PDA

Επιστροφή στο Forum : to DSG or not to DSG



xhaos
22-08-11, 11:26
καλημέρα, έχω αποφασίσει να αγοράσω ένα sirocco 160hp και αμφιταλαντεύομαι σχετικά με το DSG. νομίζω ότι αξίζει τα λεφτά του για τις επιδώσεις και την άνεση που προσφέρει αλλά από την άλλη φοβάμαι την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου του (των) ξυρού συμπλέκτη, το κόστος του να πάθει κάτι εκτός εγγύησης αλλά και κατά πόσο θα ξέρουν να το διορθώσουν σε περίπτωση βλάβης.
εσείς τι γνώμη έχετε;

Sebu
22-08-11, 15:27
Εδω ειναι τεχνολογικο φορουμ και οσο να ειναι δεν θα βρεις τις καταλληλες απαντησεις.

Πηγαινε και γραψου στο hxxp://www.sciroccoclub.gr/forum/index.php

Εκει υπαρχει πλουτος γνωσης και θα λυσεις ολες τις αποριες σου.

elise
22-08-11, 15:36
to.....

vlad
22-08-11, 15:53
εγω παντως θα σου προτεινα να πας σε dsg.To καλυτερο αυτοματο κιβωτιο που εχει βγει,εγω θα το ειχα αλλα μου ελεγε καποτε ο παζαροπουλος αναμονη 5 μηνες και πηγα στην λυση της honda μεσα σε 10μερουλες

sxbcl
22-08-11, 16:23
Με κλειστά μάτια DSG.
Εδώ και 4 σχεδόν χρόνια έχω ένα Audi με DSG και δεν το αλλάζω με τίποτα, σε σημείο να απορώ γιατί προτιμούσα τόσο καιρό το χειροκίνητο κιβώτιο (εκτός από το κόστος!)

and64
25-08-11, 12:53
Αν δεν σε ενοχλεί κάποια ενδεχόμενη μελλοντική ταλαιπωρία με το dsg, τοτε πάρτο με κλειστά μάτια!

Εγω εχω 6αρι dsg σε golf v tsi και δεν το αλλάζω με τπτ.
Βέβαια το ξηρό 7αρι δεν έχει δώσει και τα καλύτερα δείγματα δυστυχώς, αν μπεις στο sciroccoclub ή στο vwclub θα δεις αρκετά θέματα που αφορούν προβλήματα κυρίως για το σκορτάρισμα με 2α επιταχύνοντας απο λίγα χιλιόμετρα.
Οι αντιπροσωπείες πλέον πιστεύω έμαθαν να τα διορθώνουν! Σε χοντρές περιπτώσεις κάνουν αντικατάσταση κιβωτίου ούτως ή άλλως. Οι τιμές πάντως είναι τσουχτερές αν πληρώνεις εσύ! Και δεν είμαι σίγουρος αν καλύπτει το dsg η επέκταση εγγύησης... :hmm:

Πάντως είναι απολαυστικότατο στην οδήγηση. Αν το πάρεις βάλε οπωσδήποτε και τα paddles (αν είναι extra, δεν ξέρω)

xhaos
25-08-11, 12:57
Αν δεν σε ενοχλεί κάποια ενδεχόμενη μελλοντική ταλαιπωρία με το dsg, τοτε πάρτο με κλειστά μάτια!

Εγω εχω 6αρι dsg σε golf v tsi και δεν το αλλάζω με τπτ.
Βέβαια το ξηρό 7αρι δεν έχει δώσει και τα καλύτερα δείγματα δυστυχώς, αν μπεις στο sciroccoclub ή στο vwclub θα δεις αρκετά θέματα που αφορούν προβλήματα κυρίως για το σκορτάρισμα με 2α επιταχύνοντας απο λίγα χιλιόμετρα.

Πάντως είναι απολαυστικότατο στην οδήγηση. Αν το πάρεις βάλε οπωσδήποτε και τα paddles (αν είναι extra, δεν ξέρω)

από ότι έχω διαβάσει τα πρώτα 7αργια (μέχρι κάποια εβδομάδα παραγωγής) είχαν θέματα γενικά τα οποία υποτίθεται ότι έχουν πλέων διορθωθεί. τα paddles είναι στάνταρ.

and64
25-08-11, 13:11
από ότι έχω διαβάσει τα πρώτα 7αργια (μέχρι κάποια εβδομάδα παραγωγής) είχαν θέματα γενικά τα οποία υποτίθεται ότι έχουν πλέων διορθωθεί. τα paddles είναι στάνταρ.

