Επιστροφή στο Forum : ACER ASPIRE 4820
Ποια ειναι η γνωμη σας γι αυτο
http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.906921
το θελω για πολυμεσα και λιγο παιχνιδια, μου αρεσει πολυ η αυτονομια.
Όχι acer !! :oneup:
http://www.priveshop.gr/product.php?code=91160410
Γιατι οχι acer 4 ειχα μεχρι τωρα και ηταν σκυλια.Το τελευταιο που πηρα ηταν toshiba και τα εφτυσε ευτυχως ειχα εγγυηση απο eshop για αμεση αντικατασταση και οντως εγινε.Εξαλλου παλι απο eshop θα το παρω και θα εχει παλι την ιδια εγγυηση.
Γιατι οχι acer 4 ειχα μεχρι τωρα και ηταν σκυλια.Το τελευταιο που πηρα ηταν toshiba και τα εφτυσε ευτυχως ειχα εγγυηση απο eshop για αμεση αντικατασταση και οντως εγινε.Εξαλλου παλι απο eshop θα το παρω και θα εχει παλι την ιδια εγγυηση.
Εισαι απλα ενας απο τις αρκετες εξαιρεσεις. Δυστυχως για την συγκεκριμενη εταιρια αλλος ειναι ο κανονας.
greece_gus
21-09-10, 00:37
Ομοίως κι εγώ, μετά από 4 acer, είμαι κατευχαριστημένος...αντιθέτως..η sony εξακολουθεί ακόμη να το παίζει βεντέτα, σε μία εποχή που όλοι οι φορητοί έχουν βελτιωθεί πολύ ενώ η ίδια παρέμεινε..αφόρητη...
Και εγώ με 2 acer δεν είχα πρόβλημα. Τώρα αν μου προκύψουν στο μέλλον..
Δεν θα σου προκυψουν...
........Auto merged post: npapas πρόσθεσε 0 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Απλα υπαρχει μια προκαταληψη με τα μηχανακια αυτα επειδη δεν εχουν καλο σερβις
Πρόσφατα μία φίλη μου αναγκάστηκε να πετάξει το laptop της μάρκας ACER, επειδή στα δύο χρόνια (είχε λήξει η εγγύηση) της έβγαλε πρόβλημα και της ζητούσαν 450€ από την αντιπροσωπεία για την αντικατάσταση της μητρικής. Την ίδια ιστορία έχω ακούσει αρκετές φορές από γνωστούς που γλυκάθηκαν από τα τεχνικά χαρακτηριστικά των ACER. Βεβαίως γνωρίζω και κόσμο που έχει το ACER του 4 χρόνια και δουλεύει κανονικά. Είναι όμως ρίσκο κατά την άποψή μου.
Αν ρίξεις μία ματιά στο forum, θα βρεις άτομα να παραπονιούνται για τις καθυστερήσεις (αρκετές εβδομάδες) στις οποίες υποβάλει το e-shop και η ACER τους πελάτες που εμπιστεύονται τη σχετική εγγύηση.
Αν σου χαλάσει το laptop, πολύ δύσκολα το επισκευάζεις μόνος. Πας αντιπροσωπεία και υπομένεις την πολιτική της. Επομένως για αγορά laptop καλό είναι να σκέφτεσαι σοβαρά την υποστήριξή του και να πληρώνεις για 3-4 έτη εγγύησης.
Η δική μου άποψη είναι να πάρεις Dell. Αν δεν μπορείς να βρεις κάποιο που να σου κάνει, κοίτα σε IBM, HP ή Toshiba.
Για dell δεν ξερω τα λλα εχουν το ιδιο service δοκιμασμενο προσωπικα.Ηδη εχω στειλει 2 μηνες ενα ΗΡ και ακομη περιμενω.Το ιδιο εχω αντιμετωπισει και με toshiba-ibm.Ειναι να μην σου κατσει.
Και αμα σου κατσει............
Οτι και να εχεις,,,,κλαφτα
Η dell είναι με διαφορά η κορυφαία στο service καθώς και η ibm , το 90 % των πελατών δεν
έχουν παράπονα σε αντίθεση με άλλες αντιπροσωπίες ( acer , fujitsu ) που ακριβώς το ίδιο
ποσοστό τραβάει τα μαλλιά του αν πάθει κάτι το μηχανάκι !! :rtfm:
kourampies
24-09-10, 08:46
Με 3 Acer δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Αντιθέτως ακούω και βλέπω πολύ συχνά προβλήματα και παραξενιές σε Vaio που παραδόξως τα προτείνουν πολλοί για ποιοτικά.
Με Acer service δεν έχω μπλέξει ποτέ.
Η γνώμη μου είναι ότι το 4820ΤG είναι πάρα πολύ καλή επιλογή.
απο τις επωνυμες μαρκες δεν συζηταω για turbox innοvator που ειναι τα ποιο αχρηστα
h acer εχει το μεγαλυτερο ποσοστο χαλασμενων μηχανηματων και την συντριπτικη πλειοψηφια να εχει το προβλημα της χαλασμενης μητρικης που εχει κοστος επισκευης οσο και η αξια του λαπτοπ.
