PDA

Επιστροφή στο Forum : F1 2010 Season



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76

button
07-11-10, 20:16
WTF!!! είμαι στο 41 ακόμα

ownagE_
07-11-10, 20:39
Δυσκολα τα πράγματα..

jog
07-11-10, 20:42
Πανάξια πρωταθλήτρια η Red Bull.

Με τον Σουμάχερ ξέρει κανείς τι έγινε και βγήκε πίσω από τον Button.
Δεν είχε καλή λήψη όταν κάναν τα pits

DOU
07-11-10, 20:45
Συγχαρητηρια στη ρεντ μπουλ για το κατασκευαστων,νομιζω οτι κανενας δεν αμφισβητει οτι αξιζαν αυτο τον τιτλο,επιβραυευση για τον newey.

Στο οδηγων τα παντα ειναι ανοιχτα με τον αλονσο να παιρνει αυτο που ηθελε,τοσο ο αλονσο οσο και ο γουεμπερ δεν ρισκαραν καπου αν κ η διαφορα του γουεμπερ με τον φετελ δεν ηταν μεγαλη που σημαινει οτι ο αυστραλος θα μπορουσε να πιεσει για τη νικη,ωστοσο καλα εκανε που δεν ρισκαρε το οτιδηποτε.

Πολλα προβληματα για την mclaren,λαστιχα,στησιμο,ταχυτητα,μια χρονια που δεν μπορεις να την χαρακτηρισεις πετυχημενη οταν ξεφουσκωνεις στο πιο σημαντικο σημειο του πρωταθληματος κ αποτυγχανεις παταγωδως στις αναβαθμισεις σε 5-6 συνεχομενους αγωνες,πικρη γευση λοιπον για τους ασημι,η 2η θεση στους κατασκευαστες δεν ειναι παρηγορια.

Ο μασα τραγικοτατος.

jog
07-11-10, 20:51
Συγχαρητηρια στη ρεντ μπουλ για το κατασκευαστων,νομιζω οτι κανενας δεν αμφισβητει οτι αξιζαν αυτο τον τιτλο,επιβραυεση για τον newey.

Στο οδηγων τα παντα ειναι ανοιχτα με τον αλονσο να παιρνει αυτο που ηθελε,τοσο ο αλονσο οσο και ο γουεμπερ δεν ρισκαραν καπου αν κ η διαφορα του γουεμπερ με τον φετελ δεν ηταν μεγαλη που σημαινει οτι ο αυστραλος θα μπορουσε να πιεσει για τη νικη,ωστοσο καλα εκανε που δεν ρισκαρε.

Ο Webber αν θέλει τον τίτλο πρέπει να πάει για την pole σε μια πίστα που οι Red Bull θα είναι πολύ δυνατές.

Εκεί ο Alonso πρέπει να κάνει και πάλι το κάτι παραπάνω γιατί ο Vettel αν χρειαστεί θα παίξει αναγκαστικά τον ρόλο του ρυθμιστή.

haHa
07-11-10, 20:58
Μπραβο στην Red Bull! Εφτιαξαν απιστευτο μονοθεσιο!:respekt::respekt::worthy:



Με τον Σουμάχερ ξέρει κανείς τι έγινε και βγήκε πίσω από τον Button.
Δεν είχε καλή λήψη όταν κάναν τα pits

Βγηκε μπροστα απο τον Button ακριβως, αλλα ο Button ειχε φορα και ο Σουμαχερ κρυα ελαστικα , οποτε τον περασε αμεσως ο Button πριν την πρωτη στροφη μετα το pit lane exit.

chat1978
07-11-10, 20:58
Συγχαρητηρια στη ρεντ μπουλ για το κατασκευαστων,νομιζω οτι κανενας δεν αμφισβητει οτι αξιζαν αυτο τον τιτλο,επιβραυευση για τον newey.

Στο οδηγων τα παντα ειναι ανοιχτα με τον αλονσο να παιρνει αυτο που ηθελε,τοσο ο αλονσο οσο και ο γουεμπερ δεν ρισκαραν καπου αν κ η διαφορα του γουεμπερ με τον φετελ δεν ηταν μεγαλη που σημαινει οτι ο αυστραλος θα μπορουσε να πιεσει για τη νικη,ωστοσο καλα εκανε που δεν ρισκαρε το οτιδηποτε.

Πολλα προβληματα για την mclaren,λαστιχα,στησιμο,ταχυτητα,μια χρονια που δεν μπορεις να την χαρακτηρισεις πετυχημενη οταν ξεφουσκωνεις στο πιο σημαντικο σημειο του πρωταθληματος κ αποτυγχανεις παταγωδως στις αναβαθμισεις σε 5-6 συνεχομενους αγωνες,πικρη γευση λοιπον για τους ασημι,η 2η θεση στους κατασκευαστες δεν ειναι παρηγορια.

Ο μασα τραγικοτατος.
Εγώ πιστεύω ότι το πρωτάθλημα κατασκευαστών αναδεικνύει αυτό που λέω εγώ περί δυναμικότητας των οδηγών μιας ομάδας. Η McLarren παρόλο που συνολικά αποτελεί τρίτο μονοθέσιο άξια παίρνει την 2η θέση από μια ομάδα που επιμένει στην ομάδα ενός οδηγού. Η Red Bull έχει δυο οδηγούς που σφάζονται μέχρι τέλους και τελικά θα χάσουν το πρωτάθλημα από τον οδηγό της ομάδας του ενός οδηγού. Γιατί ο Vettel δεν είναι δυνατόν να πάρει πρωτάθλημα για μένα και είναι στο χέρι της Ferrari και του Alonso να αυτοκαταστραφούν σε μια πίστα που δεν προβλέπονται φυσικά φαινόμενα!

George_Prix
07-11-10, 21:05
Εγώ πιστεύω ότι το πρωτάθλημα κατασκευαστών αναδεικνύει αυτό που λέω εγώ περί δυναμικότητας των οδηγών μιας ομάδας. Η McLarren παρόλο που συνολικά αποτελεί τρίτο μονοθέσιο άξια παίρνει την 2η θέση από μια ομάδα που επιμένει στην ομάδα ενός οδηγού. Η Red Bull έχει δυο οδηγούς που σφάζονται μέχρι τέλους και τελικά θα χάσουν το πρωτάθλημα από τον οδηγό της ομάδας του ενός οδηγού. Γιατί ο Vettel δεν είναι δυνατόν να πάρει πρωτάθλημα για μένα και είναι στο χέρι της Ferrari και του Alonso να αυτοκαταστραφούν σε μια πίστα που δεν προβλέπονται φυσικά φαινόμενα!

Ρε φιλε εχεις κολλησει εντελως με αυτο το θεμα. :down:
Παρτο χαμπαρι.
Σχεδον οποιος οδηγος και να καθοτανε διπλα στον Alonso αυτη τη διαφορα θα ειχε πανω κατω.
Ο Ισπανος τους κανει και φαινονται κουλοι.
Για τον ιδιο οδηγο το Massa τα τελευταια χρονια μας τα ειχανε κανει τσουρεκια για το ποσο ανεβασμενος ειναι, για την τρομερη του εξελιξη, για το ποσο κοντα εφτασε στον τιτλο...

Απλα ειχε τον Kimi διπλα του 3 χρονια και γινοταν ηρωας απο την ανυπαρξια του Φινλανδου.

haHa
07-11-10, 21:08
Εγώ πιστεύω ότι το πρωτάθλημα κατασκευαστών αναδεικνύει αυτό που λέω εγώ περί δυναμικότητας των οδηγών μιας ομάδας. Η McLarren παρόλο που συνολικά αποτελεί τρίτο μονοθέσιο άξια παίρνει την 2η θέση από μια ομάδα που επιμένει στην ομάδα ενός οδηγού. Η Red Bull έχει δυο οδηγούς που σφάζονται μέχρι τέλους και τελικά θα χάσουν το πρωτάθλημα από τον οδηγό της ομάδας του ενός οδηγού. Γιατί ο Vettel δεν είναι δυνατόν να πάρει πρωτάθλημα για μένα και είναι στο χέρι της Ferrari και του Alonso να αυτοκαταστραφούν σε μια πίστα που δεν προβλέπονται φυσικά φαινόμενα!


Σωστος! :oneup:

Αλλα ευκολα ή δυσκολα καποιος απο τους οδηγους της Red Bull θα παρει λογικα το πρωταθλημα..
Η Φερραρι δεν ειναι τοσο δυνατη ωστε ο Αλονσο να μπορεσει να τους κοντραρει.
Ο Αλονσο θα πρεπει ουσιαστικα να ελπιζει σε μια ατυχια μιας εκ των 2 Red bull ωστε να παρει την δευτερη θεση στον αγωνα και να κατακτησει ετσι το πρωταθλημα.

George_Prix
07-11-10, 21:08
Κατα τα αλλα η Red Bull εχει το πανω χερι.
Εφοσον εχουν το καλυτερο μονοθεσιο με διαφορα, δυσκολα τα πραγματα για τον Alonso.

