PDA

Επιστροφή στο Forum : 16 ημέρες με νεκρό τηλέφωνο



GlobeTrekker
12-08-11, 23:24
Καλησπέρα. Αν και διαβάζω το forum καιρό μόλις σήμερα έκανα εγγραφή για να σας πω κι εγώ το πρόβλημά μου. Είμαι 3 χρόνια συνδρομητής της ON. Μέχρι πριν 16 μέρες δεν είχα κανένα παράπονο ούτε πρόβλημα. Όμως εδώ και 16 μέρες το τηλέφωνο και το Ίντερνετ έχουν σταματήσει να λειτουργούν. Τους ανέφερα το πρόβλημα την πρώτη μέρα. Μου έστειλαν δικό τους τεχνικό ο οποίος μου είπε ότι θα ακολουθούσε τεχνικός του ΟΤΕ. Ήρθε και ο τεχνικός του ΟΤΕ και ακόμα το τηλέφωνο είναι νεκρό. Όταν τους ρωτάω στην εξυπηρέτηση πελατών τι έχει συμβεί μου λένε ότι θα με καλέσουν εκείνοι. Είμαι ακόμα χωρίς τηλέφωνο και Ίντερνετ.

Επειδή δεν θέλω να ξαναπάθω κάτι τέτοιο αποφάσισα να επιστρέψω στον ΟΤΕ με την προσφορά CONN-X για 6 μήνες. Εσείς τι λέτε;

Z€r0
13-08-11, 01:49
Καλησπέρα. Αν και διαβάζω το forum καιρό μόλις σήμερα έκανα εγγραφή για να σας πω κι εγώ το πρόβλημά μου. Είμαι 3 χρόνια συνδρομητής της ON. Μέχρι πριν 16 μέρες δεν είχα κανένα παράπονο ούτε πρόβλημα. Όμως εδώ και 16 μέρες το τηλέφωνο και το Ίντερνετ έχουν σταματήσει να λειτουργούν. Τους ανέφερα το πρόβλημα την πρώτη μέρα. Μου έστειλαν δικό τους τεχνικό ο οποίος μου είπε ότι θα ακολουθούσε τεχνικός του ΟΤΕ. Ήρθε και ο τεχνικός του ΟΤΕ και ακόμα το τηλέφωνο είναι νεκρό. Όταν τους ρωτάω στην εξυπηρέτηση πελατών τι έχει συμβεί μου λένε ότι θα με καλέσουν εκείνοι. Είμαι ακόμα χωρίς τηλέφωνο και Ίντερνετ.

Επειδή δεν θέλω να ξαναπάθω κάτι τέτοιο αποφάσισα να επιστρέψω στον ΟΤΕ με την προσφορά CONN-X για 6 μήνες. Εσείς τι λέτε;Καλά να καθηστερεί η ΟΝ να ενεργοποιήσει νέες αιτήσεις γιατί κολλάει σε χρωστούμενα προς τον ΟΤΕ αλλά να καθυστερεί και η αποκατάσταση της βλάβης;:down:

Τι βρήκαν οι τεχνικοί;Φαντάζομαι ο τεχνικός της ΟΝ θα βρήκε την βλάβη που αφορά τον ΟΤΕ και δήλωσε την βλάβη σε αυτόν.Η ΟΝ λογικά τώρα περιμένει τον ΟΤΕ.:what:

Σου είπαν που υπάρχει η βλάβη;

Δεν είναι και τρομερή η προσφορά του ΟΤΕ που έτσι και αλλιώς ακριβός είναι αλλά λογικά ο πιο σταθερός, ακριβότερα θα σου έρχεται πιστεύω.

