PDA

Επιστροφή στο Forum : Ποσα πληρώνετε για ασφάλεια Ι.Χ.??



Σελίδες : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15

kourampies
24-04-15, 18:56
Μέχρι να ξυπνήσω το πήρε άλλος το Yaris δυστυχώς. Αποκομίσαμε όμως γνώσεις για όταν βρεθεί η επόμενη ευκαιρία :p

tsavman
24-04-15, 19:41
Μέχρι να ξυπνήσω το πήρε άλλος το Yaris δυστυχώς. Αποκομίσαμε όμως γνώσεις για όταν βρεθεί η επόμενη ευκαιρία :p

Πας καρφί για Corolla TS, αν "αντέχεις" τα 1800cc :p
197 άλογα ατμόσφαιρα και red line στις 8300 :twisted:

kourampies
24-04-15, 19:52
Πας καρφί για Corolla TS, αν "αντέχεις" τα 1800cc :p
197 άλογα ατμόσφαιρα και red line στις 8300 :twisted:

Χρόνια το ψάχνω. Το θεωρώ το ιδανικό αυτοκίνητο για μένα, ούτε εγώ να το σχεδίαζα. Διακριτικό και πρακτικό, αλλά συνάμα και επιθετικό όποτε θέλει, χωρίς turbo lag, και χωρίς να είναι πνιγμένο στα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια.

Δεν έχω βρει κανένα της προκοπής δυστυχώς. Όλα με μετατροπές τις κακιάς ώρας, η εξωπραγματικές τιμές τύπου 10+ χιλιάρικα.

tsavman
24-04-15, 19:56
Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις κάποιο 1.4 και να υπερκυβίσεις σε 1.8, χωρίς όμως το VVTL-i, δηλαδή περίπου 140 άλογα, με σήμα και ασφάλεια 1400 ;)

Nozomi
30-04-15, 21:27
@kourampies
Απ' την στιγμή που έχεις οδηγικές ανησυχίες, είναι άκυρο να πηγαίνεις σε Yaris.
Αυτά τα αμαξάκια (Στάρλετ και Γιάρις) έχουν κατασκευαστεί με άλλον προσανατολισμό, και είναι κατ΄εμέ άσκοπο (και αρκετά δαπανηρό με αβέβαιο αποτέλεσμα) να τον αλλάξεις. Και στο φινάλε, τι παιχνίδι να κάνεις με μπροστοκίνητο ;

Στην θέση σου, θα κρατούσα το Σταρλετάκι για μουλαράκι με προσθήκη ίσως Air Condition (μπορείς να βρεις με 3-4 κατοστάρικα) που είναι άκρως απαραίτητο στην Ελλάδα.
Την θέση εργαλείου και στα χρήματα που θέτεις, θα αποταμίευα λίγο ακόμα και θα γλυκοκοίταζα ένα RX-8, το οποίο θα σου έδινε απίστευτη οδηγική απόλαυση, με μοναδικό θέμα το πόσο ευλαβική συντήρηση θα του έχει γίνει. Ναι, καίει πολύ, αλλά θα χρησιμοποιείς το Σταρλετάκι για μουλαράκι και δεν θα αγχώνεσαι αν το γρατζουνίσεις κτλ. Το RX-8 δεν έχει και θέμα τελών, φόρων κτλ.

Η κατοχή 2 αυτοκινήτων είναι ένα θέμα, αλλά αν κοιτάς "εργαλείο" λογικά θα έχεις κάποια οικονομική άνεση.

kourampies
30-04-15, 21:40
@kourampies
Απ' την στιγμή που έχεις οδηγικές ανησυχίες, είναι άκυρο να πηγαίνεις σε Yaris.
Αυτά τα αμαξάκια (Στάρλετ και Γιάρις) έχουν κατασκευαστεί με άλλον προσανατολισμό, και είναι κατ΄εμέ άσκοπο (και αρκετά δαπανηρό με αβέβαιο αποτέλεσμα) να τον αλλάξεις. Και στο φινάλε, τι παιχνίδι να κάνεις με μπροστοκίνητο ;

Στην θέση σου, θα κρατούσα το Σταρλετάκι για μουλαράκι με προσθήκη ίσως Air Condition (μπορείς να βρεις με 3-4 κατοστάρικα) που είναι άκρως απαραίτητο στην Ελλάδα.
Την θέση εργαλείου και στα χρήματα που θέτεις, θα αποταμίευα λίγο ακόμα και θα γλυκοκοίταζα ένα RX-8, το οποίο θα σου έδινε απίστευτη οδηγική απόλαυση, με μοναδικό θέμα το πόσο ευλαβική συντήρηση θα του έχει γίνει. Ναι, καίει πολύ, αλλά θα χρησιμοποιείς το Σταρλετάκι για μουλαράκι και δεν θα αγχώνεσαι αν το γρατζουνίσεις κτλ. Το RX-8 δεν έχει και θέμα τελών, φόρων κτλ.

Η κατοχή 2 αυτοκινήτων είναι ένα θέμα, αλλά αν κοιτάς "εργαλείο" λογικά θα έχεις κάποια οικονομική άνεση.

Άνεση για κατοχή 2 αυτοκινήτων δεν υπάρχει. Άνεση για υψηλή κατανάλωση και εφορία μέχρι 1900 υπάρχει ναι. Ωστόσο μεταχειρισμένο rotary θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ. Πολύ πιθανό να θέλεις καινούριο μοτέρ στα 100-120000κμ. Επίσης δεν έχω καμία εμπειρία από πισωκίνητα, και υπάρχει και θέμα μεγέθους λόγω χρήσης και στο κέντρο.

Το στάρλετ είναι όντως ιδανικό για όλα, ακόμα και ταξίδι. Μέσα στην πόλη δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. Δεν το λυπάσαι δεν το φοβάσαι κτλ κτλ. Αυτό που με κουράζει πολύ είναι η βαβούρα που κάνει λόγω παλαιάς κοπής χωρίς μόνωση κτλ. Air Condition βάζεις με κανένα 300ρι όντως. Επίσης είναι και το θέμα τρακαρίσματος σε υψηλή ταχύτητα. Όπως και να το κάνεις, σε ένα τρακάρισμα σε εθνική με λογική/νόμιμη ταχύτητα, από το καινούριο πολύ πιθανό να βγεις ανέπαφος, ενώ από ένα αυτοκίνητο του 96 θα βγεις κιμάς.

Τέλοσπάντων, δεν επείγει. Αν βρεθεί κάτι καλό στο δρόμο μου, το εξετάζω.

Σημασία έχει ότι μάθαμε ότι τα ασφάλιστρα επιστρέφονται αναλογικά μέσω τραπέζης, από τη μέρα της μεταβίβασης.