Eκανα ενα μικρό edit στο post μου! Αυτό που λες ισχύει, αλλά για την διόρθωση δυστυχώς δεν είμαι σίγουρος. Υπάρχουν αυτοκίνητα με αλλαγμένο πολύδισκο ή και κιβώτιο τα οποία αρχίζουν ξανά τα ίδια......

Αποδεικνύεται νομίζω λάθος κίνηση που αυτο το 7αρι το βάζει στους twincharger και τον 1.8 γιατί εχουν μπόλικη ροπή παντού και καταπονείται αρκετά το κιβώτιο.
Καλύτερα να ήταν υγρό (οπως εχουν τα audi απο 2λιτρα και πανω) και ας εχει απώλειες.

Το υγρό 6αρι που έχω μπορεί να είναι ακριβότερο στην κατασκευή και να απαιτεί συντήρηση κάθε 60000 χλμ (αλλαγή λιπαντικού + φίλτρου) αλλά τωρα εχω 80000 χλμ και δεν έχει κάνει κιχ! Υπάρχουν πολλά gti που εχουν 120 και 150000 χλμ και επίσης δεν έχει θέμα.
Οχι οτι κι αυτό βέβαια είναι αψογο αφου υπήρξε πρόβλημα με τον εγκέφαλο του (mechatronics) σε κάποιες παρτίδες, αλλά συνολικά είναι σαφώς πιο απροβλημάτιστο απο το 7αρι.

Οπότε τι να σου πω, όπως καταλαβαίνεις παίζεις με την τύχη σου ...:what:

Το θέμα είναι οτι τα μηχανικά κιβώτια του group είναι ίσως χειρότερα απο τα dsg σε βλάβες!! (βλ συγχρονιζέ 2αρας στα 5αρια golf, ταχύτητες να μην κουμπώνουν με τη μια μετά απο καποια χιλιόμετρα σε scirocco, golf παντου!:stunned:)

Vtester
25-08-11, 13:13
στην ευθεία απο όσω ξέρω σπέρνει , στις στροφές ρώτα κάποιους που να το έχουν γιατί νομίζω οτι σε κατευάσματα που μπορεί να χρειαστείς, δεν τα κάνει για να μην ανεβάσει τις στροφές του κινητήρα πάνω απο το όριο, πράγμα που αν συμβαίνει θα μπορούσε ενδεχομένως κάποια στιγμή να σε πουλήσει.

and64
25-08-11, 13:24
στην ευθεία απο όσω ξέρω σπέρνει , στις στροφές ρώτα κάποιους που να το έχουν γιατί νομίζω οτι σε κατευάσματα που μπορεί να χρειαστείς, δεν τα κάνει για να μην ανεβάσει τις στροφές του κινητήρα πάνω απο το όριο, πράγμα που αν συμβαίνει θα μπορούσε ενδεχομένως κάποια στιγμή να σε πουλήσει.

Eπειδή εχω dsg, σπάνια θα συμβεί αυτό, προσωπικά δεν μου χει συμβεί ποτέ και δεν παω αργά:innocent:

Στους tsi (1,4) ούτως ή άλλως δεν έχει νόημα να ανεβάζεις πάνω απο 5500 αντε 6000 γιατί οσο και καλά να πηγαίνουν, ψηλά κρεμάνε ;)

Τωρα αν θες να φτάσεις τάπα και να κατεβάσεις 30 μέτρα πριν την στροφή 3 ταχύτητες, προφανώς δεν θα το κάνει αλλά για να πας γρήγορα δεν χρειάζεται να το κάνεις αυτό...

xhaos
25-08-11, 13:44
υπάρχουν τα εξής θέματα:
α) στα φόρουμ γενικά θα πάνε να γράψουν όσοι έχουν πρόβλημα, οπότε δεν μπορείς να ξέρεις το πραγματικό ποσοστό που βγάζει πρόβλημα, οπότε δεν ξέρω πόσο πάω να παίξω με την τύχη μου.
β) στα αντίστοιχα φόρουμ πάλι, δεν ξέρεις κατά πόσο οδηγούν νορμάλ το αυτοκίνητο τους ή αν είναι κάγκουρες που το σκίζουν καθημερινά, οπότε και πάλι δεν μπορείς να ξέρεις πραγματικά πόσο προβληματικό είναι.

