Επιστροφή στο Forum : Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
231350
231351
Πρέπει να κάνουμε καταγγελία της σύμβασης πρώτα ή απλά αίτηση στη ΔΕΗ?
Το μεταβλητό πρόγραμμα συμφέρει καθόλου?
μόλις μου ήρθε email από την Ελιν για αναπροσαρμογή... 0,12€/kwh και 12€/μήνα.
Που να πάω; ΔΕΗ Online ή Enter?
δες excel υπογραφής
μόλις μου ήρθε email από την Ελιν για αναπροσαρμογή... 0,12€/kwh και 12€/μήνα.
Που να πάω; ΔΕΗ Online ή Enter?
Λίγο τώρα που ψιλοκοιτάω, βλέπω ότι πέραν των μικρών διαφορών στις τιμές και στα πάγια, το online έχει ρήτρα co2
Λίγο τώρα που ψιλοκοιτάω, βλέπω ότι πέραν των μικρών διαφορών στις τιμές και στα πάγια, το online έχει ρήτρα co2
δεν εχει , ζητάτε απο ΔΕΗ να σβήσει το faq
Καλησπέρα, μόλις μας έστειλε η Ελίν email με αυξήσεις και 12 ευρώ πάγιο και 0,12 ευρώ/κιλοβ ή εναλλακτικά μεταβλητό πρόγραμμα με πάγιο 1,90 και ημέρας 0,0819<300kWh και 0,0789>300kWh και νύχτα 0,0789
ΔΕΗ με κλειστά μάτια?
Λίγο πιο πίσω το έγραψε άλλο μέλος.
Panos19877
06-10-21, 19:22
ΕΛΙΝ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ vol. (χασαμε το μέτρημα :p).
Ήρθε το mail και πίσω για ΔΕΗ!!! Korakios έχω ερώτηση για το Excel.... Πως και δεν έχουν μπει μπανερ διαφημιστικά βάσει των cookies μας????? :rofl:
δεν έχει ,παρτε τηλ να πετάξουν το faq
Αν εφαρμόζεται δεν ξέρω, πάντως λέει ότι έχει.
Ρε παιδια έλεος! Διαβάστε πριν γράψετε. Έχει αναφερθεί για την ΕΛΙΝ 10 φορές.
Απαντάνε κάποια μέλη τι να κάνουμε, και με τις ίδιες ερωτήσεις, μπερδεύεται η ροή.
Αν εφαρμόζεται δεν ξέρω, πάντως λέει ότι έχει.
δεν έχει ,παρτε τηλ να πετάξουν το faq
- - - Updated - - -
Ρε παιδια έλεος! Διαβάστε πριν γράψετε. Έχει αναφερθεί για την ΕΛΙΝ 10 φορές.
ούτε την ίδια σελίδα , fb το κατάντησαν
Από τις συχνές απορίες στο online της ΔΕΗ. Στο no 11 λέει ότι εφαρμόζεται ρήτρα co2
Αν είμαι λάθος, sorry εκ των προτέρων.
]Πάντως στην επιστολή της Ελίν στο μεταβλητό πρόγραμμα αναφέρει:
"Βάσει του τύπου της παροχής σας σας προτείνουμε το νέο μας πρόγραμμα, το οποίο λαμβάνει και Κρατική Επιδότηση
ίση με 0,03€/kWh για τις πρώτες 300kWh κάθε μήνα βάσει των εξαγγελιών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και
Ενέργειας:" ενώ στις τιμές η έκπτωση δεν είναι 0,03 αλλά 0,003€/kWh (από 0,0819 σε 0,789)
Νομίζω είναι τυπικό, μιας και δεν είχανε χρονική δέσμευση συμβολαίου.Όποτε θέλουμε φεύγουμε (χθες κιόλας)....
Ευχαριστώ
Από τιw συχνές απορίες στο online της ΔΕΗ. Στο no 11 λέει ότι εφαρμόζεται ρήτρα co2
αυτό είναι το faq
δεν έχει ,παρτε τηλ να πετάξουν το faq
Και σε μένα ήρθε πριν λίγο η επιστολή της ΕΛΙΝ. Ποιο είναι το συμπέρασμα; Πάμε ΔΕΗ σε ποιο πρόγραμμα; Αυτή τη στιγμή ποιο είναι το πιο συμφέρον;Το μεταβλητό της ΕΛΙΝ να υποθέσω δεν συμφέρει...έχει και ΟΤΣ;
Ρε παιδια έλεος! Διαβάστε πριν γράψετε. Έχει αναφερθεί για την ΕΛΙΝ 10 φορές.