Nozomi
30-04-15, 21:54
Άνεση για κατοχή 2 αυτοκινήτων δεν υπάρχει. Άνεση για υψηλή κατανάλωση και εφορία μέχρι 1900 υπάρχει ναι. Ωστόσο μεταχειρισμένο rotary θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ. Πολύ πιθανό να θέλεις καινούριο μοτέρ στα 100-120000κμ. Επίσης δεν έχω καμία εμπειρία από πισωκίνητα, και υπάρχει και θέμα μεγέθους λόγω χρήσης και στο κέντρο.

Το στάρλετ είναι όντως ιδανικό για όλα, ακόμα και ταξίδι. Μέσα στην πόλη δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. Δεν το λυπάσαι δεν το φοβάσαι κτλ κτλ. Αυτό που με κουράζει πολύ είναι η βαβούρα που κάνει λόγω παλαιάς κοπής χωρίς μόνωση κτλ. Air Condition βάζεις με κανένα 300ρι όντως. Επίσης είναι και το θέμα τρακαρίσματος σε υψηλή ταχύτητα. Όπως και να το κάνεις, σε ένα τρακάρισμα σε εθνική με λογική/νόμιμη ταχύτητα, από το καινούριο πολύ πιθανό να βγεις ανέπαφος, ενώ από ένα αυτοκίνητο του 96 θα βγεις κιμάς.

Τέλοσπάντων, δεν επείγει. Αν βρεθεί κάτι καλό στο δρόμο μου, το εξετάζω.

Σημασία έχει ότι μάθαμε ότι τα ασφάλιστρα επιστρέφονται αναλογικά μέσω τραπέζης, από τη μέρα της μεταβίβασης.
Το θέμα του θορύβου δεν λύνεται, συμφωνώ. Ωστόσο και με ένα παλιό Γιάρις μπορείς να έχεις θέματα ηχομονώσης, δεν πρέπει να διαπρέπει στον τομέα, αλλά δεν παίρνω και όρκο, δεν το έχω οδηγήσει.
Επίσης, στο θέμα του στουκαρίσματος, μπορεί να έχεις δίκιο λόγω έλλειψης αερόσακκου, αλλά και πάλι κοιτάς ΙΧ... 13 ετων, δεν είναι μόνο οι φούσκες το θέμα, αλλά και η ενεργητική ασφάλεια που ένα τέτοιο αμάξι ΔΕΝ έχει (δες πόσα συστήματα ασφαλείας έχει πάνω του ένα RX-8 και τι ένα Yaris). Ειδικά αν κάνεις ταξίδια.
Εν πάσει περιπτώσει, αν έχεις οδηγικές "ανησυχίες" ένα νεότερο κουβαδάκι πόλης θα το βαρεθείς πολύ σύντομα, οπότε καλό είναι να κάνεις την σωστή επιλογή, ειδικά αν θέλεις να το κρατήσεις !

Για τους προβληματισμούς σου για τον rotary κινητήρα δεν έχεις άδικο, αν δεν είχα και εγώ τους ίδιους θα το είχα ήδη πάρει, και δεν είναι τυχαίο ότι η Mazda εγκατέλειψε την τεχνολογία.

Μια άλλη λύση είναι να μαζέψεις άλλα τόσα ή να βάλεις δόσεις και να πάρεις μια SLK να γουστάρεις, αλλα πρέπει να βρεις μία σε καλή κατάσταση. Με την Μερκ αλλάζεις κατηγορία χωρίς να ξεφεύγεις υπερβολικά σε έξοδα κατοχής-χρήσης.

tsavman
30-04-15, 23:48
Εγώ πάντως θα έπαιρνα κανένα MX-5, εφόσον με ενδιέφερε αυτή η κατηγορία, ή -αν είχα τα χρήματα- ένα GT-86.

Αλλά όπως λέει και ένα παλιό γνωμικό, είναι πιο απολαυστικό να οδηγάς ένα αργό αυτοκίνητο γρήγορα, παρά ένα γρήγορο αργά.

slalom
01-05-15, 00:48
Lotus Elise, τι να λεμε τωρα

Nozomi
01-05-15, 01:16
Συμφωνώ για ένα μετάχειρο MX-5, ταιριάζει στην ηλικία του, όπως και στην περιοχή που ζει ! ;)
Είναι ατμό, αξιόπιστο, μέσα στο budget του και κ@βλ@μαξο !

Γιατί έχω την αίσθηση ότι αν στουκάραμε ένα Starlet-άκι EP91 (1996-1999) και ένα Smart-άκι (με όσες φούσκες έχει πάνω) υπό τις ίδιες συνθήκες τα αποτελέσματα θα εξέπλησσαν αυτούς που ισχυρίζονται ότι το νεότερο είναι και ασφαλέστερο ; ; ;

Τους Νόμους της Φυσικής, ουδείς δύναται να τους παραβεί παληκάρια.

kourampies
01-05-15, 04:11
Δεν θέλω κάμπριο γιατί φοβάμαι ότι θα μπάζει, θα κάνει θόρυβο, θα μυρίζει μούχλα κτλ. Επίσης χρειάζομαι και πορτ μπαγκάζ η λίγο χώρο πίσω, επιβάτες πάντα 2 αλλά πολλές φορές κουβαλάω πράγματα της δουλειάς. Ενδεχομένως να χωράνε βέβαια εφόσον δεν έχει μηχανική/μεταλλική οροφή. Κατά τα άλλα το MX5 ταιριάζει στην περίπτωση ναι, και δεν μπορώ να πω ότι το έχω αποκλείσει τελείως.

Όσον αφορά το Starlet στην πόλη και γύρω γύρω δε το φοβάμαι τόσο στο τρακάρισμα. Σε κάτι σοβαρό, ντελαπάρισμα κτλ όμως υστερεί λόγω κολόνων υποθέτω. Έχει και έναν αερόσακο αλλά αμφιβάλλω ότι δουλεύει μετά από 19 χρόνια. Ελπίζω να μη χρειαστεί ποτέ να μάθω :p

SLK βρίσκεις πλέον με 5-6 χιλιάρικα, αλλά το σέρβις είναι αστρονομικό, το ξέρω από φίλο. Θες πάνω από 500 το χρόνο για τα προγραμματισμένα, και σκάνε συνέχεια χαζές ζημιές τύπου μπουκάλες οροφής κ άλλα συναφή, με κόστος 500+. Επίσης δεν έχει κανονικό χειρόφρενο! Έχει αμερικάνικο στυλ, πεταλάκι στα αριστερά.

wesker
04-05-15, 18:34
Συμφωνώ για ένα μετάχειρο MX-5, ταιριάζει στην ηλικία του, όπως και στην περιοχή που ζει ! ;)
Είναι ατμό, αξιόπιστο, μέσα στο budget του και κ@βλ@μαξο !