σε κάθε περίπτωση κάθε αυτοκίνητο το οδηγάς σύμφωνα με τα πλεονεκτήματα του και σύμφωνα με τα κουσούρια του. τώρα αν κάποιος θέλει όπως είπες να κάνει κατεβάσματα 2-3 ταχυτήτων για να κρατηθεί στη στροφή, τότε και παίζει με τη ζωή του στους δρόμους που έχουμε εδώ και θα έπρεπε να είχε πάρει εργοστασιακό με σειριακό και να μην σκούζει :p

πάντως είχα διαβάσει στο sciroccoclub νομίζω υπόσχεση της εταιρίας ότι κάποια στιγμή θα αλλαχθούν όλα τα κιβώτια που υπάρχουν αυτή τη στιγμή. τώρα αν όντως θα το κάνει και με τι κόστος είναι άλλο φέσι. Η αλήθεια τελικά είναι ότι είναι απαράδεκτο να πάρεις ένα αυτοκίνητο με τόσα λεφτά και με την πρώτη φορά που θα βάλεις το κλειδί στη μίζα να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου το πιθανό πρόβλημα που μάλλον θα σου βγάλει.

and64
25-08-11, 14:07
υπάρχουν τα εξής θέματα:
α) στα φόρουμ γενικά θα πάνε να γράψουν όσοι έχουν πρόβλημα, οπότε δεν μπορείς να ξέρεις το πραγματικό ποσοστό που βγάζει πρόβλημα, οπότε δεν ξέρω πόσο πάω να παίξω με την τύχη μου.
β) στα αντίστοιχα φόρουμ πάλι, δεν ξέρεις κατά πόσο οδηγούν νορμάλ το αυτοκίνητο τους ή αν είναι κάγκουρες που το σκίζουν καθημερινά, οπότε και πάλι δεν μπορείς να ξέρεις πραγματικά πόσο προβληματικό είναι.


Δεν θα διαφωνήσω, αλλά υπάρχουν επίσης άλλοι τόσοι ασχετοι με το internet και τα fora που μπορεί να έχουν προβλήματα που δεν πρόκεται ποτέ να διαβάσεις ;) Γενικά με το 7αρι ακούγονται/γράφονται διάφορα και εκτός Ελλάδας...
Επίσης με το dsg οσο και να θες να το σκίσεις, αν δεν έχεις καμια 30αρια kg ροπή με προγραματα κλπ, δεν μπορείς!! Οι αλλαγές είναι πάντα τέλειες, οπότε αν βγάλει πρόβλημα μάλλον δικό του θέμα είναι:p



Η αλήθεια τελικά είναι ότι είναι απαράδεκτο να πάρεις ένα αυτοκίνητο με τόσα λεφτά και με την πρώτη φορά που θα βάλεις το κλειδί στη μίζα να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου το πιθανό πρόβλημα που μάλλον θα σου βγάλει.

Αυτό είναι το χειρότερο...

Sebu
25-08-11, 15:18
Αν διαβασεις παντως στο sciroccoclub θα δεις οτι το κοστος αντικαταστασης του dsg7 (σαν ανταλλακτικο οχι η εργασια) ειναι οριακα μικροτερο απο το χειροκινητο κιβωτιο.

Επισης εδω και πολυ καιρο τα προβληματα με το σκορτσαρισμα εχουν λυθει στα πρωτα μοντελα ειτε με αναβαθμισεις εγκεφαλου ειτε αλλαγη προβληματικων μερων. Τα μεταγενεστερα δεν πρεπει να εχουν παρουσιασει προβληματα.