Εμενα προσωπικα μου εχει καει acer 10 μερες μετα που εληξε η εγγυηση.
Μακρια απο acer που εχei αποδειξει στην πραξη οτι βαζει τα χειροτερα υλικα
και εχει κακη ποιοτητα κατασκευης στους φορητους της
kourampies
24-09-10, 11:27
Μπορούμε να έχουμε κάποιο link για τις αποδείξεις στην πράξη και την κακή ποιότητα; Έχεις ανοίξει ποτέ fujitsu siemens ή φτηνιάρικο Vaio για να δεις τι παεί να πει κακή ποιότητα και χαζό design?
Η δική μου άποψη είναι να πάρεις Dell. Αν δεν μπορείς να βρεις κάποιο που να σου κάνει, κοίτα σε IBM, HP ή Toshiba.
DELL....Τι μου εκαναν εμενα (ακολουθει συντομη περιγραφη)....:p
Αγορα μεσα στο καλοκαιρι ενος Dell mini ...Πριν σχεδον 20 μερες αλλιωμενα γραφικα,τους κανω τηλεφωνηματακι ... Κυριε μου ποιος ο σειριακος Service που εχει στο κατω μερος του το netbook? Ναι κυριε μου....Τι προβλημα εχει ο φορητος? Εχει αλλιωμενα γραφικα...Το συνδεσατε σε αλλη οθονη για να επιβεβαιωσετε οτι οντως ειναι αυτο το προβλημα? Οχι...Να το κανετε και να μας ξαναπαρετε τηλεφωνο για να στειλουμε τον courier (ACS),κλεινει η γραμη επι τοπου....Ξανα τηλεφωνο...Εχοντας επιβαιβεωσει το προβλημα για δευτερη φορα τους πειθω οτι εχω προβληματικο netbook Και κλεινουν το service...Ποτε θα ερθει ο ανθρωπος απο την ACS? Aυριο--ωραια λεω...
Ο courier ηρθε μετα απο 3 μερες (και δεν μενω σε κανενα γκατζοχωρι)....
Το netbook στα χερια της αντιπροσωπιας....Χρονος επιστροφης στα χερια μου? Μετα 10 μερες...;)
Στο eshop/Πλαισιο συντροφε ipo ποτε δεν ειχα τετοιους χρονους περαιωσης....
Μπορούμε να έχουμε κάποιο link για τις αποδείξεις στην πράξη και την κακή ποιότητα; Έχεις ανοίξει ποτέ fujitsu siemens ή φτηνιάρικο Vaio για να δεις τι παεί να πει κακή ποιότητα και χαζό design?
βαλε στο goolge λεξεις οπως
acer μητρικη
acer προβλημα
κτλπ
και θα δεις
τα fujitsu siemens ειναι πολυ ανωτερα απο τα acer
kourampies
24-09-10, 13:34
<insert brand here> πρόβλημα να βάλεις θα βγάλεις εκατομμύρια αποτελέσματα. Δεν είναι κριτήριο αυτό.
Και τα Fujitsu Siemens είναι χειρότερα από οποιαδήποτε ΟΕΜ του πλαισίου. Ίσως τα χειρότερα της αγοράς, αν και υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις. Δεν είναι μόνο η άθλια ποιότητα των υλικών, έχουν σοβαρά λάθη στον σχεδιασμό και την ψύξη, και πολλές φορές ακόμα και στην συναρμολόγηση (ανεμιστηράκια με ζελατίνες και άλλα τέτοια τραγικά)
με ολα τα μηχανακια μπορει να σου τυχει προβλημα.
με ολα τα μηχανακια μπορει να σου τυχει προβλημα.
Σωστά. Η διαφορά έγκειται στην αντιμετώπιση που θα λάβεις από την εκάστοτε αντιπροσωπεία.
Παντως η εγγυηση που δινει το eshop για τα 2 χρονια ειναι αψογη.Δυο φορες χρειαστηκε και ηταν οκ.
goldeneye215
25-09-10, 17:13
βαλε στο goolge λεξεις οπως
acer μητρικη
acer προβλημα
κτλπ
και θα δεις
τα fujitsu siemens ειναι πολυ ανωτερα απο τα acer
μονο τα lifebook ολα τα αλλα ειναι για πεταμα. χειροτερα απο acer. γιατι acer μπορει και να σου κατσει και κανενα καλο. fujitsu με τιποτα. ακομα χειροτερο service και απο την acer (ως προς το αποτελεσμα και οχι στους χρονους).
τωρα για τα acer μεσω eshop ειναι λιγο δικοπο μαχαιρι αλλα αν λες οτι σ εχουν εξυπηρετηση τοτε ΟΚ. και ενας γνωστος μου που ψωνιζει απο eshop θεσσαλονικη κεντρο του εχουν αλλαξει 3 λαπτοπ σε 6 μηνες (γκαντεμης καθε φορα να στεινει μηχανακια 2 acer και ενα fujitsu και μετα παλι απο την αρχη) και μεσα σε μια βδομαδα ειχε και παλι καινουργιο αλλα ποτε το ιδιο μοντελο γιατι ήταν απο προσφορα και δεν ειχαν κομματια. εγω εφαγα ακυρο και ετρεχα να κανω καταγγελια (και στην acer για τον παρανομο ενα χρονο εγγυηση και δικαιωθηκα δες την υπογραφη μου) ...
