PDA

Επιστροφή στο Forum : F1 2010 Season



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76

aroutis
10-10-10, 21:36
Αλλωστε πόσες φορές έχουμε δει μονοθέσια με μεγάλη διαφορά ταχύτητας να αδυνατούν να προσπεράσουν τους μπροστινούς τους;O DC ειναι μία περίπτωση στο Μονακό. Βέβαια, κάποιος θα πει ότι στο Μονακό δεν προσπερνάνε, μόνο που ΕΛΑ ΠΟΥ κάποιοι προσπερνάνε (μη με βάλετε να βάζω βιντεάκια να ξυπνάμε μνήμες!).

Εννοείται ότι συμφωνώ με τον Jim Slip στο συγκεκριμένο.


Τέλος, μ' αρέσει που εντυπωσιάζεσαι απ' την ανταγωνιστικότητα του Χάϊντφελτ που ήταν "στον πάγο" λιγότερο απο 1 χρόνο. 'Αρα θα έπρεπε να είσαι πολλαπλάσια εντυπωσιασμένος απ' την ανταγωνιστικότητα του Σούμαχερ που ήταν στον πάγο απ' το τέλος του 2006 και είναι 41 χρονών. Αλλά δεν είσαι. Τς, τς, πάλι υποκειμενικές προτιμήσεις;Ελα τώρα.. :whistle:

MNP-10
11-10-10, 04:25
Ο Σουμι οδηγαγε ολο το χειμωνα πριν παει για racing...τοσο εντονα μαλιστα που ο "δοκιμαστης" heidfeld, δεν εβαλε γυρο (!). Στο ενδιαμεσο (2010-2007) ειχε κανει δοκιμες περυσι το φθινοπωρο (2009) μετα το ατυχημα του Μασα ενω ειχε ξαναοδηγησει μονοθεσιο στο pre-season του 2008 στη barcelona, νομιζω ειχε βγει ο ταχυτερος στο τεστ.



Με τη δική σου λογική, τα πάντα στην Φ1 είναι artificial racing, αφού αν δε γίνει κάποιο λάθος στο στήσιμο του μονοθεσίου, ή αν δεν κάνει κάποιο λάθος ο οδηγός στον γύρο quali, τότε τα μονοθέσια θα παραταχτούν με την εγγενη σειρά δυναμικότητας, και άρα δε θα γίνει κανένα προσπέρασμα.


Η δικη μου λογικη ειναι απλα αυτο που συμβαινει και ομολογουν ολοι οι οδηγοι της F1.. αν ο μπροστα δε κανει καποιο λαθος ή αν δε συμβει κατι στον μπροστινο τους, εφοσον εχει παρομοια ή λιγο υποδεεστερη δυναμικοτητα τοτε ειναι πρακτικα αδυνατο να τον προσπερασουν.

Artificial racing υπαρχει λογω των κανονισμων - και αυτος ηταν ο στοχος τους (δλδ να εισαγουν τετοιες παραμετρους ωστε "να γινει ενδιαφερουσα η φορμουλα 1"). Οι κανονισμοι με τις γομες κτλ ηταν προκειμενου να γινει "spice up" το race. Ε τα αποτελεσματα ειναι αναμενομενα αλλα δεν εχει και μεγαλη επιδραση οσον αφορα την αποψη μου για τους οδηγους που ειτε επωφελουνται περιστασιακα απ'τα rules, ειτε πληττονται.

Τωρα.. Οι γραμμες του κομπαγιασι στο hairpin μπορουσαν να ειναι μη-ορθολογικες γιατι πολυ απλα ειχε τεραστια περιθωρια προσφυσης. Μπορουσε να το στριψει οπως ηθελε και παλι να επιταχυνει ταχυτερα απ'τον μπροστα του ακομα και με λαθος γωνια εισοδου - γεγονος που εδινε τεραστια περιθωρια για το προσπερασμα. Τι να κατσω να πω? Οτι ειναι κατι φανταστικο? Αφου δεν ειναι. Καθε φορα που υπαρχει θεμα με τα λαστιχα, ο απο πισω φαινεται οτι μπορει να κανει "μαγικα" - αλλα δεν ειναι ετσι.

aroutis
11-10-10, 09:06
Ο Σουμι οδηγαγε ολο το χειμωνα πριν παει για racing...τοσο εντονα μαλιστα που ο "δοκιμαστης" heidfeld, δεν εβαλε γυρο (!). Στο ενδιαμεσο (2010-2007) ειχε κανει δοκιμες περυσι το φθινοπωρο (2009) μετα το ατυχημα του Μασα ενω ειχε ξαναοδηγησει μονοθεσιο στο pre-season του 2008 στη barcelona, νομιζω ειχε βγει ο ταχυτερος στο τεστ.Οντως το preseason του 2008 ήταν ταχύτερος στο τεστ, μετά 2 έτη διακοπής και χωρίς testing. Περίεργο έ;

Για τα υπόλοιπα, και πάλι, με τόση αποχή νομίζω ότι δικαιολογείται το να κάνεις προπόνηση για να "ξεσκουριάσεις". Οσο για τη "προπόνηση" για να πάρει τη θέση του Μάσσα, έκανε αν θυμάμαι καλά 3 - 4 full race distances με παλιό μονοθέσιο, ελαστικά GP2 και τελικά σταμάτησε λόγω του τραυματισμού του.

MNP-10
11-10-10, 09:57
Οντως το preseason του 2008 ήταν ταχύτερος στο τεστ, μετά 2 έτη διακοπής και χωρίς testing. Περίεργο έ;


Ξερεις τι λενε για τα testing times... absolutely worthless (αν δεν ξερεις τι κανει η καθε ομαδα)... εξαρταται τι δοκιμαζει η ομαδα και πως το δοκιμαζει.. Ή μπορει πχ ο μιχαλακης να τους ειπε δε το βαζετε να κανω κανα qualify round ή να το ετρεχε σε short stints με low fuel για να κλεψει τα φωτα της δημοσιοτητας...

Απ'την αλλη ο Χακινεν με 5 χρονια στο ψυγειο τον εβαλαν το 2006 να κανει long-runs στα ελαστικα (80 γυρους με το ιδιο σετ) οποτε κατεληξε να ειναι -3s κατω (preseason 2007). Αν του εβαζαν ενα νεο σετ στο τελος, ετσι για το fast laptime, λογικα θα εκανε σημαντικα ταχυτερο γυρο - αλλα δε θα το μαθουμε ποτε :lol:

Jim Slip
11-10-10, 15:05
Ο Σουμι οδηγαγε ολο το χειμωνα πριν παει για racing...τοσο εντονα μαλιστα που ο "δοκιμαστης" heidfeld, δεν εβαλε γυρο (!). Στο ενδιαμεσο (2010-2007) ειχε κανει δοκιμες περυσι το φθινοπωρο (2009) μετα το ατυχημα του Μασα ενω ειχε ξαναοδηγησει μονοθεσιο στο pre-season του 2008 στη barcelona, νομιζω ειχε βγει ο ταχυτερος στο τεστ.

Η δικη μου λογικη ειναι απλα αυτο που συμβαινει και ομολογουν ολοι οι οδηγοι της F1.. αν ο μπροστα δε κανει καποιο λαθος ή αν δε συμβει κατι στον μπροστινο τους, εφοσον εχει παρομοια ή λιγο υποδεεστερη δυναμικοτητα τοτε ειναι πρακτικα αδυνατο να τον προσπερασουν.

Artificial racing υπαρχει λογω των κανονισμων - και αυτος ηταν ο στοχος τους (δλδ να εισαγουν τετοιες παραμετρους ωστε "να γινει ενδιαφερουσα η φορμουλα 1"). Οι κανονισμοι με τις γομες κτλ ηταν προκειμενου να γινει "spice up" το race. Ε τα αποτελεσματα ειναι αναμενομενα αλλα δεν εχει και μεγαλη επιδραση οσον αφορα την αποψη μου για τους οδηγους που ειτε επωφελουνται περιστασιακα απ'τα rules, ειτε πληττονται.

Τωρα.. Οι γραμμες του κομπαγιασι στο hairpin μπορουσαν να ειναι μη-ορθολογικες γιατι πολυ απλα ειχε τεραστια περιθωρια προσφυσης. Μπορουσε να το στριψει οπως ηθελε και παλι να επιταχυνει ταχυτερα απ'τον μπροστα του ακομα και με λαθος γωνια εισοδου - γεγονος που εδινε τεραστια περιθωρια για το προσπερασμα. Τι να κατσω να πω? Οτι ειναι κατι φανταστικο? Αφου δεν ειναι. Καθε φορα που υπαρχει θεμα με τα λαστιχα, ο απο πισω φαινεται οτι μπορει να κανει "μαγικα" - αλλα δεν ειναι ετσι.

Γκουχ, γκουχ, είτε δεν κατάλαβες το νοήμα αυτού που έγραψα, είτε το αποφεύγεις.

Κατ' αρχήν στον πιο πολύ κόσμο αρέσει να βλέπει θέαμα στην πίστα. Τώρα το αν εσύ (και μια μειοψηφία) είσαι σπασίκλας και σε ενδιαφέρει περισσότερο η τεχνολογική πλευρά της Φ1, ή οι γραμμές που παίρνει κάθε οδηγός, είναι άλλο θέμα. Κι εγώ μπορώ να εκτιμήσω την τεχνολογική υπεροχή, ή τη μαεστρία του Τρούλι να κάνει ένα "τέλειο γύρο", αλλά χίλιες φορές καλύτερα να βλέπω τον Χάμιλτον στο Σίλβερστοουν το 2008, ή τον Κομπαγιάσι χτες.

Πέρα απ' αυτό, ξαναγυρνάω σ' αυτό που είπα στο προηγούμενο μήνυμα.

