PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με port forwarding



DxL
16-08-11, 18:54
Καλησπέρα σας.

Προσπαθώ να κάνω port forwarding κάποιες ports για να χρησιμοποιήσω κάποια online προγράμματα.

Αρχικά έβαλα (όπως και στον προηγούμενο μου πάροχο):

IP Address: 192.168.1.12
Subnet Mask: 255.255.255.0
Default Gateway: 192.168.1.1

και

Preferred DNS: 78.87.0.22
Alternative DNS: 78.87.0.122 (DNS της Cyta όπως με ενημέρωσαν τηλεφωνικά)

και όλα λειτουργούσαν κανονικά (αν και στο speedtest μου έβγαζε ότι η τοποθεσία μου είναι στη Θεσσαλονίκη).

Τώρα που μου άλλαξε η IP και μου δείχνει πλέον ότι είμαι κανονικά Αθήνα, δεν μου βλέπει σελίδες επειδή δεν βλέπει τους DNS λέει.

Πήρα τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν έχουν αλλάξει.

Αναγκάστηκα να το βάλω στο αυτόματο, και να μην μπορώ να κάνω port forwarding για να έχω Internet.

Τι πρέπει να κάνω?

Έχουν αλλάξει οι DNS σας η συμβαίνει κάτι άλλο με την αλλαγή της IP μου -που μάλλον έγινε είτε από αποσύνδεση, είτε επειδή έκλεισε το modem σε κάποια διακοπή ρεύματος-?

Γιατί με την προηγούμενη IP μου, μου έδειχνε ότι βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη ?
Επίσης παρατήρησα ότι στο μενού του ρούτερ, στο STATUS λέει τα εξής στοιχεία:

Subnet Mask: 255.255.255.255
Gateway: 195.14.152.208
Primary DNS: 78.87.0.122
Secondary DNS: 78.87.0.162

Δοκίμασα και αυτά DNS αλλά πάλι τίποτε...

Περιμένω νέα σας...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

CytaRep
25-08-11, 16:22
Καλησπέρα σας.

Προσπαθώ να κάνω port forwarding κάποιες ports για να χρησιμοποιήσω κάποια online προγράμματα.

Αρχικά έβαλα (όπως και στον προηγούμενο μου πάροχο):

IP Address: 192.168.1.12
Subnet Mask: 255.255.255.0
Default Gateway: 192.168.1.1

και

Preferred DNS: 78.87.0.22
Alternative DNS: 78.87.0.122 (DNS της Cyta όπως με ενημέρωσαν τηλεφωνικά)

και όλα λειτουργούσαν κανονικά (αν και στο speedtest μου έβγαζε ότι η τοποθεσία μου είναι στη Θεσσαλονίκη).

Τώρα που μου άλλαξε η IP και μου δείχνει πλέον ότι είμαι κανονικά Αθήνα, δεν μου βλέπει σελίδες επειδή δεν βλέπει τους DNS λέει.

Πήρα τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν έχουν αλλάξει.

Αναγκάστηκα να το βάλω στο αυτόματο, και να μην μπορώ να κάνω port forwarding για να έχω Internet.

Τι πρέπει να κάνω?

Έχουν αλλάξει οι DNS σας η συμβαίνει κάτι άλλο με την αλλαγή της IP μου -που μάλλον έγινε είτε από αποσύνδεση, είτε επειδή έκλεισε το modem σε κάποια διακοπή ρεύματος-?

Γιατί με την προηγούμενη IP μου, μου έδειχνε ότι βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη ?
Επίσης παρατήρησα ότι στο μενού του ρούτερ, στο STATUS λέει τα εξής στοιχεία:

Subnet Mask: 255.255.255.255
Gateway: 195.14.152.208
Primary DNS: 78.87.0.122
Secondary DNS: 78.87.0.162

Δοκίμασα και αυτά DNS αλλά πάλι τίποτε...

Περιμένω νέα σας...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αγαπητέ κύριε,

Εκπρόσωπος της εταιρείας μας επικοινώνησε μαζί σας και το θέμα σας έχει ήδη διευθετηθεί.
Στην περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο επιπλέον ζήτημα, παρακαλούμε πολύ όπως επικοινωνήσετε εκ νέου μαζί μας.

Βρισκόμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση

DxL
23-09-11, 20:26
Καλησπέρα σας και πάλι,

όντως το θέμα με το port forwarding λύθηκε άμεσα, προσθέτοντας την πύλη 192.168.1.1 στους DNS, έτσι ώστε να χρησιμοποιώ τους DNS που έχει επιλέξει το router.

Τον τελευταίο καιρό παρουσιάστηκε ένα άλλο πρόβλημα.

Ο συγχρονισμός μου εδώ και 3 μήνες που είμαι συνδρομητής, ήταν στα 1020 upload, και 8192 download. Ξαφνικά και για άγνωστους λόγους η ταχύτητα έπεσε στα 1020/5941, έχω πολλά Near End Indicator Errors, καθώς και πρόβλημα με την τηλεφωνία (γρατζουνίσματα/διακοπές).

Επικοινώνησα τηλεφωνικά με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας σας, όπου μετά από σχετικό έλεγχο διαπιστώθηκαν και διακυμάνσεις στα όρια της ταχύτητας συγχρονισμού από το DSLAM, πράγμα που δεν δικαιολογείτο να συμβαίνει.

Αρχικά υπήρχαν υπόνοιες για πρόβλημα από εδώ στο καφάο, για τον λόγο αυτό ήρθε τελικά και τεχνικός της εταιρίας σας την Τρίτη 20/09 αλλά κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώθηκε, αφού και από το κουτί ο συγχρονισμός ήταν ο ίδιος.

Ο τεχνικός μου ανέφερε ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα, επειδή υπάρχει και θόρυβος στη γραμμή, θα δηλωθεί από εκείνη τη μέρα κιόλας σαν βλάβη στον ΟΤΕ, ο οποίος και είναι υποχρεωμένος να κάνει τους σχετικούς ελέγχους εντός 2 ημερών, και ότι την Παρασκευή θα ενημερωθώ σχετικά.

Σήμερα Παρασκευή 23/09, κάλεσα μόνος μου το τεχνικό τμήμα της CYTA, και μου ανέφεραν τα ακόλουθα:

1. Ο τεχνικός αφού έλεγξε την γραμμή μου και από το DSLAM, ανέφερε στην έκθεση του στην εταιρία ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, και ότι η πτώση στην ταχύτητα είναι φυσιολογική και δικαιολογείται βάση της απόστασης από το DSLAM.

2. Ότι εάν ο συνδρομητής εξακολουθεί να έχει πρόβλημα, ΑΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΑΚΕΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ 4ΑΡΙ!!!!!!!!!

ΔΗΛΑΔΗ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΟΤΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΛΩΘΕΙ ΣΑΝ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟΝ ΟΤΕ, Η ΜΕΤΑ ΑΛΛΑΞΕ ΓΝΩΜΗ ΣΤΟ ΠΟΡΣΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ?? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ? ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΡΕΔΟΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ) ??

ΑΛΗΘΕΙΑ 3 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΜΟΥ, ΠΩΣ ΕΠΙΑΝΑ 8 ΜΒΙΤ (8192 ΣΤΗ CYTA), ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΞΑΦΝΙΚΑ 5941KBPS? ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ????

ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΤΗ ??

Παρακαλώ για τις σχετικές ενέργειές σας για την διόρθωση του προβλήματος, ή την άδειά σας για διακοπή του συμβολαίου μου.

@ ADSLgr.com All rights reserved.