τα timeline ειναι ομορφα μηχανακια με τεραστια αναμονη αλλα δεν ξερω αν εχει νοημα τοσο ακριβο για acer σε τοσο λεπτο σασι ζορικη cpu και gpu και να εξαρτασαι απο καταστημα για την εγγυηση. η μπαταρια ειναι εντυπωσιακη αλλα μην περιμενεις 12 ωρες. πρακτικα ειναι απο 8 και κατω εκτος και αν δουλευεις με την φωτεινοτητα στο μινιμουμ και για απλες εργασιες. με τοσα λεφτα δες αυτο ειδικα αν δεν παιζεις games http://cgi.ebay.com/NEW-Apple-Macbook-Pro-2-4GHz-2-4-GHz-13-3-Intel-Core-2-/380269965051?pt=Apple_Systeme&hash=item5889db2efb
τα προηγουμενα timeline παντως κατασκευαστηκα ηταν για κλαμματα (εκτος απο τα τελευταια 4810 TG και %5810 TZG). με ευλαβικη προσεκτικη χρηση (το 3810ΤΖ που μου δωσανε απο την acer για αντικατασταση του παναθλιου 3810Τ) μου χουν ξεβαψει τα παλμρεστ το σασι πλεον λυγιζει κατι που δεν εκανε στην αρχη οταν το ειχα πρωτοπαρει η μπαταρια εχει χασει το 30% της αποδοσης της και ζεσταινεται αρκετα και ολα αυτα μεσα σε 9 μηνες.
σκεψου το διπλα πριν παρεις κατι και παντα με γνωμονα το τι χρειαζεσαι πραγματικα. εγω τοτε χρειαζομουν κατι ελαφρυ με καλη μπαταρια και δυνατο και ειχα να διαλεξω μεταξυ mac και του acer 3810T (που αποδειχθηκε ψοφιμι με μονοπυρηνο cpu και vista) που ειχε τα μισα λεφτα απο το mac. και τελικα εκανα την λαθος επιλογη.
Ειχα το 3810 και το εχει πλεον οαδερφος μου μετα απο σχεδον 2 χρονια. η μπαταρια κραταει περιπου 5 ωρες και δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα.
goldeneye215
25-09-10, 20:25
τωρα και μενα 5 ωρες κραταει απο τις 7-8 που κραταγε στην αρχη. τυχεροι ειστε εμενα ετσι οπως ειναι θα ναι θαυμα αν το δωσω πανω απο 300 ευρω...
ποιο 3810 ειχες;
ειχα 2 αυτο με τον su3500 και αυτο με τον su4100.εχω δωσει στον αδερφο μου το πρωτο.
goldeneye215
29-09-10, 11:13
ειχα 2 αυτο με τον su3500 και αυτο με τον su4100.εχω δωσει στον αδερφο μου το πρωτο.
τελικα το πηρες; τι εγινε; αν ναι μπορεις να κανεις ενα μινι review; απο ποιο υποκαταστημα του eshop ψωνιζεις;
Τελικα αποφασισα να μεινω προς το παρον με το HP TM2.Ισως το παρει η αδερφη μου.Αν το παρει θα κανω ενα review
Έχω κι εγώ το Acer 3810TZ με τον SU4100 και δεν έχω κανένα πρόβλημα προς το παρόν (3 μήνες). Από εξωτερική ποιότητα, φινίρισμα κτλ μου φαίνεται άψογο. Αν τώρα χαλάσει κάτι σε 2 χρόνια... θα πάρω άλλο. Έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να πάρω hi-end laptop. Με τα λεφτά που ζητάγανε κάποιες άλλες εταιρίες για specifications παρόμοια με το δικό μου, έπαιρνα 2 σαν κι αυτό που πήρα. Οπότε το ρισκάρω να χαλάσει και ας μην έχει καλό service. Έχουμε δει και τα ακριβά τί υποστήριξη και τί αξιοπιστία που είχαν...
Έχω κι εγώ το Acer 3810TZ με τον SU4100 και δεν έχω κανένα πρόβλημα προς το παρόν (3 μήνες). Από εξωτερική ποιότητα, φινίρισμα κτλ μου φαίνεται άψογο. Αν τώρα χαλάσει κάτι σε 2 χρόνια... θα πάρω άλλο. Έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να πάρω hi-end laptop. Με τα λεφτά που ζητάγανε κάποιες άλλες εταιρίες για specifications παρόμοια με το δικό μου, έπαιρνα 2 σαν κι αυτό που πήρα. Οπότε το ρισκάρω να χαλάσει και ας μην έχει καλό service. Έχουμε δει και τα ακριβά τί υποστήριξη και τί αξιοπιστία που είχαν...
To συγκεκριμενο (και γενικοτερα η σειρα timeline) ειναι ευχαριστη εξαιρεση αναμεσα στη σαβουρα της ACER.
@ ADSLgr.com All rights reserved.