Oσο για το Hamilton τον κοβω να εχει καποιο ψυχολογικο θεματακι με τον Alonso...
Kαθε φορα που ειναι απο πισω του ο Ισπανος το κανει το λαθακι του. :twisted:
btw o Lewis εχει κανει μαλλον τα περισσοτερα λαθη απο ολους φετος. :whistle:

haHa
07-11-10, 21:11
Ρε φιλε εχεις κολλησει εντελως με αυτο το θεμα. :down:
Παρτο χαμπαρι.
Σχεδον οποιος οδηγος και να καθοτανε διπλα στον Alonso αυτη τη διαφορα θα ειχε πανω κατω.
Ο Ισπανος τους κανει και φαινονται κουλοι.
George ,χαλαρωσε !

Εγω αυτο που καταλαβα απο αυτα που ειπε ο Demelene(ασχετα απο τα #1 status) ειναι η Μακλαρεν με το 3ο μονοθεσιο παιρνει την 2η θεση στο πρωταθλημα κατασκευαστων λογω οτι ειχε πιο δυνατο οδηγικο διδυμο, ακριβως επειδη ο Μασσα φετος ηταν πουθενας!

George_Prix
07-11-10, 21:16
George ,χαλαρωσε !

Εγω αυτο που καταλαβα απο αυτα που ειπε ο Demelene(ασχετα απο τα #1 status) ειναι η Μακλαρεν με το 3ο μονοθεσιο παιρνει την 2η θεση στο πρωταθλημα κατασκευαστων λογω οτι ειχε πιο δυνατο οδηγικο διδυμο, ακριβως επειδη ο Μασσα φετος ηταν πουθενας!

Τι δυνατο ρε φιλε?
Και η McLaren με το ιδιο σκεπτικο πηγε.
Με το Hamilton και με εναν ακομα που θα τον ειχε του χεριου του ο Lewis.

Τωρα αν του Button του κατσανε 2-3 αγωνες, του κατσανε κατι επιλογες ελαστικων και επισης αν τρομπαριζε ολη τη χρονια ο Hamilton και χαριζε ποντους, ειναι αλλο θεμα.
Γιατι αν δεν ειχαν γινει ολα τα παραπανω, θα επρεπε (με βαση τη διαφορα δυναμικοτητας) να ειναι 150 ποντους μπροστα ο Hamilton απο το Button και μετα θα εψαχναν μερος να κρυφτουν οι οπαδοι της "εχουμε δυο δυνατους οδηγους". :rofl:

haHa
07-11-10, 21:22
Τι δυνατο ρε φιλε?
Και η McLaren με το ιδιο σκεπτικο πηγε.
Με το Hamilton και με εναν ακομα που θα τον ειχε του χεριου του ο Lewis.

Τωρα αν του Button του κατσανε 2-3 αγωνες, του κατσανε κατι επιλογες ελαστικων και επισης αν τρομπαριζε ολη τη χρονια ο Hamilton και χαριζε ποντους, ειναι αλλο θεμα.
Γιατι αν δεν ειχαν γινει ολα τα παραπανω, θα επρεπε (με βαση τη διαφορα δυναμικοτητας) να ειναι 150 ποντους μπροστα ο Hamilton απο το Button και μετα θα εψαχναν μερος να κρυφτουν οι οπαδοι της "εχουμε δυο δυνατους οδηγους". :rofl:

Δεν μιλησα καν για σκεπτικο, οπως και προσπερασα τα περι #1 status .

Μιλησα για τη δυναμικοτητα.
Η Φερραρι χανει τη 2η θεση στο πρωταθλημα κατασκευαστων παρολο που εχει το 2ο πιο γρηγορο μονοθεσιο, επειδη δεν εχει τοσο δυνατο οδηγικο διδυμο οσο η Μακλαρεν.
Συγκεκριμενα ο Μασσα ηταν ανυπαρκτος φετος, κοντευουν να τον περασουν οι Rosberg,Kubica με αισθητα υποδεεστερο μονοθεσιο!


Η Φερραρι χανει ελεω Μασσα(που αν θυμαμαι καλα δεν ειχε κανενα μηχανικο προβλημα) τη 2η θεση στο πρωταθλημα κατασκευαστων παρολο που ειχε το 2ο πιο γρηγορο μονοθεσιο.

George_Prix
07-11-10, 21:30
Δεν μιλησα καν για σκεπτικο, οπως και προσπερασα τα περι #1 status .()

Μιλησα για τη δυναμικοτητα.
Η Φερραρι χανει τη 2η θεση στο πρωταθλημα κατασκευαστων παρολο που εχει το 2ο πιο γρηγορο μονοθεσιο, επειδη δεν εχει τοσο δυνατο οδηγικο διδυμο οσο η Μακλαρεν.
Συγκεκριμενα ο Μασσα ηταν ανυπαρκτος φετος, κοντευουν να τον περασουν οι Rosberg,Kubica με αισθητα υποδεεστερο μονοθεσιο!


Η Φερραρι χανει λογω Μασσα τη 2η θεση στο πρωταθλημα κατασκευαστων.

Φιλε καταλαβα πολυ καλα αυτο που λες και δε διαφωνω.
Απλα διαφωνω με το παρακατω που ειπε ο Demelene και που το εχει πει καμια 300αρια φορες γιατι εχει προβλημα με τη Ferrari...


...Η McLarren παρόλο που συνολικά αποτελεί τρίτο μονοθέσιο άξια παίρνει την 2η θέση από μια ομάδα που επιμένει στην ομάδα ενός οδηγού....

Την ιδια στρατηγικη αποφασισε να εχει και η McLaren και το ξεραμε απο περσι που ανακοινωσαν οτι θα παρουν το κουλαδι το Button.
Και επισης θυμιζω οτι το Massa μεχρι περσι τον ειχαν κανει ολοι θεο.
Τελος επαναλαμβανω, πως και ο Kimi σαν Νο1 πηγε στη Ferrari, αλλα τελικα αυτο τον τιτλο τον ειχε μονο θεωρητικα, γιατι ποτε δεν καταφερε να τον κερδισει μεσα στην πιστα. :rtfm:

Jim Slip
07-11-10, 22:01
Και επισης θυμιζω οτι το Massa μεχρι περσι τον ειχαν κανει ολοι θεο.

Ποιός είχε κάνει τον Μάσα θεό;

'Αλλο να λες οτι έχει βελτιωθεί, και άλλο να κάνεις κάποιο θεό.

Προσωπικά δε θυμάμαι ποτέ τον Μάσα (ακόμα και τις καλές του χρονιές) να έχει ξεκινήσει αγώνα απο πίσω θέσεις και να έχει "ανέβει" στο γκριντ κατά τη διαρκεια του αγώνα. 'Εχει τεράστιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο τομέα. Το έδειξε και σήμερα, που αν και είχε φρέσκα λάστιχα, επιχειρούσε με τελείως άγαρμπο τρόπο να περάσει σαφώς πιο αργά μονοθέσια.

haHa
07-11-10, 22:14
Προσωπικά δε θυμάμαι ποτέ τον Μάσα (ακόμα και τις καλές του χρονιές) να έχει ξεκινήσει αγώνα απο πίσω θέσεις και να έχει "ανέβει" στο γκριντ κατά τη διαρκεια του αγώνα. 'Εχει τεράστιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο τομέα. Το έδειξε και σήμερα, που αν και είχε φρέσκα λάστιχα, επιχειρούσε με τελείως άγαρμπο τρόπο να περάσει σαφώς πιο αργά μονοθέσια.

Πραγματι.
Εδω δυσκολευσαι να βρεις νικη που εχει κανει εστω και απο την 3η θεση.

chat1978
07-11-10, 22:30
Σωστος! :oneup:

Αλλα ευκολα ή δυσκολα καποιος απο τους οδηγους της Red Bull θα παρει λογικα το πρωταθλημα..
Η Φερραρι δεν ειναι τοσο δυνατη ωστε ο Αλονσο να μπορεσει να τους κοντραρει.
Ο Αλονσο θα πρεπει ουσιαστικα να ελπιζει σε μια ατυχια μιας εκ των 2 Red bull ωστε να παρει την δευτερη θεση στον αγωνα και να κατακτησει ετσι το πρωταθλημα.
Εγώ καταλαβαίνω ότι τρίτος να έρθει ο Αλονσο και να μην κερδίσει ο Webber παίρνει το πρωτάθλημα. Με το δεύτερο οριακά πιο αργό μονοθέσιο πόσο δύσκολο είναι αυτό με ένα κολλημένο Vettel να μην βγει πίσω από τον Webber?