Απαντάνε κάποια μέλη τι να κάνουμε, και με τις ίδιες ερωτήσεις, μπερδεύεται η ροή.
Τι έχει αναφερθεί δλδ;αφού ήταν μπέρδεμα,με τα μαιλ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, κάνεις δεν ήξερε για τα σημερινά μαιλ,ούτε στην ελιν,που είχαμε ρωτήσει
Σας έγραψα πριν ότι έκανα αίτηση στην ΔΕΗ και θα φύγω από Ελιν. Θα γίνει η αλλαγή μου είπαν αλλά θέλω πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου και σε έξι μήνες θα πρέπει να το καταθέσω. Έληξε τον Ιούλιο. Μου φάνηκε λίγο περίεργο. Γιατί λέω αν δεν το κάνω τι θα γίνει? Και πως και δέχονται την μετάβαση.
Το customer care λειτουργεί μέχρι τις 17.30 και το email με τις αυξήσεις το έστειλαν στις 18.24.... :P
Βοηθάει σε κάτι να κάνουμε καταγγελία της σύμβασης που λέει, ή απλά πάμε ΔΕΗ χωρίς καμία άλλη ενέργεια?
Το μεταβλητό πρόγραμμα τους συμφέρει καθόλου ή έχει ΟΤΣ?
Τι έχει αναφερθεί δλδ;αφού ήταν μπέρδεμα,με τα μαιλ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, κάνεις δεν ήξερε για τα σημερινά μαιλ,ούτε στην ελιν,που είχαμε ρωτήσει
πρώτη φορά το διαβάζω:lol:
- - - Updated - - -
Γιατί λέω αν δεν το κάνω τι θα γίνει?
θα σου κόψουν απλά το ρεύμα σε 6 μήνες (απο ΔΕΔΔΗΕ)
- - - Updated - - -
Το μεταβλητό πρόγραμμα τους συμφέρει καθόλου ή έχει ΟΤΣ?
μεταβλητό = ΟΤΣ
Να κάνω μια ερώτηση όσους γνωρίζουν:
Βοηθάει σε κάτι να κάνουμε πρώτα καταγγελία της σύμβασης που λέει μέσα στην επιστολή της Ελίν, ή απλά πάμε ΔΕΗ χωρίς καμία άλλη ενέργεια?
"Σας υπενθυμίζουμε τέλος, ότι δικαιούσθε να καταγγείλετε τη σύμβαση προμήθειάς σας, σύμφωνα με τα οριζόμενα
στο άρθρο 21, παράγραφος 1 του κώδικα προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, δηλαδή εντός τριάντα (30) ημερών από
τη λήψη της παρούσας, καθώς και ότι τα αποτελέσματα της καταγγελίας σας θα επέλθουν μετά την παρέλευση τριάντα
(30) ημερών από την ημερομηνία αποστολής της, χωρίς καμία οικονομική ή άλλης φύσεως συνέπεια για εσάς".
Δλδ αν ήμουν ακόμα στην Ελιν και δεν το ήξερα ότι έληξε πάλι θα το έκοβαν? Χωρίς να ενημερώσουν?
Έκανα αίτηση ΔΕΗ online. Καλά ηταν όσο κράτησε με την ΕΛΙΝ (14μηνες)
Panos19877
06-10-21, 19:39
Όνομα θεματος:Έχετε αλλαξει παροχο ηλεκτρικού ρεύματος?
522 σελίδες μετά.....
ΔΕΗ!!!!
Δλδ αν ήμουν ακόμα στην Ελιν και δεν το ήξερα ότι λήγει πάλι θα το έκοβαν? Χωρίς να ενημερώσουν?
Οταν αλλαζεις παροχο και εχεις ληγμενη βεβαιωση ηλεκτρολογου σε ειδοποιουν....
Οταν εκανες συμβολαιο στην Ελιν ηταν σε ισχυ ακομα....