15Αυγουστο δεν προχωράει τίποτα κατά την γνώμη μου...τους παίρνεις ένα τελευταίο τηλέφωνο στην ΟΝ και τους ζητάς χρόνο αποκατάστασης, εάν δεν σου δώσουν ακριβές χρόνο τους λές ότι θα φύγεις.Κάνεις αίτηση στον ΟΤΕ εάν θες σταθερότητα ή σε όποιον άλλον πάροχο θές και απαιτείς να σου πιστώσουν τις μέρες που δεν είχες τηλέφωνο/internet γιατί έχει και τέλος αποδέσμευσης μετά το 12μηνο η ΟΝ περίπου 19€ εάν δεν σου αποκαταστήσουν την βλάβη σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που θα σου δώσουν και εάν δεν σε πιστώσουν για το διάστημα της μη παροχής των υπηρεσιών χωρίς δική σου υπαιτιότητα στέλνεις καταγγελία προς την ΕΕΤΤ με το όλο ιστορικό.

Πάντως ειλικρινά βάλε +3 μέρες μέχρι τις 16/8 εκτός εάν γίνει κάποιο θαύμα με την Μεγαλόχαρη.Και σκέψου ότι νέα αίτηση τώρα θα πάρει τουλάχιστον 2 εβδομάδες για να ενεργοποιηθείς στον νέο πάροχο, με δεδομένο αυτό μου φαίνεται εφόσον δεν είχες και άλλα προβλήματα μέχρι τώρα καλύτερο είναι να περίμενεις αποκατάσταση και να σου πιστώσουν στον λογαριασμό το ποσό που αντιστοιχεί στο διάστημα που έμεινες χωρίς τηλέφωνο/internet.Βέβαια καταλαβαίνω ότι και η υπομονή έχει τα όρια της.

Ελπίζω να έχεις άλλο τηλέφωνο με δωρεάν κλήσεις διαθέσιμο/εύκαιρο για να μην χρεώνεσαι για την δική τους πολυήμερη ταλαιπωρία που σου προκάλεσαν.

Κινήσου όπως νομίζεις αλλά προσωπικά μου την δίνει που πρέπει να πάμε στον ΟΤΕ κάθε φορά για να βρούμε την "υγειά" μας.Αλλά δυστυχώς αυτό συμβαίνει όλο και πιο συχνά.

GlobeTrekker
13-08-11, 13:59
Τι βρήκαν οι τεχνικοί;Φαντάζομαι ο τεχνικός της ΟΝ θα βρήκε την βλάβη που αφορά τον ΟΤΕ και δήλωσε την βλάβη σε αυτόν.Η ΟΝ λογικά τώρα περιμένει τον ΟΤΕ.
Έτσι μου είπε ο τεχνικός που ήρθε σπίτι.


Σου είπαν που υπάρχει η βλάβη;

Όχι. Δεν έδωσαν περισσότερες λεπτομέρειες.

Καλή η πίστωση (και θα την ζητήσω) αλλά το να μένω τόσες μέρες χωρίς τηλέφωνο είναι απαράδεκτο. Αν φταίει ο ΟΤΕ και δεν το επισκευάζει έγκαιρα, δεν θα έπρεπε να με προστατέψει η ΟΝ και ο κάθε εναλλακτικός πάροχος σαν πελάτη της και να κάνει η ίδια αυτοβούλως καταγγελία στην ΕΕΤΤ και δεν ξέρω κι εγώ που αλλού;

Γι' αυτό θα πάω στον ΟΤΕ. Αφού "εκείνος διαχειρίζεται και το δίκτυο χαλκού" όπως μου είπε ο τεχνικός της ΟΝ. Ας φτιάξουν πρώτα μια ανεξάρτητη αρχή για την διαχείριση του χαλκού και θα επιστρέψω σε εναλλακτικό πάροχο.

Z€r0
13-08-11, 16:27
Καλή η πίστωση (και θα την ζητήσω) αλλά το να μένω τόσες μέρες χωρίς τηλέφωνο είναι απαράδεκτο. Αν φταίει ο ΟΤΕ και δεν το επισκευάζει έγκαιρα, δεν θα έπρεπε να με προστατέψει η ΟΝ και ο κάθε εναλλακτικός πάροχος σαν πελάτη της και να κάνει η ίδια αυτοβούλως καταγγελία στην ΕΕΤΤ και δεν ξέρω κι εγώ που αλλού;

