες. Και σκεφτειτε οτι ακομα δεν εχει βαλει F-duct, σε αντιθεση με τις ομαδες που ειναι πισω της (Φερραρι,Μακλαρεν).
Σημερα ειχαν τελικη 9km/h πιο χαμηλη απο την Φερραρι και ηταν συνολικα μολις το 20ο αυτοκινητο απο τα 24 απο αποψη τελικης!
( Βεβαια για τα παιδακια που παιζουν υπερατου, αυτο σημαινει οτι η RBR εχει πολυ αργο μονοθεσιο, ασχετα που πηρε την pole με σχεδον 1sec διαφορα! :rofl:)
Μπραβο στον Σουμυ! :oneup:
Εκτός συγκλονιστικού απροοπτου 1/2 για RBR και μετά παίζεται μεταξύ Αλονσο , Mclaren και Schumi.
Ο Σούμι αρχισε να πατά κάτω τον Ροζμπεργκ μετά το update , από ο΄τι φαίνεται, θα φανεί λογικά και στον αγώνα.
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 1 λεπτά και 18 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Ο Μασσα 6 δεκατα πιο αργος απο τον Αλονσο, εναν αιωνα πισω.. Συνεχιζει να ειναι πολυ αργος. Σαν να εχει τον Πικε απεναντι του ο Αλονσο.Με τέτοιες εμφανίσεις ο Μασα δεν εχει μέλλον, τον Kubica θα τον δουμε λογικά από το επόμενο χρόνο στη Ferrari. Εκτός αν δούμε κανα Vettel...
Fernando Alonso: “I am pleased with this result. We knew the Red Bulls would be untouchable, so to be fourth is more or less what we expected. As usual, tomorrow’s race will be long and we must try and get the most out of what we have to work with. Something unexpected can always happen, as was the case for me this morning when I got a puncture coming out of the garage for my first run. I don’t think we lost any valuable time, concentrating on the development of the blown rear wing: here and in China, we had so many other new components that we have been able to gain a few tenths in performance terms, without which we would be much further back on the grid, because the others are also working very hard. We are moving in the right direction and we have to continue like this. Tomorrow, it will be very important to get a good start: recently they have not gone so well for me and so this would be just the right moment to get one!”
George_Prix
08-05-10, 20:03
3 πραγματα μου εμειναν σημερα.
1) Η χαοτικη διαφορα της Red Bull. Μιλαμε για σχεδον 1 sec απο τον επομενο. :shock:
2) Το ποσο πισω εχει μεινει στην εξελιξη η Ferrari σε σχεση με τη Red Bull που ειναι πολυ "μικροτερη" ομαδα. Στον πρωτο αγωνα ηταν ισαξια με τη Red Bull και πλεον... :(
3) Η εμφανιση του Alonso. Σε αντιθεση με αυτους που μιλανε για εναν κακο Massa, εγω θα σταθω σε εναν απιστευτο Alonso. Ο Μassa ειναι αυτος που ξεραμε τοσα χρονια. Ο ιδιος που ηταν ισος/καλυτερος απο τον Kimi. Απο τον Kimi που βαρεθηκαμε να ακουμε οτι ειναι o επομενος Senna και ο μεθεπομενος Schumi. :p
Ο αλονσο θα παει ακομα καλυτερα μολις αντικατασταθει ο μασσα απο τον τζιανκαρλο. Και ειναι τρομερα θετικο οτι μαλλον ξεκαθαριζει οριστικα ποιος θα ειναι ο πρωτος οδηγος της ομαδας.
3 πραγματα μου εμειναν σημερα.