- - - Updated - - -
Εμεις με Νυχτερινο 365 καμια ενημερωση/αλλαγη ακομα....
Ειναι θεμα ημερων....ωρων???:closed:
Έκανα αίτηση ΔΕΗ online. Καλά ηταν όσο κράτησε με την ΕΛΙΝ (14μηνες)
Μαζί σου....
Panos19877
06-10-21, 19:44
Περιμένετε και μένα!!!!!
Έκανα αίτηση ΔΕΗ online. Καλά ηταν όσο κράτησε με την ΕΛΙΝ (14μηνες)
Πιστεύεις καλύτερο από τα Enter και Enter+. Τα οποία έχουν επιβράβευση 5%.
Θα κάνεις και καταγγελία σύμβασης? Ή όχι? Γιατί το αρχικό μας συμβόλαιο δεν είχε δέσμευση.
Εννοείται ακολουθώ και εγώ!
Μόλις επικοινώνησα με ΔΕΗ, και είναι λάθος το faq, θα ενημερώσουν λέει να διορθωθεί. Δεν έχει ρήτρες ούτε ΟΤΣ
- - - Updated - - -
Πιστεύεις καλύτερο από τα Enter και Enter+.
Θα κάνεις και καταγγελία σύμβασης? Ή όχι? Γιατί το αρχικό μας συμβόλαιο δεν είχε δέσμευση.
Εννοείται ακολουθώ και εγώ!
Κι εγώ αυτό δεν ξέρω, αν έχει δηλαδή κάποιο νόημα η καταγγελία.
Επειδή οι νέες χρεώσεις ισχύουν από 10/10, μήπως αν αργήσει η μετάβαση είμαστε καλυμμένοι με την καταγγελία για 30 μέρες ή καμία σχέση??
Διαβάζω σενάρια για το τι θα κάνουν οι πάροχοι με τα τιμολόγιά τους στο μέλλον, χωρίς να υπολογίζετε τις νέες ρυθμίσεις που ανακοινώθηκαν στη ΔΕΘ.
Ας περιμένουμε να δούμε πως θα αντιδράσουν οι πάροχοι και να εκδοθούν 1-2 λογαριασμοί και βλέπουμε πάλι.
Και μην ξεχνάμε ότι, κάθε ένας που συμμετέχει σ' αυτό το νήμα έχει διαφορετική κατανάλωση από τον άλλο.
Προσωπικά, εξακολουθώ να θεωρώ το νέο πρόγραμμα που μας έβαλε η ΕΛΙΝ αρκετά καλό για τις καταναλώσεις μου.
Εννοώ να δούμε στο λογαριασμό μας το αποτέλεσμα, αντί να σεναριολογούμε.
Η αντίδραση :oneup:
Πάει και το Ελίν Fixed!... πάει και στο Electricon σε όσους γλύτωσαν μέχρι τώρα, πάει και το 365.
https://i.postimg.cc/1nntc6bX/aa.jpg (https://postimg.cc/1nntc6bX)
https://i.postimg.cc/94PwwG5h/Page-1.jpg (https://postimg.cc/94PwwG5h)
https://i.postimg.cc/qNgvdSxS/365.jpg (https://postimg.cc/qNgvdSxS)
Η μια λύση είναι η ΔΕΗ (online ή enter). Η άλλη λύση είναι να περιμένετε κάνα 2 λογαριασμούς μήπως γίνει καμιά ελάφρυνση απ'τη κυβέρνηση. :p
Μόλις επικοινώνησα με ΔΕΗ, και είναι λάθος το faq, θα ενημερώσουν λέει να διορθωθεί. Δεν έχει ρήτρες ούτε ΟΤΣ
- - - Updated - - -
Κι εγώ αυτό δεν ξέρω, αν έχει δηλαδή κάποιο νόημα η καταγγελία.
Επειδή οι νέες χρεώσεις ισχύουν από 10/10, μήπως αν αργήσει η μετάβαση είμαστε καλυμμένοι με την καταγγελία για 30 μέρες ή καμία σχέση??
Εγω πιστεύω ότι αφού δεν έχουμε υπογράψει συμβόλαιο με χρονικη δεσμευση, και μόνο που θα τους ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικά, χάρη τους κάνουμε!