Ακόμα και αν αφαιρέσεις τους κανονισμούς για τη χρησιμοποίηση 2 γομών ελαστικών, ή το τζόγο του safety car, που προφανώς και έχουν σκοπό να ανακατέψουν την τράπουλα ωστέ να υπάρχει θέαμα, αυτό δεν αναιρεί οτι για να υπάρξει θέαμα στην Φ1 θα πρέπει να υπάρξει αυτό που εσυ ονομάζεις artificial racing, δηλαδή κάποιο λάθος στο στήσιμο του μονοθεσίου, κάποιο λάθος του οδηγού στις κατατακτήριες, κάποια βροχή κλπ κλπ. 'Ολοι αυτοί οι αστάθμητοι παράγοντες έχουν το ίδιο αποτέλεσμα με τις 2 γόμες. Ανακατεύουν το γκριντ ωστέ να βρεθεί ένα πιο γρήγορο μονοθέσιο πίσω απο κάποιο πιο αργό μονοθέσιο, να επιχειρήσει να το περάσει και να δούμε θέαμα.

Αυτό όμως δεν είναι τεχνητό (artificial). Είναι η ίδια η ζωή που βάζει τον αστάθμητο παράγοντα (το στήσιμο των μηχανών απο ανθρώπους, την οδήγηση απο ανθρώπους, τον απρόβλεπτο καιρό) που ανατρέπει την τελειότητα και προβλεψιμότητα των μηχανών.

Οπότε σου ξαναλέω, μήπως είναι καλύτερα να βλέπεις μαθηματικές εξισώσεις αντί για πραγματικούς αγώνες;

Όσο για τον Σούμαχερ, πάλι δε μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να συγκρίνεις τα 1-2 τεστ που έκανε σε 3 χρόνια με τη φουλ σεζόν που οδήγησε πέρυσι ο Χάϊντφελτ. Μην τρελαθούμε τώρα. 'Αμα το πάμε έτσι και ο Χάϊντφελτ πρόσφατα έκανε τεστ για την Πίρελι. Εγώ είμαι ο πρώτος που λέω οτι ο Σούμαχερ είναι απογοητευτικός φέτος, και μάλιστα ακόμα και το 2006 μου είχε δωθεί η εντύπωση οτι ήταν past his prime, αλλά είναι ενοχλητικό να βλέπεις κάποιον να τα ισοπεδώνει όλα.

MNP-10
11-10-10, 15:39
Κι εγώ μπορώ να εκτιμήσω την τεχνολογική υπεροχή, ή τη μαεστρία του Τρούλι να κάνει ένα "τέλειο γύρο", αλλά χίλιες φορές καλύτερα να βλέπω τον Χάμιλτον στο Σίλβερστοουν το 2008, ή τον Κομπαγιάσι χτες.


Ολα τα elements χρησιμα ειναι - δεν αντιλεγω.



Ακόμα και αν αφαιρέσεις τους κανονισμούς για τη χρησιμοποίηση 2 γομών ελαστικών, ή το τζόγο του safety car, που προφανώς και έχουν σκοπό να ανακατέψουν την τράπουλα ωστέ να υπάρχει θέαμα, αυτό δεν αναιρεί οτι για να υπάρξει θέαμα στην Φ1 θα πρέπει να υπάρξει αυτό που εσυ ονομάζεις artificial racing, δηλαδή κάποιο λάθος στο στήσιμο του μονοθεσίου, κάποιο λάθος του οδηγού στις κατατακτήριες, κάποια βροχή κλπ κλπ. 'Ολοι αυτοί οι αστάθμητοι παράγοντες έχουν το ίδιο αποτέλεσμα με τις 2 γόμες.


Yep... εκτος απ'το βρεμενο που μετα αρχιζει ο τζογος των wet + full wet και βλεπεις οδηγους να κανουν mega-laps επειδη εχουν τη καλυτερη γομα σε μια δεδομενη στιγμη και "πετανε" προσπερνωντας τους αλλους σα σταματημενους.



Αυτό όμως δεν είναι τεχνητό (artificial). Είναι η ίδια η ζωή που βάζει τον αστάθμητο παράγοντα (το στήσιμο των μηχανών απο ανθρώπους, την οδήγηση απο ανθρώπους, τον απρόβλεπτο καιρό) που ανατρέπει την τελειότητα και προβλεψιμότητα των μηχανών.


Ισχυει.



Όσο για τον Σούμαχερ, πάλι δε μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να συγκρίνεις τα 1-2 τεστ που έκανε σε 3 χρόνια με τη φουλ σεζόν που οδήγησε πέρυσι ο Χάϊντφελτ.

Ναι αλλα δε πηγε στο πρωτο gp ο σουμι με μονα τεστ αυτα που ειχε κανει τις περασμενες χρονιες... εκανε κανονικο full pre-season testing με χιλιαδες χιλιομετρα. Παντως πιστευω η μεγαλυτερη ατυχια του δεν ηταν η αποχη αλλα ο rosberg που ειναι κομματιας. Ενδεχομενως και τα ελαστικα, οπως λεει ο Μπροουν (δε το θεωρω δικαιολογια για τον σουμι) να μην τον βολευουν - πραγματι.

haHa
11-10-10, 15:46
Button was a 'sacrificial lamb' - Horner (http://en.espnf1.com/japan/motorsport/story/30922.html)


Red Bull suspects McLaren was trying to use Jenson Button as a "sacrificial lamb" at the Japanese Grand Prix to boost Lewis Hamilton's chances, until a gearbox problem put a halt to the strategy.

Button started the race on hard tyres, allowing him to run longer than his rivals and take the lead of the race, ahead of the Red Bulls, midway through the race. Red Bull team principal Christian Horner believes Button's alternative strategy was a deliberate attempt by McLaren to back the faster Red Bulls into Fernando Alonso and Hamilton behind, to give the second McLaren driver a chance to catch up.

"We were a bit concerned by Jenson's race strategy, as we knew we would come out behind him and then he started to back everybody up towards Hamilton," Horner told the Daily Telegraph. "It was sort of like being in a McLaren sandwich. But then it looked like Hamilton developed a problem and they aborted that strategy for Jenson. It looked a little bit like he was a sacrificial lamb. I don't know. It just seemed strange."

McLaren boss Martin Whitmarsh admitted that it was possible to use Button as a blocker, but insisted the strategy was optimised to give Button the best possible opportunity to make up time when he changed to the softer tyre.

"Yes there was [the possibility to do that]," Whitmarsh said. "But at that point we also had to consider Jenson. We wanted to give him enough time on the option tyre, to have a go. If we had left him out there longer... it is not how we play our game. Maybe others would but that is not how we go motor racing."

He added: "Ultimately, that strategy didn't come off as best we'd have liked because the others' option tyres didn't fall away as quickly as we'd anticipated. Still, we feel it was a strategic choice worth taking. After switching to options, Jenson showed excellent pace, and I think we had the second fastest car today."


Ο Horner θεωρει/υποπτευεται οτι η περιεργη στρατηγικη του Button ηταν για να καθυστερησει τις Red Bull/Ferrari για να τις προλαβει ο Χαμιλτον.
Θεωρει μαλιστα οτι ο Button ηταν "προβατο για σφαγη" με αυτην την στρατηγικη!

........Auto merged post: haHa πρόσθεσε 5 λεπτά και 27 δευτερόλεπτα αργότερα ........



Όσο για τον Σούμαχερ, πάλι δε μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να συγκρίνεις τα 1-2 τεστ που έκανε σε 3 χρόνια με τη φουλ σεζόν που οδήγησε πέρυσι ο Χάϊντφελτ.

Καταρχην να ξεκαθαρισω οτι ειμαι Σουμαχερ φαν.

Αλλα παρολο που ο Σουμαχερ ειχε κανει full preseason tests, δεν τον κριναμε απο τους πρωτους του αγωνες, γιατι πραγματι μπορει να ηθελε χρονο να προσαρμοστει.
Αλλα μετα απο 15 αγωνες μπορουμε να πουμε οτι θα επρεπε να προσαρμοστει και για αυτο να τον κρινουμε.
Ο Σουμαχερ πια εχει χασει το ελαφρυντικο της προσαρμογης.
Δυστυχως ομως δεν ειναι πια ταχυτατος. Μαλιστα αν χωρισουμε τους μεχρι τωρα αγωνες στους πρωτους μισους και στους δευτερους μισους, ο Σουμαχερ παει χειροτερα στους δευτερους μισους, παρολο που στους πρωτους ειχε το ελαφρυντικο της προσαρμογης.

Αλλα την φυση/χρονο/ηλικια δεν μπορεις να την νικησεις!;)


----------------------------------------------------------------------------------


Στα του Heidfeld τωρα:

Ηρθε μετα απο ενα χρονο διακοπης, αλλα το κυριοτερο χωρις αν εχει δοκιμασει καθολου τα νεα ελαστικα και χωρις να εχει ξαναοδηγησει ποτε αυτο το μονοθεσιο και περασε στο qualy τον teammate του(που οδηγει αυτο το μονοθεσιο και αυτα τα ελστικα εδω και τοσους αγωνες) ,ενω τερματισε οριακα πισω στον αγωνα.
Δεν ειναι μικρο πραγμα αυτο. Η προσαρμογη του ηταν αμεση.


Αλλα ο Kobayashi δεν ειναι κανα σοβαρο μετρο συγκρισης. Ειναι εντυπωσιακος racer(τον εχουν βοηθησει και οι καταστασεις), αλλα μεχρι στιγμης δειχνει οτι ειναι αργος πιλοτος.
Στους 14 αγωνες που ετρεξε κοντρα στον 39χρονο De La Rosa(που δεν νομιζω κανενας να τον θεωρει γρηγορο , το αντιθετο θα ελεγα ειδικα σε αυτην την ηλικια), τον περασε μολις τις μισες, ενω τις αλλες μισες τον περασε ο De La Rosa (http://www.pitpass.com/src/seasons/2010/statistics/teammates.php).
Δεν τον βλεπω τον Kobayashi να πηγαινει σε μεγαλη ομαδα συντομα.

kakos poly
11-10-10, 15:48
Button was a 'sacrificial lamb' - Horner (http://en.espnf1.com/japan/motorsport/story/30922.html)




Ο Horner θεωρει/υποπτευεται οτι η περιεργη στρατηγικη του Button ηταν για να καθυστερησει τις Red Bull/Ferrari για να τις προλαβει ο Χαμιλτον.
Θεωρει μαλιστα οτι ο Button ηταν "προβατο για σφαγη" με αυτην την στρατηγικη!