1) Η χαοτικη διαφορα της Red Bull. Μιλαμε για σχεδον 1 sec απο τον επομενο. :shock:
2) Το ποσο πισω εχει μεινει στην εξελιξη η Ferrari σε σχεση με τη Red Bull που ειναι πολυ "μικροτερη" ομαδα. Στον πρωτο αγωνα ηταν ισαξια με τη Red Bull και πλεον... :(
3) Η εμφανιση του Alonso. Σε αντιθεση με αυτους που μιλανε για εναν κακο Massa, εγω θα σταθω σε εναν απιστευτο Alonso. Ο Μassa ειναι αυτος που ξεραμε τοσα χρονια. Ο ιδιος που ηταν ισος/καλυτερος απο τον Kimi. Απο τον Kimi που βαρεθηκαμε να ακουμε οτι ειναι o επομενος Senna και ο μεθεπομενος Schumi. :pΜη βιαζόμαστε να κρίνουμε...
Η Ferrari άλλαξε πάρα πολλά στο μονοθέσιο στην Ισπανία, δεν γνωρίζω πόσες αλλαγές έκανε η RBR. Υποπτεύομαι ότι δεν έχει καταφέρει ακόμα να πάρει το maximum του setup (ας όψεται το test ban). Προσωπικά πιστευω ότι δεν ειναι αυτή η πραγματική διαφορά.
Σε ότι αφορά τους οδηγούς, απλά επιβεβαιώνεται (προς το παρόν τουλάχιστον) το ότι ο Αλονσο ειναι ανώτερος του Μάσσα.
Τέλος, περιμένω να δω με περιέργεια τον αυριανό αγώνα σε ότι αφορά τον Σουμάχερ.
Ο αλονσο θα παει ακομα καλυτερα μολις αντικατασταθει ο μασσα απο τον τζιανκαρλο. Και ειναι τρομερα θετικο οτι μαλλον ξεκαθαριζει οριστικα ποιος θα ειναι ο πρωτος οδηγος της ομαδας.
Δεν βλέπω για ποιό λόγο να αντικατασταθεί ο Μασσα από τον Φισι όταν ο Μασσα φερνει βαθμούς και ο Φισι δεν έχει κάνει ούτε ένα αγώνα. Μη ξεχνάμε ότι πρώτη προτεραιότητα της Ferrari ειναι το WCC.
George_Prix
08-05-10, 20:26
Μη βιαζόμαστε να κρίνουμε...
Η Ferrari άλλαξε πάρα πολλά στο μονοθέσιο στην Ισπανία, δεν γνωρίζω πόσες αλλαγές έκανε η RBR. Υποπτεύομαι ότι δεν έχει καταφέρει ακόμα να πάρει το maximum του setup (ας όψεται το test ban). Προσωπικά πιστευω ότι δεν ειναι αυτή η πραγματική διαφορά.
Φιλε μακαρι να εχεις δικιο, γιατι σημερα επεσα απο τα συννεφα.
Απο τη μια με εφτιαξε απιστευτα ο Alonso, αλλα απο την αλλη εχω βαρεθει τα τελευταια χρονια να τον βλεπω να πεταει... χωρις βαθμολογικο αντικρυσμα. :(
Τέλος, περιμένω να δω με περιέργεια τον αυριανό αγώνα σε ότι αφορά τον Σουμάχερ.
Απο οτι λενε κανανε ολα τα χατηρια του Schumi στο νεο μονοθεσιο και δε βολευεται με τιποτα ο Rosberg.
Βεβαια ο Γερμανος αξιζει να του δωθει αυτη η ευκαιρια, γιατι εχει δωσει πολλα στο Brawn στο παρελθον.
Στη συνεχεια θα δουμε κατα ποσο μπορει να προσαρμοστει ο Rosberg στο νεο μονοθεσιο. :hmm:
Δεν βλέπω για ποιό λόγο να αντικατασταθεί ο Μασσα από τον Φισι όταν ο Μασσα φερνει βαθμούς και ο Φισι δεν έχει κάνει ούτε ένα αγώνα. Μη ξεχνάμε ότι πρώτη προτεραιότητα της Ferrari ειναι το WCC.
Συμφωνω απολυτα...
Ο Fisico θα ειναι χειροτερος απο το Massa.
Ασε που σε καποια φαση πιστευω θα ισορροπησει λιγο ο Βραζιλιανος. ;)
Απο οτι λενε κανανε ολα τα χατηρια του Schumi στο νεο μονοθεσιο και δε βολευεται με τιποτα ο Rosberg.