Geroge_Prix συγνώμη αλλά άκου και λίγο τι σου λένε οι συν οπαδοί σου, νομίζω. Αναγνωρίζω την τεχνική σου γνώση, αλλά συγνώμη απλά δεν μπορείς να καταλάβεις τι σου λέμε όχι εγώ που νομίζεις ότι είμαι κολλημένος αλλά και άλλοι. Τα υπόλοιπα τα έχεις σε πμ!

haHa
07-11-10, 22:33
Εγώ καταλαβαίνω ότι τρίτος να έρθει ο Αλονσο και να μην κερδίσει ο Webber παίρνει το πρωτάθλημα. Με το δεύτερο οριακά πιο αργό μονοθέσιο πόσο δύσκολο είναι αυτό με ένα κολλημένο Vettel να μην βγει πίσω από τον Webber?
Το να βγει 3ος ο Αλονσο δεν ειναι δυσκολο, το δυσκολο ειναι να μην κερδιζει ο Webber.. ;)

George_Prix
07-11-10, 22:42
Geroge_Prix συγνώμη αλλά άκου και λίγο τι σου λένε οι συν οπαδοί σου, νομίζω. Αναγνωρίζω την τεχνική σου γνώση, αλλά συγνώμη απλά δεν μπορείς να καταλάβεις τι σου λέμε όχι εγώ που νομίζεις ότι είμαι κολλημένος αλλά και άλλοι. Τα υπόλοιπα τα έχεις σε πμ!

Αρχικα θα σου τονισω οτι δεν ειμαι ομαδα με κανεναν.
Μιλαω για τον εαυτο μου και δε με απασχολει καθολου αν συμφωνουν ολοι μαζι μου ή αν με κραζουν.

Απο εκει και περα, σκεψου απλα το εξης.
Η Ferrari δεν διαλεξε εναν ομοσταυλο στα μετρα του Alonso ωστε να μας εχεις πει 300 φορες για τη γνωστη στρατηγικη της ομαδας.
Ο Alonso τον βρηκε εκει το Massa οταν πηγε στη Ferrari. Δεν ηταν εκει ο Alonso και του φερανε το Massa.

Ο Massa ειναι στη Ferrari εδω και πολλα χρονια. Ειχε φτασει στο σημειο να στεκεται αξιοπρεπως διπλα απο το Schumi, να παιζει στα ισια το φαινομενο (:p) Kimi και γενικα ειχε αποδειξει πως αξια βρισκεται στη Ferrari.
Ε δε γινεται ρε φιλε μια ομαδα να εχει δυο Schumacher και δυο Alonso.
1) Γιατι κατι τετοιοι οδηγοι βγαινουν ενας τη δεκαετια.
2) Γιατι ακομα και να γινοταν κατι τετοιο, θα κανανε την ομαδα μπαχαλο απο την κοντρα τους.

Τελος θα σου πω για μια ακομα φορα, πως το Νο1 status του Alonso, δοθηκε οταν απεδειξε οτι βρισκεται σε αλλη κλαση σε σχεση με το Massa και οτι ειναι ο μονος που εχει ελπιδες για τον τιτλο.
-Ο Kimi για παραδειγμα δεν καταφερε να το αποδειξει επι 3 συναπτα ετη.
-Ο Hamilton μεχρι πριν 2-3 αγωνες πηγαινε χερι χερι στη βαθμολογια με τον κουλο Button, οποτε ουτε αυτος ειχε μουτρα να παρει Νο1 status.

pyautg
07-11-10, 22:52
Ότι και να πούμε πάντως ήταν κάκιστη η χρονιά του Μάσα. Και αυτός δεν απέδιδε, και του πήγαν και όλα στραβά. Ή το ένα ή το άλλο ή και τα 2 μαζί. Και το θέμα δεν είναι ότι έκανε μια κακή χρονιά και πέρασε αδιάφορος/απαρατήρητος. Το θέμα είναι ότι το αναγνωρίζουν όλοι και ο ομόσταυλός του πάνω του βασιζόταν πολύ.Φέτος δε θα ταν ίδια τα πράγματα αν έκοβε βαθμούς όσο ήταν δυνατόν να τον κάνει. Μια τέταρτη θέση σήμερα θα είχε πετάξει τον Χάμιλτον έξω απ το πρωτάθλημα για τα καλά..
Αν το πάρει ο Αλόνσο πάντως θα είναι το πιο αντρίκειο τα τελευταία χρόνια...

George_Prix
07-11-10, 23:05
Αν το πάρει ο Αλόνσο πάντως θα είναι το πιο αντρίκειο τα τελευταία χρόνια...

Οχι απλα τα τελευταια χρονια...
Θα ειναι το πιο αντρικειο πρωταθλημα που εχει παρθει εδω και δεκαετιες. Πιθανοτατα να ειναι και το πιο αντρικειο σε ολα τα χρονικα, αλλα μιλαω μονο για την περιοδο που παρακολουθω εγω F1...

Να σκεφτουμε απλα το ποσο μεγαλο ανεκδοτο θα ηταν, να πει καποιος οτι το 1988 και το 1989 που σαρωνε η McLaren θα μπορουσε καποιος αλλος να διεκδικησει τον τιτλο. :p

pyautg
07-11-10, 23:31
Εντάξει μην υπερβάλλουμε κάποτε τα πράγματα ήταν πολύ πιο "αντρικά" σε σχέση με τώρα. Αλλά πες όσο παρακολουθούμε, ήταν σαν να λες ότι το 97 θα το έπαιρνε ο Φρέντσεν.
Ο Αλόνσο δεν έχει το καλύτερο μονοθέσιο, δεν έχει ομόσταυλο, ήταν μια χρονιά με λάθη, με προβλήματα, μόνο τους μηχανικούς να βοηθούν αλλά να μην είναι το στοιχείο που κάνει την διαφορά.
Για μένα και να μην το πάρει είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απ την χρονιά του, ιδιαίτερα στο δεύτερο μισό. Και είναι μόλις η πρώτη του χρονιά αλλά ήταν σαν να ήταν εκεί για πάντα. Ήρθε και έδεσε με την μία. Σκύλιασε και το κυνήγησε μέχρι τέλους. Και αν μιλήσει κάποιος για την Γερμανία, ας μιλήσει και για τις πτέρυγες της Ρεντ Μπουλ και την ατιμωρησία του "χαϊδεμένου".

George_Prix
07-11-10, 23:34
Εντάξει μην υπερβάλλουμε κάποτε τα πράγματα ήταν πολύ πιο "αντρικά" σε σχέση με τώρα. Αλλά πες όσο παρακολουθούμε, ήταν σαν να λες ότι το 97 θα το έπαιρνε ο Φρέντσεν.
Ο Αλόνσο δεν έχει το καλύτερο μονοθέσιο, δεν έχει ομόσταυλο, ήταν μια χρονιά με λάθη, με προβλήματα, μόνο τους μηχανικούς να βοηθούν αλλά να μην είναι το στοιχείο που κάνει την διαφορά.
Για μένα και να μην το πάρει είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απ την χρονιά του, ιδιαίτερα στο δεύτερο μισό. Και είναι μόλις η πρώτη του χρονιά αλλά ήταν σαν να ήταν εκεί για πάντα. Ήρθε και έδεσε με την μία. Σκύλιασε και το κυνήγησε μέχρι τέλους. Και αν μιλήσει κάποιος για την Γερμανία, ας μιλήσει και για τις πτέρυγες της Ρεντ Μπουλ και την ατιμωρησία του "χαϊδεμένου".

Καπως ετσι... :)

jog
08-11-10, 00:23
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2010/11/vett_horn_webb_inte_2010-470x312.jpg

Μια εικόνα, 1000 λέξεις :P

chat1978
08-11-10, 00:30
Αν το πάρει ο Αλόνσο πάντως θα είναι το πιο αντρίκειο τα τελευταία χρόνια...
Για μένα θα είναι από τα καλύτερα come back ομάδας που φάνηκε να έχει μείνει πίσω. Το πρωτάθλημα όμως μετριέται στο σύνολο βαθμών και η Ferrari αξιοποίησε καλύτερα τα λάθη της Red Bull με συχνά θύματα τις McLarren παρόλο και που η ίδια δεν έχασε και αυτή τις ευκαιρίες της να τα κάνει σαλάτα. Και η McLarren να το έπαιρνε άδικο θα ήταν για το μονοθέσιο της Red Bull που όλη την χρονιά είναι τρένο, έστω και αν εκμεταλλεύεται παραθυράκι των κανονισμών. Άλλωστε όλες οι ομάδες αυτό ψάχνουν.

Ο Alonso απλά έκανε rise from the ashes των κοκορομαχιών των 2+2 οδηγών της RedBull και McLarren. Για μένα αν το πάρει θα του το έχουν χαρίσει οι βλακείες του Vettel και τα συνεχόμενα λάθη του Hamilton. Μην ξεχνάμε ότι όταν δύο μπροστινοί σου στουκάρουν μεταξύ τους και βγαίνουν έξω όπως συννέβει με Vettel-Webber, Vettel-Button ο επερχόμενος ξαφνικά αποκομίζει διπλά. Δηλαδή οι βλακείες των παραπάνω, και τους κόστισαν βαθμούς αλλά και τους έδωσαν σε αυτόν που περίσσευε.

