PDA

Επιστροφή στο Forum : Εγκατάσταση adsl από αρχάριο



talos
13-02-04, 20:44
Καλησπέρα, έχω ήδη κάνει την παραγγελία τισ adsl γραμμής από τον OTE με το προτεινόμενο modem το Jetspeed500 αν δεν κάνω λάθος. Επίσης ζήτηση από τον ΟΤΕ να μου κάνει την εγκατάσταση γιατι είμαι παντελώς άσχετος. Τώρα τελευταία διαβάζοντας το forum σας είσα κάποια πράγματα και με έζωσαν τα φίδια ότι η εγκατάσταση ανδ εν την κάνει ολοκληρωτικά ο ΟΤΕ είναι δυσκολη. Και εξηγούμαι: είδα ότι το modem που παρείγγειλα είναι router αλλά δεν ξέρω τι είναι router! Είδα επίσης πολλές σελίδες "παραμετροποίησης" του συγκεκριμένου modem και έπαθα πλάκα. καλά δεν υποτίθεται ότι απλά το αναγνωρίζει το PC, καλείς ένα νούμερο και μπαίνεις στο aDSL? Όλα αυτά τί τα χρειάζομαι; Έκανα βλακεία που πήρα αυτό το odem και έπρεπε να πάρω κάποιο ποιο απλό; Και τέλος ο ΟΤΕ όταν λέει εγκατάσταση τί εννοεί, μόνο τα καλώδια ή και τις ρυθμίσεις στον υπολογιστή; Γιατί ανδ εν κάνει και τις ρυθμίσεις στον υπολογιστή με βλέπς χωρίς aDSL! HELP

Fox
13-02-04, 21:28
Δεν ειναι δα και τοσο δυσκολο και εγω μονος μου την εκανα και δεν ειμαι και απο τους καλυτερους
Παρηγγειλες router αυτο σημαινει πως πρεπει να εχεις και μια καρτα δυκτιου για να την συνδεσεις μετα ολα ειναι ευκολα και ακομα πιο ευκολοτερα αν εχεις win xp
θα διαβασεις και το manual του royter και ολα θα ειναι οκ μην μας αγχωνεσαι μονο :D

dantouan
13-02-04, 21:45
Φιλε μην αγχωνεσαι ολα καλα και ευκολα απλα μετα την εγκατασταση του μοδεμ απο τον οτε και αφου εχεις αποφασισει τον isp σου τοτε περνεις τηλεφωνο την τεχνικη του υποστιριξη και σου λενε ακριβως τι θα κανεις.
Μονο οπως λεει και ο φιλος ο fox να εχεις βαλει στο pc σου μια καρτα ethernet (λογω router) αν δεν εχει πανω το motherboard σου.Επισης τα windows xp -αν ειναι και Pro ακομα καλυτερα - βοηθανε πολυ περισσοτερο στην εγκατασταση σε σχεση με παλαιοτερα λειτουργικα συστηματα λογω του οτι δεν χρειαζονται drivers.

Fox
13-02-04, 22:22