........Auto merged post: haHa πρόσθεσε 5 λεπτά και 27 δευτερόλεπτα αργότερα ........



Καταρχην να ξεκαθαρισω οτι ειμαι Σουμαχερ φαν.

Αλλα παρολο που ο Σουμαχερ ειχε κανει full preseason tests, δεν τον κριναμε απο τους πρωτους του αγωνες, γιατι πραγματι μπορει να ηθελε χρονο να προσαρμοστει.
Αλλα μετα απο 15 αγωνες μπορουμε να πουμε οτι θα επρεπε να προσαρμοστει και για αυτο να τον κρινουμε.
Ο Σουμαχερ πια εχει χασει το ελαφρυντικο της προσαρμογης.
Δυστυχως ομως δεν ειναι πια ταχυτατος. Μαλιστα στους αν χωρισουμε τους μεχρι τωρα αγωνες στους πρωτους μισους και στους δευτερους μισους, ο Σουμαχερ παει χειροτερα στους δευτερους μισους, παρολο που στους πρωτους ειχε το ελαρυντικο της προσαρμογης.

Αλλα την φυση/χρονο/ηλικια δεν μπορεις να την νικησεις!;)

ουτε μπορεις να νικησεις το οτι το μονοθεσιο ηταν φτιαγμενο για αλλον ;) (button)

George_Prix
11-10-10, 20:46
Ο Horner θεωρει/υποπτευεται οτι η περιεργη στρατηγικη του Button ηταν για να καθυστερησει τις Red Bull/Ferrari για να τις προλαβει ο Χαμιλτον.
Θεωρει μαλιστα οτι ο Button ηταν "προβατο για σφαγη" με αυτην την στρατηγικη!

Αστον να λεει το Horner.
Στο BBC ειπαν οτι ο Button και αλλες φορες ειχε ζητησει απο την αρχη της χρονιας να ξεκινησει με τα σκληρα, αλλα σε αυτο τον αγωνα ταιριαζε περισσοτερο απο ποτε και το απαιτησε εντονα.
Η ομαδα ειδε οτι ευσταθουσε το σεναριο και αποφασισαν οτι δεν ειχαν να χασουν τιποτα.

Ηταν καθαρα αποφαση του Button και δεν υπηρχε περιπτωση να τον αδικουσε τοσο φανερα η ομαδα εφοσον ειναι σχεδον στους ιδιους βαθμους με το Hamilton.

haHa
11-10-10, 22:06
Ηταν καθαρα αποφαση του Button και δεν υπηρχε περιπτωση να τον αδικουσε τοσο φανερα η ομαδα εφοσον ειναι σχεδον στους ιδιους βαθμους με το Hamilton.
Και εγω αυτο καταλαβα.
Αποκλειεται ο Βutton να εκανε τουμπεκι αν η ομαδα τον υποχρεωνε να κανει το Νο2 οδηγο.

George_Prix
11-10-10, 23:04
Μολις ειδα το νεο avatar του kakos poly και θυμηθηκα το μπαμπα-Hamilton.
Πλακα πλακα ομορφυναν οι αγωνες με το που εφυγε απο τη μεση ο τυπος.

Ειχε καταντησει σαν το Μητσαρα των Ελληνικων γηπεδων που ετρεχε πισω απο τις καμερες για δεκαετιες ολοκληρες. :p

78284
78285
78286

26gDaVinci
11-10-10, 23:42
Ο αγωνας στην κορεα μαλλον θα γινει .Την τεταρτη λενε για το οκ.Τελευταιες photo απο κορεα
http://www.gpupdate.net/en/f1-photos/6127//

http://www.redbull.com/cs/Satellite/en_INT/Video/The-Korean-Grand-Prix-Track-Revealed-021242914451861 :p:p:p:p

Jim Slip
12-10-10, 03:20
Αλλα ο Kobayashi δεν ειναι κανα σοβαρο μετρο συγκρισης. Ειναι εντυπωσιακος racer(τον εχουν βοηθησει και οι καταστασεις), αλλα μεχρι στιγμης δειχνει οτι ειναι αργος πιλοτος.
Στους 14 αγωνες που ετρεξε κοντρα στον 39χρονο De La Rosa(που δεν νομιζω κανενας να τον θεωρει γρηγορο , το αντιθετο θα ελεγα ειδικα σε αυτην την ηλικια), τον περασε μολις τις μισες, ενω τις αλλες μισες τον περασε ο De La Rosa (http://www.pitpass.com/src/seasons/2010/statistics/teammates.php).
Δεν τον βλεπω τον Kobayashi να πηγαινει σε μεγαλη ομαδα συντομα.

Τα πάντα είναι σχετικά.

Το 2009 η Φεράρι μάζεψε 70 βαθμούς, ενώ η Τογιότα 59 βαθμούς. Ο Μπάντοερ και ο Φιζικέλα οδήγησαν την Φεράρι, και ήταν πουθενά. Αντίθετα, ο Κομπαγιάσι απ' το πουθενά (μηδέν εμπειρία στην Φ1) οδήγησε την Τογιότα και έκανε 2 αξιοπρόσεχτες εμφανίσεις στη Βραζιλία και στο Αμπου Ντάμπι.

Ο De La Rosa ήταν ισοπαλία με τον Κομπαγιάσι στις κατατακτήριες, αλλά ο Κομπαγιάσι μάζεψε τους τετραπλάσιους βαθμούς. Είναι μονο η πρώτη του χρονιά στην Φ1. Το ίδιο και του Πετρόφ, αλλα ο Πετρόφ έχει κάνει τα μύρια όσα λάθη, και μονίμως υπολείπεται του Κούμπιτσα.

Το 2006 δεν είχες να διαλέξεις πολλά ανάμεσα στον Χάϊντφελτ και τον Βιλενέβ. Μέχρι που η BMW αντικατέστησε τον Βιλενέβ με τον Κούμπιτσα, και ως δια μαγείας η BMW άρχισε να κυνηγά πόντιουμ, και όλως περιέργως ανέβηκε και η απόδοση του Χάϊντφελτ.

Γι' αυτό λέω, τα πάντα είναι σχετικά.

jog
12-10-10, 08:12
http://www.autosport.com/news/report.php/id/87421

haHa
12-10-10, 11:36
Τα πάντα είναι σχετικά.

Το 2009 η Φεράρι μάζεψε 70 βαθμούς, ενώ η Τογιότα 59 βαθμούς. Ο Μπάντοερ και ο Φιζικέλα οδήγησαν την Φεράρι, και ήταν πουθενά. Αντίθετα, ο Κομπαγιάσι απ' το πουθενά (μηδέν εμπειρία στην Φ1) οδήγησε την Τογιότα και έκανε 2 αξιοπρόσεχτες εμφανίσεις στη Βραζιλία και στο Αμπου Ντάμπι.

Ο De La Rosa ήταν ισοπαλία με τον Κομπαγιάσι στις κατατακτήριες, αλλά ο Κομπαγιάσι μάζεψε τους τετραπλάσιους βαθμούς. Είναι μονο η πρώτη του χρονιά στην Φ1. Το ίδιο και του Πετρόφ, αλλα ο Πετρόφ έχει κάνει τα μύρια όσα λάθη, και μονίμως υπολείπεται του Κούμπιτσα.

Το 2006 δεν είχες να διαλέξεις πολλά ανάμεσα στον Χάϊντφελτ και τον Βιλενέβ. Μέχρι που η BMW αντικατέστησε τον Βιλενέβ με τον Κούμπιτσα, και ως δια μαγείας η BMW άρχισε να κυνηγά πόντιουμ, και όλως περιέργως ανέβηκε και η απόδοση του Χάϊντφελτ.

Γι' αυτό λέω, τα πάντα είναι σχετικά.


Δεν εχεις αδικο, αλλα αυτο το 7-7 στις κατατακτηριες με τον 39χρονο De La Rosa χτυπαει πολυ ασχημα.
Και μετα ερχεται και χανει και απο τον Heidfeld στον 2ο του αγωνα στις κατατακτηριες.

Δεν δειχνει να εχει την ταχυτητα ενος τοπ οδηγου.

manicx
12-10-10, 11:37
Ο αγωνας στην κορεα μαλλον θα γινει .Την τεταρτη λενε για το οκ.Τελευταιες photo απο κορεα
http://www.gpupdate.net/en/f1-photos/6127//

Πολύ χωματίλα γύρω από την πίστα.

George_Prix
12-10-10, 11:42
Δεν εχεις αδικο, αλλα αυτο το 7-7 στις κατατακτηριες με τον 39χρονο De La Rosa χτυπαει πολυ ασχημα.
Και μετα ερχεται και χανει και απο τον Heidfeld στον 2ο του αγωνα στις κατατακτηριες.

Δεν δειχνει να εχει την ταχυτητα ενος τοπ οδηγου.

Πλακα ειχε αυτο που του ειπε ο Martin Brundle του Kobayashi.
Του λεει "πολυ ωραια φρεναρισματα στον αγωνα σου εδωσαν μερικες θεσεις. Αλλα μηπως στις κατατακτηριες φρεναρεις νωριτερα απο οτι πρεπει, γιατι σε βλεπουμε να μην πηγαινεις καλα" :p

haHa
12-10-10, 11:44
Πλακα ειχε αυτο που του ειπε ο Martin Brundle του Kobayashi.
Του λεει "πολυ ωραια φρεναρισματα στον αγωνα σου εδωσαν μερικες θεσεις. Αλλα μηπως στις κατατακτηριες φρεναρεις νωριτερα απο οτι πρεπει, γιατι σε βλεπουμε να μην πηγαινεις καλα" :p
:respekt: Martin Brundle!

