PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια και Συμβουλές για στήσιμο Web Site



MetalHeart
12-03-04, 04:13
Λοιπόν … έχουμε και λέμε.

Θέλω ρε παιδιά να στήσω ένα Web Server εδώ στο pc μου και να φτιάξω ένα site της μορφής www.mysite.gr . Δεν πρόκειται για καθαρόαιμο εμπορικό site. Το site θα φτιαχτεί για να προωθήσω την δουλειά της μπάντας που παίζω.

Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι πολλά και διάφορα και συχωρείστε με προκαταβολικά αν δε σας δίνω αρκετά στοιχεία ή ρωτάω πατάτες γιατί είμαι άσχετος με το σχετικό θέμα.

Το υλικό μου είναι: adsl 512/128 με static IP, συνδρομή Ondsl pOTE office basic, pc καλό με μεγάλους δίσκους, 1GB μνήμη και δεν έχω πρόβλημα για να είναι online συνέχεια.
Λειτουργικό Win XP PRO Gr + ServPack1 (αυθεντικό)

Υπάρχει και option για ένα 1000αρι Pentium με 512MB Ram για εναλλακτικό pc που μπορώ να βάλω τον web server ώστε να χρησιμοποιήσω το καλό desktop.

Ερωτήσεις:

1. Αξίζει να το κάνω;;; εννοώ να κάνω web server στο σπίτι μου λαμβάνοντας υπόψη ότι έχω 128 για upload (θεωρητικό 16KB);;; και από αυτά τα 16 θα πρέπει να φυλάξω (και πώς μπορώ άραγε;; ) μίνιμουμ 4KB για μένα ώστε να μπορώ να σερφάρω ικανοποιητικά;;

2. Αν όχι πόσο στοιχίζει στο περίπου το virtual hosting με δικό μου Domain name;

3. Αν αξίζει….. τι web server μπορώ να βάλω;; (Υπάρχει free έκδοση ή πρέπει να ξηλωθώ;; ). Αν χρησιμοποιήσω το καλό desktop και όχι το 1000αρι θα πρέπει να ξεχάσω τα XP;;;; Αν ναι τότε δε με βολεύει γιατί χρειάζομαι win εφαρμογές καθημερινά.

4. Θα χρειαστεί να βάλω σίγουρα υπηρεσία guestbook για αρχή και σίγουρα αργότερα forum ή java chat. Καμιά ιδέα για το τι μπορώ να βάλω; (αν κάποιος προτείνει virtual hosting θα μπορώ να έχω τέτοιες υπηρεσίες;; by default ή θα πρέπει να πληρώσω έξτρα;; )

5. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που πρέπει να ρωτήσω οπότε θεωρείστε την ερώτηση 5 ελεύθερο χώρο σκέψεων για να μου δώσετε περαιτέρω συμβουλές.


Όποιος και να απαντήσει , τον ευχαριστώ προκαταβολικά….


Μ.Η.
«Ένας rocker με διαδικτυακές χωροτεχνικές ανησυχίες»