PDA

Επιστροφή στο Forum : Ευχαριστώ τη Cyta για το downgrade



filippos nik
13-01-11, 00:42
Πληρώνω 24 και αυτή τη στιγμή έχω 12.
ήρθε τεχνικός και δεν έδωσε λύση.

θέλω να καταγγείλω τη σύμβαση και να πάω σε άλλο πάροχο


Άντε γεια cyta


http://imagerous.com/images/62149696571829513909.png

alex24
13-01-11, 01:49
Πληρώνω 24 και αυτή τη στιγμή έχω 12.
ήρθε τεχνικός και δεν έδωσε λύση.

θέλω να καταγγείλω τη σύμβαση και να πάω σε άλλο πάροχο


Άντε γεια cyta


http://imagerous.com/images/62149696571829513909.png

Πληρωνεις εως24 και εχεις εως24 οποτε εισαι μεσα εαν θελεις ομως δειξε μας και τα αλλα στατιστικα της γραμμης attenuation κτλ και θα σου πουμε την γνωμη μας:respekt:

NiKapa
13-01-11, 19:46
1) Πληρωνεις για εως 24 ..
2) ανεβασε τα στατιστικα σου οπως σου ειπε ο Αλεξ
:)

plotter
13-01-11, 21:10
Σε ποια περιοχή είσαι;
Μήπως σε ξέχασαν και δε σου αναβάθμισαν το προφίλ;
Η Cyta μέχρι πριν λίγο καιρό έδινε μέχρι 12.

SLS4U
13-01-11, 21:45
Καλησπέρα, σιγουρα αν δεν είσαι ικανοποιημένος μπορείς να πάς σε αλλο πάροχο, αλλα δεν ξέρω κανενα παροχο που να δίνει 24. :p
Πάντως αν είχαμε τα στατιστικά που εχεις απο το μοντεμ σου οπώς είπε και ο φίλος ποιο πάνω θά μπορουσαμε να πούμε σίγουρα το κάτι παραπάνω.

Thanasis159
13-01-11, 22:19
Δεν υπάρχει λόγος να επαναλάβω τα ίδια και γω, όπως τα παιδιά από πάνω. Τα mbps δεν είναι ΠΟΤΕ εγγυημένα και είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Μια ματιά στα στατιστικά σου, θα μας δώσει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.

ifaigios
13-01-11, 22:40
Αν δε τα σηκώνει η γραμμή σου, πάνω από 12Mpbs δε θα πας όποιον πάροχο κι αν επιλέξεις. Αν νομίζεις ότι έχει γίνει κάποιο λάθος στο προφίλ σου μπορείς να καλέσεις την ΤΥ στο 13811 και να το αναφέρεις.

filippos nik
14-01-11, 00:21
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Όπως είπα έχει έρθει τεχνικός σπίτι μου και δεν έδωσε λύση. Η απάντησή του ήταν ότι θα το δώσει στην τεχνική υπηρεσία για περαιτέρω (αυτό έγινε 3/1) και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου για να ξαναέρθουν ν α το δουν. ΠΟΤΕ;

Το θέμα είναι ότι όταν συνδέθηκα στην CYTA ξεκίνησα από τα 21 και για 3 μήνες κλείδωσα στα 17. Τωρα για τα στατιστικά μου, χρειάζομαι λίγη βοήθεια, ένα λινκ από που θα κατεβάσω το πρόγραμμα...

alex24
14-01-11, 00:41
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Όπως είπα έχει έρθει τεχνικός σπίτι μου και δεν έδωσε λύση. Η απάντησή του ήταν ότι θα το δώσει στην τεχνική υπηρεσία για περαιτέρω (αυτό έγινε 3/1) και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου για να ξαναέρθουν ν α το δουν. ΠΟΤΕ;

Το θέμα είναι ότι όταν συνδέθηκα στην CYTA ξεκίνησα από τα 21 και για 3 μήνες κλείδωσα στα 17. Τωρα για τα στατιστικά μου, χρειάζομαι λίγη βοήθεια, ένα λινκ από που θα κατεβάσω το πρόγραμμα...