DOU
12-10-10, 12:30
We’re confident it can be resolved for Korea without incurring a five-place grid penalty,” Whitmarsh noted.

Μαλλον τη γλιτωνει ο χαμιλτον για νεα ποινη λογω κιβωτιου.

haHa
13-10-10, 02:29
Flexi-wing saga rumbles on (http://en.espnf1.com/redbull/motorsport/story/31015.html)

Πεταξε και την ατακα του ο Horner για το βαρος του Ross Brawn!


Christian Horner has again moved to defend his team against fresh allegations surrounding the legality of its car's front wing.

The team secured another dominant 1-2 in Suzuka but certain footage and photography emerged showing the front wings of Sebastian Vettel and Mark Webber's cars almost touching the track.

Although the RB6 has passed the latest increased load tests, a reporter from German tabloid Bild ventured into the FIA test garages at Suzuka to observe FIA Formula One Technical Delegate Joe Bauer checking the RB6 with 100 kilograms of weight applied to the front wing. The car passed the test.

"At the end of the day two people equivalent to the size of Ross [Brawn] stand on each side of the front wing to pass the test - and the cars passes," said Horner. "It complies with the regulations and our technical guys should only take it as a compliment because, at the end of the day, the car fully complies. And it is down to what you do on the track and not what you say in the press."

MNP-10
13-10-10, 03:00
Ας μας πει τωρα οτι και αυτο που βλεπουμε ειναι οφθαλμαπατη...:whistle: Ειναι προφανες οτι το ολο θεμα περι flexing wings ειναι σε λαθος βαση. Εφοσον δεν flexαρει η πτερυγα (αυταποδεικτα ολες οι πτερυγες δε flexαρουν αφου τεσταρονται με τα ιδια regulations), το μονοθεσιο κατι κανει και αλλαζει τη γωνια της - ωστε να προσεγγιζει την ασφαλτο. Ειτε φταιει το πατωμα, ειτε φταιει η αναρτηση, ειτε φταιει το nosecone - κατι φταιει και υπαρχει αυτο το αποτελεσμα. Το κερδος ενος μονοθεσιου απο κατι τετοιο ειναι τουλαχιστον μισο δευτερο στο γυρο (το θυμαμαι απο τοτε που τις ψηλωσαν οτι υπολογιζαν στο 0.5s την απωλεια χρονου) - γιατι δεν ειναι μονο ο εξτρα αερας που τροφοδοτειται η εμπρος πτερυγα, αλλα και το αεροδυναμικο κενο που δημιουργειται πισω της που επιτρεπει στο διαχυτη να ρουφαει το μονοθεσιο προς τα κατω με μεγαλυτερη ενταση.

haHa
13-10-10, 03:33
Εδω μια ωραια αναλυση για την πισω αναρτηση της Red Bull:
Red Bull Pull Rod suspension: What is looks like – How it benefits aerodynamics (http://scarbsf1.wordpress.com/2010/10/10/red-bull-pull-rod-suspension-what-is-looks-like-how-it-benefits-aerodynamics/)



http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/pushrod_pullrod_suspension1.jpg?w=300&h=108 (http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/pushrod_pullrod_suspension1.jpg)
Adrian Newey’s lateral thinking in 2009 gave rise to the modern iteration of pull rod rear suspension. Although handicapping the double diffuser, the solution remained on the Red Bull cars for 2010. With double diffusers being banned for next year, other teams are looking at the concept. Lotus Technical director Mike Gascoyne has even cited the opportunity to exploit pull rod suspension as a reason for going with Red Bull Technology for the supply of their 2011 gearbox. Pull rod may well be the buzz word at the launch of many of the 2011 F1 cars.
Red Bull have been running a pull rod rear suspension since 2009, while not a new solution, no team had run this set up for many years, as the aerodynamic demands of the rear diffuser drove designers to place the spring and damper hardware up above the gearbox to create space for tunnels beneath the car.
F1 rear suspension.
http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/descriptions.jpg?w=300&h=225 (http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/descriptions.jpg)What the various suspension components are

F1 cars operate substantially similar suspension front and rear, the packaging varies each end but the main components are the same. Double wishbones control the wheels attitude and from the outer end of the wishbone a rod controls a rocker that then activates the various elements that control the suspensions compliance. Firstly the springs are in the form of torsion bars, these are like straightened coil springs and their resistance to twist provides the springing medium to support the cars mass. Then the dampers, one for each wheel, these control the movement of the wheel as it raises and falls (bump and droop). The antiroll bar controls the amount of weight transfer from one side of the car to the other. Lastly the third spring, also known as a heave damper control the pitch movement (both wheel bump or droop simultaneously) This is especially important to prevent the downforce load pressing the car against the track and bottoming the car on the ground at high speed. Teams may also fit an inerter in this position to offset the uncontrolled bounce of the tyres having an effect on the chassis.
http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/pushrod.jpg?w=300&h=225 (http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/pushrod.jpg)Pushrod suspension: the high location creates free space either side of the gearbox for diffusers

When the rods operating the rockers start out low at the outboard end of the wishbone and rise up towards the rocker, this is known as pushrod, as the rod pushes the rocker when the suspension is in bump. Conversely when the rod falls from the upper wishbone to operate a low placed rocker, this is known as Pull rod as the rod pulls the rocker.
http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/pullrod.jpg?w=300&h=225 (http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/pullrod.jpg)Pullrod suspension: note the space freed up above the gearbox

Pull rod is nothing new, it first appeared in 1974 when Brabham designer Gordon Murray applied to the design to the front of the BT44. Murray admitted he saw the idea in a Hill climb car and simply applied his version of it to the F1 car. The alternative suspension designs of the time were either an outboard spring\damper, which was un-aerodynamic and restricted damper movement to that of the wheel. Or rocker arm suspension, with required large and heavy upper cantilever arms to operate an inboard spring\damper. This was heavy and only provided a low ratio of wheel to damper movement, but was moderately better aerodynamically. The pull rod employed light wishbones, placed very little structure into the airflow and gave the opportunity to alter the rate and ratio of wheel to damper movement. Murray subsequently turned Pullrod upside down to create the pushrod for the front suspension of the 1983 BT52.
Red Bulls Adoption of Pullrod
When the aero rules changed significantly for 2009, most teams adopted fairly conventional approaches in the chassis design to accommodate the changes. One of the major aero changes was the switch to a much smaller rear placed diffuser, The loss in potential downforce from the smaller diffuser, made the rear wing performance a greater contributor to the cars total downforce.
http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/2009_sdd.jpg?w=300&h=211 (http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/2009_sdd.jpg)As intended the single diffuser freed up space around the gearbox and made the rear wing more critical

Newey’s thinking for the RB5 was to create a low-line rear end, by placing the differential unusually low and switching from pushrods to pull rods. With the smaller diffuser runnels and moreover the tunnels starting as far back as the rear axle line, well behind the main body of the gearbox. This gave Newey the space to package the pull rod hardware and not interfere with the diffusers tunnels. As a result the airflow over the top of the gearbox to the rear wing was far less obstructed by the pushrod operated springs and dampers. This solution was clearly valid as the RB5 was the only car with a single deck diffuser to challenge the Brawn cars. However it exactly the reason the Brawn was so fast, that undid Newey’s low-line rear end philosophy. As the Brawn had a Double Deck diffuser (DDD) this solution found a loophole in the rules that created a secondary diffuser tunnel starting much further forwards and rising much higher. Suddenly in the race to also exploit this loophole, Newey found his Pullrod set up was occupying the exact same space that the DDD needed for the upper tunnels. Newey chose not to design a completely new rear end, and compromised the design of his DDD within the constraints of his pull rod suspension.
http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/2010_ddd.jpg?w=300&h=211 (http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/2010_ddd.jpg)With a double diffuser the longer taller upper deck occupies space around the gearbox

For 2010 the car was designed with a DDD in mind, Newey was able to repackage the pull rod set up for even larger tunnels. He said that the choice of Pullrod for 2010 was still not the obvious way to go, but the team decided to stick with a proven pull rod rear end, rather than have to design an all new rear end. Other teams also looked at the feasibility of a Pullrod rear end, However no other teams followed this design path, with the exception of the Toro Rosso team who used the RB5 design in 2009 and simply revised it for their 2010 car. For 2011 the DDD is banned, with revised wording in the technical regulations outlawing the openings beneath the car to allow air to flow into the upper diffuser deck. Thus again we will see teams consider the pull rod layout for better airflow to the rear wing.
Which is better – Push or Pull
In terms of their effectiveness as controlling the wheels, both are equal. In terms of effect on aerodynamics each has its merits depending on the prevailing rules and trends. However both have different benefits and demands on the chassis. Pullrod clearly provides a lower CofG, although access can be an issue. In Red Bulls case they place the 3rd spring and inerter horizontally across the front of the gearbox. This means one sits above and the other below the shaft connecting the engine to the clutch. These can only be accessed when the gearbox is removed and are subject to a lot of heat. Although Newey tells me that they do not suffer unduly because of this. One difference is in the load passed through the wishbones.
http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/reaction.jpg?w=300&h=225 (http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/reaction.jpg)Reaction forces (Red Arrows) mean pull rod placed higher loads on the upper wishbone