Κι εγώ αυτό δεν ξέρω, αν έχει δηλαδή κάποιο νόημα η καταγγελία.
κανένα , μπορεί και να βρεθείς στο καθολικό πάροχο αν αργήσει η ΔΕΗ και αν κάνεις λαθος και συμπληρώσεις λάθος κουτάκι παίζει να αιτηθείς και διακοπή
τα κάνει αυτόματα ο νέος πάροχος
Παντως σχετικά με τα προγράμματα της ΔΕΗ βλέπω ότι τα Enter έχουν 5% ενώ το Online όχι! Ποιο πιστεύετε συμφέρει?
Παντως σχετικά με τα προγράμματα της ΔΕΗ βλέπω ότι τα Enter έχουν 5% ενώ το Online όχι! Ποιο πιστεύετε συμφέρει?
Απ' το excel,το online βγαίνει κατιτίς πιο φθηνό.
κανένα , μπορεί και να βρεθείς στο καθολικό πάροχο αν αργήσει η ΔΕΗ και αν κάνεις λαθος και συμπληρώσεις λάθος κουτάκι παίζει να αιτηθείς και διακοπή
τα κάνει αυτόματα ο νέος πάροχος
Επειδή οι νέες χρεώσεις ισχύουν από 10/10, μήπως αν αργήσει η μετάβαση είμαστε καλυμμένοι με την καταγγελία για 30 μέρες με το παλιό τιμολόγιο ή καμία σχέση??
Απ' το excel,το online βγαίνει κατιτίς πιο φθηνό.
Ευχαριστώ φιλαράκι. Μπράβο πάντως για το excel!
Επειδή οι νέες χρεώσεις ισχύουν από 10/10, μήπως αν αργήσει η μετάβαση είμαστε καλυμμένοι με την καταγγελία για 30 μέρες με το παλιό τιμολόγιο ή καμία σχέση??
καμία σχέση
Απ' το excel,το online βγαίνει κατιτίς πιο φθηνό.
Ναι αλλά το enter έχει και 2% έκπτωση για πάγια εντολή αν δεν κάνω λάθος. Και στα enter λέει χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής ενώ στο online δεν το αναφέρει.Τι εννοεί ακριβώς;
Ναι αλλά το enter έχει και 2% έκπτωση για πάγια εντολή αν δεν κάνω λάθος. Και στα enter λέει χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής ενώ στο online δεν το αναφέρει.Τι εννοεί ακριβώς;
Και πάλι βγαίνει ελαφρά ακριβότερο, από το online.
Και πάλι βγαίνει ελαφρά ακριβότερο, από το online.
Η ρήτρα αναπροσαρμογής τι είναι ακριβώς; Είναι το ΟΤΣ;
Η ρήτρα αναπροσαρμογής τι είναι ακριβώς; Είναι το ΟΤΣ;
ναι , αυτό που ΔΕΝ έχουν online/enter/enter+
Έκανα αίτηση ΔΕΗ online. Καλά ηταν όσο κράτησε με την ΕΛΙΝ (14μηνες)
Κι εγώ μόλις έκανα αίτηση στο MyHome Online....
Ωραία ήταν όσο κράτησε η ΕΛΙΝ...
Ευχαριστούμε πολύ όσους αφιερώνουν τόσο χρόνο για να μας βοηθάνε με τους πίνακες και τις γνώσεις τους!!
Η αντίδραση :oneup:
Πάει και το Ελίν Fixed!... πάει και στο Electricon σε όσους γλύτωσαν μέχρι τώρα, πάει και το 365.
https://i.postimg.cc/1nntc6bX/aa.jpg (https://postimg.cc/1nntc6bX)
https://i.postimg.cc/94PwwG5h/Page-1.jpg (https://postimg.cc/94PwwG5h)
https://i.postimg.cc/qNgvdSxS/365.jpg (https://postimg.cc/qNgvdSxS)
Η μια λύση είναι η ΔΕΗ (online ή enter). Η άλλη λύση είναι να περιμένετε κάνα 2 λογαριασμούς μήπως γίνει καμιά ελάφρυνση απ'τη κυβέρνηση. :p
Ο τελευταιος να κλεισει την Πορτα....:lock:
Απλά συναπτεις σύμβαση για 24 μηνες
samarithan
06-10-21, 20:50
Κι εγώ μόλις έκανα αίτηση στο MyHome Online....