Γι' αυτό θα πάω στον ΟΤΕ. Αφού "εκείνος διαχειρίζεται και το δίκτυο χαλκού" όπως μου είπε ο τεχνικός της ΟΝ. Ας φτιάξουν πρώτα μια ανεξάρτητη αρχή για την διαχείριση του χαλκού και θα επιστρέψω σε εναλλακτικό πάροχο.Δεν έχεις άδικο, το αργότερο να έρθει τεχνικός του ενναλακτικού σε σε 3 μέρες εάν πέσεις σε ΣΚ και μετά να έρθει ο τεχνικός του ΟΤΕ σε 2-3 μέρες!Πές και η επιδιόρθωση να πάρει άλλες 2-3 μέρες το πολύ!Οπότε άντε 9 μέρες το πάρα πολύ συνολικά!Εκτός εάν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα που όμως θα έπρεπε απ'την ΟΝ να σε έχουν ενημερώσει και να σου έχουν δώσει και κάποια ημερομηνία!

Τώρα για τον χαλκό πάντα αυτό γινόταν και θα γίνεται για αρκετό καιρό ακόμα αλλά δεν καθυστερεί συνήθως ο ΟΤΕ και τόσο πολύ εάν το πρόβλημα είναι στην αρμοδιότητα του άλλωστε οι εναλλακτικοί νομίζω πληρώνουν τον ΟΤΕ για την χρήση του δικτύου του.

Σίγουρα στον ΟΤΕ δεν θα είχες τέτοια αντιμετώπιση και δυστηχώς στο support εδώ ισχύει ότι πληρώνεις παίρνεις.Πάντως είναι και τί θα σου "κάτσει" δυστηχώς στην Ελλάδα εμένα με είχε ταλαιπωρήσει και ο ΟΤΕ.

GlobeTrekker
17-08-11, 12:40
Πέρασαν 21 μέρες κι ακόμα είμαι δίχως τηλέφωνο και Ίντερνετ. Από ON μου τηλεφωνούν κάθε τόσο να με καθησυχάσουν ότι το κοιτάνε. Το φαξ για νέα αίτηση στον ΟΤΕ έφυγε χτες. Τώρα περιμένω να γίνει η μεταφορά της γραμμής και μετά θα αιτηθώ και πίστωση.

Z€r0
17-08-11, 14:57
Πέρασαν 21 μέρες κι ακόμα είμαι δίχως τηλέφωνο και Ίντερνετ. Από ON μου τηλεφωνούν κάθε τόσο να με καθησυχάσουν ότι το κοιτάνε. Το φαξ για νέα αίτηση στον ΟΤΕ έφυγε χτες. Τώρα περιμένω να γίνει η μεταφορά της γραμμής και μετά θα αιτηθώ και πίστωση.Ελπίζω να ενεργοποιηθείς γρήγορα στον ΟΤΕ και όλα να πάνε φυσιολογικά από το εξής.

intech
17-08-11, 19:33
Το Θεωρώ απαράδεκτο, αλλά ειλικρινά δεν γνωρίζω ποιός φταίει.
Φυσικά ελπίζω για τη λύση, φίλτατε GlobeTrekker.:oneup:
Πάντα τα καλύτερα!:oneup::oneup::oneup:

Kinnison
02-09-11, 04:35
Χμμ.. άραγες μία εκτροπή μπορούν να σου κάνουν μέχρι να λυθεί το πρόβλημα? τουλάχιστο να μη χάνεις εισερχόμενες

nikolas17
02-09-11, 12:10
Χμμ.. άραγες μία εκτροπή μπορούν να σου κάνουν μέχρι να λυθεί το πρόβλημα? τουλάχιστο να μη χάνεις εισερχόμενες

Μπορείς και μόνος σου μέσω του MyOn... ;)

Kinnison
03-09-11, 01:53
Μπορείς και μόνος σου μέσω του MyOn... ;)

α ναι! καλό αυτό!

GlobeTrekker
03-09-11, 22:17
Σήμερα ολοκληρώθηκε η μεταφορά της γραμμής στον ΟΤΕ. Προς το παρόν έχω μόνο τηλέφωνο αλλά περιμένω και την σύνδεση του Internet. Νιώθω αισιόδοξος!

@ ADSLgr.com All rights reserved.