Δεν θες καποιο προγραμμα απλα τα στατιστικα απο τη σελιδα του μοντεμ σου

filippos nik
15-01-11, 00:08
Τα οποία που θα τα βρω? δεν βλέπω τίποτα στη σελίδα του Thomson TG782

alex24
15-01-11, 01:01
Τα οποία που θα τα βρω? δεν βλέπω τίποτα στη σελίδα του Thomson TG782

Εκει που βλεπεις την ταχυτητα του μοντεμ σου εκει ειναι πατας view more και στα εμφανιζει

filippos nik
15-01-11, 11:53
Μάλλον αυτά εννοείς

http://imagerous.com/images/10786685883208597366.jpg



Και εαν μπορείτε να μου εξηγήσετε τι σημαίνουν αυτά θα σας ήμουν ευγνώμων

ZhenXlogic
15-01-11, 12:32
Να γνωρίζεις οτι έχεις το 50% της ονομαστικής ταχύτητας εως 24 αν πας για διακοπή πριν τον 1 χρόνω θα πληρώσεις τέλη απενεργοποίησης...

Πίεσε όσο μπορείς ώστε να βγάλεις άκρη τι ακριβώς γίνεται! ;)

NiKapa
15-01-11, 19:59
Ενω το Attn ειναι αριστο υπαρχει θορυβος στην γραμμη σου κι ετσι τα 20+ τα ξεχνας ..μηπως εχεις βαλει κανα φιλτρο ?

filippos nik
15-01-11, 21:27
Όχι, δεν έχω φίλτρο. Μόνο το ρούτερ της εταιρείας

alex24
15-01-11, 21:58
Δεν εχει θορυβο το snr στο down ειναι στο 9 οπως πρεπει να ειναι

filippos nik
15-01-11, 23:17
τι να κάνω για να ανέβει η ταχύτητά μου;

NiKapa
15-01-11, 23:58
Δεν εχει θορυβο το snr στο down ειναι στο 9 οπως πρεπει να ειναι

Σορυ αλλα με attn 21 στα 12 mgps & snr 9 μαλλον εχει πολυυυ θορυβο ,;) γι αυτο δεν παει και πιο πανω

........Auto merged post: nimik πρόσθεσε 2 λεπτά και 6 δευτερόλεπτα αργότερα ........


τι να κάνω για να ανέβει η ταχύτητά μου;
..να μετακομισεις :hmm:,να δεις την καλωδιωση σου απο τον κατανεμητη και μετα ..να πας στον Οτε :p

filippos nik
16-01-11, 00:04
τα καλώδια είναι καινούργια, μιας και μπήκα στο σπίτι πριν 4 μήνες.

τώρα για τον ΟΤΕ που λες, απ ότι μου είπε ο τεχνικός της εταιρείας που ήρθε μου είπε ότι φταίει ο ΟΤΕ. ο ΟΤΕ λέει ότι το έφτιαξε. άντε βγάλε άκρη

NiKapa
16-01-11, 00:15
τα καλώδια είναι καινούργια, μιας και μπήκα στο σπίτι πριν 4 μήνες.

τώρα για τον ΟΤΕ που λες, απ ότι μου είπε ο τεχνικός της εταιρείας που ήρθε μου είπε ότι φταίει ο ΟΤΕ. ο ΟΤΕ λέει ότι το έφτιαξε. άντε βγάλε άκρη

Φιλιππε η γραμμη σου για καποιους λογους εχει θορυβο ,αν ηταν ολα καλα το snr επρεπε να ηταν +-14,15 ,αυτο με τον Οτε μεταξυ σοβαρου κι αστειου το ειπα ..αν δεν διορθωθει δωσε βλαβη μπας και το φτιαξουν ,ο τεχνικος που ηρθε μετρησε απο τον κατανεμητη ? τι σου ειπε οτι βλεπει ?

vasman15
16-01-11, 01:21
ειχα παρομοιο προβλημα με πολυ υψηλο θορυβο ,βεβαια η γραμμη ειναι 4αρα αλλα ο θορυβος επεφτε μεχρι και 4 ή 5 συχνες αποσυνδεσεις και δεν συμαζευονταν ,απειρες κλησεις στην cyta ,εστειλαν δυο φορες τεχνικο ειπαν το προβλημα το εχει ο οτε ηρθαν απο το οτε ειπαν το προβλημα ειναι στην cyta και το μπαχαλο συνεχιζονταν μεχρι την στιγμη που αποφασισε η γραμμη και ο θορυβος ως εκ θαυματος να σταθεροποιηθουν σε οριακο σημειο...με συχνα ομως ανεβοκατεβασματα...αν δεν βρεθει ακρη αλλαξε παροχο και εγω το ειχα παρει αποφαση αλλα εκανα υπομονη αφου στην περιοχη μου υπαρχουν μονο ο οτε και η cyta...kalh tyxh...:)

Regent
16-01-11, 01:33
Με τετοιο SNR που έχει η γραμμή σου δεν πάει παραπάνω όσα τηλέφωνα και να πάρεις την εταιρεία. Όπως προείπε ο nimik, πόσο είχε μετρήσει την γραμμή στον κατανεμητή ο τεχνικός?