Εδω ισχυει γενικα ο χρυσος κανονας της αυτοκινησης: "Ποτέ δεν αγοραζεις ενα αυτοκινητο μολις βγαινει, αλλα περιμενεις να περασουν τουλαχιστον 2 χρονια ωστε να βγαλει και να διορθωσει τις οποιες παιδικες ασθενειες".

Ο δευτερος ασημενιος κανονας λεει οτι ειναι καλο να κοιτας (μιλαμε για το μεσο βαλαντιο) μοντελα τα οποια εχουν οργανωμενες κοινοτητες (forums) γιατι (α) θα βρεις απαντησεις σε πολλα θεματα πριν την αγορα, (β) θα διαβασεις για τυχον προβληματα πριν την αγορα, (γ) θα βρεις λυσεις αφου το αποκτησεις, (δ) θα συμμετεχεις σε αρκετα καλα group buys.

and64
25-08-11, 16:51
Επισης εδω και πολυ καιρο τα προβληματα με το σκορτσαρισμα εχουν λυθει στα πρωτα μοντελα ειτε με αναβαθμισεις εγκεφαλου ειτε αλλαγη προβληματικων μερων. Τα μεταγενεστερα δεν πρεπει να εχουν παρουσιασει προβληματα.


Kάνω quote απο το sciroccoclub:


Έχω 53000 km. Έχω πλέον το 2ο DSG μιας και το πρώτο μετά από αναβάθμιση και επισκευή (αλλαγή δίσκων κ συστήματος επιλογής ταχυτήτων) κρίθηκε πως έπρεπε να αντικατασταθεί αφού τα προβλήματά του δεν λύθηκαν.
Το 2ο κιβώτιο τοποθετήθηκε το Δεκέμβρη του 2010 και εδώ κι ένα περίπου μήνα παρουσιάζει κι αυτό τα πρώτα σημάδια προβλήματος όπως και το πρώτο.
Από εβδομάδα πάω αντ/πία.

Επίσης διάβασα και κάπου αλλού σε golf 6 οτι παίχτηκε η ίδια ιστορία με αλλαγμένο μάλιστα ολόκληρο το κιβώτιο και οχι απλά πολύδισκο και πλέον κάνει πάλι τα ίδια. Δεν βρίσκω link όμως τώρα...

Πάντως προσωπικά θα το ξανάπαιρνα αλλά είναι σπάσιμο να χεις δώσει εναν σκασμό λεφτά και να είσαι στην ουσία beta tester, αν δεν ήταν έτοιμο ας μη το βγάζανε στην παραγωγή στο κάτω κάτω

Για τα υπόλοιπα θα συμφωνήσω!!!:oneup:

Sebu
25-08-11, 22:59
Κατ'εμε ισως θα επρεπε να δοκιμασουν το 6αρι dsg και οχι το 7αρι ακομα και στο 1.400αρι.

Γιατι δλδ στο 6αρι που φοραει το 2λιτρο Scirocco δεν εχει ακουστει κατι αντιστοιχο? Μηπως και με το 1.400αρι υπαρχει θεμα με τη ροπη και το 7αρι δεν μπορει και χρειαζοταν μια σχεση λιγοτερη? Θα μου πεις πως θα πετυχαιναν μετα μικροτερη καταναλωση και ρυπους με το dsg (σωστο και αυτο).

and64
26-08-11, 02:30
Κατ'εμε ισως θα επρεπε να δοκιμασουν το 6αρι dsg και οχι το 7αρι ακομα και στο 1.400αρι.

Γιατι δλδ στο 6αρι που φοραει το 2λιτρο Scirocco δεν εχει ακουστει κατι αντιστοιχο? Μηπως και με το 1.400αρι υπαρχει θεμα με τη ροπη και το 7αρι δεν μπορει και χρειαζοταν μια σχεση λιγοτερη? Θα μου πεις πως θα πετυχαιναν μετα μικροτερη καταναλωση και ρυπους με το dsg (σωστο και αυτο).

Αυτό είπα και γω πιο πάνω! Ίσως έπρεπε να το κρατήσουν οπως ήταν στο golf v, μονο το dsg6.

