PDA

Επιστροφή στο Forum : Στο 33,8% το ποσοστό των Ελλήνων που «σερφάρουν» στο Διαδίκτυο



Tem
04-05-06, 11:40
Αργά, αλλά σταθερά αυξάνεται η διείσδυση του Διαδικτύου στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της Bari Focus. Το 33,8% των πολιτών δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί κυρίως για ενημέρωση και αναζήτηση πληροφοριών. Επίσης, το 45,4% των Ελλήνων χρησιμοποιεί υπολογιστή.

Σύμφωνα με την έρευνα που παρουσιάζει Το Βήμα της Πέμπτης, το 45,4% των πολιτών από 13-70 ετών δηλώνει ότι χειρίζεται ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σπίτι, στην εργασία, στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο.

Σχετικά με τη χρήση του Ίντερνετ, το 39,1% των χρηστών δήλωσε ότι «σερφάρει» στο Διαδίκτυο κάθε μέρα, το 17,5% δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, το 15,5% μία φορά, το 9,8% μέρα παρά μέρα, το 10% κάθε δεκαπενθήμερο και το 7% επισκέπτεται κάποια ιστοσελίδα ή δικτυακή πύλη μία φορά τον μήνα.

Η αναζήτηση κάθε είδους πληροφοριών, από ειδησεογραφικές ή άλλες πηγές, αποτελεί τον κύριο λόγο χρήσης του Διαδικτύου: προσδιορίζεται ως αγαπημένος προορισμός από το 96% των χρηστών.

Ακολουθούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με 55,7%, η αναζήτηση μουσικής με 32,5%, τα παιχνίδια με 21,4%, η συνομιλία μέσω chat και news groups με 20,8% και οι αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών με ποσοστό 9,1%.

Ειδικότερα, η ελληνική ειδησεογραφία συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των χρηστών του Internet που αναζητούν διάφορες πληροφορίες: το 36,7% δηλώνει ότι σερφάρει για να ενημερωθεί σχετικά με την ελληνική επικαιρότητα.

Το 22,6% ενδιαφέρεται και για την ξένη ειδησεογραφία και το 8,6% για τις εξελίξεις στην οικονομία και στο χρηματιστήριο. Πάντως, ο τομέας της ψυχαγωγίας και της διασκέδασης είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός στο Διαδίκτυο, αφού προτιμάται από το 50,5% των χρηστών.

Ενδιαφέρον για τα αθλητικά επιδεικνύει το 24,3% των χρηστών, για τις διακοπές και τα ταξίδια το 20,2% και για τα επαγγελματικά ζητήματα το 36,6%.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=703142&lngDtrID=252

Εννέα στους δέκα Έλληνες χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο, αλλά μόνον ένας στους τρεις χρησιμοποιεί το Ίντερνετ, καθώς οι μισοί δεν το βρίσκουν... απαραίτητο!
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ η εταιρεία TNS-ICAP, η οποία πραγματοποιήθηκε σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και μεγάλα αστικά κέντρα, μεταξύ 14 Μαρτίου και 4 Απριλίου 2006. Η συγκεκριμένη έρευνα καλύπτει μεγάλο φάσμα της χρήσης της σύγχρονης τεχνολογίας από τους Έλληνες, ενώ παρουσιάζει νέα στοιχεία σχετικά με τη χρήση του Διαδικτύου. Ανάμεσα σε αυτά είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και η επίσκεψη και δημιουργία blogs. Επίσης, καταγράφεται ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν το email σε ποσοστό μόλις 23,1% ως μέσο για την αποστολή και λήψη αλληλογραφίας. Ειδικότερα, η χρήση του κινητού τηλεφώνου είναι σχεδόν καθολική (90,9%). Αντιθέτως, το 46,1% των ερωτώμενων δηλώνει ότι χρησιμοποιεί υπολογιστή, ενώ μόλις το 33,7% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το Ίντερνετ και 23,1% το email. Τα παιχνίδια κονσόλας χρησιμοποιεί το 14,8% των ερωτώμενων. «Κανένα» δηλώνει το 7,0% των ερωτώμενων.

Η χρήση της τεχνολογίας ανά ηλικιακή ομάδα. Είναι σαφές ότι οι νέοι 15-24 ετών χρησιμοποιούν σε υψηλότερο βαθμό την τεχνολογία συγκριτικά με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες. Πιο συγκεκριμένα, ανάμεσα στους ερωτώμενους 15-24 ετών, η χρήση του internet φτάνει στο 54,1%. Στους ερωτώμενους 25-34 ετών μειώνεται στο 43,2%, και ακολουθούν οι ερωτώμενοι 35-44 ετών (34,1%), 44-54 ετών (20,4%) και τέλος οι ερωτώμενοι 55-64 ετών με το χαμηλότερο ποσοστό χρήσης (5,3%). Η χρήση του internet, συνεπώς, διαφαίνεται να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την ηλικία του ερωτώμενου

