PDA

Επιστροφή στο Forum : Απορίες σχετικά με σύνδεση 6 Μbps



anna888
02-08-10, 19:45
Καλησπέρα.

Διάβασα διάφορα θέματα και οδηγούς του forum αλλά επειδή είμαι τελείως άσχετη μπερδεύτηκα περισσότερο με όλες αυτές τις ορολογίες.Μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος;

Πριν δύο εβδομάδες άρχισα να έχω συνεχείς αποσυνδέσεις ακόμα κι όταν δεν επιχειρούσα να μπω στο internet.Είτε ήταν το www σβηστό και το wan σταθερά αναμένο, είτε το www σβηστό και το wan αναβόσβηνε.O router είναι ο intracom jetspeed 520+.Όταν έμπαινα στο internet η σύνδεση έμενε σταθερή το πολύ για 10-15 λεπτά ενώ όταν επιχειρούσα να κατεβάσω κάτι η σύνδεση κοβόταν πάντα μετά από 1-2 λεπτά.Περίμενα μερικές μέρες και θεωρώντας ότι έχει πρόβλημα ο router επικοινώνησα με τεχνικό της HOL.Τελικά κατέληξε ότι φταίει το καλώδιο ανάμεσα στο router και την τηλεφωνική γραμμή γιατί είναι πολύ μεγάλο (πρέπει να είναι τουλάχιστον 15 μέτρα,ίσως και παραπάνω, δεν το μέτρησα ακριβώς για να είμαι ειλικρινής).
Μετά από αυτό έκανα τα εξής:
1)Σύνδεσα το router απευθείας στην τηλεφωνική γραμμή και είδα οτι κολλούσε πάλι.(χωρίς το ethernet).Υπ'όψιν οτι το σπίτι είναι παλιό και δεν έχει τηλεφωνικές μπρίζες.H γραμμή ξεκινάει από το χωλ όπου υπάρχει ένα τηλέφωνο και ο ηλεκτρολόγος είχε συνδέσει εκεί πάνω το μεγάλο καλώδιο που προανέφερα και καταλήγει στο δωμάτιο.Στην άκρη του καλωδίου είναι ο splitter με το router και την τηλεφωνική συσκευή.Αυτή την καλωδίωση την έχω πολλά χρόνια και δεν μου είχε εμφανιστεί ποτέ τέτοιο πρόβλημα με αποσυνδέσεις επί τόσες πολλές συνεχόμενες μέρες.
2)Μπήκα κακήν κακώς εδώ, στο forum,και διαβάζοντας κάποια θέματα σχετικά με το router μου,μπήκα στη σελίδα του να ελέγξω κάποιες ρυθμίσεις και βλέπω το εξής καταπληκτικό.
up speed περίπου 300 kbps(δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο)
down speed περίπου 3000 kbps
latency αντί για fast, interleaved.