As per Newton’s third law, the rod has to react to the force of the springs. This passes back from the rocker to the mount on the wishbone. In pushrods case, this reaction force is in the opposite direction to the force fed from the wheel into the chassis, the two offset each other. With Pullrod the force from the rod and the wheel act in the same direction, this doubles the load in the upper wishbone and resultantly in the mounting the gearbox. This can be accounted for design and weight of the final wishbone design. However Pushrod also has its structural problem, the pushrod when the suspension in in bump (wheel rising) the rod is in compression and would tend to bow outwards. The pushrod was the first suspension component to have carbon fibre cladding for reinforcement, again design and weight is needed to offset this load. Suspension experts point out that Pull rod suffers similar compression bending when the suspension is in droop (wheels falling), but droop is considered less critical in wheel control, than bump. There’s no one answer to which is best, you look at your design requirements and pick which solution works, best. Next year the best car is not necessarily going to be the one with Pullrod rear suspension.
Pullrods at the front?
http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/minardi_front_view.jpg?w=300&h=225 (http://scarbsf1.files.wordpress.com/2010/10/minardi_front_view.jpg)Minardis 2001 PS01 used a low nose and pull rod front suspension

This was a favoured design for many years, even after Murray innovated with the BT52. However designers found they could slim the nose cross section by mounting the spring\dampers above the drivers legs and no longer to each side of his shins. This improved access, even if it did compromise CofG slightly. Then as the raised nose aerodynamic concept took hold, teams found the gains from a high nose, offset the CofG gain of pull rod suspension. Arrows campaigned their A21 in 2000 with pull rod front suspension, and latterly Minardi ran the PS01 with a relatively low nose in 2001. Each team subsequently moved to a fully raised nose pushrod suspended car. Now the front of the chassis is raised too high for a pull rod to work, the angle from the upper wishbone to the chassis is nearly horizontal. This geometry meaning that almost no movement of the pull rod will occur as the suspension moves. Making the set up structurally inefficient.

pyautg
13-10-10, 04:01
Εγώ δεν θα το θέσω πολύ τεχνικά το ζήτημα. Αλλά έχω την εξής απορία.
Το μονοθέσιο κινείται οριζόντια. Όπως όλοι γνωρίζουμε, όταν ο αέρας χτυπά το/τα κάθετα τμήματα, δημιουργείται διαφορά πίεσης μεταξύ της κάτω και της πάνω πλευράς του στοιχείου με αποτέλεσμα την αρνητική άντωση ή αλλιώς downforce. Καλά ως εδώ.
Όπως προείπα όμως, επειδή το μονοθέσιο κινείται οριζόντια, τα στοιχεία της πτέρυγας δεν δέχονται μόνο κάθετη δύναμη αλλά και οριζόντια. (Το πείραμα είναι το κλασσικό με το χέρι έξω απ το παράθυρο του αυτοκινήτου ενώ αυτό κινείται. Αν το θέσουμε υπό γωνία όπως μια πτέρυγα, δεν πιέζεται μόνο κάτω αλλά και προς τα πίσω, σωστά; )
Αν, λέω εγώ τώρα, η RB έχει φτιάξει τις στρώσεις των ανθρακωνημάτων κατά τέτοιο τρόπο ώστε να κάμπτονται μόνο όταν υφίσταται τέτοια μετατόπιση, είναι λογικό να περνάνε τα τεστ εφόσον τους ασκείται στατικό φορτίο το οποίο πιέζει μόνο κατά τον κάθετο άξονα. Θεωρητικά θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο άλλο είδος τεστ το οποίο να εξετάζει την μετατόπιση κατά τον οριζόντιο και τον κάθετο άξονα ταυτόχρονα, που με το υπάρχον σύστημα του στατικού φορτίου είναι αδύνατον να ανιχνευτεί.

MNP-10
13-10-10, 11:18
Αν, λέω εγώ τώρα, η RB έχει φτιάξει τις στρώσεις των ανθρακωνημάτων κατά τέτοιο τρόπο ώστε να κάμπτονται μόνο όταν υφίσταται τέτοια μετατόπιση, είναι λογικό να περνάνε τα τεστ εφόσον τους ασκείται στατικό φορτίο το οποίο πιέζει μόνο κατά τον κάθετο άξονα. Θεωρητικά θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο άλλο είδος τεστ το οποίο να εξετάζει την μετατόπιση κατά τον οριζόντιο και τον κάθετο άξονα ταυτόχρονα, που με το υπάρχον σύστημα του στατικού φορτίου είναι αδύνατον να ανιχνευτεί.

Λογικα με καποιον αισθητηρα αποστασης στις πτερυγες, θα μπορουσε ευκολα να ελεγχθει οτι ολοι συμμορφωνονται με το πνευμα του νομου. Πχ να πρεπει στο >95% του γυρου να απεχει περισσοτερο απο τοσα milimeter απ'το εδαφος. Αφηνεις ενα 5% για kerbs και ανωμαλιες του οδοστρωματος (πχ ανηφοκατηφορες, εξογκωματα της πιστας). Εκει φαινεται αμεσως ποιος κλεβει και ποιος εχει.

haHa
13-10-10, 13:22
Alonso 'counting on' strong Massa to boost title chances (http://en.espnf1.com/ferrari/motorsport/story/31047.html)


Fernando Alonso is counting on help from his Ferrari team-mate Felipe Massa to take this year's drivers' title.

Alonso is currently 14 points adrift of championship-leader Mark Webber with three races remaining, while Massa has been out of the running for several races. Before the Japanese Grand Prix Ferrari president Luca di Montezemolo called for "a strong Massa who will shave points off the rivals" but the Brazilian crashed out of the race on the first lap.

Alonso said he expects Massa to bounce back and will work alongside him to maximise the Ferrari's competitiveness at the upcoming Korean Grand Prix.

"The Korean Grand Prix could start to be decisive for some - and for me it will be important also to be able to count on my team-mate Felipe," Alonso wrote in his Ferrari blog. "I know that he will be really hoping to make up for two negative results and he has all the capacities required to return to the podium. What's more, it will be very useful to work together to discover all the secrets of the new track so we can prepare our cars in the best way. In a moment like this every detail matters to achieve our goals."

Alonso is also aware that Ferrari cannot settle for second best behind Red Bull and that he needs to put pressure on Webber.

"In Korea we will have to attack because now we must close the gap to Webber," he added. "To lose any more ground would make the situation more complicated. We've been working on the new track for a few days on the simulator: the first two sectors are very quick with long straights while the last sector reminds me of the last part of the circuit at Abu Dhabi.

"The tarmac is wide, which should make it possible to try overtaking moves. I'm always curious to discover a new circuit, both from a personal and professional point of view. From next Wednesday onwards I will try to discover if the simulations have been accurate enough. Then we will have a few more kilometres of running available on Friday compared to usual so we can find the right feeling on the track."

But the Ferrari driver is not counting out any of the title contenders.

"I still think that the fight for the title is open for five drivers. Too many times this year we've seen someone come back into the game after they'd seemed out of it - and that could easily happen again. Having said that, perhaps the only one who can afford a bad weekend is Webber: for all the others it would perhaps mean giving up any chance, especially the ones who are a bit behind today."


Για να ελπιζει σε βοηθεια απο τον Μασσα ο Αλονσο, πιθανον να θεωρει οτι η πιστα της Κορεας θα ταιριαζει στην Φερραρι.

haHa
13-10-10, 16:29
Button plays it cautious and pays the price (http://www.jamesallenonf1.com/2010/10/button-plays-it-cautious-and-pays-the-price/)


I was fascinated by the way Jenson Button attacked the Japanese Grand Prix, with his strategy of running the hard tyre in qualifying and the first part of the race. It didn’t work for him and he has pretty much dropped out of contention for the title as a result.

Actually “attacked” is the wrong word, because if anything this strategy showed timidity – perhaps even a lack of confidence. For a championship contender up against some fierce competitors, with four races to go, it seemed an odd thing to do. Surely Jenson should have gone out there on the attack, looking to get a podium and maybe even have a go at the Red Bulls at the start.
It was there to be done but he chose not to take that route.

McLaren are a team who go to every race to win, that is their stated aim. But at the same time they often talk themselves down. If you look closely, they often do their predictions for a race based on their perceived weakness. Hamilton often defies this because he is so aggressive and such a competitor. Inevitably in pushing so hard, he sometimes makes mistakes.

Button is playing a percentage game and in my view, missing a trick.

In Japan McLaren were on the back foot anyway because – not for the the first time this year – the updates they had brought didn’t do what they’d hoped and so they took them off for qualifying.

Nevertheless, the McLaren was fast enough to get the second row of the grid. You can see that from the Q2 times, where Button was faster than both Alonso and Kubica.

Hamilton is always a tenth or two faster than Button at Suzuka, but Button knew his team mate wouldn’t be a factor, as he had to take a five place grid penalty for a gearbox change.

If you analyse Button’s Q3 performance, he did a lap on the hard tyre that was only 2/10ths slower than Hamilton’s. The hard is at least that much slower than the soft, so he actually did a brilliant lap.

So it’s accurate to say – and McLaren accept this – that on soft tyres, Jenson would have qualified third. If he had done that, he should have had the chance to finish at least third. But he would also have had the chance to jump Webber at the start, as Kubica did, especially given Red Bull’s dodgy start record. Although the Red Bull was faster, he may have been able to frustrate Webber and hold second to claim 18 points.
But instead of going for it and challenging for third place and maybe second, he took a more timid approach, reasoning that the hard tyre would give his car a more stable back end in the race – something that is very important to him – and he had the idea that the soft tyre would grain quickly on a green track (after all that rain). His other thought was that by taking the hard tyre, he would be able to run longer than his rivals and be less susceptible to graining. But no-one has made significant gains this season, starting in the top half of the grid on hard tyres. At best you end up where you would have been anyway on softs.

So who did he think he was racing, by doing this? Alonso, Kubica..Hamilton? All people who would have been behind him anyway if he’d gone for it on softs.

Certainly by going this route he was not fighting the Red Bulls nor Alonso, given that he had chosen a slower tyre and had given Alonso track position by giving up the vital few tenths the soft gives you in qualifying.

Once the race got underway, the drivers on soft pitted around lap 22-26 and Button took the lead. But his lap times inevitably were not strong enough to build a gap over the drivers who were now on new tyres. Button turned a series of ‘lame duck’ laps, in which Vettel, Webber, Alonso and Hamilton all gained on him. When he pitted on lap 35 Hamilton took his fourth place, having started the race in eighth place.

