PDA

Επιστροφή στο Forum : Καταγγελια για forthnet



dunabis
01-02-11, 21:07
Η ιστορια εχει ως εξης: Περι τις 22/11 εκανα αιτηση σε υποκατατημα forthnet στην πατρα,για νεα τηλεφωνικη γραμμη και
dsl.ενημερωθηκα οτι θα περιμενω περι τον ενα μηνα κτλ κτλ υπεγραψα τα χαρτια μου και εφυγα.Καποια στιγμη κοντα στα χριστουγεννα
(23-27 δεκεμβριου περιπου) δεθηκα κληση απο υπαλληλο της εταιριας.Με ρωτησε αν μπορω 2 του μηνος την ταδε ωρα να ειμαι σπιτι μου
διοτι θα ερθει ο τεχνικος.Απαντησα οτι θα λειπω εκτος πατρων και οτι θα επιστρεψω στις 4 του μηνος.Τοτε η κοπελα με ενημερωσε οτι θα με
ξαναπαρουν εκεινη την ημερομηνια για νεο ραντεβου και τελειωσε η επικοινωνια μας καπου εκει.Και καπως ετσι φτανουμε στη σημερινη μερα...
(31/1/2011) αποφασισα λοιπον ο ανθρωπος να παρω ενα τηλεφωνο να δω τι γινεται. μιλαω με τον τηλεφωνητη,δινω στοιχεια κτλ κτλ κτλ...παρακαλω
περιμενετε διοτι υπαρχει ενα προβλημα...και μου λεει κυριε λυπαμαι αλλα η αιτηση σας βρισκεται σε διαδικασια ακυρωσης επειδη δεν ΠΗΡΑΤΕ τηλεφωνο τον
τεχνικο για να κλεισετε ραντεβου!!!!!φωναζω κανω ρανω προσπαθω να του εξηγησω οτι ειχαν πει οτι θα με παρουν,τιποτα.
μου λεει οτι δεν πηρατε τηλεφωνο τον τεχνικο...Του ζηταω φυσικα να μιλησω με καποιον υπευθυνο και μου ειπε θα σας παρουμε εμεις σε λιγο.
Πραγματι μετα απο πεντε λεπτα με παιρνει ο...υπευθυνος.Του ξαναλεω την ιστορια,και μου λεει εχετε δικιο αλλα επειδη
η αιτηση ειναι σε διαδικασια ακυρωης το μονο που μπορω να κανω ειναι καινουρια αιτηση...Του λεω να ξερει οτι προτιθεμαι να διαμαρτυρηθω στο ΙΝΚΑ και
κλεινω το τηλ.Αυτα...
και ερωτω:
-Aς αφησουμε στην ακρη οτι...δεν φταιω.Τι ειδους τακτικη ειναι να ακυρωνουν την αιτηση χωρις να παιρνουν καν τηλεφωνο?τους περισευουν πελατες αυτων?
-Γιατι στην online σελιδα που βλεπω την προοδο της αιτησης δεν ειχαν γραψει οτι ακυρωθηκε?
-Εγω κ ας μην γινει τιποτα θα παω στο ΙΝΚΑ να υποβαλλω καταγελλια.Θα επρεπε να ντρεπονται να αφηνουν εναν ανθρωπο χωρις
τηλεφωΝΟ 3 μηνες και να κανουν λες και δεν τρεχει τιποτα.

Τελος ποια εταιρια προτεινετε για dsl γραμη(εκτος forthnet φυσικα!!!!!!!)
Α.Π.

Νikosanagn
01-02-11, 21:14
Απο εμένα Hol... και καλύτερα που δεν έμπλεξες με την forthnet.