Δεν λέω ότι δεν οδήγησε καλά το μονοθέσιο όσο αυτό πήγαινε στην αρχή ο Alonso. Σίγουρα όμως κρατήθηκε σε τροχιά τίτλου από την επιπολαιότητα των αντιπάλων του. Γιατί για μένα λίγο αργά ξύπνησε η Ferrari, τουλάχιστον όμως ξύπνησε γιατί η McLarren έμεινε κάπου εκεί μεταξύ 2ου και 3ου και ότι έκανε το έκανε από βλακείες της RedBull. Η Ferrari απλά τις εκμεταλλεύτηκε καλύτερα. Σκεφτείτε ότι παρόλες τις ατελείωτες βλακείες των οδηγών της Red Bull το πρωτάθλημα είναι φαινομενικά δικό τους να το χάσουν ενώ εξασφάλισαν των κατασκευαστών. Τόσο καλές ήταν από την αρχή. Και τόσο κακές ήταν οι υπόλοιπες ομάδες.

........Auto merged post: Demelene πρόσθεσε 5 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα αργότερα ........


http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2010/11/vett_horn_webb_inte_2010-470x312.jpg

Μια εικόνα, 1000 λέξεις :P
Πάντως κάτι που παρατήρησα και σήμερα και ειναι και άσχετο με την F1.
Αυτός ο Webber σαν presense φαίνεται πολύ πιο έτσι matcho, πολύ πιο brutal από τους υπόλοιπους εκεί στο grid έστω και αν δεν τους ρίχνει μια δεκαετία. Όλοι οι υπόλοιποι, με εξαίρεση ίσως και μόνο τον MSC φαίνονται παιδάκια δίπλα του.

MNP-10
08-11-10, 00:33
Σχεδον οποιος οδηγος και να καθοτανε διπλα στον Alonso αυτη τη διαφορα θα ειχε πανω κατω.
Ο Ισπανος τους κανει και φαινονται κουλοι.
Για τον ιδιο οδηγο το Massa τα τελευταια χρονια μας τα ειχανε κανει τσουρεκια για το ποσο ανεβασμενος ειναι, για την τρομερη του εξελιξη, για το ποσο κοντα εφτασε στον τιτλο...

Απλα ειχε τον Kimi διπλα του 3 χρονια και γινοταν ηρωας απο την ανυπαρξια του Φινλανδου.

Τα teammate duels μπορεις να τα παρεις συσχετιστικα, αλλα δεν ειναι απαραιτητα οτι θα βγαλεις την αληθεια.

Πχ Massa <> Kimi (Στη Φεραρι)
Alonso > Massa (Στη Φεραρι)
=
Alonso > Kimi...

Εδω παιζουν ρολο πολυ τα οδηγικα στυλ, οι εκαστοτε κανονισμοι, οι ομαδες, τα μονοθεσια κτλ κτλ.

Θα μπορουσε καποιος να πει οτι και ο Κιμι διελυσε τον Φιζικελα οπως κανεις ποτε δεν τον νικησε (συμπεριλαμβανομενου του Αλονσο). Μιλαμε για τον φορμαρισμενο Fisi της force india που εκανε τον Κιμι πραγματικα να ιδρωσει για να παρει τη νικη στο Σπα του 2009. Αρα

Alonso >>> Fisi (στη Ρενο)
Kimi >>>>>> Fisi (στη Φεραρι)
=
Kimi > Alonso

ΟΕΟ?

...αναγκαστικα εδω θα πρεπει καποιος να πει "ναι αλλα ο Fisi ηταν νεος στην ομαδα κτλ κτλ"... αλλα ο ιδιος ο Fisi δεν εχει ελαφρυντικα που ειχε παει ως νεος το 2005 στη Ρενο, ενω ο Αλονσο ηταν στην ομαδα επι χρονια? Και παρ'ολα αυτα o Fisi στο πρωτο αγωνα του 2005 πηρε pole + νικη εναντι του "παλιου" στην ομαδα Αλονσο.

Οποτε αναγκαστικα μετα θα πρεπει να μιλησουμε οτι δεν τον βολευε πχ η Ferrari το 2009, (ενω η force india πχ τον βολευε και ηταν πιο γρηγορος απ'τον κιμι στο Σπα) αλλα αμα μπουμε σ'αυτη τη συζητηση θα πρεπει να δωσουμε all-around-τεχνικης φυσης ελαφρυντικα σε ολους.

Γενικα αυτα θελουν πολυ και εις βαθος αναλυση για να βγουν συμπερασματα. Εδω βλεπουμε ακομα και τους ιδιους οδηγους (πχ Κιμι vs Μασα) να εχουν διαφορες στα ενδο-ομαδικα duel αναλογα τη χρονικη περιοδο το οποιο οι ειδημονες, επειδη εχουν αγνοια ή επειδη βαριουνται ή επειδη παραειναι δυσπεπτο για μαζικη καταναλωση, προτιμουν να το ριχνουν στο "motivation". Οτι δλδ καποιος εχασε το motivation γι'αυτο δε παει καλα - αυτο φταιει για ολα :lol:

George_Prix
08-11-10, 01:03
Τα teammate duels μπορεις να τα παρεις συσχετιστικα, αλλα δεν ειναι απαραιτητα οτι θα βγαλεις την αληθεια.

Πχ Massa <> Kimi (Στη Φεραρι)
Alonso > Massa (Στη Φεραρι)
=
Alonso > Kimi...

Εδω παιζουν ρολο πολυ τα οδηγικα στυλ, οι εκαστοτε κανονισμοι, οι ομαδες, τα μονοθεσια κτλ κτλ.

Θα μπορουσε καποιος να πει οτι και ο Κιμι διελυσε τον Φιζικελα οπως κανεις ποτε δεν τον νικησε (συμπεριλαμβανομενου του Αλονσο). Μιλαμε για τον φορμαρισμενο Fisi της force india που εκανε τον Κιμι πραγματικα να ιδρωσει για να παρει τη νικη στο Σπα του 2009. Αρα

Alonso >>> Fisi (στη Ρενο)
Kimi >>>>>> Fisi (στη Φεραρι)
=
Kimi > Alonso

ΟΕΟ?

...αναγκαστικα εδω θα πρεπει καποιος να πει "ναι αλλα ο Fisi ηταν νεος στην ομαδα κτλ κτλ"... αλλα ο ιδιος ο Fisi δεν εχει ελαφρυντικα που ειχε παει ως νεος το 2005 στη Ρενο, ενω ο Αλονσο ηταν στην ομαδα επι χρονια? Και παρ'ολα αυτα o Fisi στο πρωτο αγωνα του 2005 πηρε pole + νικη εναντι του "παλιου" στην ομαδα Αλονσο.

Οποτε αναγκαστικα μετα θα πρεπει να μιλησουμε οτι δεν τον βολευε πχ η Ferrari το 2009, (ενω η force india πχ τον βολευε και ηταν πιο γρηγορος απ'τον κιμι στο Σπα) αλλα αμα μπουμε σ'αυτη τη συζητηση θα πρεπει να δωσουμε all-around-τεχνικης φυσης ελαφρυντικα σε ολους.

Γενικα αυτα θελουν πολυ και εις βαθος αναλυση για να βγουν συμπερασματα. Εδω βλεπουμε ακομα και τους ιδιους οδηγους (πχ Κιμι vs Μασα) να εχουν διαφορες στα ενδο-ομαδικα duel αναλογα τη χρονικη περιοδο το οποιο οι ειδημονες, επειδη εχουν αγνοια ή επειδη βαριουνται ή επειδη παραειναι δυσπεπτο για μαζικη καταναλωση, προτιμουν να το ριχνουν στο "motivation". Οτι δλδ καποιος εχασε το motivation γι'αυτο δε παει καλα - αυτο φταιει για ολα :lol:


Πωπω μιλαμε αυτη τη φορα ξεπερασες τον εαυτο σου με το φερεις την κουβεντα στο σημειο που σε βολευει...

1) Ο Kimi δεν μπορεσε να κερδισει το Massa επι 3 χρονια. Αυτο ειναι τοσο μεγαλο δειγμα, που δε μπορεις να ισχυριστεις οτι δεν του εκατσε, δεν τον βολεψε, δεν, δεν δεν...
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ.
2) Το παραδειγμα με το Fisichella ειναι πολυ χειροτερο του επιπεδου σου φιλε μου.
α) Οπως σωστα λες, περιμενες να παρει ο Fisico νεο μονοθεσιο και με τοσο βαρος στις πλατες του και να πεταει?
β) Οπως εχουμε πει πολλες φορες, το κομπλεξ του Kimi ηταν ο Massa. Με το που βγηκε απο τη μεσα ο Βραζιλιανος, ο Kimi "αναστηθηκε".
γ) Απο ολα τα χρονια του Fisico με ομοσταυλο τον Alonso εσενα σου εμεινε ο πρωτος αγωνας του 2005 που κερδισε ο Ιταλος? Μιλαμε οτι σκοτωσες τη στατιστικη επιστημη με το παραδειγμα σου.
btw σε εκεινον τον αγωνα ο Fisico ειχε ξεκινησει 1ος και ο Alonso 13ος (με καποιο τρελο μπερδεμα με τη βροχη οπου ο Fisico λογω κωλοφαρδιας ειναι κανει 3 δευτερολεπτα καλυτερο χρονο απο το δευτερο. Στο τελος ο Truli κερδισε και ο Alonso τερματισε 3ος 7" πισω. Κανε τις πραξεις και ελα να μας ξαναπεις ποιος εβγαλε ματια σε εκεινον τον αγωνα.

aragorn
08-11-10, 01:04
Χμ, τα επιχειρήματα περί Κίμι, Αλόνσο και Φίζικο είναι λίγο σοφιστικά...

pyautg
08-11-10, 01:15
ΜΝΡ εγώ θα έλεγα Αλόνσο>>>>>>>>>>>>>Φίσι. Ήταν απλά ένας μετριότατος σε σχετικά αδιάφορες χρονιές στη Ρενώ. Είναι αυτό που είπα και νωρίτερα, απαρατήρητος/ατσαλάκωτος και εκεί έμεινε για όλη του την καρίερα. Στην εξίσωση δεν χωράει κανένας Φίσι.