He questioned the decision to leave him out so long, but the maximum gap he ever held over Hamilton was at the start of that stint and was just 17 seconds, which wasn’t enough to pit and keep his position. There was a big gap behind Hamilton and Button was always going to slot into it, whenever he pitted.
It was only because Hamilton hit gearbox problems that Button got his fourth place back and essentially ended up where he started, (allowing for Kubica dropping out).

So that’s it really. Button went from being 25 points off the championship lead, to being 31 points off and pretty much out of it.

Had he attacked on softs, jumped Webber at the start and held it he would be just 22 behind and still in it. And if he hadn’t managed that, he would have had a great chance to finish third and would now be 28 behind.

Eddie Irvine criticises Button for just driving around all season to get a result and not being adventurous or aggressive enough. I have huge respect for Jenson, for his ability to think through races, and he showed some adventure earlier this year. But it would have been great if he’d really gone for it in Japan.

........Auto merged post: haHa πρόσθεσε 3 λεπτά και 39 δευτερόλεπτα αργότερα ........

Korea's straights will be 'tough' for Red Bull - Horner (http://en.espnf1.com/redbull/motorsport/story/31070.html)


Korea's straights will be 'tough' for Red Bull - Horner

Red Bull boss Christian Horner sees Korea's long straights as a potential weakness for his team at the country's inaugural grand prix next weekend.

Red Bull has come under pressure at high-speed circuits such as Spa Francorchamps and Monza this year, where straight-line speed is a key factor for a quick lap. The new Korean circuit features three straights in the first sector, the second of which is the longest in F1, and Horner has already pinpointed that as a weakness. However, sectors two and three are made up of fast, technical corners that he is hoping will boost his team's competitiveness.

"Korea is new for everybody, but looking at the track layout - with the longest straight on the calendar - you'd have to say that's going to be tough for us because of the package we have," he said. "But sectors two and three have quite a lot of fast, flowing corners so hopefully they should suit our chassis strengths more. I guess with the strengths and weaknesses that we have we should be competitive, but we're taking nothing for granted and we will have to do our homework, keep working hard and obviously we're very focused on that race."

Red Bull's Mark Webber leads the championship ahead of the Korean Grand Prix, with team-mate Sebastian Vettel and Ferrari's Fernando Alonso 14 points behind. Horner reckons the title is still wide open and once again dismissed suggestions the team would favour one driver over the other.

"It's impossible to have a crystal ball," he added. "The drivers are split by 14 points, which is less than a third place finish, so under last year's point system that is less than six points. It's impossible to predict how the next three races are going to go so it's not correct, as we've always said, for us to favour one driver over the other. The team will support both drivers as equally as we can and give both drivers as good a chance as we can to win this championship. It's fantastic that we've got two drivers still competing in the drivers' championship."

MNP-10
13-10-10, 17:06
So that’s it really. Button went from being 25 points off the championship lead, to being 31 points off and pretty much out of it.

Μια νικη και κατι ψιλα ειναι... ακουγεται πολυ, αλλα δεν ειναι. Εχει 3 gp ακομα και ειναι ανοιχτη η μαχη. Οχι οτι θα το παρει αλλα θεωρητικα εχει πιθανοτητες. Ειδικα αν υπαρξουν ατυχιες στους μπροστα ή χαοτικες συνθηκες σε καποιο gp.

haHa
13-10-10, 17:17
Για να εχει ελπιδες καποιος οδηγος απο τις Μακλαρεν, δεν αρκει να υπαρξουν ατυχιες στους μπροστα, γιατι ειναι δυσκολα να συμβουν ατυχιες και στους 3.
Σε χαοτικες συνθηκες σε καποιο gp πρεπει να ελπιζουν ωστε και οι 3 μπροστινοι να μην μαζεψουν βαθμους.

MNP-10
13-10-10, 18:59
Βασικα εχουμε δει περιεργες καταστασεις (πχ το 2007) με four-way battle των 2 φερραρι + 2 μακλαρεν (στα 3 εναπομεινοντα)... που εγινε 3-way με το massa να βγαινει εκτος (στο τελος ειχαμε ανατροπη με τον Κιμι να προσπερναει το φαβορι)... Το 2003 ηταν 5-way battle στα τελευταια 3 gp (kimi+ralf+montoya+alonso+ms με θεωρητικη πιθανοτητα), στην οποια παρολιγο ο Κιμι να κανει την ανατροπη απ'το τη 3η θεση και να το παρει.

Παντως ισχυει οτι πρεπει να γινουν πολλαπλα στραβοπατηματα των μπροστα. Ή απλα ενα καλο race-start incident :lol:

Jim Slip
13-10-10, 19:45
Αυτό το θρεντ έχει φωτογραφίες (http://forums.autosport.com/index.php?showtopic=128351&st=200&p=4507566&#entry4507566) από τις δοκιμές του Δεκεμβρίου 2009. Μαντέψτε τι δοκίμαζε η Red-Bull.

George_Prix
13-10-10, 20:32
@haHa, σε βλεπω οτι δε λες να ξεκολλησεις με το θεμα της στρατηγικης του Button. :p

Κατσε να σε βοηθησω λοιπον λιγακι...

1) Ολες αυτες οι θεωριες, βασιζονται στο οτι ο Button θα εκανε με τα μαλακα καλυτερο χρονο στις κατατακτηριες απο οτι εκανε με τα σκληρα.
Για να καταλαβεις οτι αυτο δεν ειναι καθολου σιγουρο, απλα θα σου πω οτι ο Button εκανε 2 δεκατα χειροτερο χρονο απο το Hamilton.
Αν υπολογισουμε και το λαθος που κανανε που μπηκαν με καυσιμο τριων γυρων που τους στοιχισε σχεδον 2 δεκατα στον πρωτο πολυ γρηγορο γυρο, θα μπορουσε με τα σκληρα να κανει τον ιδιο χρονο με το Hamilton.
Οποτε συμφωνα με το σκεπτικο σου, αν εκανε κατατακτηριες με τα μαλακα, θα μπορουσε να ριξει σχεδον 3 δεκατα στο Hamilton.
Απλα αυτο που δε μπορειτε να καταλαβετε εσυ, ο James Allen και διαφοροι αλλοι αναλυτες, ειναι οτι εκεινη την ωρα, ΠΟΛΛΑ μονοθεσια κανανε καλυτερο χρονο με τα σκληρα απο οτι με τα μαλακα.
Το ιδιο συνεβηκε και με τις δυο Ferrari, που οταν εβαλαν για πρωτη φορα τα μαλακα δεν κατεβασαν ουτε ενα χιλιοστο σε σχεση με το χρονο που ειχαν κανει με τα σκληρα.
2) Αν πραγματι δεν τον βολευανε τα μαλακα με την τρεχουσα κατασταση της πιστας, οχι μονο μπορει να ειχε κανει χειροτερο χρονο απο οτι τελικα εκανε στις κατατακτηριες, αλλα μπορει να ειχε κανει και αισχρο πρωτο stint που θα τον αφηνε ακομα πιο πισω.
3) Με το σκεπτικο της ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ αποτυχιας της στρατηγικης του Button που τερματισε καμια δεκαρια δευτερολεπτα πισω απο το τρενακι των πρωτων, θελεις να μας πεις οτι με μια αλλη στρατηγικη θα χτυπουσε τη νικη.
Κομματακι δυσκολο το κοβω...

-Οπως ειπαμε (και το αναφερει σωστα και ο James Allen) o Button υπολογιζε οτι μπορει τα μαλακα να ξεφτιλιζονταν παρα πολυ γρηγορα ή να αρχιζαν στους πρωτους γυρους εντονα σημαδια graining με αποτελεσμα να εχουν χοντρο προβλημα οσοι ξεκινουσαν με τη μαλακη γομα.
-Επισης οπως σωστα ειπες και εσυ, αν του εβγαινε το παραπανω σκεπτικο, θα μπορουσε να κανει το μπαμ και να κερδισει καμποσες θεσεις (και ισως τον αγωνα), ενω αν δεν του καθοτανε θα τερματιζε πανω-κατω εκει που τερματισε τωρα.

Το να θεωρουμε ΤΕΡΑΣΤΙΑ αποτυχια τον τερματισμο του Button στην 4η θεση, ελαχιστα πισω απο τους πρωτους, ειναι το λιγοτερο αστειο. :down:
Η κινηση του ηταν πανεξυπνη. Το αν θα τερματιζε 3ος ή 4ος δε θα ειχε καμια δοαφορα οσον αφορα τον τιτλο. Ενω αν του καθοτανε και κερδιζε τον αγωνα, θα επεστρεφε για τα καλα στο κυνηγι του τιτλου. :rtfm:

........Auto merged post: George_Prix πρόσθεσε 1 λεπτά και 9 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Αυτό το θρεντ έχει φωτογραφίες (http://forums.autosport.com/index.php?showtopic=128351&st=200&p=4507566&#entry4507566) από τις δοκιμές του Δεκεμβρίου 2009. Μαντέψτε τι δοκίμαζε η Red-Bull.

Πολυ ενδιαφερον !!! :oneup:

haHa
13-10-10, 22:33
@haHa, σε βλεπω οτι δε λες να ξεκολλησεις με το θεμα της στρατηγικης του Button. :p

Κατσε να σε βοηθησω λοιπον λιγακι...
Δεν χρειαζομαι καμμια βοηθεια George!
Ενα αρθρο παρεθεσα και μαλιστα το σχολιο που εκανα μετα ηταν για αυτο που ελεγε το αρθρο για τις πιθανοτητες για τον τιτλο.
Εσυ επεστρεψες ομως στο θεμα της στρατηγικης.;) (αναφεροντας μαλιστα οτι το το "σκεπτικο μου" ελεγε οτι ο Button θα εριχνε 3 δεκατα στον Χαμιλτον, κατι που ουδεποτε ειπα. Μαλλον μπερδευτηκες)
Δεν θα επιστρεψω και εγω.