Τα 6αρια βέβαια είχανε θέματα με mechatronics (κυρίως Αμερική, αγορά για την οποία αν θυμάμαι καλά, αφού υπήρξαν πολλά περιστατικά ακινητοποίησης αυτοκινήτων λόγω κιβωτίου, η vw αναγκάστηκε να δώσει παραπάνω εγγύηση μονο για το dsg !!! σαν την Ελλάδα ενα πράγμα:innocent::lol::lol::lol:) αλλά οχι με την ίδια συχνότητα που βγάζουν τα 7αρια το θέμα με το σκορτσάρισμα
Θα το άλλαζα πάντως μονο για το υγρό 7αρι της audi, έχει πιο γρήγορες αλλαγές αλλά κυρίως αντιδρά σε όλες τις περιπτώσεις (πόλη, εθνική, στροφές) πολύ πολύ καλύτερα τόσο στο d αλλά κυρίως στο s! Το οδηγώ σε φιλικό a5 και απ'οταν πήρα το δικό μου φάνηκει η διαφορά...

aglaisma
04-09-12, 01:36
Ενα χρονο ακριβως αφοτου ανοιχτηκε το τοπικ πηρα το εν λογω.

Μερικες ινφο. Το 7αρι ζυγιζει 15-20% λιγοτερο απο το 6αρι και ειναι ξηρου τυπου. Το 6αρι επιπλεει μεσα στο λαδι γι αυτο εχει απωλειες και γι αυτο η VW το εξελιξε. Συνολικα εχουν δαπανηθει 150εκ ευρω για τα DSG. Το εφταρι αν δε κανω λαθος αντεχει μεχρι 26 κιλα ροπης ενω το 6αρι 35.
Δε μπορω παρολα αυτα να εκφερω αποψη διοτι το 6αρι δε το εχω οδηγησει. Τουλαχιστον αποσο ακουσα, λενε πως ειναι εξαιρετικο.

Στο δρομο τωρα. Στροφες πανω απο 4000 δεν ανεβασα προς το παρον. Το s δεν εχει χρειαστει να το βαλω. Ουτε τιπτρονικ ουτε βεβαια τα αυτια στο τιμονι. Μ αρεσει η 60 plus aged οδηγηση.

Τα +
Ανεβαζει σχεσεις αστραπιαια, μολις αναβει φαναρι να εχουν μεινει ολοι 50 μετρα πισω για πλακα. Χωρις πολυ γκαζι αυτα. Με γκαζι σε χασανε.
Αν οδηγεις συντηρητικα η καταναλωση κινειται κοντα στα 7,5 λιτρα σε συνθηκες πολης, ενω σε αυτοκινητοδρομο πεφτει κατω απο 6.0 πραγμα εντυπωσιακο για 1,4 twincharged κινητηρα. Το δικο μου ρεκορ προς το παρον ειναι Χαλανδρι-Βαρκιζα-Χαλανδρι(70χλμ)αργα σε συνολικα 1 ωρα και 10 λεπτα με 5,8 και αρκετο φαναρι.

Τα -
Στα κατεβασματα τρωει ενα σκαλωμα (lag) περιπου ενος δευτερολεπτου υπολογιζοντας ποσο πατας γκαζι. Αν με εβδομη και 60χλμ πατησω τερμα, βαζει τεταρτη κατευθειαν. Αν πατησω λιγο λιγοτερο βαζει 5η και ακομα λιγοτερο 6η.
Σκορτσαρισμα 2ας(και σε μενα) αλλα αμα ζεσταθει μονο. Και δε το κανει παντα.
Αν κινεισαι γρηγορα, η βενζινη αδειαζει πολυ γρηγορα.

and64
04-09-12, 02:07
Καλοτάξιδο!! rocco να υποθέσω; Για τα κατεβάσματα που λες και αν το χεις στο d και θες να το κάνεις να κατεβάσει με το γκάζι πρέπει με τον καιρό να μάθεις πόσο θα πατάς το πόδι σου για να κατεβάσει ανάλογα ;) Αν πατήσεις το κουμπάκι του kickdown (στο τέρμα της διαδρομής του γκαζιού, θα το καταλάβεις οταν πατηθεί, ειναι σαν να πατάς διακόπτη η αίσθηση) θα σου κατεβάσει απο 7η->2α. Εναλλακτικά, κατεβάζεις όσες σχέσεις θες με το paddle χωρίς να πειράξεις το λεβιέ και μετα ή το βάζεις απο το άλλο paddle στο d ξανά ή το αφήνεις να μπει μονο του ;)
Το s δεν νομίζω οτι ταιριάζει στα 1.4 αφου ανεβάζει υπερβολικά ψηλά τις στροφές χωρίς να χρειάζεται, προσωπικά δουλεύω μονο d και manual.