Γιατί έχω την αίσθηση ότι αν στουκάραμε ένα Starlet-άκι EP91 (1996-1999) και ένα Smart-άκι (με όσες φούσκες έχει πάνω) υπό τις ίδιες συνθήκες τα αποτελέσματα θα εξέπλησσαν αυτούς που ισχυρίζονται ότι το νεότερο είναι και ασφαλέστερο ; ; ;

Τους Νόμους της Φυσικής, ουδείς δύναται να τους παραβεί παληκάρια.
Τελείως άκυρη η σύγκριση. Το Starlet ακομα και για 10-ετιας+ παραμένει αμάξι, το Smart ειναι κονσερβοκούτι. Δεν θεωρώ καν το Smart αυτοκινητο.

Nozomi
06-05-15, 22:16
Τελείως άκυρη η σύγκριση. Το Starlet ακομα και για 10-ετιας+ παραμένει αμάξι, το Smart ειναι κονσερβοκούτι. Δεν θεωρώ καν το Smart αυτοκινητο.
Η σύγκριση έγινε γιατί το να θεωρείται "σκοτώστρα" το Starlet, την ώρα που οι δρόμοι μας έχουν κατακλυστεί από Smart-άκια, τα οποία μάλιστα οδηγούν οδηγοί με bullying οδηγική συμπεριφορά στους δρόμους (όλα αυτά μέσα στην πόλη φυσικά, γιατί με το που βρίσκεται λίγος ανοικτός δρόμος εκεί αρχίζουν τα τσάγια :p ), το θεωρώ παντελώς άκυρο.

wesker
07-05-15, 07:53
Η σύγκριση έγινε γιατί το να θεωρείται "σκοτώστρα" το Starlet, την ώρα που οι δρόμοι μας έχουν κατακλυστεί από Smart-άκια, τα οποία μάλιστα οδηγούν οδηγοί με bullying οδηγική συμπεριφορά στους δρόμους (όλα αυτά μέσα στην πόλη φυσικά, γιατί με το που βρίσκεται λίγος ανοικτός δρόμος εκεί αρχίζουν τα τσάγια :p ), το θεωρώ παντελώς άκυρο.
To Smart ειναι σκοτώστρα ακομα και με ενα σάπιο και κακοσυντηρημένο Simca του 70 να το συγκρίνεις :p

jap
07-05-15, 08:39
Πρώην κάτοχος starlet κι εγώ. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με το smart σαν αυτοκίνητο (μακριά από μένα βέβαια), αλλά με πολλούς, όχι όλους, που το χρησιμοποιούν με απαράδεκτο τρόπο, και δεν αναφέρομαι μόνο στον τρόπο οδήγησης/παρκαρίσματος. Π.χ. μια γειτόνισσα δεν μπορεί να κουμαντάρει την τζιπάρα του συζύγου και έχει smart για να μεταφέρει τα παιδιά, και τα δύο μαζί στο μπροστινό κάθισμα. Κυκλοφορούν και πολλά με μόνιμα στερεωμένο παιδικό καθισματάκι. Αν βάζουν isofix στο κάθισμα του συνοδηγού δεν έψαξα :p

nyannaco
07-05-15, 08:47
Εντάξει, το να βάζεις παιδί στο smart είναι οριακά καλύτερο από κάτι ηλίθιους (που θα έπρεπε να είναι στειρωμένοι για να μη ρίχνουν το μέσο IQ του πληθυσμού) που βάζουν τα παιδιά σε μηχανάκια (και φυσικά ποτέ με κράνος έστω), κάνουν και τρικάβαλα με το παιδί επάνω... τί να πεις, τα έχει πει όλα ο Albert A. με το γνωστό περί διαστάσεων του σύμπαντος και της ανθρώπινης βλακείας.

thourios
07-05-15, 09:01
Μήπως είμαστε εκτός θέματος;

:hmm:

jap
07-05-15, 09:19
Ναι, αλλά είναι offtopic από το offtopic που δημιουργήθηκε, οπότε αυτοαναιρείται :)

Εγώ Νίκο, έχω δει τα 2 κορυφαία:
1. Μωρό μέσα σε κουτί ακουμπισμένο στο υποτυπώδες δάπεδο που έχουν οι βέσπες.
2. Μαμά να οδηγεί με περασμένο το μωρό στον μάρσιπο.
3. Τετρακάβαλο με τα 2 παιδιά σάντουιτς μεταξύ μπαμπά-οδηγού και μαμάς-αερόσακου.

(αν σας ενοχλεί το offtopic σεβαστό, να φτιάξουμε άλλο θέμα)

kourampies
08-02-16, 19:54
Ανασταίνω το νήμα με αφορμή την επερχόμενη ανανέωση συμβολαίου μου στην Anytime.

To ίδιο Starlet (6ος 1996, 1331cc, κάτω από 1500€ αξία, κανένα ατύχημα) που συζητούσαμε λίγα posts πιο πάνω, στο πρόγραμμα Value + Νομική προστασία.

Πέρυσι είχα πληρώσει 260 ευρώ, με έκπτωση νέου πελάτη και referral από φίλο.

Φέτος, το συμβόλαιο βγήκε στα 325. Από περιέργεια, υπολόγισα πόσο βγαίνει ένα καινούριο αντίστοιχο αυτοκίνητο, χωρίς έκπτωση referral, αλλά με έκπτωση πάγιας εντολής. Πάλι στα 260.

Πήρα τηλέφωνο για να δω τι μπορεί να γίνει ώστε να επιστρέψουμε στα 260, και η κοπέλα στο τηλέφωνο με ύφος ειρωνικό και ενοχλημένο είπε ότι το μαξ που μπορεί να κάνει είναι έκπτωση 10% με πάγια εντολή, δηλαδή 295. Τη ρώτησα πόσο καιρό κάνει να φύγει από το σύστημα τους το αυτοκίνητο ώστε να ασφαλιστεί με εκπτώσεις νέου συμβολαίου, και ακόμα πιο ενοχλημένη μου είπε ότι θέλει τουλάχιστον 15 μέρες, και ότι και πάλι δεν θα είναι 260 η τιμή "γιατί αλλάζουν αυτά, και αν δε με πιστεύετε δικό σας πρόβλημα".

Στα 295 με αυτές τις παροχές και πάλι η τιμολόγηση είναι εξαιρετική, αλλά με εκνεύρισε πολύ ο τρόπος τους, και θα ήθελα να εξετάσω και άλλες επιλογές. Προτιμώ online καθώς δεν έχω όρεξη και χρόνο για παζάρια και κουβέντα από κοντά. Θα ήθελα να έχει τις ίδιες παροχές με το τωρινό μου συμβόλαιο (το Value όπως είπα) (https://www.anytime.gr/car).

meletis
08-02-16, 20:09
Ανασταίνω το νήμα με αφορμή την επερχόμενη ανανέωση συμβολαίου μου στην Anytime.

