PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ PROBOOK 4530s



antonio21
14-08-11, 10:55
Εδώ και 10 ημέρες αγόρασα το Probook 4530s απο το e-shop.

To laptop είναι αρκετά καλό. Παρα ταυτα μου έχει παρουσίασει 4 φορές ενα πρόβλημα.

Συγκέκριμενα εκεί που δουλευει η εικόνα κολλάει και δεχνει ενα σαν πλέγμα με πράσινο κυρίως χρώμα.

Πριν κολλήσει η εικόνα ακούγεται και ένας θόρυβος.

Η εικόνα επανέρχεται μόνο αν κλείσω τον υπολογιστή απο το σχετικό κουμπί.
Αν το ξανανοίξω δεν υπάρχει το παραπάνω πρόβλημα.

Είμαι σε δίλλημα αν θα πρέπει να ζητήσω απλά αλλάγη η να πάρω τα χρήματα μου πίσω.

Seitman
14-08-11, 11:45
Μάλλον είναι πρόβλημα της κάρτας γραφικών. Το πηγαίνεις για αντικατάσταση.

Τι κάνεις όταν σου εμφανίζεται το πλέγμα? Παίζεις κάποιο παιχνίδι ή σε απλό browsing πχ?

antonio21
14-08-11, 12:02
Σημερα που μου μπλοκαρε εβλεπα HD βιντεάκια στο youtube

eagle13
14-08-11, 14:24
Σημερα που μου μπλοκαρε εβλεπα HD βιντεάκια στο youtube

Τι περιμένεις να βρέξει ; Άντε πήγαινε το πίσω και μην το σκέφτεσαι καθόλου ........ :hmm:

NoMoreDos
14-08-11, 14:28
Τι περιμένεις να βρέξει ; Άντε πήγαινε το πίσω και μην το σκέφτεσαι καθόλου ........ :hmm:
Δεν είναι τόσο εύκολα αν το κάνει όποτε γουστάρει μπορεί να μην τους το εμφανίσει το πρόβλημα και να μην το δεχτούν για αλλαγή.

andreas19
15-08-11, 00:10
Κανε και update τους drivers της καρτας σου.

antonio21
15-08-11, 23:00
Ελεγξα τους drivers και είδα ότι είναι ενημερώμενοι σύμφωνα με την τελευταια εκδοση.

NoMoreDos
15-08-11, 23:15
Το κάνει σε συγκεκριμένες στιγμές π.χ. όταν πας να τρέξεις κάποιο πρόγραμμα/παιχνίδι/ταινία;; ή το κάνει και σε απλά πράγματα;;

eagle13
16-08-11, 03:44
Δεν είναι τόσο εύκολα αν το κάνει όποτε γουστάρει μπορεί να μην τους το εμφανίσει το πρόβλημα και να μην το δεχτούν για αλλαγή.

Γιατί να μην το πάει αφού συνέχεια του δημιουργεί προβλήματα ; Τα καταστήματα γι ' αυτή την δουλειά είναι ..................... :hmm:

NoMoreDos
16-08-11, 12:01
Γιατί το συνέχεια είναι σε αυτών που δεν ξέρουμε τη κάνει και του το κάνει μπορεί να το πάει στο service και να μην το στείλουν αμέσως για RMA αλλά να το δουν οι δικοί τους τεχνικοί πρώτα και να μην τους το κάνει ποτέ.

@ ADSLgr.com All rights reserved.