DSLaManiaC
01-02-11, 22:19
Η ιστορια εχει ως εξης: Περι τις 22/11 εκανα αιτηση σε υποκατατημα forthnet στην πατρα,για νεα τηλεφωνικη γραμμη και
dsl.ενημερωθηκα οτι θα περιμενω περι τον ενα μηνα κτλ κτλ υπεγραψα τα χαρτια μου και εφυγα.Καποια στιγμη κοντα στα χριστουγεννα
(23-27 δεκεμβριου περιπου) δεθηκα κληση απο υπαλληλο της εταιριας.Με ρωτησε αν μπορω 2 του μηνος την ταδε ωρα να ειμαι σπιτι μου
διοτι θα ερθει ο τεχνικος.Απαντησα οτι θα λειπω εκτος πατρων και οτι θα επιστρεψω στις 4 του μηνος.Τοτε η κοπελα με ενημερωσε οτι θα με
ξαναπαρουν εκεινη την ημερομηνια για νεο ραντεβου και τελειωσε η επικοινωνια μας καπου εκει.Και καπως ετσι φτανουμε στη σημερινη μερα...
(31/1/2011) αποφασισα λοιπον ο ανθρωπος να παρω ενα τηλεφωνο να δω τι γινεται. μιλαω με τον τηλεφωνητη,δινω στοιχεια κτλ κτλ κτλ...παρακαλω
περιμενετε διοτι υπαρχει ενα προβλημα...και μου λεει κυριε λυπαμαι αλλα η αιτηση σας βρισκεται σε διαδικασια ακυρωσης επειδη δεν ΠΗΡΑΤΕ τηλεφωνο τον
τεχνικο για να κλεισετε ραντεβου!!!!!φωναζω κανω ρανω προσπαθω να του εξηγησω οτι ειχαν πει οτι θα με παρουν,τιποτα.
μου λεει οτι δεν πηρατε τηλεφωνο τον τεχνικο...Του ζηταω φυσικα να μιλησω με καποιον υπευθυνο και μου ειπε θα σας παρουμε εμεις σε λιγο.
Πραγματι μετα απο πεντε λεπτα με παιρνει ο...υπευθυνος.Του ξαναλεω την ιστορια,και μου λεει εχετε δικιο αλλα επειδη
η αιτηση ειναι σε διαδικασια ακυρωης το μονο που μπορω να κανω ειναι καινουρια αιτηση...Του λεω να ξερει οτι προτιθεμαι να διαμαρτυρηθω στο ΙΝΚΑ και
κλεινω το τηλ.Αυτα...
και ερωτω:
-Aς αφησουμε στην ακρη οτι...δεν φταιω.Τι ειδους τακτικη ειναι να ακυρωνουν την αιτηση χωρις να παιρνουν καν τηλεφωνο?τους περισευουν πελατες αυτων?
-Γιατι στην online σελιδα που βλεπω την προοδο της αιτησης δεν ειχαν γραψει οτι ακυρωθηκε?
-Εγω κ ας μην γινει τιποτα θα παω στο ΙΝΚΑ να υποβαλλω καταγελλια.Θα επρεπε να ντρεπονται να αφηνουν εναν ανθρωπο χωρις
τηλεφωΝΟ 3 μηνες και να κανουν λες και δεν τρεχει τιποτα.

Τελος ποια εταιρια προτεινετε για dsl γραμη(εκτος forthnet φυσικα!!!!!!!)
Α.Π.

Να βάλεις ΟΤΕ να χεις τηλέφωνο και dsl μέσα σε μια βδομάδα αν το βιάζεσαι.

akkiiss55
01-02-11, 23:09
Να βάλεις ΟΤΕ να χεις τηλέφωνο και dsl μέσα σε μια βδομάδα αν το βιάζεσαι.

συμφωνω κ γω

giraios
01-02-11, 23:18
Νομίζω είναι στάνταρ διαδικασία που ακολουθούν σχεδόν όλες οι εταιρείες.
Όσο για την επιλογή της εταιρείας ο ΟΤΕ είναι ο πιο αξιόπιστος αν και λίγο τσιμπημένος και η HOL έχει αρκετά καλές ταχύτητες.