........Auto merged post: haHa πρόσθεσε 0 λεπτά και 47 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Αυτό το θρεντ έχει φωτογραφίες (http://forums.autosport.com/index.php?showtopic=128351&st=200&p=4507566&#entry4507566) από τις δοκιμές του Δεκεμβρίου 2009. Μαντέψτε τι δοκίμαζε η Red-Bull.
Χο χο χο!

George_Prix
13-10-10, 22:57
Δεν χρειαζομαι καμμια βοηθεια George!
Ενα αρθρο παρεθεσα και μαλιστα το σχολιο που εκανα μετα ηταν για αυτο που ελεγε το αρθρο για τις πιθανοτητες για τον τιτλο.
Εσυ επεστρεψες ομως στο θεμα της στρατηγικης.;) (αναφεροντας μαλιστα οτι το το "σκεπτικο μου" ελεγε οτι ο Button θα εριχνε 3 δεκατα στον Χαμιλτον, κατι που ουδεποτε ειπα. Μαλλον μπερδευτηκες)
Δεν θα επιστρεψω και εγω.


Εδω και 5 μερες, βλεπουμε οτι εχεις κολλησει καργα με το θεμα.
Τωρα αν το κολλημα σου θελεις να το βαφτισεις "ενα αρθρο παρεθεσα", ωστε να ξεκλειδωσεις το λουκετο ( :lock: ) που εβαλες πριν απο κατι μερες, κανενα προβλημα.

Απλα μην περιμενεις να σε πιστεψει και κανενας σοβαρος ανθρωπος. :whistle:

ΥΓ. Οσα αρθρα απο τον James Allen και τον James Bond να μας παραθεσεις, δεν ψηνομαι με τιποτα.
Βλεπω μονος μου μπαλιτσα και μπορω να στηριξω τα επιχειρηματα μου.
Ο Button βγηκε 4ος και το ονειρικο σεναριο που πλαθουν μερικοι με τη "σωστη" στρατηγικη του μαλακου πρωτου stint, ηταν ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ να βγει 3ος. Γιατι καλυτερα δε γινοτανε ετσι και αλλιως.
Με τη ζαρια που εριξε ο Button (και που ειχε λογικη), στοχευε στη νικη που θα εκανε πραγματικη διαφορα στη βαθμολογικη του θεση.
Ειτε του επιασε ειτε οχι αυτο που εκανε, ειναι αστειο να μιλαμε για ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ στρατηγικη. :rtfm:

O Button λεει αυτο που ειπαμε απο την αρχη, οτι το λαθος δεν ηταν η στρατηγικη των σκληρων ελαστικων, αλλα το οτι μπηκανε μεσα με καυσιμο τριων γυρων αντι για ενος γρηγορου γυρου που θα του εδινε 1-2 δεκατα καλυτερο χρονο

Was fourth place a realistic reflection of your Japanese Grand Prix weekend?
It probably was yeah, for better or for worse. I think I could have extracted a bit more from the car if I'd been fuelled for just a single lap in Q3. I can understand why the team felt it was wiser to fuel for two laps, but my first run was good enough, and, with the fuel I could have saved, I would have been ahead of Robert Kubica and in a better position to challenge Fernando.

Επισης λεει οτι θα μπορουσε να παει ελαφρως καλυτερα, αν εμπαινε νωριτερα για αλλαγη σε μαλακα και δεν το αργουσε τοσο πολυ...

If we'd switched to the Option when the others were making their switch to the Prime, then we'd probably also have had a better race. But, as you say, that's hypothetical, and I don't think we could have achieved anything higher than third without a little bit of luck on our side.

Οπως επισης ειπαμε πολλες φορες, τονιζει οτι οι αποφασεις ειναι σχετικες με τη θεση που εχεις στο πρωταθλημα και το ποσο αξιζει να παρεις καποιο ρισκο...

At this time of the season, if you're ahead on points then you can't do anything risky, but if you're behind, then you've got more confidence to be aggressive, because you've got less to lose

http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=42255

Πουθενα δε μιλαει για λανθασμενη αποφαση του να κανει κατατακτηριες με τα σκληρα, γιατι φυσικα δεν ηταν λανθασμενη.
Δεν ηταν λανθασμενη γιατι εκεινη την ωρα μπορει να ειχε κανει ακομα χειροτερο χρονο με τα μαλακα, γιατι με αυτη την αποφαση μπορουσε να καταφερει κατι πολυ καλυτερο και τελος γιατι η θεση που τελικα πηρε στον αγωνα, ηταν λιγο πολυ αυτη που του αξιζε.

Τελος, να ευλογησω λιγο τα γενια μου, για το τι θεωρω "βλεπεις μπαλα".

Δεν αποκλειω να δουμε να βολευουν τα σκληρα στο Q3... :hmm:
Το οτι μιλησα αναμεσα στο Q2 και στο Q3 και ειπα μια αποψη που σε αλλους αγωνες ειναι εντελως ανορθοδοξη.
Το οτι ο Button σκεφτηκε ακριβως το ιδιο και πηρε το ρισκο υλοποιωντας αυτη τη στρατηγικη.

Το να ερχονται οι διαφοροι James Allen 5 μερες μετα και να μας λενε οτι η στρατηγικη ηταν καταστροφικη, λες και με αλλη στρατηγικη ο Button θα εριχνε ενα γυρο στο δευτερο ειναι αναλυση του κωλου. :down:
Το να ερχεται ο καθε κομπλεξικος Christian Horner και να μας λεει οτι η McLaren εβαλε το Button με τα σκληρα, για να βλαψει την ομαδουλα του, ειναι σχολιο του κωλου. :down:

haHa
14-10-10, 11:22
George , βλεπω οτι εχεις κολλησει και συνεχιζεις με χαρακτηρισμους και αναλυση στρατηγικης.
Εγω οπως σου ειπα δεν εχω καμμια ορεξη να επιστρεψω σε αυτο το θεμα και να κανω μακροσκελεις αναλυσεις στρατηγικης. ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Russia set to host grand prix in 2014 (http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/31127.html)


Russia looks set to join the Formula One calendar in 2014 with reports that President Vladimir Putin is travelling to the future venue of Sochi to sign a contract with Bernie Ecclestone.

It emerged last weekend that Ecclestone had agreed terms for the race, to be held on a brand new circuit, and was only waiting for the agreement to be formally signed. "When the appropriate person from Russia signs it, I will sign it the next day," he told the Kommersant daily.

The Bloomberg news agency is now reporting that Putin will sign the contract on Thursday for an initial seven years, with an option for a further five grands prix beyond 2020. Ecclestone said Russia's annual fee would be about $40 million, comparable to what new hosts Singapore and Abu Dhabi pay. Kommersant said the Sochi circuit would cost about $200 million.

In 2014, Sochi - located in Russia's southern federal district - is also due to host the Winter Olympics. Putin is also backing Russia's bid for the 2018 World Cup, with Sochi earmarked for a stadium. In March, he announced Russia's support of the country's first Formula One driver Vitaly Petrov in the form of Lada backing for the Renault team.

The only question mark that will remain if a contract is signed is which grand prix will fall off the calendar to make way. Ecclestone recently said 20 races is the absolute limit for a single year, but with the addition of the Indian Grand Prix next year that limit will be reached. Also confirmed is the US Grand Prix at Austin in 2012 as well as the possibility of a Rome Grand Prix and the return of the French Grand Prix.

jog
14-10-10, 11:31
Η Βουλγαρία να κάνει και είμαστε εντάξει. :p (και όχι το Γαλλικό grand prix - αίσχος)

Φέτος επιτέλους θα δω Φ1 από κοντά. Τουρκία και πιθανόν Γερμανία.:)

haHa
14-10-10, 11:50
Η Βουλγαρία να κάνει και είμαστε εντάξει. :p (και όχι το Γαλλικό grand prix - αίσχος)

Φέτος επιτέλους θα δω Φ1 από κοντά. Τουρκία και πιθανόν Γερμανία.:)

Σωστος, στην Βουλγαρια θα πεταγομαστε για πλακα! :oneup:

ownagE_
14-10-10, 12:53
Φέτος επιτέλους θα δω Φ1 από κοντά. Τουρκία και πιθανόν Γερμανία.:)

Κι εγώ θέλωωωω.. :(

jog
14-10-10, 16:20
Κι εγώ θέλωωωω.. :(

Οργάνωσέ το από καιρό. Κράτα όσα χρήματα μπορείς στην άκρη για αρκετό καιρό και ψάξτο από νωρίς :)

Το gp της Κορέας νομίζω είναι ίδια ώρα με αυτό της Ιαπωνίας.
8 το πρωί κατακτήριες και 9 ο αγώνας.

ASFE
14-10-10, 19:13
http://www.youtube.com/watch?v=mA3gLhckNMA

Jim Slip
14-10-10, 21:35
Σωστος, στην Βουλγαρια θα πεταγομαστε για πλακα! :oneup:

Και η Τουρκία δίπλα είναι αλλά δεν είναι και πολύ φτηνά (αεροπορικά, ξενοδοχεία, εισητήρια αγώνα).

George_Prix
14-10-10, 22:05
Προσωπικα δεν εχω παει σε αγωνα F1, αλλα δε μπορω να πω οτι με τρελαινει η ιδεα...
Εχουνε παει φιλοι και το μονο που τους εχει μεινει ειναι ο ηχος.
Αγωνα δε χαρηκε κανενας και σε κανεναν δεν ετυχε να δει κατι συναρπαστικο στο σημειο που καθοτανε.

Για να χαρεις αγωνα, πρεπει να κατσεις σε σημειο που εχει προσπερασματα, που εχει video wall απεναντι ωστε να βλεπεις τι γινεται στην υπολοιπη πιστα και το ιδανικο φυσικα ειναι να εχεις το μηχανακι της Kangaroo (http://www.kangaroo.tv/kangaroo-sports/formula1.php).