Βάλε το ρούτερ χωρίς τηλέφωνα (εννοειται βγάζεις τυχόν συσκευές απο άλλες πρίζες στο χώρο) και βάλε ένα ΚΟΝΤΟ καλώδιο τηλεφωνικό απο το ρούτερ στην ΚΕΝΤΡΙΚΗ πρίζα του σπιτιού ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ(χωρίς φίλτρα/splitter). Κεντρική είναι η πρώτη πρίζα που έρχεται το καλώδιο απο κάτω. Έτσι θα δεις τι συμβαίνει.

Το γεγονός ότι σου είπα ότι φταίει ο ΟΤΕ είναι γιατί ΟΛΕΣ οι γραμμές ανήκουν στον ίδιο και όλη η διαχείριση-συντήρηση των καλωδίων(στις κωλώνες και όχι μόνο) γίνεται απο αυτόν.

Δεν έχει δικαίωμα η CYTA και κάθε CYTA να πειράζει ιδιοκτησία του ΟΤΕ.

Ελπίζω να βοήθησα και να κατάλαβες περίπου τι συμβαίνει

villager
16-01-11, 01:50
τα καλώδια είναι καινούργια, μιας και μπήκα στο σπίτι πριν 4 μήνες.

τώρα για τον ΟΤΕ που λες, απ ότι μου είπε ο τεχνικός της εταιρείας που ήρθε μου είπε ότι φταίει ο ΟΤΕ. ο ΟΤΕ λέει ότι το έφτιαξε. άντε βγάλε άκρη

Μάλλον ο θόρυβος και οι παρεμβολές στη γραμμή σου έχουν αυξηθεί δυστυχώς κ γιαυτο πας κάθε φορά πιο χαμηλά. Γιατι δεν παίρνεις την τεχνική υποστήριξή 13811 να δεις τι γίνετε με το θέμα σου; Να δούμε τι θα σου πουν...

Εγώ κάποτε συγχρόνιζα στα 12ΜΒΙΤ άνετα, μετά απο ένα χρόνο είμαι πλέον στα 9ΜΒΙΤ. Είμαι 2,5ΚΜ+ απο κέντρο όποτε κ πάλι ευχαριστημένος πρέπει να είμαι. :oneup:
Αυξήθηκαν οι συνδέσεις adsl στη περιοχή μου κ άρα κ ο φόρτος-θόρυβος-παρεμβολές.

Εσύ είσαι μακρυά από το Κέντρο ΟΤΕ; Θα μου πεις με 20ΑΤΤ θεωρητικά θα πρέπει να συγχρονίζω πιο ψηλά, αλλα στη πράξη...:hmm:;
Στη πράξη αν βλέπεις απο το μπαλκόνι σου το Κέντρο ΟΤΕ ίσως να εχεις ελπίδες :(

Στην εικόνα μια γεύση για το τι να προσέξεις μπας κ σώσεις κάποια snr.

alex24
16-01-11, 02:33
Δηλαδη ποσο snr επρεπε να ειχε ο φιλος μας για να ειναι οκ?Μαλλον καποια παρεμβολη να παιζει ισως.....αλλα το snr η cyta το εχει σαν default 9 νομιζω,οπως ο ΟΤΕ,η wind κτλ...

filippos nik
16-01-11, 11:57
Με τετοιο SNR που έχει η γραμμή σου δεν πάει παραπάνω όσα τηλέφωνα και να πάρεις την εταιρεία. Όπως προείπε ο nimik, πόσο είχε μετρήσει την γραμμή στον κατανεμητή ο τεχνικός?

11down
900up
το χαρτί του τεχνικού το γράφει σαν εσκαλιτ

τις ίδιες μετρήσεις βρήκε και στην κεντρική πρίζα
Το δια ταύτα στον έλεγχο που έκανε ο τεχνικός είναι : Μερική άρση βλάβης.
Λειτουργεί με χαμηλή ταχύτητα λόγω συνδρομητικού κυκλώματος.
Ευθύνη ΟΤΕ.



Βάλε το ρούτερ χωρίς τηλέφωνα (εννοειται βγάζεις τυχόν συσκευές απο άλλες πρίζες στο χώρο) και βάλε ένα ΚΟΝΤΟ καλώδιο τηλεφωνικό απο το ρούτερ στην ΚΕΝΤΡΙΚΗ πρίζα του σπιτιού ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ(χωρίς φίλτρα/splitter). Κεντρική είναι η πρώτη πρίζα που έρχεται το καλώδιο απο κάτω. Έτσι θα δεις τι συμβαίνει.