- Πόσες ώρες χρησιμοποιούν το internet. Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών χρησιμοποιεί το internet κατά τη διάρκεια μιας τυπικής εβδομάδας (97%) και κατά μέσο όρο κατά τη διάρκεια μιας τυπικής εβδομάδας περνάει 8,1 ώρες στο internet

- Αγορά προϊόντων/υπηρεσιών μέσω internet. Οι αγορές προϊόντων/υπηρεσιών μέσω του internet είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα καθώς το 80,1% των ερωτώμενων δηλώνει ότι δεν έχουν αγοράσει τίποτα μέσω του internet. Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο οι χρήστες του internet δεν το έχουν χρησιμοποιήσει για αγορές είναι ότι δεν το θεωρούν ασφαλές (54,1%)

- Blogs. Το 22% των χρηστών του internet δηλώνει ότι επισκέπτεται blogs αλλά μόλις το 2,7% δηλώνει ότι έχει δικό του blog

- «Καλπάζει» το κινητό. Εντυπωσιακό, επίσης, είναι το συμπέρασμα που δείχνει ότι η διείσδυση του κινητού τηλεφώνου αυξάνεται με μεγάλους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια, παρά τα υψηλά ποσοστά χρήσης - σε επίπεδα που θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν την ελληνική αγορά ως κορεσμένη. Για παράδειγμα, η χρήση κινητού τηλεφώνου το 2004 ήταν 88% και φέτος έφτασε στο 90,9%. Αντίθετα, η χρήση υπολογιστή στο ίδιο διάστημα αυξήθηκε από το 45% στο 46,1% και η χρήση του Ίντερνετ σημείωσε μικρή... υποχώρηση στο 33,7%, έναντι 34,2%.

- Ηλικίες. Σε ό,τι αφορά τις ηλικίες, οι νέοι ηλικίας 15-24 ετών χρησιμοποιούν σε υψηλότερο βαθμό την τεχνολογία συγκριτικά με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες. Πιο συγκεκριμένα, ανάμεσα στους ερωτώμενους 15-24 ετών, η χρήση του Ίντερνετ φτάνει στο 54,1%. Στους ερωτώμενους 25-34 ετών μειώνεται στο 43,2% και ακολουθούν οι ερωτώμενοι 35-44 ετών (34,1%), 44-54 ετών (20,4%) και τέλος οι ερωτώμενοι 55-64 ετών με το χαμηλότερο ποσοστό χρήσης (5,3%). Η χρήση του Ίντερνετ, συνεπώς, διαφαίνεται να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την ηλικία του ερωτώμενου

- Αιτίες... απόστασης. Εντυπωσιακό είναι το εύρημα ότι ο κυριότερος λόγος για τον οποίο το 66,3% των ερωτώμενων δεν χρησιμοποιεί το Ίντερνετ είναι ότι δεν τους ενδιαφέρει ή ότι δεν το θεωρούν απαραίτητο (53,6%). Ακολουθούν με σημαντικά χαμηλότερη συχνότητα αναφοράς ότι δεν χρησιμοποιούν υπολογιστή (28,2%) και δεν ξέρουν να χρησιμοποιήσουν το Ίντερνετ (14,5%).

Ένα αρκετά σημαντικό ποσοστό των μη χρηστών του Ίντερνετ (7,6%) δηλώνει ότι χρησιμοποιούσε το Ίντερνετ στο παρελθόν και το έχουν διακόψει και δεν το χρησιμοποιούν σήμερα. Επιπλέον, μόλις το 5,6% των μη χρηστών του Ίντερνετ δηλώνει πρόθεση να το χρησιμοποιήσει στους επόμενους έξι μήνες.

- Εργαλείο ενημέρωσης. Το Ίντερνετ χρησιμοποιείται για αρκετά διαφορετικούς λόγους. Οι κυριότεροι λόγοι οι οποίοι αναφέρθηκαν είναι για πληροφορίες και ενημέρωση (62,6%), για email (52,8%), για να μαθαίνουν περισσότερα πράγματα για θέματα που τους ενδιαφέρουν (50,4%) και για την εργασία (42,1%).

- Στο σπίτι. Το 72,1% των ερωτώμενων δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί στο σπίτι, το 37,7% στη δουλειά, το 15,7% στο σχολείο και στο πανεπιστήμιο, το 14,2% σε Ίντερνετ cafe και το 7,7% σε σπίτι φίλου ή γνωστού. Ωστόσο, ο χώρος χρήσης του Ίντερνετ διαφοροποιείται σημαντικά ανάλογα με την ηλικία του ερωτώμενου. Πιο συγκεκριμένα, η χρήση του Ίντερνετ στη δουλειά είναι σημαντικά υψηλότερη ανάμεσα στους ερωτώμενους άνω 35 ετών (60,7%) συγκριτικά με τους ερωτώμενους 15-24 ετών (8,7%) και τους ερωτώμενους 25-34 ετών (47,2%). Αντιθέτως, οι νέοι χρησιμοποιούν το Ίντερνετ πολύ πιο συχνά στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο (38,9%) και στα Ίντερνετ cafe (28,6%). Ανάμεσα στους χρήστες του Ίντερνετ στο σπίτι, η πλειοψηφία χρησιμοποιεί dial-up με απλή γραμμή σύνδεσης (55,6%). Ακολουθεί η σύνδεση ADSL (25,9%) και, τέλος, η dial-up ISDN σύνδεση (16,9%).