Που το λένε;
Ο Rosberg δήλωσε ότι το μονοθέσιο είναι βελτιωμένο,
To μόνο που ακουστηκε ειναι ότι στο νεο revision που κάναν λάβαν υπόψη και τις οδηγικες προτιμήσεις του Σουμαχερ. Δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό ειδικά με δεδομένο το πόσα έχει επενδύσει σε αυτόν η Μερσεντες..
To μόνο που ακουστηκε ειναι ότι στο νεο revision που κάναν λάβαν υπόψη και τις οδηγικες προτιμήσεις του Σουμαχερ. Δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό ειδικά με δεδομένο το πόσα έχει επενδύσει σε αυτόν η Μερσεντες..
Ειναι κακο αν το αναλυσεις υπο το πρισμα του οτι ο Rosberg ειναι WDC contender οποτε η αλλαγη του μονοθεσιου υπερ των οδηγικων προτιμησεων του Σουμι, βλαπτει τις πιθανοτητες του Rosberg. Αλλα προσωπικα δε μ'απασχολει το θεμα - αυτο ειναι δουλεια της Μερσεντες.. καλυτερα ετσι, να πατωσουν, να μεινουν πισω.. :D (ειναι το χειροτερο qualify της mercedes ή ειναι η ιδεα μου?)
Ενδιαφερον εχουν και τα σχολια των οδηγων:
Mercedes GP
Michael Schumacher (6th, Q3 - 1m 21.294s)
"Today's qualifying was straightforward in my view. We had a good car yesterday meaning that conditions were quite ideal for us in terms of balance and so on. Today admittedly, the car was not as perfect. It is little things that can trigger that change one way or the other, and whatever happened today just triggered us to fall over the edge towards the downside a little. Nevertheless, I feel a lot more comfortable driving the car that I have in my hands now. But there is a maximum that you can get out of it and that is what we have achieved today."
Nico Rosberg (8th, Q3 - 1m 21.408s)
"It's been a difficult weekend for me and we need to look into the reasons for this and understand why. The changes that we have made with the car are obviously good and we have made a step forward but I haven't really been able to use the improvements so far. Considering that I have found the car difficult to drive and haven't had the best of set-ups, our performance today was acceptable but it's not where I wanted to be fighting this weekend."
George_Prix
08-05-10, 23:31
Που το λένε;
Ο Rosberg δήλωσε ότι το μονοθέσιο είναι βελτιωμένο,
Δε σταματησανε να το λενε στο BBC.
Και αυτοι δεν ειναι Πουρναρακηδες. :whistle:
Τρωνε 3 μερες σε καθε αγωνα στο pit lane.
Και μιλανε με οποιονδηποτε φοραει φορμα.
Ειτε οδηγου, ειτε μηχανικου, ειτε καθαριστριας. :p
Αλλα οπως ειπα και πριν, μου φαινεται λογικοτατη αυτη η αλλαγη στα μετρα του Schumi.
Aυτος πουλαει αυτον παιζουν. ;)
Ειναι κακο αν το αναλυσεις υπο το πρισμα του οτι ο Rosberg ειναι WDC contender οποτε η αλλαγη του μονοθεσιου υπερ των οδηγικων προτιμησεων του Σουμι, βλαπτει τις πιθανοτητες του Rosberg. Αλλα προσωπικα δε μ'απασχολει το θεμα - αυτο ειναι δουλεια της Μερσεντες.. καλυτερα ετσι, να πατωσουν, να μεινουν πισω.. :D (ειναι το χειροτερο qualify της mercedes ή ειναι η ιδεα μου?)
