PDA

Επιστροφή στο Forum : Από ote σε wind?



fler
15-02-11, 19:18
Έχω σύνδεση ote εδώ και 4 χρόνια κι είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Με προβληματίζουν όμως οι τσιμπημένες τιμές του και σκέφτομαι να αλλάξω σε wind double play. Είχα κάποια στιγμή και tellas και μου έβγαλε την πίστη. Με πετούσε έξω κάθε 20 δευτερόλεπτα, συνεχώς. Πάντως, αυτά τα ολόκληρα είκοσι δευτερόλεπτα που με άφηνε να μπω είχε αρκετά καλή ταχύτητα, δεν έχω να πω...Έφυγα με τα χίλια ζόρια και επανήλθα στον οτέ γιατί είχα βαρεθεί τα πειράματα. Τώρα πως είναι τα πράγματα με τη wind; Σκέφτομαι βέβαια και τη hol. Μένω Θεσσαλονίκη κέντρο.

Υ.Σ. : Είμαι κάπως άσχετη με αυτά τα θέματα, προσπαθώ να μάθω τι παίζει για να έχω πλήρη εικόνα. Οπότε, όσο μπορείτε, γράψτε απλά και αναλυτικά :)

baskon
15-02-11, 19:24
Εξαρτωνται απο τη ποιοτητα της γραμμης σου τα πραγματα..
Εισαι μακρια απτο κεντρο?Ειναι κακη γραμμη?
Γιατι σε πεταγε εξω παλιοτερα?Χωρις να ξερουμε αυτα θα έλεγα οτι επειδη η κατασταση της γραμμης μας δεν αλλαζει ευκολα υπάρχει σημαντικη πιθανοτητα να εχεις και παλι προβλημα μιας και wind=tellas.
Τη Hol την εμπιστευομαι λίγο περισσοτερο και αν ηταν θα δοκιμαζα κατι διαφορετικο απο αυτο που ειχα δοκιμασει και δε μου δουλευε.
Οπως και να εχει πρεπει να σκεφτεις.Σε πειραζει να ταλαιπωρηθεις λίγο?Ή ισως περισσοτερο?Ή ισως και καθολου?
Αν δεν εχεις προβλημα να το ρισκαρεις βαλε οτι θελεις..αλλιως μεινε οπως εισαι...χαλαρα..

fler
15-02-11, 19:36
Πιο κέντρο δε γίνεται. Είμαι σχεδόν δίπλα από την Καμάρα (Αγίας Σοφίας με Εγνατία). Βασικά ήλπιζα να υπάρχει κάποιος που να έχει είτε wind είτε hol στην ίδια περιοχή για να αποφασίσω με μεγαλύτερη ευκολία. Το θέμα μου δεν είναι τόσο στην ταχύτητα (δεν θέλω σε καμία περίπτωση να σέρνεται αλλά με μια μέση ταχύτητα είμαι ικανοποιημένη) αλλά να μην υπάρχει σοβαρότερο πρόβλημα, όπως αυτά που είχα με την tellas τότε..

RASTAVIPER
15-02-11, 20:02
Εξαρτωνται απο τη ποιοτητα της γραμμης σου τα πραγματα..
Εισαι μακρια απτο κεντρο?Ειναι κακη γραμμη?