Επιστροφή στο Forum : Modem router (χρησηδανειο)? Μεχρι ποτε ????
Τι παίζει βρε παιδιά εάν καποιοs π.χ. είναι σε ένα παροχο ADSL και ανανεώνει το συμβόλαιο του πάνω από 1 χρόνο? Τι γίνεται με το modem? Κανονικά τον 2ο χρόνο δεν θα έπρεπε να του δώσουν άλλο modem η απλά άμα λήξει (Κανονικά) η σύμβαση του και έχει μείνει με το αρχικό modem πανω από =2χρονια Toτε δεν του ανήκει ? **Μιλάω εαν καποιοs φύγει κανονικά χωριs να χρωστάει και πάει σε άλλο παροχο. :closed:
evantigger
09-05-10, 03:37
Χρησιδάνειο σημαίνει ότι στο δανείζουν όσο θα είσαι στην εταιρεία συνδρομητής. Όταν τελειώσει η σύμβαση το επιστρέφεις. Ο μόνος λόγος για να σου αλλάξουν το modem είναι αν το υπάρχον modem δεν υποστηρίζει κάποια λειτουργία π.χ. σε περίπτωση αναβάθμισης σε Annex M ή αν χαλάσει.
Αυτό καλέ μου φίλε το γνώριζα....Αλλά γιατί τότε σε καποιεs αλλεs εταιριεs με το που μπαίνεις στο παιχνίδι...σου το κάνουν και δώρο? Π.χ. Forth..... Βέβαια να σου πω ...δεν είμαι λιγουρηs .ΑΣ ΈΦΤΙΑΧΝΑΝ ΤΑ ΜΠΑΧΑΛΑ ΔΥΚΤΙΑ ΤΟΥΣ και τοτε θα τους έκανα εγω μερικά δώρο ! :rofl::rofl: Γιατί κατά βαθοs μοναχά να τα ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΞΈΡΟΥΝΕ....ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝΕ.:whistle:
evantigger
10-05-10, 05:14
Κι εγώ στην Netone που είμαι το router είναι με χρησιδάνειο. Όταν το router κοστίζει 30 ευρώ είναι σίγουρα πιο εύκολο να το δώσουν "δωρεάν" που τελικά το πληρώνεις. Όταν όμως η τιμή εμπορίου είναι τα 150 ευρώ όπως για το router της Netone τότε τα πράγματα αλλάζουν.
Πάντως αν δε σου αρέσει η Vivodi γιατί δεν αλλάζεις πάροχο να πας στη forthnet? Αλλά πρώτα πήγαινε στο forum της forthnet να δεις ότι και αυτοί έχουν προβλήματα.
Του προτείνεις να πάει πρώτα στο forum της forthnet για να δει αν και εκεί έχουν προβλήματα???
OMG!!! Καταλάβετε επιτέλους ένα πράγμα φίλτατοι.... Σε ΟΛΟΥΣ τους παρόχους υπάρχουν προβλήματα!! Ακόμα και στον ΟΤΕ! Δε ζούμε στην Χώρα των Θαυμάτων όπου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα δίκτυα και δεν ξέρεις σε ποιό πάροχο να πρωτοπάς...
Και στην τελική... το οτι στους 300,000 συνδρομητές μιας εταιρίας, οι 10,000 (και πολλούς λέω) μπορεί να αντιπετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, δε σημαίνει οτι και αυτός που θέλει να κάνει μια νέα αίτηση θα έχει τα ίδια προβλήματα.
Όσο για τα ρουτερ.... στη Vivo τουλάχιστον το κόστος τους ξεκινα απο 125€ οπότε δε νομίζω να τα χάριζε έτσι απλά, ακόμα και αν είναι κάποιος 5 χρόνια πελάτης της.
Ειδικά η συγκεκριμένη, σου ζητάει πίσω ακόμα και τα καλώδια αλλιώς σου στέλνει λογαριασμό και στα χρεώνει... σιγά μη χάριζε ολόκληρο ρουτερ.