Ενδιαφερον εχουν και τα σχολια των οδηγων:Η mercedes πήρε τον Schumacher και επένδυσε πάρα πολλά (οχι μόνο κάτι εκ. euro) πάνω του με τη προϋπόθεση να του δώσει ενα μονοθέσιο το οποίο να μπορεί να αξιοποιησει, κάτι που προφανώς ΚΑΙ από αυτά που είδαμε εχτες δεν είχε κάνει. Κατανοώ ότι θα ήθελες να βλέπεις ένα Rosberg να ειναι μόνιμα μπροστά αλλα αν ο μικρός μπορεί σε equal ground (δηλ. να έχουν και οι δυο μονοθέσια που να τους βολεύουν) να ειναι μπροστά και ΟΧΙ να εχει αυτός το μονοθέσιο που του κάνει και ο άλλος να μη βολεύεται, έχει καλώς.
Οσο για το αποτέλεσμα, δεν νομίζω πως θα μπορούσε να ειναι κάτι διαφορετικό με δεδομένη την απόδοση των ομάδων. Θα δούμε πως θα πάνε τα πράγματα στον αγώνα (όπως ειπα και πριν) για να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα.
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 106 λεπτά και 6 δευτερόλεπτα αργότερα ........
http://www.aemet.es/en/eltiempo/prediccion/localidades/montmelo-08402
66% probability of default rain (:rofl:) κάποια στιγμή σήμερα, αντε να δούμε βροχούλα αλλιώς θα ειναι borefest.
Η mercedes πήρε τον Schumacher και επένδυσε πάρα πολλά (οχι μόνο κάτι εκ. euro) πάνω του με τη προϋπόθεση να του δώσει ενα μονοθέσιο το οποίο να μπορεί να αξιοποιησει, κάτι που προφανώς ΚΑΙ από αυτά που είδαμε εχτες δεν είχε κάνει. Κατανοώ ότι θα ήθελες να βλέπεις ένα Rosberg να ειναι μόνιμα μπροστά αλλα αν ο μικρός μπορεί σε equal ground (δηλ. να έχουν και οι δυο μονοθέσια που να τους βολεύουν) να ειναι μπροστά και ΟΧΙ να εχει αυτός το μονοθέσιο που του κάνει και ο άλλος να μη βολεύεται, έχει καλώς.
Οσο για το αποτέλεσμα, δεν νομίζω πως θα μπορούσε να ειναι κάτι διαφορετικό με δεδομένη την απόδοση των ομάδων. Θα δούμε πως θα πάνε τα πράγματα στον αγώνα (όπως ειπα και πριν) για να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα.
Ο Brown δεν ειναι η πρωτη φορα που θυσιαζει τη συνολικη ανταγωνιστικοτητα του μονοθεσιου* για να βολεψει τον schumi σε σχεση με τον teammate του. Το εχει κανει και με το barichello παλαιοτερα, οπότε θα αναγκαστει να πληρωσει για τις επιλογες του χανοντας οποιαδηποτε ρεαλιστικη στοχοποιηση του wdc+wcc. Ας προσεχε :p
* Δε του αρεσαν τα υψηλα grid position του rosberg και ο μιχαλακης απο πισω.. τωρα τους εβαλε και τους 2 απο πισω, lol
66% probability of default rain (:rofl:) κάποια στιγμή σήμερα, αντε να δούμε βροχούλα αλλιώς θα ειναι borefest.
Μέχρι τώρα καλούτσικα είναι...δεν μπορώ να πω, μια βροχή όμως μπορεί να το κάνει borefest :P (ίσως βλέπουμε τον θεαματικότερο αγώνα της σεζόν!!!ΟΚ ΜΗΝ ΒΑΡΑΤΕ!!)
Δεν βλέπω για ποιό λόγο να αντικατασταθεί ο Μασσα από τον Φισι όταν ο Μασσα φερνει βαθμούς και ο Φισι δεν έχει κάνει ούτε ένα αγώνα. Μη ξεχνάμε ότι πρώτη προτεραιότητα της Ferrari ειναι το WCC.
Ουτε εγω βλεπω το λογο να αντικατασταθεί ο Μασσα, αλλα παραλληλα δεν βλεπω και τον Μασσα να συνεχιζει να φερνει πολλους βαθμους.
