PDA

Επιστροφή στο Forum : Έχετε περάσει H1N1 γρίπη φέτος (χειμώνας 2010-2011) και έχετε κάνει εμβόλιο;

Σελίδες : [1] 2

psyxakias
24-02-11, 07:03
Έχετε περάσει H1N1 φέτος (χειμώνας 2010-2011) και έχετε κάνει εμβόλιο;

Ας κάνω την αρχή. Περνάω γρίπη αυτές τις μέρες, που σύμφωνα με το γιατρό είναι αυτή η νέα γρίπη H1N1, και δεν είχα κάνει εμβόλιο (αν και μου είπαν ότι δε προσφέρει 100% προστασία και θα πρέπει να γίνεται κυρίως στις ευπαθείς ομάδες, που εγώ δεν είμαι σε αυτές). Για την ώρα είμαι σπίτι και παρακολουθούμαι από γιατρό χωρίς να κρίνει απαραίτητη τη νοσηλεία σε νοσοκομείο, αφού δεν υπάρχει παράλληλα κανένα άλλο πρόβλημα υγείας. Υπομονή θέλει και αντοχή στα 39.5-40.5C όλο το 24ωρο με προσωρινή πτώση στους 38-38.5C (ελπιζω και πιο κατω τις επομενες μερες).

Προσωπικές εμπειρίες/συμβουλές για γρίπη:
(Προσοχή: δεν είμαι γιατρός και είναι απόψεις/συμβουλές από προσωπική εμπειρία και μόνο. Σε καμία περίπτωση δεν προτείνω να τις ακολουθήσετε, χωρίς ιατρική συμβουλή / παρακολούθηση καθώς κάθε περίπτωση διαφέρει)
Την κόλλησα κατά πάσα πιθανότητα την Κυριακη σε αποκριάτικη γιορτή, ενώ τα έντονα συμπτώματα ξεκίνησαν Τρίτη (μέχρι τότε είχα ένα γαργαλητό στο λαιμό, σαν να έχω καταπιει σκόνη ή κάτι αντίστοιχο) και θα πρέπει να υποχωρήσουν έως την Κυριακή. Δεν έκανα κάποια αιματολογική ή άλλη εξέταση, θεωρείται περιττό από το γιατρό αφού έχω όλα τα συμπτώματα σε μεγάλο βαθμό κιόλας. Εδώ να επισημάνω ότι έχω κάποιες αμφιβολίες, πως την ξεχώρισε τόσο απλά από την εποχιακή. Αλλά τέλος πάντων, σκοπός είναι να περάσει όποια και αν είναι.
Τα συμπτώματα που έχω είναι: υψηλός συνεχόμενος πυρετός, ρίγη, έντονος ξηρός βήχας & πονόλαιμος, πόνους σε μύες & κόκκαλα, αδυναμία, ρινική συμφόρηση & καταρροή, και διάφορες κλασικές συνέπειες του υψηλού πυρετού (μουδίασματα, μυρμηγκιάσματα, βούλωμα/ξεβούλωμα στα αυτιά, αύξηση σφυγμών (115-120 bpm, περιέργως τον μετράει με φοβερή ακρίβεια το android κινητό με χρήση του δείκτη και της κάμερας!).