To ίδιο Starlet (6ος 1996, 1331cc, κάτω από 1500€ αξία, κανένα ατύχημα) που συζητούσαμε λίγα posts πιο πάνω, στο πρόγραμμα Value + Νομική προστασία.

Πέρυσι είχα πληρώσει 260 ευρώ, με έκπτωση νέου πελάτη και referral από φίλο.

Φέτος, το συμβόλαιο βγήκε στα 325. Από περιέργεια, υπολόγισα πόσο βγαίνει ένα καινούριο αντίστοιχο αυτοκίνητο, χωρίς έκπτωση referral, αλλά με έκπτωση πάγιας εντολής. Πάλι στα 260.

Πήρα τηλέφωνο για να δω τι μπορεί να γίνει ώστε να επιστρέψουμε στα 260, και η κοπέλα στο τηλέφωνο με ύφος ειρωνικό και ενοχλημένο είπε ότι το μαξ που μπορεί να κάνει είναι έκπτωση 10% με πάγια εντολή, δηλαδή 295. Τη ρώτησα πόσο καιρό κάνει να φύγει από το σύστημα τους το αυτοκίνητο ώστε να ασφαλιστεί με εκπτώσεις νέου συμβολαίου, και ακόμα πιο ενοχλημένη μου είπε ότι θέλει τουλάχιστον 15 μέρες, και ότι και πάλι δεν θα είναι 260 η τιμή "γιατί αλλάζουν αυτά, και αν δε με πιστεύετε δικό σας πρόβλημα".

Στα 295 με αυτές τις παροχές και πάλι η τιμολόγηση είναι εξαιρετική, αλλά με εκνεύρισε πολύ ο τρόπος τους, και θα ήθελα να εξετάσω και άλλες επιλογές. Προτιμώ online καθώς δεν έχω όρεξη και χρόνο για παζάρια και κουβέντα από κοντά. Θα ήθελα να έχει τις ίδιες παροχές με το τωρινό μου συμβόλαιο (το Value όπως είπα) (https://www.anytime.gr/car).
Απο οτι θυμάμαι πάντα η Interamerican-Anytime ήταν η πιο ακριβή εταιρεία στα συμβόλαια.Για κάνε μια έρευνα για το κόστος του συμβολαίου και σε άλλες εταιρίες με τις ίδες παροχές.

kourampies
08-02-16, 20:11
Απο οτι θυμάμαι πάντα η Interamerican-Anytime ήταν η πιο ακριβή εταιρεία στα συμβόλαια.Για κάνε μια έρευνα για το κόστος του συμβολαίου και σε άλλες εταιρίες με τις ίδες παροχές.

Σε ότι online υπολογιστήρι και εταιρεία βρήκα, αντίστοιχες παροχές παίζουν από 350+. Αν δε βγάλω άκρη θα ρωτήσω και κανέναν ασφαλιστή από κοντά.

dimitris.taxideytis
08-02-16, 20:23
Σε οσες ασφαλιστικες δοκιμασα φετος, ειχαν ανεβασει την ελαχιστη εμπορικη αξια του αυτοκινητου που δηλωνεις με αποτελεσμα να ανεβαινουν τα ασφαλιστρα με εμμεσο τροπο.
Και δυστυχως οσο παλιωνει ενα αυτοκινητο , ανεβαινει το ασφαλιστρο.(επαιξα με τις χρονολογιες 2006 και 2016 και εβγαινε 30 ευρω πιο ακριβο το παλιο με το 40% της αξιας του αυτοκινητου)
Δοκιμασε να δεις μεσω insurancemarket τι τιμη σου δινει η anytime... Εκει λειτουργει σαν referral το γραφειο.
Kαι ψαξε και ασφαλιστικα γραφεια στην επαρχια.
Ενα κολπο που εκαναν καποια γραφεια, ειχαν εκπτωση λογω παραμεθωριου και την μετακυλιαν στους πελατες τους.... Ετσι ειχαν πελατες και απο αλλες πολεις .

δες και το παρακατω γραφειο http://arvanitidi.com/?page_id=3351

griniaris
08-02-16, 20:47
@kourampies Δυσκολα θα βρεις ασφαλιστικη να σου δωσει φωτια κλοπη σε αυτοκινητο 20ετιας. συνηθως μετα την 10ετια δεν δεχονται, με εξαιρεση καποιες που πανε μεχρι 15ετια... και την Interamerican και Anytime που δεν εχουν περιορισμο.

Οσο για αυτα που λεγονται για επαρχια..... Οτι θα βγει πιο φτηνο το συμβολαιο.. θα βγει. το θεμα ειναι τι κυρωσεις θα εχεις οταν θα χρειαστεις αποζημιωση ειτε να παρεις ειτε να δωσεις.
Αν δεν εκφρασεις ΕΓΓΡΑΦΩΣ εντος 40 ημερων τις αντιρρησεις σου περι την ορθοτητα των στοιχειων του ασφαλιστηριου που παραλαμβανεις... τοτε αυτοματα γινεσαι ΕΣΥ υπευθυνος για τις παρατυπιες.
Μην τραβας τα μαλλια σου οταν πχ σε ενα σοβαρο τροχαιο ή ακομα και θανατο(το απευχομαι φυσικα) η οποια ασφαλιστικη αρνηθει να πληρωσει. Εχει συμβει πολλες φορες να βγει ακυρο απο εναρξεως συμβολαιο σε δικαστηριο.

Αν θες να ρισκαρεις αυτα τα 40-50€ τον χρονο και να κινδυνευεις να εισαι ''ανασφαλιστος'' τοτε καντο. το θεμα ειναι να εισαι ασφαλης με το συμβολαιο. οχι ανασφαλης.

Ειναι σαν το παραδειγμα με την ασφαλεια ζωης. Ενας που εχει χρονια και ανιατη ασθενεια μπορει να δηλωσει υγιης και να βγαλει συμβολαιο ζωης φτηνο. Αλλα οταν θα χρειαστει νοσηλεια... θα φανει η παρατυπια και δεν θα πληρωθει τιποτα.
Οταν θα μπει ερευνητης γιανα ερευνησει μια μεγαλη ζημια... πιστεψε με θα τα ξεσκονισει ολα. και αντε μετα να ξεμπλεξεις. μην πονταρετε σε καποιους που θυσιαζουν πολλα στο βωμο του χρηματος για να αποκτησουν πελατεια.

Φιλικα Δημητρης,

kourampies
08-02-16, 20:55
@kourampies Δυσκολα θα βρεις ασφαλιστικη να σου δωσει φωτια κλοπη σε αυτοκινητο 20ετιας. συνηθως μετα την 10ετια δεν δεχονται, με εξαιρεση καποιες που πανε μεχρι 15ετια... και την Interamerican και Anytime που δεν εχουν περιορισμο.