Ηταν τυχερος στους πρωτους αγωνες, αλλα οι επιδοσεις/ταχυτητα του δεν εχουν πεισει.
* Δε του αρεσαν τα υψηλα grid position του rosberg και ο μιχαλακης απο πισω.. τωρα τους εβαλε και τους 2 απο πισω, lol
Την πιθανοτητα οτι οι αντιπαλοι βελτιωθηκαν περισσοτερο(γιατι και η Mercedes βελτιωθηκε συμφωνα με τον ιδιο τον Rosberg) δεν την εχεις σκεφτει?
Αλλωστε μετα απο καιρο ειχαμε εναν νορμαλ αγωνα.
Η Red Bull βελτιωθηκε πολυ περισσοτερο απο τους υπολοιπους (+ οτι την βολευε η πιστα) και η Μακλαρεν επιβεβαιωσε οτι εχει βελτιωθει.
Αρα δεν ειναι καθολου παραλογο οτι η Μερσεντες βρεθηκε πιο πισω, παρολο που βελτιωθηκε.
Ο Brown δεν ειναι η πρωτη φορα που θυσιαζει τη συνολικη ανταγωνιστικοτητα του μονοθεσιου* για να βολεψει τον schumi σε σχεση με τον teammate του. Το εχει κανει και με το barichello παλαιοτερα, οπότε θα αναγκαστει να πληρωσει για τις επιλογες του χανοντας οποιαδηποτε ρεαλιστικη στοχοποιηση του wdc+wcc. Ας προσεχε :p
* Δε του αρεσαν τα υψηλα grid position του rosberg και ο μιχαλακης απο πισω.. τωρα τους εβαλε και τους 2 απο πισω, lol
Xαλάρωσε, δεν ισχύει τίποτα από αυτά που λες. Εκτός από το φανερό λάθος σου (ο Schumi πηρε μπόλικα WDC με τον Brawn και αρκετά WCC μαζί του), αυτά που σου πα ισχύουν. Και κακά τα ψέματα, δεν συγκρίνεται Rosberg και Schumi όσο και να το θες.
Κατανοητό το bias που εχεις ενάντια στον MSc, αλλά... τα νουμερα σε διαψευδουν.
ΓΑΜΩ τους αγώνες, το highlight το epic fail του Hamilton, η Δευτερη θέση του Alonso (οτι καλύτερο με τις συνθήκες που επικρατούν), και φυσικά η προβλεπόμενη απόδοση του Schumacher και φυσικά η επικράτησή του εναντι στον Rosberg.
O Massa πάλι απογοήτευσε.
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 2 λεπτά και 0 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Την πιθανοτητα οτι οι αντιπαλοι βελτιωθηκαν περισσοτερο(γιατι και η Mercedes βελτιωθηκε συμφωνα με τον ιδιο τον Rosberg) δεν την εχεις σκεφτει?
Αλλωστε μετα απο καιρο εναν νορμαλ αγωνα.
Η Red Bull βελτιωθηκε πολυ περισσοτερο απο τους υπολοιπους (+ οτι την βολευε η πιστα) και η Μακλαρεν επιβεβαιωσε οτι εχει βελτιωθει.
Αρα δεν ειναι καθολου παραλογο οτι η Μερσεντες βρεθηκε πιο πισω, παρολο που βελτιωθηκε.Ακριβώς. Αλλά τον χαλά το ότι πλέον ο Schumi πατάει το Rosberg ενώ ο Rosberg κάπου ηταν στον αγώνα (δεν θυμάμαι... που αλήθεια; )
Ο Vettel τελικως θελει τανκ?
Ο Χαμιλτον επαθε puncture ε? Ατυχια για αυτον.
Μπραβο στον Αλονσο! :oneup: Ο Μασσα απογοητευτικος....
Ο Vettel τελικως θελει τανκ?
Ο Χαμιλτον επαθε puncture ε? Ατυχια για αυτον.