Ωραία ήταν όσο κράτησε η ΕΛΙΝ...
Ευχαριστούμε πολύ όσους αφιερώνουν τόσο χρόνο για να μας βοηθάνε με τους πίνακες και τις γνώσεις τους!!
Μπράβο στα παιδιά που ασχολούνται τόσο πολύ με αυτά τα ''καθάρματα'', εύχομαι αν τους δώσει ο Μεγαλοδύναμος δύναμη να συνεχίσουν να μας προσφέρουν αυτή την ενημέρωση!
R.I.P ΕΛΙΝ 21 μήνες ακριβώς άντεξες αλλα οι εταιρείες που σέβονται τον εαυτό τους - αν υπάρχουν αυτές- δεν κάνουν έτσι!!!
231358
Οι εναλλακτικοί πάροχοι φαίνεται ότι ολοκλήρωσαν την αποστολή τους και σιγά σιγά παίρνουν την άγουσα.
Οι εναλλακτικοί πάροχοι φαίνεται ότι ολοκλήρωσαν την αποστολή τους και σιγά σιγά παίρνουν την άγουσα.
ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι είναι ότι χειρότερο
Bye bye ελιν..
Κι εγώ μόλις έκανα αίτηση στο MyHome Online.
ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι είναι ότι χειρότερο
Μια χαρά είναι, το πλάνο υλοποιείται ρολόι. Θα εξαφανιστούν όλοι, θα μείνουν ΔΕΗ που θα γίνει ιδιωτική, ένας Μυτιληναίος, άλλος ένας ξέρω εγώ και έτοιμο το καρτέλ.
Επιτυχημένη συνταγή, για αυτό τους ψηφίσατε άλλωστε.
Με το νερό και σκουπίδια κατι πρέπει να γίνει και τέλος.
ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι είναι ότι χειρότερο
Φυσικά.
Δυστυχώς όμως τώρα τεκμηριώνεται ότι η αρχική εμφάνισή τους δεν είχε σκοπό την αύξηση του ανταγωνισμού-τη μείωση των τιμών-το όφελος του καταναλωτή.
Φυσικά.
Δυστυχώς όμως τώρα τεκμηριώνεται ότι η αρχική εμφάνισή τους δεν είχε σκοπό την αύξηση του ανταγωνισμού-τη μείωση των τιμών-το όφελος του καταναλωτή.
ήταν ήδη αργά μιας και μείναμε πισω στις ΑΠΕ , το καλό είναι οτι κλείσαμε χαμηλές τιμές για φωτοβολταϊκά (0,03 κόστος) αλλά ακόμα θα αργήσουν
Οι αυξήσεις είναι άκρως δικαιολογημένες, και πάλι είναι φτηνότεροι απ'τους υπόλοιπους εναλλακτικούς. Ακόμα με ζημία πουλάνε.
Μακάρι να υπάρξει ξανά πάροχος σαν την Ελίν να βγάλει παρόμοια τιμολόγια, αλλά χλωμό το κόβω.
Για το όφελος που είχαμε 2 χρόνια, δεν αξίζει τέτοιο κράξιμο. Στο επαγγελματικό είχα όφελος 1200 ευρώ σύνολο.
Οι παρατυπίες ξεκίνησαν το καλοκαίρι: Τσέπωμα το 5% της συνέπειας πριν τις 1/7 και τσέπωμα της συνέπειας μετά την αλλαγή παρόχου. Αυτά σηκώνουν αμφισβητήσεις και καταγγελίας, τα έχω γράψει επανελλημένως.
Αφήνω και εδώ τις σημειώσεις μου για όσους είχαν αναδρομικές χρεώσεις από 1/9. Πρέπει να μπουν σε μια σειρά, να καθαρογραφτούν για να σας δώσουν ένα καλό πάτημα στον ΣτΚ γιατί η Ελίν δεν πρόκειται με τίποτα να δώσει πίσω τα αναδρομικά.
https://www.e-nomothesia.gr/energeia/ya-29-03-2013.html
Άρθρο 11
Τιμολόγια Προμήθειας
1. Οι Προμηθευτές καταρτίζουν και δημοσιοποιούν Τιμολόγια Προμήθειας για τις Βασικές και Ειδικές Κατηγορίες Πελατών στις οποίες δραστηριοποιούνται, κατ’ ελάχιστο για τους Μικρούς Πελάτες.