Τα θέλω και αυτά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Επίσης η interamerican καλύπτει και ζημιές ενώ είναι παρκαρισμένο (δε θυμάμαι σε ποια κατηγορία τις βάζει, αλλά τις καλύπτει) Αν και σπίτι έχω ιδιωτικό γκαράζ, κυκλοφορώ και παρκάρω πολύ στο κέντρο, και μου έχουν κάνει κατά καιρούς μικροζημιές, που καλύπτει η Anytime (με συμμετοχή 60€), αν πάρεις την τροχαία εκείνη την ώρα (αποκορύφωμα κάτι μπραβοειδή ζώα που έπαιξαν ξύλο πάνω στο αυτοκίνητο και μου χάλασαν μια ολόκληρη πόρτα).

vasilimertzani
08-02-16, 22:45
Για δες και εδω https://www.hellasdirect.gr/get-a-quote/referafriend
Εμενα βγαινει η πιο φτηνη απο ολες.
Εχω και κωδικο αν τελικα σε βολευει που σου δινει 20€ κουπονι για βενζινη.

thourios
09-02-16, 00:43
Έχω την εντύπωση ότι αυτή η Hellas direct δίνει πολύ χαμηλότερη αξία στο όχημα. Δηλαδή αν πραγματικά αξίζει 3000€ σου λέει λόγο παλαιότητας 1700 €.
Εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ την insurance market όπου τα ίδια συμβόλαια τα βρίσκω πολύ φθηνότερα.

- - - Updated - - -

Ειδοποιητήρια-φωτιά στέλνει το ΥΠΟΙΚ σε 600.000 οδηγούς ανασφάλιστων ΙΧ

Έχουν δέκα ημέρες για να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητές τους – Πρόστιμο 250 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν όσοι οδηγοί αυτοκίνητων δεν συμμορφωθούν
Φορολογική «επίθεση» ετοιμάζει το υπουργείο Οικονομικών σε συνεργασία με το συναρμόδιο υπουργείο Μεταφορών μέσα στο Φεβρουάριο για χιλιάδες οδηγούς ΙΧ.

Πρόστιμο θα αναγκαστούν να πληρώσουν όσοι δεν πέρασαν το αυτοκίνητό τους από ΚΤΕΟ αφού μέσα στις επόμενες ημέρες η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΓΓΔΕ σε συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών αναμένεται να ετοιμάσει λίστα με περισσότερα από 800.000 ΙΧ. Το πρόστιμο των 150 ευρώ θα εμφανιστεί απευθείας στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα του Taxisnet και στην προσωποποιημένη πληροφόρηση.
Περίοδος «χάριτος» δέκα ημερών αναμένεται να δοθεί στους οδηγούς που έχουν ανασφάλιστα τα οχήματά τους μέσα στις οποίες πρέπει όχι μόνο να πληρώσουν το κόστος των ασφάλιστρων αλλά και πρόσθετος τέλος που ανέρχεται στα 250 ευρώ. Το ποσό θα δίνεται με τη μορφή παραβόλου και θα αποδίδεται στην ασφαλιστική εταιρεία. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης υπέγραψε τη σχετική απόφαση και μέσα στον Φεβρουάριο αναμένεται αποσταλούν τουλάχιστον 600.000 ειδοποιητήρια.
Τα ονόματα των οδηγών που θα ειδοποιηθούν θα προκύψουν ύστερα από διασταύρωση που θα γίνει ανάμεσα στην ηλεκτρονική βάση της ΓΓΔΕ με την ηλεκτρονική βάση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών η οποία και εμπεριέχει όλα τα ΙΧ για τα οποία υπάρχει ενεργή ασφάλεια.

Αν κάποιος οδηγός ΙΧ παραλάβει το ειδοποιητήριο πρέπει μέσα σε 8 ημέρες είτε να αποδείξει πως είναι ασφαλισμένο το όχημά του και εκ παραδρομής εμφανίστηκε στον κατάλογο της ΓΓΔΕ είτε να επιλέξει σε ποια εταιρεία θα προχωρήσει στην ασφάλιση του οχήματός του.

Αν παρέλθει το 8ήμερο και ο οδηγός δεν ανταποκριθεί, τότε θα αντιμετωπίζει επιπλέον πρόστιμο 500 ευρώ αλλά και τον κίνδυνο επιβολής σειράς διοικητικών συνεπειών οι οποίες είναι:

Αφαίρεση των πινακίδων, της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 6 μήνες

Αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο (2) χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για τρία (3) χρόνια, σε περίπτωση υποτροπής

Φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και

Χρηματική ποινή μέχρι €3.000

Πηγή: protothema (http://www.protothema.gr/economy/article/551452/eidopoiitiria-stelnei-to-upoik-se-600000-odigous-anasfaliston-ih/) 08/02/2016

:hmm:

slalom
09-02-16, 01:23
καιρος ητανε

kourampies
09-02-16, 02:35
καιρος ητανε

Αυτή είναι λογική πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι.

Φυσικά και όποιο αυτοκίνητο κυκλοφορεί ανασφάλιστο πρέπει να έχει βαρύτατες κυρώσεις, αλλά το ότι έχει πινακίδα δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να μείνει σε ακινησία, ανασφάλιστο, ΜΕ πινακίδες και τέλη.

griniaris
09-02-16, 11:01
Αυτή είναι λογική πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι.

Φυσικά και όποιο αυτοκίνητο κυκλοφορεί ανασφάλιστο πρέπει να έχει βαρύτατες κυρώσεις, αλλά το ότι έχει πινακίδα δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να μείνει σε ακινησία, ανασφάλιστο, ΜΕ πινακίδες και τέλη.

Και πως μπορεις να αποδειξεις οτι εχει πανω πινακιδες.... αλλα ειναι σε ακινησια.?
Που ξερει καποιος οτι δεν το παιρνει ο ιδιοκτητης του αργα το βραδυ.... πχ και παει σε αυτοσχεδιους αγωνες.... η οτιδηποτε αλλο?

Ο μονος τροπος λοιπον να το ελεγξουν ειναι.... οτι εχει πινακιδες πρεπει να ασφαλιστει.

Σε περιπτωση που καποιος δεν θελει να ασφαλιστει τοτε παιρνει τις πινακιδες του και παει να τις καταθεσει προσωρινα.

anonymos1982
09-02-16, 13:02
Και πως μπορεις να αποδειξεις οτι εχει πανω πινακιδες.... αλλα ειναι σε ακινησια.?
Που ξερει καποιος οτι δεν το παιρνει ο ιδιοκτητης του αργα το βραδυ.... πχ και παει σε αυτοσχεδιους αγωνες.... η οτιδηποτε αλλο?