Μπραβο στον Αλονσο!Puncture ήταν ή κατι καταρρευσε; Δεν πρόσεξα αρκετά, επαιρνα τον αδερφο μου να του δώσω συληπητηρια... lol:lol:
Βαρετος αγωνας ωστοσο με καποιες εκπληξεις,παλι προβλημα ο φετελ,τι θα γινει αυτη ιστορια σε καθε γκραν πρι και προβλημα,αλανθαστος γουεμπερ για πλακα πηρε τη νικη.:oneup:
Την πληρωσαν στην mclaren στο τελευταιο γυρο,ηξεραν οτι ο χαμιλτον ειναι λαστιχοφαγος,θα μπορουσαν ειτε να του αλλαξουν λαστιχα με κοστος φυσικα να χασει θεσεις ειτε να του πουν κοψε ρυθμο,δεν εκαναν τιποτα απο τα δυο με αποτελεσμα το κλαταρισμα και η εγκαταλειψη στο τελος,εκτος αν πατησε κανενα θραυσμα απο καπου και εσκασε το λαστιχο.Παντως ενα κομματι αεροτομης που ηταν στην πιστα φαινοταν απο mclaren να εχει φυγει,δεν μαθαμε τελικα απο ποιον εφυγε.
Ο αλονσο μια χαρα πηρε τη δευτερη θεση κανοντας οτι μπορουσε,απογοητευση για ροσμπεργκ και μασα,ο μπατον ο γνωστος μπατον που ξερουμε με τη διαφορα οτι αυτη τη φορα δεν του εκανε το χατιρι ο καιρος για βροχη οποτε η 5η θεση ειναι οχι ασχημη γιαυτον.
Σουμαχερ,πρωτη φορα μετα απο την εναρξη του πρωταθληματος που δειχνει τοσο ανταγωνιστικος,κρατησε πισω του μια φερραρι και μια μακλαρεν,παροτι ο μπατον τον εφτανε δεν μπορουσε να τον περασει και καποια στιγμη συμβιβαστηκε ο μπατον.
Puncture μου φανηκε πιο πολυ. Μπορει και κατι να εσπασε.
Φανηκε οτι μαλλον δεν φταιει ο Χαμιλτον.
Αντιθετα πχ ο Vettel, ειναι η δευτερη φορα που δημιουργει προβλημα στα φρενα του. Προβλημα αξιοπιστιας ή το δημιουργει ο ιδιος?
Ο Webber παντως (ακομα και περυσι με τα προβληματα του Vettel με τους κινητηρες) δειχνει οτι δεν ταλαιπωρει τοσο το μονοθεσιο.
George_Prix
09-05-10, 17:02
Ο Χαμιλτον επαθε puncture ε? Ατυχια για αυτον.
O Ηamilton εχει τα τελευταια χρονια οσα punctures εχουν ολοι οι αλλοι μαζι.
Επαναλαμβανομενη συμπτωση, παυει να ειναι συμπτωση.
Τα εχουμε πει... το παλικαρακι ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ τα λαστιχα. :rtfm:
Κατα τα αλλα απιστευτος ο Webber. Ηταν 15" μπροστα και δε σταματουσε να γραφει fastest laps. :respekt:
Για τον Alonso οτι και να πουμε ειναι λιγο.
Με εγκαταλειψη, με αγωνα που ξεκινουσε απο το τελος, με αγωνα που τρακαρισε στην πρωτη στροφη και με αγωνα που εκανε ακυρη εκκινηση, ειναι δευτερος στο πρωταθλημα 3 ποντους πισω απο τον πρωτο.
Και ολα αυτα χωρις να εχει το καλυτερο μονοθεσιο.
Απλα ο καλυτερος οδηγος στο grid. :worthy:
Tελος ευχαριστη "εκπληξη" ηταν η εμφανιση του Schumi. Ειμαι περιεργος να δω τι θα γινει στη συνεχεια στη μαχη του με το Rosberg. :hmm:
Α, μην ξεχασω και το Barrichello. Επισης καλο αγωνα σημερα. ;)
Κατανοητό το bias που εχεις ενάντια στον MSc, αλλά... τα νουμερα σε διαψευδουν.