Ronin
08-11-10, 01:18
Ο Ισπανος τους κανει και φαινονται κουλοι.

Εκτός από έναν κάποιο ρουκι Lewis Hamilton :twisted:

George_Prix
08-11-10, 01:32
Εκτός από έναν κάποιο ρουκι Lewis Hamilton :twisted:

Βλεπω οτι πλεον δεν εχεις κανενα επιχειρημα για τη μετριοτητα του Kimi και ζητησες τη βοηθεια του Hamilton. :lol:

Ασε το Lewis στην ησυχια του.
Τωρα σκουπιζει τα κακακια του.
Ξερεις ποια ε? Αυτα που κανει πανω του καθε φορα που τον ακολουθει ο Alonso. :twisted:

DOU
08-11-10, 01:38
Sebastian Vettel has hinted he is ready to help Red Bull team-mate Mark Webber win the world title at the last race of the season if he cannot do it himself.

Νωρις το θυμηθηκε να βοηθησει..:p

Και προσθεσε..


He added: "I don't wish anything bad for him (Alonso) but I wouldn't be sad to see some Ferrari smoke.

Aρχιζουν οι προσευχες απο εδω κ περα,ο ενας θα παρακαλαει να σπασει ο κινητηρας του αλλου.

MNP-10
08-11-10, 02:15
Πωπω μιλαμε αυτη τη φορα ξεπερασες τον εαυτο σου με το φερεις την κουβεντα στο σημειο που σε βολευει...


Σε θεωρητικη βαση μιλαμε για το ταδε1 vs ταδε2 + ταδε3 vs ταδε1 = ταδε3 > ταδε1.



1) Ο Kimi δεν μπορεσε να κερδισει το Massa επι 3 χρονια. Αυτο ειναι τοσο μεγαλο δειγμα, που δε μπορεις να ισχυριστεις οτι δεν του εκατσε, δεν τον βολεψε, δεν, δεν δεν...
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ.


Στη πρωτη του χρονια ο Κιμι νικησε τον Μασσα και πηρε το πρωταθλημα. Το δειγμα του Αλονσο αυτη τη στιγμη δε ξεπερναει τον 1 χρονο.

Επιπλεον τα "απλα δε μπορουσε", σου ξαναλεω οτι δεν υπαρχει τιποτα "απλο". Οταν βλεπεις πχ τη μια στιγμη να χανει στο qualify 5-12 και την αλλη χρονια o Kimi νικαει 6-4 τι σημαινει αυτο? Οτι ο Κιμι εγινε καλυτερος οδηγος ή ο Μασα χειροτερος? Με τετοιες ανατροπες ειναι πασιφανες οτι αλλοι παραγοντες παιζουν ρολο και οχι το οδηγικο ταλεντο (αφου οι οδηγοι ειναι ιδιοι). Ποιος μας λεει οτι αμα ειχαν ενα διαφορετικο μονοθεσιο που να βολευε πχ τον Κιμι, δε θα ηταν 16-0 υπερ του Κιμι? Το δειγμα ειναι αυτο που ειναι αλλα εχει δεδομενες συνθηκες που αγνοουμε. Και αυτο φαινεται απ'τις ανωμαλιες του (5-12 vs 6-4)



2) Το παραδειγμα με το Fisichella ειναι πολυ χειροτερο του επιπεδου σου φιλε μου.
α) Οπως σωστα λες, περιμενες να παρει ο Fisico νεο μονοθεσιο και με τοσο βαρος στις πλατες του και να πεταει?


Δε πιστευω οτι υπαρχει ουτε ενας που περιμενε οτι ο fisi θα φαει τοσο μεγαλη ηττα απ'τον Κιμι - οταν μολις 2 βδομαδες πριν ετρεχαν και ο Φιζι ηταν γρηροτερος. Ο Φιζι εφαγε δευτερολεπτα στο κεφαλι. Απιστευτα πραγματα. Πολλοι οδηγοι εχουν οδηγησει νεα μονοθεσια mid-season, και η μονη παρομοια περιπτωση που θυμαμαι ηταν του αποσυρμενου Βιλνεβ το 2004 οταν γυρισε απ'την αποσυρση για να αντικαταστησει τον Τρουλι στη Ρενο και μ'εκπληξη διαπιστωσε οτι οι super-soft γομες της Μισελεν ειχαν κανει τα μονοθεσια 3s/lap faster σε σχεση με οπως θυμοτανε τη formula 1. Αλλα αυτος ηταν off ολη τη χρονια οποτε ειχε και μια δικαιολογια... αλλα απ'την αλλη βλεπεις παλι οδηγους στυλ Heidfeld που μπηκαν σε μια sauber πχ και πηγαν καλα (φετος).. Δε χανουν δευτερολεπτα, ουτε ειναι μη-ανταγωνιστικοι, παρ'οτι δε ξερουν το νεο γι'αυτους μονοθεσιο.

Ο Φιζι πηγε απο μια ομαδα που ηταν ανταγωνιστικος / οδηγαγε / ηταν εξοικειωμενος με τα μονοθεσια κτλ κτλ, σε ενα (θεωρητικα) καλυτερο μονοθεσιο και ξαφνικα εχανε δευτερολεπτα σε σχεση με τον Κιμι επειδη ειχε λεει προβληματα ευσταθειας ή δε μπορουσε να φρεναρει ή οτι αλλο. Και το ερωτημα ειναι ο ενας πως φρεναριζε ή εστριβε, και ο αλλος δε μπορουσε? 5 grand prix weekends ειναι >5.000 χιλιομετρα οδηγησης (παρασκευη + ΣΚ). Ειναι σχεδον οσο οι μισες δοκιμες χειμωνα για εναν οδηγο. Οποτε, αν τα συνυπολογισεις οδηγικα, θα δεις οτι το επιπεδο εξοικειωσης alonso vs fisi (αντε εγω σου λεω στα 5 πρωτα GP του fisi στη ρενο) εναντι της αποδοσης του fisi στο 5ο GP του με τη ferrari (>3.000km στη πλατη του με ferrari) οπου εφαγε 1 δευτερο στο Q1 (δε περασε καν q2). Ακομα και στο winter test του Νοεμβριου 2004, οταν πρωτοοδηγησε ο fisi την R24 (δεν την ειχε ξαναπιασει στα χερια του), εκανε καλυτερους χρονους απ'το Montagny... οπως επισης και στις πρωτες δοκιμες της R25 (παλι καινουριο μονοθεσιο) εκανε χρονους εφαμιλους με τον Αλονσο (+/- 0.3s).



β) Οπως εχουμε πει πολλες φορες, το κομπλεξ του Kimi ηταν ο Massa. Με το που βγηκε απο τη μεσα ο Βραζιλιανος, ο Kimi "αναστηθηκε".


Αυτη ειναι η κοσμοθεωρια σου την οποια εγω δεν ασπαζομαι. Υπαρχουν και αλλες εξηγησεις, πιο τεχνολογικες (πχ κατευθυνσεις setup στη μετα-Massa εποχη συμφωνα με τις οδηγιες του Κιμι, αφου πλεον δεν ειχαν τον πολυπειρο και πρωην δοκιμαστη Μασα να δινει κατευθυνσεις για το γενικο setup... και οχι μονο αυτο, αλλα υπο τη καθοδηγηση του Κιμι, τα νεα setup ηταν ΠΙΟ ανταγωνιστικα και ανεστησαν ενα μονοθεσιο το οποιο θαβονταν με τα παλαιοτερα setup γενικης κατευθυνσης του massa).



γ) Απο ολα τα χρονια του Fisico με ομοσταυλο τον Alonso εσενα σου εμεινε ο πρωτος αγωνας του 2005 που κερδισε ο Ιταλος? Μιλαμε οτι σκοτωσες τη στατιστικη επιστημη με το παραδειγμα σου.