Ο μονος τροπος λοιπον να το ελεγξουν ειναι.... οτι εχει πινακιδες πρεπει να ασφαλιστει.

Σε περιπτωση που καποιος δεν θελει να ασφαλιστει τοτε παιρνει τις πινακιδες του και παει να τις καταθεσει προσωρινα.

Ακριβώς, είναι μεγάλη ταλαιπωρία να μπλέξεις με ανασφάλιστο όχημα και μια από τις αιτίες που το επικουρικό είναι προς διάλυση παρ' όλου που για να αποζημιώσει σου βγάζει την πίστη. Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί τόσα χρόνια όλο λένε για τα ανασφάλιστα οχήματα και όλο δεν έκαναν τίποτα ενώ είναι τόσο απλή η διασταύρωση.

meletis
09-02-16, 13:18
Πρίν μια 5ετία ενω οδηγούσα, μου έπεσε επάνω φορτηγάκι Ι.Χ Δημόσιας Υπηρεσίας.Έφταιγε ο ίδιος, καλέσαμε τροχαία, κατέγραψε το συμβάν,τραβήχτηκαν φωτογραφίες κ.λ.π.
Όταν έφτασε η ώρα της δήλωσης αποκαλύφθηκε οτι το φορτηγάκι ήταν ανασφάλιστο εδω και 2 Χρόνια!.
Εφόσον ήμουν καλυμένος απο ανασφάλιστο όχημα δεν υπήρξε θέμα, αλλά πήρε 3 εβδομάδες μέχρι να λυθεί όλο το θέμα.
Για μένα τότε ζημιά υπολογιστήκε στα 800ε, θυμάμαι είχαν μπεί όλα καινούργια-γνήσια.

griniaris
09-02-16, 14:13
Ειναι πανευκολο ΠΛΕΟΝ να γινει η διασταυρωση... αλλα για καποιους λογους (πολιτικους?? ) δεν ξεκινα η διαδικασια.

το μεγαλο προβλημα ειναι το εξης... Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ το παιζει μαγκας και μενει ανασφαλιστος... ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ.. αλλα οταν κανει μ@λ@κι@ τοτε ο μαγκας μετατρεπεται σε ''γατακι''
και προσπαθει να βρει τροπο να γλυτωσει τις συνεπειες. Ποσες φορες χτυπαει καποιος ενα αμαξι και φευγει χωρις να αφησει στοιχεια? Ποσες φορες ακουμε οτι παρασυρθηκε πεζος η μηχανακι και εγκαταληφθηκε στην τυχη του ???
Γιατι εγω να βρω το αμαξι μου χτυπημενο και να πληρωσω απο την τσεπη μου?
Γιατι να με παρασυρει καποιος και να με εγκαταλειψει να πεθανω η στην καλυτερη να πληρωνω ολα τα εξοδα μεχρι να γινω καλα?

Αν ηταν ΟΛΑ τα οχηματα ασφαλισμενα τοτε ''προσωπικη μου αποψη'' ειναι οτι δεν θα ειχαμε τετοιου ειδους προβληματα.


Επειδη ξεφευγουμε λιγο απο το θεμα... και περισσοτερο εγω.. :P ...καλο ειναι να υπαρχει η καλυψη απο ανασφαλιστο στο συμβολαιο. νομιζω 2-3 € κοστιζει αλλα αξιζει

thourios
09-02-16, 14:48
Επειδή κυκλοφορούν και πολλά ασφαλιστήρια μαϊμού. Δηλαδή έχετε πληρώσει αλλά το αυτοκίνητό σας δεν είναι τελικά ασφαλισμένο.
Δείτε εδώ (https://www.hic.gr/hic/Check_ins.aspx) την ασφάλεια σας και την διάρκεια της.

slalom
09-02-16, 15:45
Αυτή είναι λογική πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι.
Αυτη ειναι η λογικη να μη πληρωνει μονο ο μαλακας

Αν δεν το κινεις, το πουλας ή κατεβαζεις πινακιδες

Ειναι πανευκολο ΠΛΕΟΝ να γινει η διασταυρωση... αλλα για καποιους λογους (πολιτικους?? ) δεν ξεκινα η διαδικασια.

το μεγαλο προβλημα ειναι το εξης... Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ το παιζει μαγκας και μενει ανασφαλιστος... ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ.. αλλα οταν κανει μ@λ@κι@ τοτε ο μαγκας μετατρεπεται σε ''γατακι''
και προσπαθει να βρει τροπο να γλυτωσει τις συνεπειες. Ποσες φορες χτυπαει καποιος ενα αμαξι και φευγει χωρις να αφησει στοιχεια? Ποσες φορες ακουμε οτι παρασυρθηκε πεζος η μηχανακι και εγκαταληφθηκε στην τυχη του ???
Γιατι εγω να βρω το αμαξι μου χτυπημενο και να πληρωσω απο την τσεπη μου?
Γιατι να με παρασυρει καποιος και να με εγκαταλειψει να πεθανω η στην καλυτερη να πληρωνω ολα τα εξοδα μεχρι να γινω καλα?

Αν ηταν ΟΛΑ τα οχηματα ασφαλισμενα τοτε ''προσωπικη μου αποψη'' ειναι οτι δεν θα ειχαμε τετοιου ειδους προβληματα.


Επειδη ξεφευγουμε λιγο απο το θεμα... και περισσοτερο εγω.. :P ...καλο ειναι να υπαρχει η καλυψη απο ανασφαλιστο στο συμβολαιο. νομιζω 2-3 € κοστιζει αλλα αξιζει
Να υπαρχει και λογικη

Ένας κολογερας το καλοκαιρι δεν εδεσε το αμαξι του και επεσε πανω μου (κατηφορα)
Γρατζουνια μου εκανε, αλλα επειδη το επαιζε τρελιτσα (γι'αυτο και ο χαρακτηρισμος πιο πανω) τον εβαλα και με πληρωσε

Μια αλλη βγήκε απο STOP, με αποτελεσμα ο αλλος να πεσει πανω στον πατερα μου (παρκαρισμενος).
Η γυναικα ζημια δεν επαθε, αλλα εκανε χαμο, δεν ηθελε να τους πληρωσει και ας μην ειχε παθει τιποτα.

Να ειμαστε και λογικοι οταν φταιμε

vasilimertzani
09-02-16, 15:50
Έχω την εντύπωση ότι αυτή η Hellas direct δίνει πολύ χαμηλότερη αξία στο όχημα. Δηλαδή αν πραγματικά αξίζει 3000€ σου λέει λόγο παλαιότητας 1700 €.
Εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ την insurance market όπου τα ίδια συμβόλαια τα βρίσκω πολύ φθηνότερα.