Μιλάμε όμως για τεράστια μεροληπτική διάθεση.
Μιλάμε όμως για τεράστια μεροληπτική διάθεση.Το μονο που εχεις να κάνεις ειναι να ψάξεις τα posts του και να δεις πως προσπαθεί να διαστρέψει τα πάντα, ειναι απλά εντυπωσιακό.
http://www.youtube.com/watch?v=R6ieoyzZGHE
http://www.youtube.com/watch?v=R6ieoyzZGHE
Puncture μου φαίνεται...
Στον προτελευταίο γύρο, αν είναι δυναμόν.
http://www.planet-f1.com/news/3213/6143306/-F-Duct-To-Be-Banned-In-2011
The 'F-duct' system is set to be one-season wonder after teams opted to ban the controversial device from 2011.
McLaren's rivals have been up in arms ever since their use of the device, which stalls air flow to the rear wing and gives the MP4-25 an estimated 6mph speed advantage down the straights, came to light during the season opener in Bahrain.
Red Bull's technical guru Adrian Newey even claimed it was dangerous saying "to force a driver to make a sudden movement to change normal load conditions has to do with safety".
Despite their protests, though, the FIA declared the aerodynamic device legal and that promoted a host of teams to copy the 'F-duct'.
However, the Formula One Teams Association decided to ban the system from next year during a meeting in Spain on Sunday.
According to BBC Sport, 'McLaren team principal Martin Whitmarsh, the chairman of Fota, confirmed that the teams had voted to ban the systems.
'Before the meeting, McLaren had written a letter to all the teams saying that they felt banning the system was the wrong thing to do. But their plea was rejected.'
Kακη εντυπωση προκαλουν καποιες ομαδες που ειναι κινητα εμποδια πραγματικα,σε μια φαση εδειξε τον τρουλι αν θυμαμαι καλα να κοβει τοσο πολυ,μονο που δεν σταματησε,για να περασουν οι πιο γρηγοροι.
Πριν καν βγει τον f-duct αποφασισαν να το καταργησουν κιολας?
Tελος ευχαριστη "εκπληξη" ηταν η εμφανιση του Schumi. Ειμαι περιεργος να δω τι θα γινει στη συνεχεια στη μαχη του με το Rosberg.
Η εντύπωση που μου δόθηκε βλέποντας σήμερα τον Σούμαχερ, είναι οτι σίγουρα δεν έχει χάσει τη μαχητικότητα και την αγωνιστική του τέχνη (χαρακτηριστικό στις μάχες του με τον Μπάτον), αλλά ότι δεν έχει την παλιά ταχύτητα (αυτό φαινόταν κυρίως απ' τα on-board, που δε φαινόταν να πηγαίνει στο όριο). Θα δούμε στο μέλλον.
Η εντύπωση που μου δόθηκε βλέποντας σήμερα τον Σούμαχερ, είναι οτι σίγουρα δεν έχει χάσει τη μαχητικότητα και την αγωνιστική του τέχνη (χαρακτηριστικό στις μάχες του με τον Μπάτον), αλλά ότι δεν έχει την παλιά ταχύτητα (αυτό φαινόταν κυρίως απ' τα on-board, που δε φαινόταν να πηγαίνει στο όριο). Θα δούμε στο μέλλον.Εγώ πάλι είδα εναν Schumi που για πρώτη φορά πάταγε πιο σταθερά σε σχέση με άλλες φορές και όντως θυμισε τον Schumi από τα παλιά, αν το μονοθέσιο συνεχίσει να εξελίσσεται πιστεύω ότι θα δουμε περισσότερα από αυτόν.
Λέει ο Button..
I didn't really know where Michael was on the outside of me. He turned in and if I didn't back out of it we would have crashed. So he didn't really give me a lot of room there. There you go, you'd think with his experience he would know. It wasn't really the right move.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/83485
Σ-σ-σ-σ, έλα, μην κλαις Τζένσον. :cool:
@ ADSLgr.com All rights reserved.