Μπορεις να παρεις εφαμιλης διαρκειας στατιστικα δειγματα ή οταν πηγε ο Φιζι στη Ρενο ως καινουριος σε σχεση με τον παλιο Αλονσο και να παρεις για (αντιστοιχο) δειγμα δοκιμες χειμωνα με r24 / r25 ή/και τα πρωτα GP για να μην σκοτωνεις τη στατιστικη.

Νικαετός
08-11-10, 02:17
Βλεπω οτι πλεον δεν εχεις κανενα επιχειρημα για τη μετριοτητα του Kimi και ζητησες τη βοηθεια του Hamilton. :lol:

Ασε το Lewis στην ησυχια του.
Τωρα σκουπιζει τα κακακια του.
Ξερεις ποια ε? Αυτα που κανει πανω του καθε φορα που τον ακολουθει ο Alonso. :twisted:


Ήρεμα ωρέ... σιγά μη σκίσει και κανένα δάκτυλο. Ο λιούις με (κατά γενική ομολογία) το χειρότερο από τα τρία μονοθέσια ήταν μέχρι τις εγκαταλείψεις του πρώτος στη βαθμολογία. Πού ήταν ο Αλόνσο ΟΕΟ?

Rebel Scum
08-11-10, 02:41
Ήρεμα ωρέ... σιγά μη σκίσει και κανένα δάκτυλο. Ο λιούις με (κατά γενική ομολογία) το χειρότερο από τα τρία μονοθέσια ήταν μέχρι τις εγκαταλείψεις του πρώτος στη βαθμολογία. Πού ήταν ο Αλόνσο ΟΕΟ?

Αυτό πρέπει να το παραδεχτούμε...παρότι δεν τον πάω καθόλου είναι μάλλον ο πιο ταχύς οδηγός.

Ο Αλόνσο είναι και λόγω ηλικίας πιο ολοκληρωμένο πακέτο αλλά ο Χάμιλτον έχει όλα τα προσόντα να το ξεπεράσει.

George_Prix
08-11-10, 03:18
@MNP-10, επειδη ειναι αργα για σεντονια, με λιγα λογια...

1) Οταν λες οτι κερδισε ο Kimi το Massa την πρωτη χρονια, σου διαφευγει οτι τον κερδισε με την ψυχη στο στομα.
-Ο Alonso απλα τον εκμηδενισε το Βραζιλιανο.

2) Ξεχνας για μια ακομα φορα τα μαγικα πινακακια που σου ειχα παραθεσει, συμφωνα με τα οποια ο Kimi εχασε πολλες φορες απο ομοσταυλους του. Ακομα και ψεμματα να λεει η συγκεκριμενη στατιστικη, και παλι αντε βαρια βαρια να κερδισε με την ψυχη στο στομα τους κουλους ομοσταυλους του.
-O Alonso συμφωνα με εκεινη τη στατιστικη δεν εχασε απο κανεναν.

3) Απο οτι βλεπω καταφερες να μας βγαλεις τον Kimi και καλο εξελικτη, εφοσον μολις εμεινε μονος του εφτιαξε τη Ferrari. Ακομα και ετσι να ηταν (που δεν ειναι) σου λεω οτι μια εξελικτικη αναλαμπη στα 10 χρονια, ειναι τραγικο ποσοστο για καποιον που θελει να λεγεται TOP.
-Μολις πηγε ο Alonso στη McLaren, οι μηχανικοι λεγανε οτι οσα μαθαμε απο τον Kimi για το μονοθεσιο σε δυο χρονια, τα μαθαμε απο τον Alonso σε δυο εβδομαδες.


Αν και τα εχουμε ξαναπει ολα αυτα, δεν εχω κανενα προβλημα να τα πουμε καμια 300αρια φορες ακομα μεχρι τον επομενο αγωνα.
Το να πουμε οτι ο Kimi ειναι ενας καλος οδηγος το ανεχομαι.
Αλλα το να θελουν μερικοι να μας τον παρουσιασουν σαν κορυφαιο, παει πολυ. :whistle:

aroutis
08-11-10, 03:53
Ήρεμα ωρέ... σιγά μη σκίσει και κανένα δάκτυλο. Ο λιούις με (κατά γενική ομολογία) το χειρότερο από τα τρία μονοθέσιαΠΛΕΟΝ.

Μη μας διαφεύγει ότι δεν ήταν ΠΑΝΤΑ το χειρότερο. Αλλά ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ από τα υπόλοιπα.

Για να μη ξεχνιόμαστε τελικα.

MNP-10
08-11-10, 04:09
@MNP-10, επειδη ειναι αργα για σεντονια, με λιγα λογια...

1) Οταν λες οτι κερδισε ο Kimi το Massa την πρωτη χρονια, σου διαφευγει οτι τον κερδισε με την ψυχη στο στομα.
-Ο Alonso απλα τον εκμηδενισε το Βραζιλιανο.


Δεν αποδεικνυει αυτο κατι για το Κιμι <> Αλονσο. Αυτο σου λεω.

Πχ ο Κοva στην Lotus ζοριζει τον Τρουλι. Ο Τρουλι νικησε τον Αλονσο (2004). Αρα ο Kova ειναι εφαμιλος του Αλονσο => FAIL.

Ή

O Χαμιλτον δεν νικαει πειστικα τον Button. Ο Χαμιλτον και ο Αλονσο ειναι ισαξιοι (2007). Αρα ο Αλονσο δε θα νικαγε πειστικα το Button => FAIL.

Διαφορετικες συνθηκες, διαφορετικα μονοθεσια, too many variables και δε βγαινει ετσι νοημα. Καταλαβαινω οτι ετσι εχεις δομησει την δραματικη ανωτεροτητα του Alonso εναντι του Κιμι στο νου σου, αλλα για μενα ολο αυτο το πραγμα απλα δε χρειαζεται. Ο Αλονσο ειναι ετσι και αλλιως καλυτερο πακετο απ'τον Κιμι χωρις αυτες τις ανουσιες ανισωσεις οι οποιες ναι μεν ειναι ενδεικτικες, αλλα δεν αποδεικνυουν τιποτα (φαινεται ακομα και απ'τις εσωτερικες αντιφασεις με ιδιους teammate - πχ 2008 ο Κιμι εχανε κατα κρατος 12-5 απο το Μασα στο qualify και μετα κερδισε 6-4 το 2009... ή το 2003 ο Τρουλι εχασε και το 2004 νικησε τον Αλονσο...)



2) Ξεχνας για μια ακομα φορα τα μαγικα πινακακια που σου ειχα παραθεσει, συμφωνα με τα οποια ο Kimi εχασε πολλες φορες απο ομοσταυλους του. Ακομα και ψεμματα να λεει η συγκεκριμενη στατιστικη, και παλι αντε βαρια βαρια να κερδισε με την ψυχη στο στομα τους κουλους ομοσταυλους του.
-O Alonso συμφωνα με εκεινη τη στατιστικη δεν εχασε απο κανεναν.


Η στατιστικη αυτη ειναι "περιεργη". Σε στανταρ μετρησεις, ο Τρουλι νικησε τον Αλονσο σε qualify duels + ποντους που ειναι η στανταρ μετρηση. Αν παλι βαλουμε επιτευγματα, ο μεν Trulli πηρε 1 νικη (0 ο Αλονσο) και 2 poles (1 ο Αλονσο). Και θα τον ειχε νικησει και αλλο, αν δε του εδιναν το δοκιμαστικο μονοθεσιο του montagny μετα το silverstone που επετρεψε στον αλονσο να κλεισει το κενο (46-33) που εγινε 46-45 οσο με το υποδεεστερο test chassis εμενε στασιμος σε αποτελεσματα.

Και αν ειναι να τα βαλουμε και σε συνολο, οπως μου λες πχ για τον Κιμι και τον Μασα.... ο Αλονσο δλδ στη διετια 2003-2004, θες να μου πεις οτι νικησε πειστικα τον Τρουλι (που αν και γρηγορος, δεν ειναι αυτο που θα λεγαμε κορυφαιο πακετο). Τη μια χρονια νικησε λιγο και την αλλη εχασε... Ή μηπως νικησε πειστικα τον rookie Χαμιλτον ο οποιος τερματισε πιο πανω απ'τον Αλονσο (2ος στο πρωταθλημα εναντι 3ος ο Αλονσο)?

Ποιους νικησε ο Αλονσο? Κανα tarso marques και alex young, τον απεσυρμενο βιλνεβ που ειχε χασει επαφη "με βαλανε μπαλαντερ", τον φιζικελα "με βαλανε #2" τον οποιο ο Κιμι τον διελυσε εντελως, τον noobα πικε "στηνω αγωνες για το Φλαβιο", τον grosjean και εσχατως τον μετ-εγχειρισμενο και απεχων απ'την F1 για λιγους μηνες massa. Σιγα το ρεπερτοριο δλδ των teammates.

Ο κιμι ειχε να ανταγωνιστει σε ανωτερο επιπεδο... συγκρινονται οι yoong/marques με heidfeld και coulthard? Συγκρινεται ο fisi με τον μοντογια? Μη τα ισοπεδωνουμε ολα.