:hmm:

Εμενα μου το ασφαλισαν φετος για 5668(μεχρι τελευταιας δεκαρας :rofl: ) κοιτα εδω τιμες http://www.xe.gr/automoto/search?Item.make=128770&Item.model=128799&System.item_type=auto&Item.registration_year.from=2006&Item.registration_year.to=2007&Transaction.type_channel=117518
ειναι 8/2006 μοντελο.Οπως βλεπεις δεν εχει αποκλιση στις τιμες.
Φτηνοτερη σου βγαινει η insurance?

thourios
09-02-16, 16:09
Το έχω ασφαλισμένο με μικτή και λίγες ασφαλιστικές μου δίνουν αυτή τη δυνατότητα μιάς και είναι δεκαετίας.

atrias
09-02-16, 17:13
1000άρι του '06 και 1600 του '07
απλή (όχι μικτή)
όλα εκτός τρομοκρατικής ενέργειας
οδική μόνο στο 1000άρι
μέγιστη αξία ασφάλισης και στα δύο
520 και τα δύο μαζί για ετήσιο συμβόλαιο
ατλαντική

anonymos1982
09-02-16, 18:17
Ειναι πανευκολο ΠΛΕΟΝ να γινει η διασταυρωση... αλλα για καποιους λογους (πολιτικους?? ) δεν ξεκινα η διαδικασια.

το μεγαλο προβλημα ειναι το εξης... Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ το παιζει μαγκας και μενει ανασφαλιστος... ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ.. αλλα οταν κανει μ@λ@κι@ τοτε ο μαγκας μετατρεπεται σε ''γατακι''
και προσπαθει να βρει τροπο να γλυτωσει τις συνεπειες. Ποσες φορες χτυπαει καποιος ενα αμαξι και φευγει χωρις να αφησει στοιχεια? Ποσες φορες ακουμε οτι παρασυρθηκε πεζος η μηχανακι και εγκαταληφθηκε στην τυχη του ???
Γιατι εγω να βρω το αμαξι μου χτυπημενο και να πληρωσω απο την τσεπη μου?
Γιατι να με παρασυρει καποιος και να με εγκαταλειψει να πεθανω η στην καλυτερη να πληρωνω ολα τα εξοδα μεχρι να γινω καλα?

Αν ηταν ΟΛΑ τα οχηματα ασφαλισμενα τοτε ''προσωπικη μου αποψη'' ειναι οτι δεν θα ειχαμε τετοιου ειδους προβληματα.


Επειδη ξεφευγουμε λιγο απο το θεμα... και περισσοτερο εγω.. :P ...καλο ειναι να υπαρχει η καλυψη απο ανασφαλιστο στο συμβολαιο. νομιζω 2-3 € κοστιζει αλλα αξιζει

Πλέον οι περισσότερες την έχουν στις βασικές καλύψεις του πακέτου μόνο που είναι κάλυψη υλικών ζημιών από ανασφάλιστο. Πράγμα που σημαίνει ότι αν έχεις σωματικές βλάβες δεν σε καλύπτει αν και υπάρχει και το προσωπικό ατύχημα βέβαια σαν κάλυψη.

meletis
09-02-16, 18:29
1590cc , 1/2003 απλό πακέτο 6μηνο
120ευρω, πλέον τωρά που θα ανανεωθει +5% λόγω νέου οδηγού

griniaris
09-02-16, 18:43
1800cc 121€ απλο συμβολαιο πριν απο 15 μερες περιπου.


1590cc , 1/2003 απλό πακέτο 6μηνο
120ευρω, πλέον τωρά που θα ανανεωθει +5% λόγω νέου οδηγού

Τι εννοεις +5% ?

meletis
09-02-16, 19:24
1800cc 121€ απλο συμβολαιο πριν απο 15 μερες περιπου.



Τι εννοεις +5% ?
5% αύξηση στο συνολικό ποσό του συμβολαίου για 2 χρόνια επειδή πλέον θα το οδηγάω και εγω ως νέος οδηγός.

kourampies
09-02-16, 22:55
Για όσους είναι κατά της ανασφάλιστης ακινησίας με πινακίδες:

Έχετε πάει ποτέ στην ΔΟΥ ή στο μηχανολογικό; Πόσο κοστολογείτε τον χρόνο σας; Προσωπικά, μια επίσκεψη στο μηχανολογικό μου είναι τόσο ψυχοφθόρα και αφήνω και τις δουλειές μου, οπότε αξίζει περισσότερο από τα 135 ευρώ σήμα που πληρώνω. Αν για οποιοδήποτε λόγω το αυτοκίνητο μείνει ακινητοποιημένο 2-3 μήνες μέσα στο χρόνο για τον οποίο έχω ήδη πληρώσει τέλη, σε καμία περίπτωση δεν θα σπαταλούσα το χρόνο μου στο να δίνω/παίρνω πινακίδες.

Στο θέμα μου, με βλέπω να παραμένω στην Anytime με 295 ευρώ το χρόνο. Κανείς άλλος δεν έχει τέτοιες παροχές για αυτό το παλιό αυτοκίνητο, και πόσο μάλλον σε αυτή τη τιμή.

vasilimertzani
10-02-16, 10:04
Αυτή είναι λογική πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι.

Φυσικά και όποιο αυτοκίνητο κυκλοφορεί ανασφάλιστο πρέπει να έχει βαρύτατες κυρώσεις, αλλά το ότι έχει πινακίδα δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να μείνει σε ακινησία, ανασφάλιστο, ΜΕ πινακίδες και τέλη.

Δηλαδη πως θεωρεις οτι ειναι σωστη διαδικασια να γινει?να στελνεις μηνυμα στο 1280 και να λες σημερα θα παρω το αμαξι γιατι βρεχει?
Ακομα και στο δρομο ενα αυτοκινητο μπορει να λυθει το χειροφρενο αν δεν το δεσεις καλα,η να παρει φωτια.Ποιος θα τα πληρωσει αυτα?


Πλέον οι περισσότερες την έχουν στις βασικές καλύψεις του πακέτου μόνο που είναι κάλυψη υλικών ζημιών από ανασφάλιστο. Πράγμα που σημαίνει ότι αν έχεις σωματικές βλάβες δεν σε καλύπτει αν και υπάρχει και το προσωπικό ατύχημα βέβαια σαν κάλυψη.

Ε δεν ειναι και το ιδανικοτερο να πληρωνω εγω για καποιον πονηρο ομως.


Για όσους είναι κατά της ανασφάλιστης ακινησίας με πινακίδες:

Έχετε πάει ποτέ στην ΔΟΥ ή στο μηχανολογικό; Πόσο κοστολογείτε τον χρόνο σας; Προσωπικά, μια επίσκεψη στο μηχανολογικό μου είναι τόσο ψυχοφθόρα και αφήνω και τις δουλειές μου, οπότε αξίζει περισσότερο από τα 135 ευρώ σήμα που πληρώνω. Αν για οποιοδήποτε λόγω το αυτοκίνητο μείνει ακινητοποιημένο 2-3 μήνες μέσα στο χρόνο για τον οποίο έχω ήδη πληρώσει τέλη, σε καμία περίπτωση δεν θα σπαταλούσα το χρόνο μου στο να δίνω/παίρνω πινακίδες.

