Netone1
17-01-11, 23:02
Αγαπητοί συνδρομητές,
Αν και το παρόν μήνυμα δεν αποτελεί επίσημο μήνυμα της εταιρείας, ούτε εκφράζει τις απόψεις της κατά οποιοδήποτε τρόπο, έκρινα σκόπιμο να σας ενημερώσω ότι από αύριο και στο εξής το "netone1" username θα αποκτήσει εποπτικό / συμβουλευτικό ρόλο στο support forum, αλλά τα τυχόν ζητήματα ή οι βλάβες που αναφέρετε (και ειδικότερα με προσωπικά μηνύματα) θα προωθούνται σε άλλα usernames της εταιρείας.
Αυτό οφείλεται στο ότι ο υποφαινόμενος, μετά την εσωτερική αναδιοργάνωση που προηγήθηκε σχετικά πρόσφατα, θα βρίσκεται σε τμήμα που δεν σχετίζεται με την άμεση ή έμμεση τεχνική υποστήριξη πελατών ADSL / LLU.
Θα μείνουμε σε επικοινωνία, και σε συνεργασία με το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης θα συνεχίσουν να παρέχονται απαντήσεις σε ότι προκύψει, καθώς και στα εκκρεμούντα με ΠΜ θέματα, αλλά η μελλοντική διερεύνηση των προβλήματων και οι απαντήσεις θα δίνονται από το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης επί μονίμου βάσεως.
Θα ήθελα, με την ευκαιρία αυτή, να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια, ή για την καλοπροαίρετη κριτική που τυχόν ασκήθηκε όσο διάστημα ήταν στις άτυπες αρμοδιότητές μου, μεταξύ άλλων, και οι απάντησεις στο Net One Support forum. Ήταν όλα ευπρόσδεκτα. :)
Σας εύχομαι ένα ευχάριστο βράδυ!
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Netone1
Αν και το παρόν μήνυμα δεν αποτελεί επίσημο μήνυμα της εταιρείας, ούτε εκφράζει τις απόψεις της κατά οποιοδήποτε τρόπο, έκρινα σκόπιμο να σας ενημερώσω ότι από αύριο και στο εξής το "netone1" username θα αποκτήσει εποπτικό / συμβουλευτικό ρόλο στο support forum, αλλά τα τυχόν ζητήματα ή οι βλάβες που αναφέρετε (και ειδικότερα με προσωπικά μηνύματα) θα προωθούνται σε άλλα usernames της εταιρείας.
Αυτό οφείλεται στο ότι ο υποφαινόμενος, μετά την εσωτερική αναδιοργάνωση που προηγήθηκε σχετικά πρόσφατα, θα βρίσκεται σε τμήμα που δεν σχετίζεται με την άμεση ή έμμεση τεχνική υποστήριξη πελατών ADSL / LLU.
Θα μείνουμε σε επικοινωνία, και σε συνεργασία με το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης θα συνεχίσουν να παρέχονται απαντήσεις σε ότι προκύψει, καθώς και στα εκκρεμούντα με ΠΜ θέματα, αλλά η μελλοντική διερεύνηση των προβλήματων και οι απαντήσεις θα δίνονται από το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης επί μονίμου βάσεως.
Θα ήθελα, με την ευκαιρία αυτή, να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια, ή για την καλοπροαίρετη κριτική που τυχόν ασκήθηκε όσο διάστημα ήταν στις άτυπες αρμοδιότητές μου, μεταξύ άλλων, και οι απάντησεις στο Net One Support forum. Ήταν όλα ευπρόσδεκτα. :)
Σας εύχομαι ένα ευχάριστο βράδυ!
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Netone1