PDA

Επιστροφή στο Forum : τηλέφωνο τεχνικών



bedazzled
02-07-06, 17:11
ψάχνω το 4ψήφιο πανελλαδικό νούμερο για τεχνικούς (υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, ψυκτικούς κλπ), το θυμάται κανείς;
παλιά το έδειχνε και μια διαφήμιση στην Tv.
το ψάξιμο στον γούγλη δεν απέδωσε καρπούς...
thx in advance :)

sharkme
02-07-06, 17:15
Εγώ λέω να αναφέρεις τι πρόβλημα έχεις να το λύσουμε όλοι μαζί ...

Να φτιάξουμε κ ένα θρεντ "κάν΄το μόνος σου"

Δεν περνάει η ώρα ....

xena
02-07-06, 17:17
Κοίταξε σε αυτό 181920 (http://www.tke.gr/)

bedazzled
02-07-06, 17:24
Πρόβλημα με το ψυγείο, LOL
Παγώνει η κατάψυξη, αλλά όχι η συντήρηση.
Έναν ντόπιο τεχνικό που ρώτησα εδώ πέρα μου είπε θέλει αλλαγή το φρέον και καθάρισμα τα "σωληνάκια" (ή κάτι τέτοιο) με συνολικό κοστούμι στα 100 ευρώ. Είναι λέει ΠΟΛΥ συχνό πρόβλημα στα νέα ψυγεία.
Επειδή είμαι εντελώς άσχετος από αυτά, δεν ξέρω αν μου είπε αλήθεια (όπως όταν σου χαλάει ένας πυκνωτής στην τηλεόραση και σου λένε θέλει άλλαγμα όλη η πλακέτα και καλά :twisted: )

ΥΓ1: το λάστιχο της πόρτας συντήρησης έχει λασκάρει λίγο πάνω αριστερά, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν φταίει αυτό. Υποτίθεται ότι ο κρύος αέρας πάει προς τα κάτω.
ΥΓ2: specs: ELCO tropic, A Class, 4 αστέρων

sharkme
02-07-06, 17:47
Μία λύση θα ήταν να σπάσεις το πορτάκι της κατάψυξης , να βάλεις τη θερμοκρασία full μείον ώστε να κρυώνει όλο το ψυγείο από την κτάξυψη ;)

Αν δεν έχουν επαφή βέβαια οι δύο χώροι δοκίμασε να βάλεις ένα ανειστήρα μέσα στην ψύξη :p

manoulamou
02-07-06, 21:03
Ειναι πολυ παλιο το ψυγειο σου?
Ακομα κι αν δεν το καλυπτει η εγγυηση, η εταιρια κατασκευης, αφου βρισκεται εν Ελλαδι,
ειναι η πιο καταλληλη να σου λυσει στο προβλημα σου υπευθυνα!
http://www.elcovayionis.com/refrigerators/refrigerator.htm

bedazzled
02-07-06, 21:32
@xena
Thanks! :oneup:


Ειναι πολυ παλιο το ψυγειο σου?
Μπα, καινούριο είναι, 1.5 χρόνου.

manoulamou
02-07-06, 22:41
Εγω αν δεν ξερω στη γειτονια μου καλο τεχνικο εμπιστοσυνης