PDA

Επιστροφή στο Forum : PORT 2000 & 5000 και προβλήματα σχετικά με port forwarding στης συγκεκριμένες ..



cistech
05-03-11, 07:07
Είμαι μηχανικός δικτύων αρκετά χρόνια και ήρθα Ελλάδα να μείνω. Έχω αντιμετώπιση μεγάλο πρόβλημα με των ΟΤΕ και την υπηρεσία DSL διότι παρόλο που υποστηρίζουν πως δεν έχουν κλειστής πόρτες, υπάρχουν και ΔΕΝ είναι διευθετημένη να σε βοηθήσουν. Με λίγα λογία όσες εταιρείες που βάζουν συστήματα CCTV για να μπορούν να βλέπουν απομακρυσμένα τη γίνετε στα καταστήματα τους δεν μπορούν.
Έχω πάρει αρκετές φορές τηλέφωνο και έχω στείλει αρκετά email στην τεχνική υπηρεσία για να μου ανοίξουν κάποιες πόρτες που χρειάζομαι για την μεταφορά εικόνας για σύστημα CCTV.
Στο τηλέφωνο η απάντηση είναι δεν είναι στης αρμοδιότητες μας για να σας βοηθήσουμε με port forwarding όσο και να τους λες δεν είναι εκεί το θέμα – το πρόβλημα είναι πως η πόρτες είναι κλειστές. Εδώ επιμένουν πως η πόρτες που τους ζητά ΔΕΝ είναι κλειστές και μου λένε πως μάλλον δεν έχω κάνει την σωστή ρύθμιση στο router και να κατεβάσω το pdf που έχουν στην ιστοσελίδα τους και να το ακολουθησω ( δεν έχει καμιά σχέση πως εδώ και 15 χρόνια είναι μηχανικός δικτύων και τέλος πάντων port forwarding έχω κάνει στων router). Μετά από αρκετή ώρα και τηλέφωνα προς των ΟΤΕ κατάφερε και μίλησα με ένα κύριο που μου είπε πως ήταν ο προϊστάμενος του τμήματος NETWORKING. Του εξήγησα το θέμα και η απάντηση του ήταν ιδία ΔΕΝ έχουμε κλείσει της πόρτες και θα έλεγχε το firewall για να δει.
Από ότι καταλάβατε ακόμα το ελέγχει και ακόμα περιμένω απάντηση.