PDA

Επιστροφή στο Forum : Απορία με το Διοδος



Aramil
25-07-06, 19:59
Σε 1-2 μήνες θα είμαι και γω φοιτητής.Η μοίρα μου με έφερε κατα 99% στην πόλη της Πάτρας (not bad at all:oneup:).Ψάχνωντας λοιπόν και γω στο χαλαρό για σπίτι να μείνω (γιατί των φρονίμων τα παιδια κτλ κτλ.) βρήκα το σπίτι μιας γνωστής μας και κατα πάσα πιθανότητα να μείνω εκει.Η απορία μου ειναι η εξής : αν υποθέσουμε ότι τελικά μένω εκεί και ότι τα υπολοιπα ξεπεράστηκαν (δλδ έχω κάλυψη DSL στην περιοχή κτλ),εφόσον δεν θα υπάρχει χαρτί επίσημο που να αναφέρει ότι εγώ μένω εκεί, μπορώ με κάποιο τρόπο να γραφτώ στο Δίοδος?Χρειάζεται αριθμό ταυτότητας κτλ ή θέλει και χαρτιά με τόπους διαμονής κτλ?

thdrs
25-07-06, 21:12
Σε 1-2 μήνες θα είμαι και γω φοιτητής.Η μοίρα μου με έφερε κατα 99% στην πόλη της Πάτρας (not bad at all:oneup:).Ψάχνωντας λοιπόν και γω στο χαλαρό για σπίτι να μείνω (γιατί των φρονίμων τα παιδια κτλ κτλ.) βρήκα το σπίτι μιας γνωστής μας και κατα πάσα πιθανότητα να μείνω εκει.Η απορία μου ειναι η εξής : αν υποθέσουμε ότι τελικά μένω εκεί και ότι τα υπολοιπα ξεπεράστηκαν (δλδ έχω κάλυψη DSL στην περιοχή κτλ),εφόσον δεν θα υπάρχει χαρτί επίσημο που να αναφέρει ότι εγώ μένω εκεί, μπορώ με κάποιο τρόπο να γραφτώ στο Δίοδος?Χρειάζεται αριθμό ταυτότητας κτλ ή θέλει και χαρτιά με τόπους διαμονής κτλ?

Kανονικά, για να γραφτείς στο διοδος πρέπει να έχεις πιστοποιητικό από τη σχολή σου. Τα άλλα χαρτιά είναι εύκολα. Αρα πρέπει να περιμένεις να βγουν τα αποτελέσματα, να εγγραφείς στη σχολή, να βρεις σπίτι με τηλέφωνο και μετά να μπεις στο www.diodos.gsrt.gr για να διαλέξεις πακέτο ADSL. υπομονή!

Doxaios
31-12-06, 17:02
Βρήκα αυτό το thread για να ρωτήσω μην ανοίγω τζάμπα άλλο.Στο site του Δίοδος λέει στα Faq :Αν αποκτήσω πρόσβαση adsl μέσω του Δίοδος θα υπάρχεικανένας περιορισμός στο τί θα κατεβάζω ή σε ποιές σελίδες θα μπαίνω ? Και η απάντηση :