Αυτα ομως ειναι δικαιολογιες.Θες αυτοκινητο ,πρεπει να πληρωσεις οτι απαιτειται απο τον νομο.


Στο θέμα μου, με βλέπω να παραμένω στην Anytime με 295 ευρώ το χρόνο. Κανείς άλλος δεν έχει τέτοιες παροχές για αυτό το παλιό αυτοκίνητο, και πόσο μάλλον σε αυτή τη τιμή.

anonymos1982
10-02-16, 10:21
Στο θέμα μου, με βλέπω να παραμένω στην Anytime με 295 ευρώ το χρόνο. Κανείς άλλος δεν έχει τέτοιες παροχές για αυτό το παλιό αυτοκίνητο, και πόσο μάλλον σε αυτή τη τιμή.

Το πιο κοντινό που βρίσκω είναι στην Groupama Φοίνιξ στα 312 αν δεν θέλεις την Interamerican με ελάχιστη αξία 2000 και επιπλέον κάλυψη ζημιών κατά την απόπειρα κλοπής αλλά μάλλον σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να μιλήσεις με κάποιον πράκτορα ή ασφαλιστή της Groupama.

griniaris
10-02-16, 10:28
5% αύξηση στο συνολικό ποσό του συμβολαίου για 2 χρόνια επειδή πλέον θα το οδηγάω και εγω ως νέος οδηγός.

Λιγο μου φαινεται το ποσο που γραφεις. συνηθως ειναι 30 - 40 % η επιβαρυνση αλλα υπολογιζεται στις 2 καλυψεις (σωματικες-υλικες βλαβες).
Απλα οταν παρεις το συμβολαιο κοιτα αν γραφει ξεκαθα για την επιβαρυνση που λες.

sdikr
10-02-16, 12:17
Αν δεν κάνω λάθος έχουν δύο τύπους νέου οδηγού, το ένα είναι λόγο ηλικίας και εκεί είναι το 5% και το άλλο νέο δίπλωμα που είναι 30% - 40% για έναν χρόνο

griniaris
10-02-16, 12:20
Μου φαινεται λιγο περιεργο... :hmm: εγω απο τα 18 μου μεχρι τα 23 μου πληρωνα αυτο το 30%
και οταν εβγαλε η αδερφη μου διπλωμα και την εβαλα μεσα στο αμαξι μου.. πληρωσα παλι 30% για τον 1 χρονο και ας ηταν 31 χρονων.

Αυτο με το 5% ποιος μπορει να το επαληθευσει? μηπως ειναι κατι αλλο?

Βεβαια αυτα πριν απο 16-17 χρονια... :oops:

anonymos1982
10-02-16, 12:52
Μου φαινεται λιγο περιεργο... :hmm: εγω απο τα 18 μου μεχρι τα 23 μου πληρωνα αυτο το 30%
και οταν εβγαλε η αδερφη μου διπλωμα και την εβαλα μεσα στο αμαξι μου.. πληρωσα παλι 30% για τον 1 χρονο και ας ηταν 31 χρονων.

Αυτο με το 5% ποιος μπορει να το επαληθευσει? μηπως ειναι κατι αλλο?

Βεβαια αυτα πριν απο 16-17 χρονια... :oops:

Κάθε ασφαλιστική χρησιμοποιεί δικές τις μεθόδους υπολογισμού για να ασφαλίσει έναν κίνδυνο, μην ψάχνετε συγκεκριμένα ποσοστά. Πόσο μάλλον που το ποσοστό δεν υπολογίζεται επί του συνολικού ασφαλιστηρίου, μπορεί να δείτε διαφορά στην τιμή που να ξεκινάει από 20% και να υπερβαίνει το 140% (π.χ στην Ergo), ή ακόμα και να μην αναλαμβάνει μια εταιρεία καθόλου τον κίνδυνο.
Πάντως αυτό το 5% για νέο οδηγό δεν ισχύει, 30-40% κυμαίνεται το επασφάλιστρο σε συγκεκριμένες καλύψεις.
Πάντως το

meletis
10-02-16, 19:14
Αν δεν κάνω λάθος έχουν δύο τύπους νέου οδηγού, το ένα είναι λόγο ηλικίας και εκεί είναι το 5% και το άλλο νέο δίπλωμα που είναι 30% - 40% για έναν χρόνο


Μου φαινεται λιγο περιεργο... :hmm: εγω απο τα 18 μου μεχρι τα 23 μου πληρωνα αυτο το 30%
και οταν εβγαλε η αδερφη μου διπλωμα και την εβαλα μεσα στο αμαξι μου.. πληρωσα παλι 30% για τον 1 χρονο και ας ηταν 31 χρονων.

Αυτο με το 5% ποιος μπορει να το επαληθευσει? μηπως ειναι κατι αλλο?

Βεβαια αυτα πριν απο 16-17 χρονια... :oops:


Κάθε ασφαλιστική χρησιμοποιεί δικές τις μεθόδους υπολογισμού για να ασφαλίσει έναν κίνδυνο, μην ψάχνετε συγκεκριμένα ποσοστά. Πόσο μάλλον που το ποσοστό δεν υπολογίζεται επί του συνολικού ασφαλιστηρίου, μπορεί να δείτε διαφορά στην τιμή που να ξεκινάει από 20% και να υπερβαίνει το 140% (π.χ στην Ergo), ή ακόμα και να μην αναλαμβάνει μια εταιρεία καθόλου τον κίνδυνο.
Πάντως αυτό το 5% για νέο οδηγό δεν ισχύει, 30-40% κυμαίνεται το επασφάλιστρο σε συγκεκριμένες καλύψεις.
Πάντως το
Επειδή και εγω γνώριζα οτι αύξηση κυμαίνεται στο 30-40% την ρώτησα 2 φορές την ασφαλίστρια.
Σε 10 ημέρες που λήγει το συμβόλαιο και θα γίνει ανανέωση θα το δω το συμβόλαιο και θα ενημερώσω.
Ασφαλιστική εάν θυμάμαι έχει Ευρωπαικη Πίστη

cool11
11-02-16, 10:22
Μπορει καποιος να μου πει μια εκτιμηση, ποσο παραπανω χρεωνουν οι ασφαλιστικες,
για να βαλεις καλυψη-και για οδικη βοηθεια;
Ποσα παραπανω παει σε εξαμηνιαιο ή ετησιο ασφάλιστρο;

@ ADSLgr.com All rights reserved.