Για το σκορτσάρισμα έχει δoθεί (;; ) λύση απο την vw αλλάζοντας πολυδισκο με νεο βελτιωμένο υποτίθεται.

Ροπές όντως τόσο είναι οι προδιαγραφές τους αν και τα 2 έχουν αντέξει παραπάνω kg σε αυτοκίνητα με πρόγραμα χωρίς προβλήματα. Μονο αν ανέβεις πολύ για το 6αρι παίζουν ενισχυμένα δισκάκια κλπ και οντως έχει μεγαλύτερες απώλειες το 6αρι + οτι θέλει αλλαγή βαλβολίνης (6.5 kg λάδι έχει μεσα!!)

Οι tsi γενικότερα οσο δεν πατάς δεν καίνε αλλά (όπως οποιοδήποτε turbo μοτέρ) αν πατήσεις γίνονται αρκετά λαίμαργοι αν και όχι υπερβολικά

xhaos
04-09-12, 07:56
εγώ τελικά αποφάσισα οχι στο dsg για την εκδοσή 1.4 γιατί στο forum του club διάβασα αρκετά παιδιά που είχαν πρόβλημα μετά το ένα - δυο χρονια και είχαν τραβήγματα με την αντιπροσωπία. Το κερασάκι είναι οτι Αμερική και Ασία η εταιρία δίνει εγγύηση no questions asked για το dsg για 100.000 ΜΙΛΙΑ!!!!! στην Ευρώπη όμως.....:whistle:

aglaisma
04-09-12, 13:44
εγώ τελικά αποφάσισα οχι στο dsg για την εκδοσή 1.4 γιατί στο forum του club διάβασα αρκετά παιδιά που είχαν πρόβλημα μετά το ένα - δυο χρονια και είχαν τραβήγματα με την αντιπροσωπία. Το κερασάκι είναι οτι Αμερική και Ασία η εταιρία δίνει εγγύηση no questions asked για το dsg για 100.000 ΜΙΛΙΑ!!!!! στην Ευρώπη όμως.....:whistle:

Προβληματα μετα απο 1-2 χρονια αλλα με ποσα χλμ...; Μπορει 2 ιδια αυτοκινητα στα 2 χρονια να μη κανει 10.000 το πρωτο, να κανει 50-φευγα το δευτερο. Ιδιες φθορες θα εχουν & τα 2;
Ασχετο με αυτοματα αλλα σε χειροκινητα κιβωτια κακοχρησιμοποιημενα με 40 χιλιαδες χλμ, εννοειται στο 40% των περιπτωσεων θα ζοριζονται ν αλλαξουν απο πρωτη σε δευτερα.
Στο αλλο μου αυτοκινητο(ταλαιπωρο ibiza 6L), αλλαξα δισκο στις 127.000 διοτι τοτε και μονο αρχισε να πατιναρει η τεταρτη. Ποτε ομως δε κομπιασε σε αλλαγη. Και με οδηγικο στυλ σωσον κυριε το λαον σου...
Στα διαφορα φορουμ, διαβαζεις κατα καιρους προβληματα του στυλ 'ακουσα ενα τσακ' 'ετριξε το πισω μερος του πορτπαγκαζ η ταδε βιδα με το ταδε σπειρωμα...σε χωματοδρομο' κλπ.
Τα θεωρω υπερβολες και ψυρισμα της μαιμους.
+ το οτι εδω ειναι ελλαδα και το τοσο, γινεται αλλο τοσο συν την ουρα. Κακα τα ψεμματα ειμαστε λαος της υπερβολης.
Δε θα ευλογησω τα (ελαχιστα!) γενια μου, καθως αγοραζοντας το, γνωριζα την κατασταση και τα πιθανα προβληματα. Ειναι VW. Ή θα στα βγαλει ολα με το καλημερα ή θα ζησετε μαζι για παντα.