3. Οι Προμηθευτές υποχρεούνται να κοινοποιούν στη ΡΑΕ αμελλητί, και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από τη θέση τους σε ισχύ, τα Τιμολόγια Προμήθειας που εφαρμόζουν για κάθε Κατηγορία Πελατών καθώς και κάθε τροποποίηση αυτών. ( Το έπραξαν; )
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ
Βασικές Αρχές Τιμολόγησης Ηλεκτρικής Ενέργειας
Άρθρο 1: Γενικές αρχές
3.Κάθε Προμηθευτής υποχρεούται να δημοσιοποιεί, υπό τη μορφή τιμοκαταλόγου, τις χρεώσεις που εφαρμόζει σε κάθε κατηγορία Πελατών του (κατ’ ελάχιστο για τις κατηγορίες Μικρών Πελατών), συμπεριλαμβανομένων και των ρυθμιζόμενων χρεώσεων Χρήσης Συστήματος και Δικτύου, και λοιπών ρυθμιζόμενων χρεώσεων. Η κάθε κατηγορία Πελατών πρέπει να είναι αντιπροσωπευτική μιας ομοιογενούς ομάδας καταναλωτών με κοινά χαρακτηριστικά φορτίου και να αντιπροσωπεύει ένα εύλογο ποσοστό της συνολικής κατανάλωσης ηλεκτρισμού (για την αποφυγή της δημιουργίας πολλών κατηγοριών πελατών). (Δεν υπάρχουν πλέον πουθενά αναρτημένες οι τιμές των σταθερών τιμολογίωv)
Draft καταγγελίας:
Έχουν μεν το δικαίωμα βάσει του Κώδικα Προμήθειας να ανεβάσουν τις τιμές, έχουν όμως επίσης την υποχρεώση δημοσίευσης υπό μορφή τιμοκαταλόγου στην ιστοσελίδα (Άρθρο 1, παρ 3 του Κώδικα Προμηθειας). Το γεγονός ότι το πρόγραμμα είναι μη εμπορικά διαθέσιμο δεν αποτελεί δικαιολογία. Η μη δημοσιεύση των τιμών είχε σαν αποτέλεσμα να μη διαπιστώσω έγκαιρα τις αυξήσεις.
Υψηλό πάγιο που είναι έμμεση εφαρμογή ρήτρας αναπροσαρμογής, παρακάμπτοντας τους Γενικούς Όρους που δεν ορίζουν εφαρμογή ρήτρας αναπροσαρμογής. Μάλιστα το πάγιο (12ευρώ) είναι υψηλότερο απ'την κρατική επιδότηση των κυμαινόμενων τιμολογίων.
Αλλαγή τιμολογίου από ημερήσια/νυχτερινή χρέωση σε ενιαία χρέωση.
Oυσιαστικά δεν έγινε τροποποίηση στις τιμές προμήθειας (όπως ορίζει ο Κώδικας Προμήθειας επιτρέποντας κατ'εξαίρεση την ενημέρωση του καταναλωτή στον επόμενο λογαριασμό που ακολουθεί την τροποποίηση).
Αυτό που έγινε ήταν οριστική κατάργηση του μη εμπορικά διαθέσιμου τιμολογίου Εlectricon Oικιακό Νυχτερινό και δημουργία νέου τιμολογίου με ενιαία χρέωση συν χρέωση παγίου. Το καινούργιο αυτό πρόγραμμα θα έπρεπε να έχει διαφορετική ονομασία καθώς έχει διαφορετικά χαρακτηστικά σχετικά με τον Electricon Oικιακό Ν. Μ'αυτόν τον τρόπο παρακάμψατε την υποχρέωση σας να με ενημερώσετε για την κατάργηση του προγράμματος Electricon Oικιακό Νυχτερινό 60 μέρες πριν την εφαμογή του νέου τιμολογίου.
Όποιος θέλει ας ασχοληθεί, ας βοηθήσει και τους υπόλοιπους. Εμένα δε με αφορά πλέον.
@ ADSLgr.com All rights reserved.