dunabis
02-02-11, 00:39
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.Θα κινηθω σε μια απο τις δυο εταιρειες

billstamaniac
02-02-11, 01:02
σιγουρα φιλε μου εχεις δικιο αλλα αφου σου ειχανε πει κ αυτοι οτι θα σε καλεσουν γυρω στις 4 του μηνος κ μετα απο 2-3 μερες αντε μια βδομαδα 10 μερες δεν εχεις δει καποια κινηση απο μερους τους κ εφοσον ειχες κ μεγαλη αναγκη το τηλεφωνο η λογικη ελεγε να κανεις μια κληση να δεις τι παιζει καθως δεν νομιζω η forthnet κ η καθε forthnet να θελει να ακυρωσει αιτηση κ να μην θελει να σε ενεργοποιησει για να τα τσεπωσει μετα

pat122
02-02-11, 14:14
Πιστεύω ήταν θέμα ασυνεννοησίας. Εγώ ρε παιδιά έχω forthnet 3 χρόνια και μέχρι στιγμής κανένα σοβαρό πρόβλημα δεν μου έχει προκύψει.

grkal
02-02-11, 14:20
να ρωτησω κατι παιδια ποσο χρονος ? χρειαζεται απο τον οτε να πας στην forthnet χωρις να αλλαξω αριθμο,ρωταω επειδη ειμαι ασχετος με την ολη κατασταση και θελω να βαλω και nova.

ευχαριστω για την απαντηση σας.

Frontier
02-02-11, 14:57
να ρωτησω κατι παιδια ποσο χρονος ? χρειαζεται απο τον οτε να πας στην forthnet χωρις να αλλαξω αριθμο,ρωταω επειδη ειμαι ασχετος με την ολη κατασταση και θελω να βαλω και nova.

ευχαριστω για την απαντηση σας.

Υπολόγιζε κανένα μήνα.

karetsos
02-02-11, 15:05
για φορητότητα αριθμού περίπου 15 μέρες έως 3 βδομάδες...

FSHOPAXD
05-02-11, 00:18
Οταν το ραντεβού δεν εκτελείτε και μετατίθεται μετά από αρκετές μέρες, κανονικά ακυρώνεται και ο συνδρομητής θα πρέπει να πάρει τότε τηλέφωνο 13831 για να ξεκινήσει ξανα η διαδικασία και να κλειστεί νέο ραντεβού (ενδεχόμενα από άλλο τεχνικό συνεργείο). Το πως έγινε το 4/1 ... 31/1 δηλαδή και δεν υπήρξε κανένα ενδιαφέρον τι σημαίνει ; Ο τεχνικός δεν ενημέρωσε ότι πρέπει να ξανακαλέσεις?
Κανονικά όμως όταν υπογράφει κανείς μια σύμβαση με αντίστοιχες κυρώσεις (βλέπε τέλος διακοπής) δεν αφήνει τα πράγματα να φτάσουν εκεί.

DSLaManiaC
05-02-11, 00:31
Οταν το ραντεβού δεν εκτελείτε και μετατίθεται μετά από αρκετές μέρες, κανονικά ακυρώνεται και ο συνδρομητής θα πρέπει να πάρει τότε τηλέφωνο 13831 για να ξεκινήσει ξανα η διαδικασία και να κλειστεί νέο ραντεβού (ενδεχόμενα από άλλο τεχνικό συνεργείο). Το πως έγινε το 4/1 ... 31/1 δηλαδή και δεν υπήρξε κανένα ενδιαφέρον τι σημαίνει ; Ο τεχνικός δεν ενημέρωσε ότι πρέπει να ξανακαλέσεις?
Κανονικά όμως όταν υπογράφει κανείς μια σύμβαση με αντίστοιχες κυρώσεις (βλέπε τέλος διακοπής) δεν αφήνει τα πράγματα να φτάσουν εκεί.

Τι δε κατάλαβες απ αυτό:

Τοτε η κοπελα με ενημερωσε οτι θα με
ξαναπαρουν εκεινη την ημερομηνια για νεο ραντεβου και τελειωσε η επικοινωνια μας καπου εκει.Και καπως ετσι φτανουμε στη σημερινη μερα...

Η μήπως θα πρέπει να τους κυνηγάμε κι όλας?

@ ADSLgr.com All rights reserved.