PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερωτήσεις περί σύνδεσης



Runeward
05-05-11, 01:49
Καλημέρα σε όλους,
Όπως γρέφει και ο τίτλος έχω μεγάλο πρόβλημα στην σύνδεση μου. 'Εχω Conn-x με ταχύτητα 24Mbps και ενώ στην αρχή μόλις το πρωτοέβαλα (πριν από περίπου μισό μήνα) πήγα στο http://www.speedtest.net/ και είχα γύρω στα 10ms στον server της Αθήνας τώρα από το πουθενά έχω 38-40ms. Αυτό έχει επηρεάσει το ping μου σε όλες τις εφαρμογές και στα παιχνίδια όπου βλέπω μία ανάλογη ανεξήγητη (για μένα που είμαι άσχετος τουλάχιστον) αύξηση (Παράδειγμα στο call of duty από 75 στα 115). Κάλεσα τον Οτε και μου έστειλαν τεχνικό ο οποίος είπε ότι χρειάζονται αλλαγή οι γραμμές του σπιτιού και αύξηση του SNR. Κάτι τέτοιο θα έχει κάποια επίδραση στην ταχύτητα μου, διότι είναι ήδη χαμηλή γύρω στα 8-9Μbps ή θα υπάρξει μεγαλύτερη άνοδος στο ping μου? Ξέρει μήπως κανείς τον λόγο που υπήρξε αυτή η άνοδος κ πως μπορώ να έχω το παλιό μου ping? (το Router είναι καινούριο οπότε δεν νομίζω να είναι αυτό ο λόγος.) Ορίστε και τα χαρακτηριστικά της σύνδεσής μου.

[Insomniac]
05-05-11, 18:05
Σε πρώτη φάση ζήτα να σε γυρίσουν σε fast path.

Runeward
05-05-11, 18:53
Σε χιλιοευχαριστώ για την απάντηση πόσο μάλλον όταν είναι και τόσο σύντομα. Πρέπει να κάνω και εγώ κάποια ρύθμιση η απλά τους παίρνω τηλέφωνο και τους λέω να μου το αλλάξουν και το κάνουν μόνοι τους? Επίσης κάτι τέτοιο θα αλλάξει το ping μου ή την ταχυτητά μου και αν ναι προς το καλύτερο ή χειρότερο? Είναι που είναι κάπως ασταθής σαν σύνδεση με μία τέτοια αλλαγή θα γίνει μήπως ακόμα περισσότερο? Και τέλος βλέπεις κάτι προς διόρθωση στα χαρακτηριστικά της σύνδεσής μου ή είναι όλα καλά?
Ευχαριστώ ξανά και συγγνώμη για την ενόχληση καθώς και τις πολλές ερωτήσεις αλλά όπως είπα και παραπάνω είμαι τελείως άσχετος και καταμπερδεμένος με το τι γίνεται και γιατί...

weather1967
05-05-11, 19:40