PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με το ΕΜουΛ



disast3r
12-03-04, 17:43
Γεια σας και παλι.
Εχω ξαναποσταρει καποιο θρεντ,αλλα οπωσ πληροφοριθηκα,δε θα μπορουσανε να μου απαντησουνε καπιοι,οποτε αποφασισα να ξανακανω ποστ,δινοντας αθτη τη φορα περισσοτερεσ πληροφοριες.
Εχω προβλημα με τα ΑιΜες και ΕΜουλ τα οποια δε συνδεονται με διαφορους σερωερς/κλαιεντς προκειμενου να κανω τη δουλεια μου με αποτελεσμα να μου ειναι αχρηστα.
Διαθετω το Αλκατελ ΣπιντΤατς 530 μοντεμ.
Επισης,εαν και εχω φαιεργουολ,το εχω ντισΕιμπολντ,αρα δεν ευθηνεται αυτο για οτι συμβαινει.
Ευχαριστω και παλι για το ενδιαφερον σας
ντιζαστ3ρ κακομοιρογλου .)

pigouinos
12-03-04, 18:02
τι γλώσσα μιλάσ? :lol: :lol:
Φιλικά ε..

psyxakias
12-03-04, 18:19
Από ότι καταλαβαίνω το πρόβλημα του disast3r πρέπει να είναι στα ports...

Επειδή εγώ είμαι άσχετοσ με ADSL modems που είναι και routers, θα εκτιμούσα όποιος μπορεί να βοηθήσει το φιλαράκι μου τον disast3r να ανοίξει τα ports που χρειάζεται στο Alcatel SpeedTouch 530. :wink:

sdikr
12-03-04, 21:54
Αν δεν κανω λαθος στο manual αναφερει τον τροπο για να ανοιξεις τα port,
το απλο speedtouch home, μπαινεις σε telnet και δινεις
nat
create

απο εκει σε οδηγει πχ Incoming port, outgoing port etc
για το firewall που εχει δεν γνωριζω, αλλα στο manual θα βρεις τις πληροφοριες που θες.
στο μουλαρι μπορεις να δηλωσεις πια πορτ θελεις να χρησιμοποιει
φιλικα

disast3r
13-03-04, 01:22
Γεια σας και παλι,και ευχαριστω για το οσο ενδιαφερον.Επειδη ειμαι ΑΣΧΕΤΟΣ με ολους αυτους τους εξτριμ ορους,θα παρακαλουσα οποιον απο εσας τους διψασμενους και δαιμονιους χελπορζ θελει,να μου δωσει σαφης και ευνοητες εξηγησεισ σχετικα με το προβλημα μου,για να μπορεσει καποτε ο κακομοιρογλου να ανοιξει το δικο του δρομο στον ηλιο ( και καλα ΠΑΣΟΚΟΣ )
Με Αγαπή,
διζαστ3ρ κακομοιρογλου ( φωναζετε με και Φιφικο )

sdikr
13-03-04, 18:38
λοιπον,
κανεις telnet στο modem , λογικα αν δεν το εχεις πειραξει το ip του θα ειναι 10.0.0.138
οποτε Εναρξη, εκτελεση "telnet 10.0.0.138"