3) Απο οτι βλεπω καταφερες να μας βγαλεις τον Kimi και καλο εξελικτη, εφοσον μολις εμεινε μονος του εφτιαξε τη Ferrari. Ακομα και ετσι να ηταν (που δεν ειναι) σου λεω οτι μια εξελικτικη αναλαμπη στα 10 χρονια, ειναι τραγικο ποσοστο για καποιον που θελει να λεγεται TOP.


Ενας οδηγος μπορει να δινει feedback αλλα το αν θα το αξιοποιει η ομαδα ειναι δικο της θεμα. Η ferrari εχει αρνητικο ιστορικο λαθων με την εξελιξη λογω της μονομερειας της να κοιταει περισσοτερο το feedback ενος οδηγου (σε αντιθεση πχ με αλλες ομαδες). Αλλα αυτο ειναι το team philosophy σε αντιθεση με τη mclaren που εχει φθασει να τρεχει 2 ανομοια μονοθεσια (!!!!) προκειμενου να βολεψει 2 οδηγους με ανομοια οδηγικα στυλ.



-Μολις πηγε ο Alonso στη McLaren, οι μηχανικοι λεγανε οτι οσα μαθαμε απο τον Kimi για το μονοθεσιο σε δυο χρονια, τα μαθαμε απο τον Alonso σε δυο εβδομαδες.


Το οτι ο Κιμι δεν ειναι ο τελειος set-up-er, πρωτος εγω θα το παραδεχτω. Αλλα απο κει μεχρι να πουμε οτι ειναι τραγικος εχει μεγαλη αποσταση. Επισης να θυμησω οτι ο Χαμιλτον βαραγε fastest laps απ'το χειμωνα του 2006... εφταιγε το ανυπαρκτο (τοτε) feedback του αλονσο? Οχι... Ο Αλονσο το feedback που εδωσε ηταν ασχετο με το feedback που εδινε ο κιμι για τον απλουστατο λογο οτι το μονοθεσιο του 2006 φοραγε μισελεν ενω οταν το οδηγησε ο Αλονσο φοραγε πλεον νεες γομες bridgestone. Το μη-ανταγωνιστικο μονοθεσιο του 2006 (με τα Μισελεν) πεταγε ηδη με τα bridgestone απ'τα πρωτα winter test με το χαμιλτον γιατι του "καθονταν" καλα στην αναρτηση. Ο χειρισμος του μονοθεσιου και η ισορροπια του δλδ ηταν τελειως διαφορετικα πλεον.



Αν και τα εχουμε ξαναπει ολα αυτα, δεν εχω κανενα προβλημα να τα πουμε καμια 300αρια φορες ακομα μεχρι τον επομενο αγωνα.
Το να πουμε οτι ο Kimi ειναι ενας καλος οδηγος το ανεχομαι.
Αλλα το να θελουν μερικοι να μας τον παρουσιασουν σαν κορυφαιο, παει πολυ. :whistle:

Ο Κιμι ειναι κορυφαιος οδηγος και ο Αλονσο ειναι ενα απ'τα πολυ καλα πακετα (αν οχι το καλυτερο) της F1 σημερα. Δε προκειται να μπω σε πολωση τυπου "θεος vs κουλος".

chat1978
08-11-10, 10:34
Εγώ πιστεύω ότι όλοι αυτοί οι συσχετισμοί είναι άκυροι γιατί υπάρχουν άπειροι εξωγενής παράγοντες, μεταξύ αυτών και του ανθρώπινου που επηρεάζουν την διάθεση του κάθε οδηγού.
Κατά την γνώμη μου οδηγάρα είναι κάποιος, που όπως και να έχει ότι και να οδηγεί έχει την προδιάθεση να ξεχωρίσει και το καταφέρνει. Τώρα αν το μονοθέσιο ή τα λάστιχα δεν πάνε, το σύνηθες είναι να φέρνει ένα αποτέλεσμα καλύτερο από αυτό που μπορεί να δώσει το μονοθέσιο.
Γιαυτό για μένα οδηγάρα ήταν ο Raikonen γιατί στην εποχή πριν και μετά σε McLarren τα έκανε όλα. Το ίδιο κάνει και ο Alonso και το ίδιο κάνει και ο Raikonen. Για MSC ούτε συζήτηση έτσι. Οδηγάρα όμως δεν είσαι κάθε χρόνο, για διαφόρους λόγους. Μπορεί ο Kimi μετά από ένα σημείο να μην γούσταρε άλλο γιατί ο ανθρώπινος παράγοντας υπερίσχυσε όπως είχα πει σε ένα προηγούμενο ποστ. Εγώ από την McLarren τον θυμάμαι να έχει presense στην πίστα και ας έσπαγε το μονοθέσιο κάθε λίγο και λιγάκι.
Δεν έχουν όλοι την ικανότητα να ξεχωρίζουν στην πίστα μέσα ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων λόγω εξωγενών παραγόντων. Ίδιο ανθρώπινο ή εξωγενή παράγοντα είχε και η χρονιά του Alonso στην McLarren.Και στην τελική δεν ξέρεις τι γίνεται πίσω στις ομάδες όπου παίζονται εκατομμύρια!

Δεν ξέρω αλλά μετά από ένα σημείο οι στατιστικές και τα νούμερα υπάρχουν σαν τις πολιτικές και οικονομικές αναλύσεις που είναι χωρίς επαφή με την πραγματικότητα. Σε ένα άθλημα όμως που πιστεύω όλοι βλέπουμε για να γουστάρουμε και όχι για την επιβίωση μας, για μένα η αίσθηση ή η αντίληψη είναι από θέμα ευχαρίστησα/χαβαλέ πιο σωστή σαν σκέψη πάντα με κριτήρια τον χρόνο. Άλλωστε για να γουστάρουμε βλέπουμε και άρα για την πώρωση γουστάρουμε. Δεν αναφέρομαι σε υπερβολές του τύπου ο τελευταίος είναι ο καλύτερος γιατί αν και αν και αν.

Νικαετός
08-11-10, 12:09
ΠΛΕΟΝ.

Μη μας διαφεύγει ότι δεν ήταν ΠΑΝΤΑ το χειρότερο. Αλλά ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ από τα υπόλοιπα.

Για να μη ξεχνιόμαστε τελικα.

E, καλά Άρη, δεν έχεις παρά να διαβάσεις τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ ποστ από την αρχή της σεζόν μέχρι και σήμερα. Πες μου μόνο σε ποιους αγώνες θεωρείς ότι η Μακλάρεν ήταν καλύτερη από την φερράρι και θα σου βρω αμέσως το αντίστοιχο ΔΙΚΟ σου ποστ. ;)

aroutis
08-11-10, 14:32
E, καλά Άρη, δεν έχεις παρά να διαβάσεις τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ ποστ από την αρχή της σεζόν μέχρι και σήμερα. Πες μου μόνο σε ποιους αγώνες θεωρείς ότι η Μακλάρεν ήταν καλύτερη από την φερράρι και θα σου βρω αμέσως το αντίστοιχο ΔΙΚΟ σου ποστ. ;)
;) E κοιτα, περιμένεις να παραδεχτώ (σε αγώνα) ότι ησασταν καλύτεροι ;:whistle:

Ειναι σαν να περιμένω να παραδεχτεις οτι η McLaren ειναι η 2η καλύτερη ομάδα ... :whistle::whistle::whistle:

George_Prix
08-11-10, 14:35
Τα πραγματα ειναι απλα και οσα σεντονια και να γραψεις, οι αριθμοι σε βγαζουν ψευτη.
Ο Alonso δεν εχει χασει ποτε απο ομοσταυλο ( http://f1-facts.com/statistics/team-mates/FAlonso )

Και οι δικοι σου...
Kimi ( http://f1-facts.com/statistics/team-mates/Raikkonen )...
Trulli ( http://f1-facts.com/statistics/team-mates/JTrulli )...
εχουν χασει απο ενα τσουβαλι φορες ο καθενας. :rtfm:

Τωρα αν θελεις να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα, θα χρειαστεις καμια 200αρια σελιδες παλι.
Απλα σου τονιζω, οτι επαναλαμβανομενη συμπτωση παυει να ειναι συμπτωση.

Εκτος αν τα ριξουμε ολα στην καντεμια, οποτε εισαι ΟΚ. Γουσταρεις τους δυο πιο ατυχους οδηγους στην ιστορια της F1. :rofl:




Ο Κιμι ειναι κορυφαιος οδηγος και ο Αλονσο ειναι ενα απ'τα πολυ καλα πακετα (αν οχι το καλυτερο) της F1 σημερα. Δε προκειται να μπω σε πολωση τυπου "θεος vs κουλος".

Κανενας δεν ειπε τον Kimi κουλο.
Χερι εχει και μαλιστα κωλοχερο.
Απλα χανει σε αλλα σημεια (και μαλιστα πολλα) οποτε δεν θεωρειται κορυφαιος.

