PDA

Επιστροφή στο Forum : Χάθηκαν ορισμένες εφαρμογές από το iPhone



hellenicsun
10-04-10, 23:48
Όπως έγραψα και αλλού:

Υπάρχουν τρεις λογαριασμοί στο itunes:

Ένας λογαριασμός για αγορές επι πληρωμή
Ένας λογαριασμός για τις δωρεάν εφαρμογές και κάθε άλλη χρήση
Ένας λογαριασμός για redeem από εδώ (US account)

Υπάρχουν δύο υπολογιστές:

Ο πρώτος χρησιμοποιείται με τους δύο τελευταίος λογαριασμούς ενώ έχει γίνει autorized από τον 2ο και μόνο. Εδώ το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω κάθε φορά είναι πως για να κατεβάσω ενημερώσεις για εφαρμογές που έχουν αγοραστεί από τον 3ο, πρέπει να κάνω sign out από τον 2ο και να μπω με τον 3ο. Σιγά τ'αυγά!

Ο δεύτερος χρησιμοποιείται από τον 1ο λογαριασμό για πρώτη φορά σήμερα. Έκανα loggin, authorize (πάντα με τον 1ο) και κατέβασα τρείς εφαρμογές επί πληρωμή.


...κι εδώ ξεκινάει το πρόβλημα! Κατά το συγχρονισμό εφαρμογών έβγαλε σφάλμα για 44 εφαρμογές (επειδή ο υπολογιστής δεν έχει γίνει authorized από τους υπόλοιπους δύο λογαριασμούς) και οι μισές περίπου δεν εμφανίζονται πλέον στη συσκευή! Τι έγινε; Σβήστηκαν; Χάθηκαν; Τι στο καλό;

Κατάφερα να κάνω sync τις υπόλοιπες 14 που δεν εξαφανίστηκαν με το να κάνω στη σειρά loggin και authorize στο δεύτερο pc. Αλλά οι υπόλοιπες 30 εφαρμογές αγνοούνται!

Έχουμε καμία ιδέα εκτός από το να κάνω και πάλι sync με τον πρώτο υπολογιστή;

bolanakis
11-04-10, 12:30
Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω. Το μοναδικο που εκανα ηταν να συνδεσω το IPhone με το PC και να κανω συγχρονισμο και μου τις επανεφερε!!!

Vasilis7
15-04-10, 13:42
Λογικά δεν πρέπει. Από τη στιγμή που έχεις πληρώσεις για το πρόγραμμα, θα πρέπει να μπορείς να το κατεβάσεις. Από το iTunes μπορείς να δει τα προγράμματα που έχεις αγοράσεις? Ίσως να σου επιτρέπει να τα ξανακατεβάσεις.

hellenicsun
15-04-10, 13:47
Φυσικά και μπορείς να κατεβάσεις ξανά και ξανά ένα πρόγραμμα που έχεις αγοράσει. Αν πας στον λογαριασμό σου μέσω iTunes μπορείς να δεις τι έχεις αγοράσει ή απλώς έχεις εγκαταστήσει (αν μιλάμε για δωρεάν εφαρμογές).

Στη δική μου περίπτωση επειδή έκανα συγχρονισμό με PC στο οποίο το είχα κάνει authorize μόνο για ένα account (αυτό των αγορών), υποθέτω πως για λόγους ασφαλείας μου διέγραψε όσες εφαρμογές θεώρησε πως δεν είχα αποκτήσει με τον συγκεκριμένο λογαριασμό.

Όταν σύνδεσα και πάλι το iPhone στο 1ο PC που χρησιμοποιώ κανονικά, όλα έγιναν σωστά.

@ ADSLgr.com All rights reserved.