Φαντάζομαι ότι όσο καιρό και να είσαι τα παίρνουν πίσω, εκτώς αν σου που ότι είναι δωρεάν.
Εγώ σε vivodi cabletv που είχα από το 2007 που ξεκίνησε μέχρι και πριν 2 μήνες που το άλλαξα σε telefonet+ μου ζήτησαν πίσω τον αποδικοποιητή της τηλεόρασης μετά από 2 χρόνια, απλά σας ενημερώνω πριν τον στείλετε στην ανακοίκλωση :p :rofl:
ΥΓ: το στέλνεις πίσω με 2 εταιρίες courier, με χρέωση στην vivo.
εγω παντως εκανα αλλαγη σε netfaster iad 2 και το παλαιο δεν το ζητησαν πισω..πανε χρονια που ειμαι συνδρομητης..
ομοιως η αδερφη μου τοσα χρονια σε hol πρεπει να εχει 2-3 σπιτι,μιας κ ειχε κατι αποσυνδεσεις και τις ειχαν στειλει netfaster 2-3 φορες...οταν αλλαξε παροχο,δεν της ζητησαν τπτ πισω..μπορει απλα να την ξεχασαν...
Εγω παντως εχω κανει αιτηση μεταφορας σε on οι ιδιοι με εστειλαν δλδ.ειμαι 4 χρονια συνδρομητης αμα μου το ζητησουν και πισω δεν θα εχω να τους το δωσω εχω πεταξει και το κουτι του και το ιδιο χαλασε το Μαρτιο και φυσικα δεν το πληρωνω!!!
Του προτείνεις να πάει πρώτα στο forum της forthnet για να δει αν και εκεί έχουν προβλήματα???
OMG!!! Καταλάβετε επιτέλους ένα πράγμα φίλτατοι.... Σε ΟΛΟΥΣ τους παρόχους υπάρχουν προβλήματα!! Ακόμα και στον ΟΤΕ! Δε ζούμε στην Χώρα των Θαυμάτων όπου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα δίκτυα και δεν ξέρεις σε ποιό πάροχο να πρωτοπάς...
Και στην τελική... το οτι στους 300,000 συνδρομητές μιας εταιρίας, οι 10,000 (και πολλούς λέω) μπορεί να αντιπετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, δε σημαίνει οτι και αυτός που θέλει να κάνει μια νέα αίτηση θα έχει τα ίδια προβλήματα.
Όσο για τα ρουτερ.... στη Vivo τουλάχιστον το κόστος τους ξεκινα απο 125€ οπότε δε νομίζω να τα χάριζε έτσι απλά, ακόμα και αν είναι κάποιος 5 χρόνια πελάτης της.
Ειδικά η συγκεκριμένη, σου ζητάει πίσω ακόμα και τα καλώδια αλλιώς σου στέλνει λογαριασμό και στα χρεώνει... σιγά μη χάριζε ολόκληρο ρουτερ.
To ότι στην vivodi είναι γύφτοι, το γνωρίζει όποιος έκανε το λάθος να περάσει κάποια περίοδο από εκεί (και εγώ μέσα σε αυτούς).
Αλλά ΑΝ πιστεύεις ότι τόσο γύφτοι είναι και στους άλλους παρόχους, τότε πρόβλημα σου, απλά βλέπεις φαντάσματα ;)
Εξόπλισμοί χαρίζονται σε διάφορους παρόχους. Σε έναν [που έχω στο μυαλό μου αυτή την στιγμή, χαρίζεται εξοπλισμός των 160 περίπου ευρώ ή εξοπλισμός των 250+ ευρώ τον παίρνεις με 50.
Ξέχασα βέβαια ότι η vivodι θα σου ζητήσει πίσω και το τηλεφωνικό καλώδιο ακόμη.
Κάτι σαν το "ευχαριστώ" για τις άψογες υπηρεσίες της..
@ ADSLgr.com All rights reserved.