Αν προσπαθεις να με πεισεις οτι ειναι κορυφαιος, θα γραψεις πολλες δεκαδες μηνυματα και δεν προκειται να το καταφερεις. :nono:

africa
08-11-10, 15:42
λοιπον για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους οι καλυτεροι οδηγοι ειναι οι:

1) Hami
-και μετα απο ενα μικρο chaos-
2) kimi
3) Alonso

παρολο που δεν ειμαι οπαδος της mc και τοy hami.
αλλα ως φιλαθλος αντικειμενικος αυτη ειναι η πικρη αληθεια.

Οι οπαδοι, ας διαλεξουν αλλους

jog
08-11-10, 15:45
f1fanatic_co_uk
Interesting that Schumacher chose to let Rosberg pass when Rosberg didn't do the same in Japan.

MANTHES
08-11-10, 15:56
Ξερουμε ο κινητηρας που θα χρησιμοποιησει ο φετελ ποσους αγωνες εχει κανει; Ειναι πολυ σημαντικο με δεδομενο οτι ο φερναντο εχει τον πιο ταλαιπωρημενο κινητηρα απο ολους

Ronin
08-11-10, 16:12
Μπα. Το οτι ο Αλόνσο χθες μετά το safety car μπήκε σε turbo-mode ενώ οι ελπίδες του να φτάσει τον Webber ήταν λιγοστές (και ακόμη πιο λίγες να τον περάσει), εμένα μου λέει οτι στην Φεράρι έχουν εμπιστοσύνη στους κινητήρες του. Οπότε άδικα ελπίζει ο Φετελ.

George_Prix
08-11-10, 16:18
λοιπον για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους οι καλυτεροι οδηγοι ειναι οι:

1) Hami
-και μετα απο ενα μικρο chaos-
2) kimi
3) Alonso

παρολο που δεν ειμαι οπαδος της mc και τοy hami.
αλλα ως φιλαθλος αντικειμενικος αυτη ειναι η πικρη αληθεια.

Οι οπαδοι, ας διαλεξουν αλλους

Παρολα αυτα, οι ιδιοι οι οδηγοι που ψηφισαν περσι τον καλυτερο οδηγο του grid, εβγαλαν πρωτο τον Alonso με συντριπτικη πλειοψηφια. :rtfm:

Αλλα υποθετω οτι εσυ κατι παραπανω θα ξερεις απο αυτους. :rofl:

btw περσι ηταν και ο Kimi στην ψηφοφορια. Επισης περσι ο Alonso παλευε να μπει στη δεκαδα με το χρεπι τη Renault και παρολα αυτα ψηφιστηκε σαν ο καλυτερος ΧΑΛΑΡΑ. ;)

........Auto merged post: George_Prix πρόσθεσε 1 λεπτά και 57 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Μπα. Το οτι ο Αλόνσο χθες μετά το safety car μπήκε σε turbo-mode ενώ οι ελπίδες του να φτάσει τον Webber ήταν λιγοστές (και ακόμη πιο λίγες να τον περάσει), εμένα μου λέει οτι στην Φεράρι έχουν εμπιστοσύνη στους κινητήρες του. Οπότε άδικα ελπίζει ο Φετελ.

Εφοσον ειδε τον Webber να σερνεται, τα εδωσε ολα ο Ισπανος.
Αν εκανε κανενα κολπο και τον περνουσε, αυτο σημαινε ΣΧΕΔΟΝ τιτλο.
Οφειλε να το παλεψει και το παλεψε...

MANTHES
08-11-10, 16:20
Μπορει το κολπο να ηταν απο την μερια των ταυρων λεγοντας στον γουεμπερ να παει πιο συντηρητικα ωστε να ωθησουν τον αλονσο να πιεσει με την ελπιδα οτι δεν θα αντεξει ο κινητηρας του

George_Prix
08-11-10, 16:22
Μπορει το κολπο να ηταν απο την μερια των ταυρων λεγοντας στον γουεμπερ να παει πιο συντηρητικα ωστε να ωθησουν τον αλονσο να πιεσει με την ελπιδα οτι δεν θα αντεξει ο κινητηρας του

Το καλο ειναι οτι ο Webber ειχε προβλημα με τον κινητηρα και του ειπαν να χαλρωσει λιγο...
Μακαρι το προβλημα να παρουσιαστει ξανα στον τελευταιο αγωνα !!!

MNP-10
08-11-10, 16:39
Τα πραγματα ειναι απλα και οσα σεντονια και να γραψεις, οι αριθμοι σε βγαζουν ψευτη.
Ο Alonso δεν εχει χασει ποτε απο ομοσταυλο ( http://f1-facts.com/statistics/team-mates/FAlonso )


Το f1-facts, εχει δικο του τροπο να μετραει τους οδηγους που, οπως σου ειπα, ειναι "περιεργο". Τα επισημα FIA stats δειχνουν οτι ο Αλονσο εχασε 2 χρονιες (2004 και 2007) απ'τους ομοσταβλους του χωρις να συντρεχει κατι εις βαρος του (πχ να ειναι εκτος αγωνων για καποιο λογο, να εχει πολυ περισσοτερες μηχανικες αστοχιες κτλ κτλ).

Τωρα αμα θες να πιστευεις οτι ο Αλονσο δεν εχασε ποτε επειδη ετσι λεει το f1-facts δε μπορω να κανω κατι περα απ'το να το επισημαινω :biggrin:

Για το "τσουβαλι" ηττας που εχει φαει ο Κιμι, το f1-facts λεει πουθενα για τα 11 DNF του Κιμι το 2002 εναντι των 4 του DC? Δε καταλαβαινεις οτι βγαινει πλασματικη εικονα? Φταιει ο Κιμι για το μονοθεσιο? Ενω το 2003 που δεν εσκαγε ο Κιμι εγινε οδηγαρα και χτυπαγε πρωταθλημα? :lol:

2002:
Κιμι τερματισε 6 αγωνες σκοραρε 24 ποντους = 4 ποντους ανα τερματισμενο GP (4 podium + 2 τεταρτες θεσεις - στη Γαλλια θα ειχε παρει νικη αν δεν παταγε στο λαδι και εβγαινε off track)
DC τερματισε 13 αγωνες σκοραρε 41 ποντους = 3.15 ποντους ανα τερματισμενο GP

...παρα λοιπον τα παραπανω, παρα το γεγονος οτι ο Κιμι εκανε outqualify τον coulthard 11-6, παρα το οτι ειχε περισσοτερους ταχυτερους γυρους σε αγωνα απ'τον coulthard, στο τελος "νικαει" ο Coulthard λογω ποντων, που ειναι αποτελεσμα των εγκαταλειψεων. Αλλα ποιον πειθει αυτη η "νικη" οταν ξερεις τις λεπτομερειες και το οτι ο coulthard τερματισε σε υπερδιπλασιο αριθμο αγωνων - ενω οποτε ηταν στον αγωνα ο Ραικκονεν ηταν πιο αποτελεσματικος?

Βαλτο και σε βαθος χρονου οπου το 2003+2004 (με βελτιωμενη αξιοπιστια) τον εσκισε τον coulthard οποτε δεν υπαρχει καμμια αμφιβολια για τα παραπανω.

Το montoya τον εσκισε επισης. Wurz / De La Rosa, επισης.

Εντωμεταξυ στο

http://f1-facts.com/statistics/team-mates/Raikkonen

...δειχνει ξεχωριστα το αποτελεσμα του montoya στα 2 πρωτα GP απ'τα επομενα 15 οπου χανει κατα κρατος... αλλιως θα ηταν +1.5 και βαλε. Τι εγινε στα 2 πρωτα GP? Ο κιμι ξεκινησε απ'το pitlane στο ενα, και ειχε σκασμενο λαστιχο στο αλλο. Και ετσι εμφανιζεται ενα "-" στο πινακακι το οποιο ενδεχομενως το παιρνεις σοβαρα. Οπως ενδεχομενως παιρνεις σοβαρα το -2.000 του wurz στο οποιο να σου θυμησω οτι ο Κιμι ξεκιναγε 1ος και ο Wurz 7ος - με ~2 sec διαφορα στα combined q times. Απλα ο κιμι εγκατελειψε και ετσι "τον νικησε" ο Wurz 1/1 (αφου 1 αγωνα ετρεξαν μαζι :lol:). Ναι ο Wurz μπορει να λεει "νικησα τον παγκοσμιο πρωταθλητη" αλλα θα πρεπει να λεει επισης "...επειδη εγκατελειψε στον 9ο γυρο ενω προπορευονταν εμου 4-5 θεσεις".

http://en.wikipedia.org/wiki/2005_San_Marino_Grand_Prix

Για την ιστορια, ο Κιμι θα τερματιζε 1ος και ο Wurz 4ος.

Το δε 0.000 με το De La Rosa το 2005, ειναι ανηκουστο. O Κιμι τερματισε μισο λεπτο μπροστα του. Και η διαφορα ειναι 0.000? :rofl:

Στατιστικα ανευ επεξεργασιας για το τι σημαινουν, ειναι στη κυριολεξια αχρηστα.

@ ADSLgr.com All rights reserved.