Το έχω κάνει και δεν άλλαξε τίποτα. Μέχρι και τις πρίζες του σπιτιού άλλαξα.


Το γεγονός ότι σου είπα ότι φταίει ο ΟΤΕ είναι γιατί ΟΛΕΣ οι γραμμές ανήκουν στον ίδιο και όλη η διαχείριση-συντήρηση των καλωδίων(στις κωλώνες και όχι μόνο) γίνεται απο αυτόν.

Δεν έχει δικαίωμα η CYTA και κάθε CYTA να πειράζει ιδιοκτησία του ΟΤΕ.

Ελπίζω να βοήθησα και να κατάλαβες περίπου τι συμβαίνει
Αναμένω να με πάρουν τηλέφωνο για περαιτέρω έλεγχο.



ο τεχνικος που ηρθε μετρησε απο τον κατανεμητη ? τι σου ειπε οτι βλεπει ?Θόρυβο, αυτό είπε.





.να μετακομισεις ,να δεις την καλωδιωση σου απο τον κατανεμητη και μετα ..να πας στον Οτε

Πλάκα κάνεις, τώρα το αγόρασα το σπίτι. Όσο για τα καλώδια, είναι όλα καινούργια...:oneup:


Μάλλον δεν γλιτώνω την αλλαγή πακέτου για να μειώσω το λογαριασμό.
Και μετά που θα πάω στα 8 θα έχω πάλι τα ίδια?

villager
16-01-11, 13:00
Οπότε το πρόβλημα είναι έξω απο το σπίτι σου!!! Δε μπορείς να κάνεις κ πολλά απο την μεριά σου. Πάρε τηλ. στο 13811 να ενημερωθείς για το τι γίνεται ή μαιλ στο techsupport@hq.cyta.gr και πες μας τις εξελίξεις! Γιατί δεν το χεις κάνει ακόμα απορώ παντός γιατί όχι...

http://www.cyta.gr/index.php?ID=7v9WWrw7F9xzyZ4O

Καλή σου τύχη ;)

filippos nik
16-01-11, 20:32
Οπότε το πρόβλημα είναι έξω απο το σπίτι σου!!! Δε μπορείς να κάνεις κ πολλά απο την μεριά σου. Πάρε τηλ. στο 13811 να ενημερωθείς για το τι γίνεται ή μαιλ στο techsupport@hq.cyta.gr και πες μας τις εξελίξεις! Γιατί δεν το χεις κάνει ακόμα απορώ παντός γιατί όχι...

http://www.cyta.gr/index.php?ID=7v9WWrw7F9xzyZ4O

Καλή σου τύχη ;)

Έχω ενημερώσει την εταιρεία και περιμένω να δω τι θα γίνει..

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας

deltadeltamike
16-01-11, 22:27
Αν είναι πάντως θέμα δικτύου και ο τεχνικός της cyta έχει δώσει τη βλάβη στον οτε και από τον οτέ με τη σειρά του δωθεί απάντησε ότι "δεν πας παραπάνω" δεν νομίζω πως θα μπορέσεις να πας καλύτερα σε άλλο πάροχο.

Σε κάποιο άλλο thead είχα κάνει αντίστοιχη συζήτηση με άλλο χρήστη

filippos nik
16-01-11, 23:40
Τι να πω, ο Θεός βοηθός!!

giantpow
17-01-11, 00:17
18 gb up 10 μερες ? Save the uploaders Παιδια!!!

rous
17-01-11, 17:53
Παιδιά καλησπέρα ,
Ένα πολυ βασικό πρόβλημα για θόρυβο είναι η πρίζα αν είναι του πΟΤΕ και έχει πυκνωτή μέσα και έχω παρατηρείσει και με πρίζα LEGRAND . δοκίμασε άλλη πρίζα

filippos nik
17-01-11, 23:31
Παιδιά καλησπέρα ,
Ένα πολυ βασικό πρόβλημα για θόρυβο είναι η πρίζα αν είναι του πΟΤΕ και έχει πυκνωτή μέσα και έχω παρατηρείσει και με πρίζα LEGRAND . δοκίμασε άλλη πρίζα

από πρίζες δεν πάσχω, το έχω δει

filippos nik
21-01-11, 19:34
Η τελική απάντηση από την CYTA:

Φταίει ο ΟΤΕ και συγκεκριμένα τα καλώδια του ΟΤΕ.