Αν μπορουσα να εχω ΟΛΕΣ τις παραπανω προυποθεσεις, πιθανοτατα θα το επαιρνα αποφαση να παω σε εναν αγωνα.
Αλλα να χαλασω τοσα χρηματα χωρις να ειμαι σιγουρος οτι θα το χαρω περισσοτερο απο το σπιτι μου, δε θα το εκανα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Ειδικα τα τελευταια χρονια εχω επενδυσει σε εξοπλισμο ωστε να γουσταρω απιστευτα τον αγωνα απο τον καναπε στο σαλονι (ή μπροστα απο το PC μου) και εχω ανεβασει πολυ ψηλα τον πηχη της απολαυσης ενος αγωνα. :)

Jim Slip
15-10-10, 00:43
Προσωπικα δεν εχω παει σε αγωνα F1, αλλα δε μπορω να πω οτι με τρελαινει η ιδεα...
Εχουνε παει φιλοι και το μονο που τους εχει μεινει ειναι ο ηχος.
Αγωνα δε χαρηκε κανενας και σε κανεναν δεν ετυχε να δει κατι συναρπαστικο στο σημειο που καθοτανε.

Για να χαρεις αγωνα, πρεπει να κατσεις σε σημειο που εχει προσπερασματα, που εχει video wall απεναντι ωστε να βλεπεις τι γινεται στην υπολοιπη πιστα και το ιδανικο φυσικα ειναι να εχεις το μηχανακι της Kangaroo (http://www.kangaroo.tv/kangaroo-sports/formula1.php).

Αν μπορουσα να εχω ΟΛΕΣ τις παραπανω προυποθεσεις, πιθανοτατα θα το επαιρνα αποφαση να παω σε εναν αγωνα.
Αλλα να χαλασω τοσα χρηματα χωρις να ειμαι σιγουρος οτι θα το χαρω περισσοτερο απο το σπιτι μου, δε θα το εκανα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Ειδικα τα τελευταια χρονια εχω επενδυσει σε εξοπλισμο ωστε να γουσταρω απιστευτα τον αγωνα απο τον καναπε στο σαλονι (ή μπροστα απο το PC μου) και εχω ανεβασει πολυ ψηλα τον πηχη της απολαυσης ενος αγωνα. :)

Συμφωνώ απόλυτα. Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να ξοδέψω 700-800 ευρώ για να κάτσω σε μια κερκίδα και να βλέπω μονοθέσια να περνάνε χωρίς να καταλαβαίνω τι γίνεται στον αγώνα.

pyautg
15-10-10, 00:54
Το πιο ενδιαφέρον σημείο είναι η ευθεία εκκίνησης/τερματισμού για μένα. Βέβαια εκεί είναι που είναι πανάκριβα... Και προσωπικά πιστεύω ότι η αίσθηση της ταχύτητας δεν καλύπτεται από καμία κάμερα.
Για να είμαι και πιο κατατοπιστικός, αν θες να δεις αγώνα κάθεσαι σπίτι σου. Για όλα τα υπόλοιπα αξίζει μία εκδρομή...

toubn
15-10-10, 07:46
Αν διαλέξεις προσεκτικά την θέση τότε μπορείς να έχεις videowall απέναντι και να δεις και ωραίο θέαμα. Για παράδειγμα κάτι τέτοιο στην Τουρκία γίνεται στην 8.

ASFE
15-10-10, 09:45
Δυστυχως ετσι ειναι...

Ημουν στην Μοντσα το 2006.Ο γυρος σχηματισμου και οι πρωτοι 5-10 γυροι ειναι απολαυση.Μετα αρχιζει και επερχεται η αγνοια του αποτελεσματος!!!
Εκει που καθομουν απεναντι εγκατελειψε ο Ντε λα Ροσα με την Μακλαρεν και καπως ξεφυγαμε απο την βαρεμαρα.
Μετα που εγκατελειψε ο Αλονσο εγινε της κακομοιρας απο τους Ιταλους...ακομα μεγαλυτερ ξενερωμα για μενα..Ε κερδισε και ο Σουμι αυτο ηταν!!!

Μετα ειναι ωραια παντως που περπατας την πιστα και πας στα μαγαζια μεσα για ψωνια!!!

jog
15-10-10, 09:49
Αν διαλέξεις προσεκτικά την θέση τότε μπορείς να έχεις videowall απέναντι και να δεις και ωραίο θέαμα. Για παράδειγμα κάτι τέτοιο στην Τουρκία γίνεται στην 8.

Thanks for the info :oneup::oneup:

George_Prix
15-10-10, 11:49
Ακουγοταν απο την πρωτη μερα οτι ο Vettel εκανε jump start αλλα το video που ειχε κυκλοφορησει δεν ηταν κατατοπιστικο.

Με τα δυο αυτα videos ομως, βλεπουμε οτι μαλλον την εκανε o Vettel την παρανομια. :whistle:
http://www.formula1.com/video/?inptC=Japan&inptY=2010&inptT=Race%20Edit
http://www.youtube.com/watch?v=gqqebmYICr0&feature=player_embedded

Ξεκιναει ελαχιστα πριν να σβησουν τα κοκκινα φωτα, το παιρνει χαμπαρι και σταματαει. Μετα φευγει κανονικα.
Αλλα ο κανονισμος δε μιλαει για λιγη ή πολυ κλεψια...
Μιλαει για κλεψια. :rtfm:

aroutis
15-10-10, 12:06
Ακουγοταν απο την πρωτη μερα οτι ο Vettel εκανε jump start αλλα το video που ειχε κυκλοφορησει δεν ηταν κατατοπιστικο.

Με τα δυο αυτα videos ομως, βλεπουμε οτι μαλλον την εκανε o Vettel την παρανομια. :whistle:
http://www.formula1.com/video/?inptC=Japan&inptY=2010&inptT=Race%20Edit
http://www.youtube.com/watch?v=gqqebmYICr0&feature=player_embedded

Ξεκιναει ελαχιστα πριν να σβησουν τα κοκκινα φωτα, το παιρνει χαμπαρι και σταματαει. Μετα φευγει κανονικα.
Αλλα ο κανονισμος δε μιλαει για λιγη ή πολυ κλεψια...
Μιλαει για κλεψια. :rtfm:Ε κοίτα, εδώ συνήθως ασχολούμαστε (FIA και όχι μόνο) με το αν κοκκινα μονοθέσια κάνουν λαδιές. Και με τον Αλόνσο και με τον Μασσα έγινε χαμός (ασχετα με το αν με τον Μάσσα καλα έγινε και δεν τιμωρηθηκε). Ο τύπος όμως φώναζε ως μωρες παρθένες..

Ειπαμε, η Ferrari πουλάει.;)

haHa
15-10-10, 12:43
Bernie Ecclestone's never-ending season Something's got to give (http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/31198.html)


It seems barely a week goes by without Bernie Ecclestone announcing, or at the least dropping lead-weighted hints about, another new grand prix venue. On the eve of his 80th birthday he seems hell bent on leaving a legacy of a race in almost every major country. Less is more is not a term bandied round the Ecclestone household.

His actions are completely at odds with his own well-documented statement that the F1 season cannot contain more than 20 grands prix. This year we have had 19 and it's been an unrelenting eight months. Next season, thanks to the addition of an Indian GP, we have hit Bernie's magic 20.

But with the enthusiasm of Imelda Marcos in a shoe shop, Bernie just can't help himself. He has agreed to a US Grand Prix in 2012 and now a Russian Grand Prix in 2014. He's also been gushing about a Rome Grand Prix as soon as 2012. Something has to give.

A US race makes common as well as financial sense. There is a massive untapped market in America. But the same cannot be said for many of the newer venues. Few expect massive crowds at the remote, new and finished-by-the-seat-of-their-pants Korean Grand Prix next weekend. And why on earth do we need a street race in Rome when we already have a long-standing GP at Monza?

While TV companies would love a race pretty much every weekend, the logistics of hauling huge amounts of equipment round the world, as well as the train on teams, drivers, and dare we say it, the media, rule that out. But nothing will get in the way of Bernie and money, so he just keeps on dealing.

In the last three years the season has become a month longer. Next year it is extended by almost a fortnight and runs to the last weekend of November. Given the need for all connected with the sport to remind their families they exist, as well as pre-season testing, it's at saturation point. The only window left for another race is the four-week August break.

And while the last few seasons have been exciting, you only have to go back to the first few years of the decade to remember quite how tedious the Schumacher-Ferrari domination was. Those seasons often felt as if they would never end. Just imagine a similar scenario in a bloated calendar.

In addition, the new tracks are all designed by Hermann Tilke and as a result have a rather uniform look and feel. That's not Tilke's fault, but using the same designer will inevitably lead to a homogenised product. At least in Austin he's gone for a wild deviation from the norm. It will be anticlockwise. Or perhaps the plans were just printed the wrong way round.

If the promised races go ahead, then the real losers are likely to be the established venues, mainly in Europe. Bernie deals on the back of massive financial guarantees from the tracks. The new venues he has unveiled - some good, some appalling - have almost all had the benefit of huge funding from local or central government. The older circuits simply cannot match the money being thrown at Ecclestone.

When Bernie faced with sentimentality, or even public opinion, against cash, there will only be one winner.

Πεταει και τις σποντες του για τις πιστες του Tilke..

ownagE_
15-10-10, 12:50
Ξεκιναει ελαχιστα πριν να σβησουν τα κοκκινα φωτα, το παιρνει χαμπαρι και σταματαει. Μετα φευγει κανονικα.
Αλλα ο κανονισμος δε μιλαει για λιγη ή πολυ κλεψια...
Μιλαει για κλεψια. :rtfm:

Πάντως δεν κέρδισε και τίποτα.. :p

@ ADSLgr.com All rights reserved.