- Νέοι χρήστες. Σχεδόν ο ένας στους δύο χρήστες (45,9%) χρησιμοποιεί το Ίντερνετ περισσότερα από τέσσερα χρόνια. Αντιθέτως, μόλις το 9,8% έχει αρχίσει να το χρησιμοποιεί το τελευταίο έτος. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή διείσδυση του Ίντερνετ στη χώρα μας, το ποσοστό αυτό είναι ιδιαιτέρως χαμηλό και συμβαδίζει με το γεγονός ότι η διείσδυση στη χώρα μας έχει μείνει στάσιμη.


http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathextra_100046_02/05/2006_152744

artlovergr
04-05-06, 12:10
Μηπως αυτή η αύξηση χρήσης του διαδυκτίου συνδέτεα με κάποιον τρόπο με την μείωση τιμής στις προσβάσεις??? Αυτά να τα βλέπει ο Κος Βουρλούμης να σταματήσει την καραμέλα περι απαξίωσης των Ελλήνων όσον αφορά το Νετ

NiCkReD
04-05-06, 12:21
καλιο αργα παρα ποτε!
το κακο ειναι ομως οτι οι περισσοτεροι στρεφονται προς τα παιχνιδια μονο και ετσι χανεται το μεγαλυτερο μερος της προσφορας του (του διαδικτυου).
επισης και τα ψωνια πχ ebay ειναι ενα καλος τομεας, αφου βρισκεις ακομα και 40-50% χαμηλοτερες τιμες απο οτι υπαρχουν στην Ελλαδα!

geokok1981
04-05-06, 13:21
δεν πειραζει...ας ξεκινησουν με παιχνιδια και σιγα σιγα θα δουν και παραπερα....
απο κει που δεν ξερουν πως να στειλουν mail κατι είναι και αυτο...
καθε μεγαλο ταξιδι ξεκιναει με ενα μικρο βημα.....:p

andz
04-05-06, 13:32
Η αύξηση είναι μάλλον αναμενόμενη. Οι μικρες ηλικίες είναι που προκαλουν αύξηση όποιος πάρει τώρα τον πρώτο του υπολογιστη θα θέλει και μάλλον θα έχει σύνδεση ιντερνετ.
Ενδιαφέρον έχει τι γίνεται με ηλικίες άνω των 35 -40 που τα πράγματα είναι δύσκολα αν αυτοί ασχοληθούν τότε η διείσδυση θα αυξηθεί πολύ

Hetfield
04-05-06, 14:31
Πολυ ενθαρυντικα τα νεα.

FFGR
04-05-06, 14:49
το κακο ειναι ομως οτι οι περισσοτεροι στρεφονται προς τα παιχνιδια μονο και ετσι χανεται το μεγαλυτερο μερος της προσφορας του (του διαδικτυου).

Και εγώ από τα παιχνίδια ξεκίνησα, και ακόμη ασχολούμαι πολλές ώρες της ημέρας με αυτά ;)
Το ότι ασχολούνται με παιχνίδια μπορεί να τους κεντρίσει το ενδιαφέρον να ψάξουν πληροφορίες για καινούργια παιχνίδια, καλά ειδησεογραφικά site με αυτό το θέμα, forum κτλ. Δεν είναι τόσο εύκολο και απλό.

Προσέξτε ότι είναι 2 ΕΡΕΥΝΕΣ.
Ενθαρυντηκά τα αποτελέσματα της 2ης έρευνας, αλλά

Το 72,1% των ερωτώμενων δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί στο σπίτι, το 37,7% στη δουλειά, το 15,7% στο σχολείο και στο πανεπιστήμιο, το 14,2% σε Ίντερνετ cafe και το 7,7% σε σπίτι φίλου ή γνωστού.


η χρήση του Ίντερνετ στη δουλειά είναι σημαντικά υψηλότερη ανάμεσα στους ερωτώμενους άνω 35 ετών (60,7%) συγκριτικά με τους ερωτώμενους 15-24 ετών (8,7%) και τους ερωτώμενους 25-34 ετών (47,2%).

Τουλάχιστον είναι ενθαρυντικά τα αποτελέσματα για την "επόμενη γενεά"

katdoc
04-05-06, 14:52
ενθαρυντικα τα νεα.Η ζητηση φερνει τον ανταγωνισμο->πτωση τιμων κλπκλπ. Εχουμε και ωραιο κλιμα και δεν κλεινονται ευκολα οι Ελληνες στο σπιτι.:D

lthanos
04-05-06, 15:19
Καλό θα ήταν να δούμε μια πανελλαδική έρευνα. Στα μεγάλα αστικά κέντρα τα πράγματα μάλλον είναι καλύτερα.

@ ADSLgr.com All rights reserved.