Δεν μπορούνε να κάνουνε τίποτα και η ταχύτητα πέφτει συνέχεια.

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 712 / 11.791


Μου πρότειναν να μου το κλειδώσουν στα : 1024 / 10.000 το μέγιστο.

Τι προτείνετε να κάνω?

giantpow
21-01-11, 19:46
μολις τωρα σερνομαι και εγω και δεν ξερω γιατι :(

villager
22-01-11, 13:14
Η τελική απάντηση από την CYTA:

Φταίει ο ΟΤΕ και συγκεκριμένα τα καλώδια του ΟΤΕ.

Δεν μπορούνε να κάνουνε τίποτα και η ταχύτητα πέφτει συνέχεια.

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 712 / 11.791


Μου πρότειναν να μου το κλειδώσουν στα : 1024 / 10.000 το μέγιστο.

Τι προτείνετε να κάνω?


Ναι μάλλον δε μπορείς κ πολλά να κάνεις... Αν μπορείς πάνε σε χαμηλότερο πακέτο... Τα 8ΜΒΙΤ το χεις άνετα! Απαίτησε να σε πάνε χωρίς κόστος. Και εγώ προς τα εκεί πηγαίνω αν κ φτάνω στο τέλος του συμβολαίου μου.:whistle:

vladimir rus
24-01-11, 18:37
Λοιπον ενα βραδακι δεν μπορεσε να συγχρονισει το ρουτερ,τους πιρα τηλεφωνο,τουσ ειπα,τελικα απο 8 με πήγαν στα 4
Γιατη!?΄ενα χρονο δεν ειχα προβληματα
Ο θορυβος που δειχνει Πιρελλι ειναι 41 το αλλο ρουτερ που εχω δεχνει 36?
Θα τρελαθω,help!

deltadeltamike
24-01-11, 19:27
Μάλλον για attenuation λες...

Πάρε τους και πες τους ότι με το άλλο ότι έχεις 36 att ενώ το μόντεμ της cyta 41 και ζήτησε αν είναι εύκολο να μετρήσουν το συγχρονισμό με το άλλο μόντεμ.

damtsios
25-01-11, 00:25
Λοιπον ενα βραδακι δεν μπορεσε να συγχρονισει το ρουτερ,τους πιρα τηλεφωνο,τουσ ειπα,τελικα απο 8 με πήγαν στα 4
Γιατη!?΄ενα χρονο δεν ειχα προβληματα
Ο θορυβος που δειχνει Πιρελλι ειναι 41 το αλλο ρουτερ που εχω δεχνει 36?
Θα τρελαθω,help!
Εγώ φίλε 2 χρόνια συγχρόνιζα στα 2Mbps απροβλημάτιστα, ξαφνικά χωρίς να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά της γραμμής, έπεσα στα 900-1000Kbps. Μάλωσα 100 φορές με την τεχνική υποστήριξη, μέχρι που στο τέλος μου είπαν "ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΤΊΠΟΤΑ, ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΟΤΕ".:down:
Έχω κάνει αίτηση και περιμένω να γλιτώσω από τους καρκίνους.

vladimir rus
25-01-11, 01:56
Οταν εiχω εντονα προβληματα περυσι, με πήγαν στα 6 και up 760
Τωρα γιατι στα μισά;

talos_2002
25-01-11, 04:18
Εγώ είμαι ικανοποιημένος πάντως.
Τηλεφώνησα το μεσημεράκι, επειδή είχα πέσει στα 5Mbps και 511kbps για άγνωστο λόγο.
Πριν 10' με αποσυνέδεσαν και μετά από 1' επανήλθε στα 8 και 1 Mbps. :)

nkostaki
30-01-11, 19:55
Έβγαλες άκρη filippos nik τελικά; Απ' όσα μου λες το πακέτο 8down/1up μάλλον θα λύσει τα προβλήματα σου. Δεν θα πέσει άλλο η ταχύτητα σου και, το πιθανότερο, θα το βρεις αρκετά γρήγορο για τις ανάγκες σου.

vladimir rus
31-01-11, 23:23
Λοιπον ειναι ολα καλα.
Οι άνθρωποι με πηρανε 10 φορες τηλεφωνο, αλλαξαμε το καλώδιο της πολυκατοικιας.
Και ολα αυτα σε δύο μέρες!

nkostaki
01-02-11, 01:19
Χαίρομαι. Η αλήθεια είναι ότι η Cyta κάνει καλά τη δουλειά της. Ε, βέβαια, που και που γινεται και καμμιά στραβή.

@ ADSLgr.com All rights reserved.