@ and64 ροκκος ειναι ναι. Το κικνταουν το ηξερα, πατας και πετας, αλλα οσο και να δοκιμασα πιο κατω απο 7---> 4 δε πηγε. Ισως καποια αλλη στιγμη να ειχε βαλει και 3η αλλα δεν ειχα το νου μου στην οθονη.

and64
04-09-12, 15:16
@ and64 ροκκος ειναι ναι. Το κικνταουν το ηξερα, πατας και πετας, αλλα οσο και να δοκιμασα πιο κατω απο 7---> 4 δε πηγε. Ισως καποια αλλη στιγμη να ειχε βαλει και 3η αλλα δεν ειχα το νου μου στην οθονη.

:oneup: Εμένα αν χαζεύει αντίστοιχα με 55-60 και 6η και πατήσω ολο το γκάζι χωρίς kickdown βάζει 3η, με kickdown 2α. Στο 7αρι όμως είναι πιο κοντές οι πρώτες σχέσεις οπότε ίσως να μην είναι απαραίτητο το παραπάνω κατέβασμα ;)

Οσο για προβλήματα...το golf αποφάσισε να μου τα βγάλει ολα μεσα σε 1μιση μήνα έχοντας πια 92500 χλμ

stamatisxanthos
23-02-21, 01:28
Αυτό είπα και γω πιο πάνω! Ίσως έπρεπε να το κρατήσουν οπως ήταν στο golf v, μονο το dsg6.

Τα 6αρια βέβαια είχανε θέματα με mechatronics (κυρίως Αμερική, αγορά για την οποία αν θυμάμαι καλά, αφού υπήρξαν πολλά περιστατικά ακινητοποίησης αυτοκινήτων λόγω κιβωτίου, η vw αναγκάστηκε να δώσει παραπάνω εγγύηση μονο για το dsg !!! σαν την Ελλάδα ενα πράγμα:innocent::lol::lol::lol:) αλλά οχι με την ίδια συχνότητα που βγάζουν τα 7αρια το θέμα με το σκορτσάρισμα
Θα το άλλαζα πάντως μονο για το υγρό 7αρι της audi, έχει πιο γρήγορες αλλαγές αλλά κυρίως αντιδρά σε όλες τις περιπτώσεις (πόλη, εθνική, στροφές) πολύ πολύ καλύτερα τόσο στο d αλλά κυρίως στο s! Το οδηγώ σε φιλικό a5 και απ'οταν πήρα το δικό μου φάνηκει η διαφορά...
Καλησπέρα σε όλους σε όλο το forum το θέμα είναι παλιό αλλά και επίκαιρο ακόμα και σήμερα εν έτει 2021 Φεβρουάριος εχω κι' εγώ ένα SKODA SCALA 1.6 TDi Diesel με 116 ίππους και το 7αρι Αυτόματο Κιβώτιο DSG. Aγορασμένο το 2020 τώρα έχει 15.000 χιλιόμετρα και έχω δύο σκορτσαρίσματα μέχρι στιγμής στη 2αρα ταχύτητα.Έχει εγγύηση ακόμη.Τι κάνω ξέρει κάποιος να με πληροφορήσει? Ευχαριστώ εκ των προτέρων...224866224867224866224866224868224867224869224870224871

and64
23-02-21, 15:17
Τι ξέθαμα ήταν αυτό :p

Νομίζω οτι είσαι για αντιπροσωπεία, αναφέρεις πρόβλημα, τους βάζεις αν το δοκιμάσουν επιτόπου (ιδανικά νομίζω να εχεις ενα ραντεβου κανονισμένο με κάποιον απο το συνεργείο και να το πας ζεσταμένο ωστε να το κάνει) ή το αφήνεις να το τσεκάρουν αυτοί.

Είναι πια αρκετά γνωστό πρόβλημα δυστυχώς...

stamatisxanthos
24-02-21, 00:48
Ήδη το βόλταρε καλά ο αντιπρόσωπος δεν του το έκανε γιατί το πήγαινε μεσυγχωρείς γαμιώντας και δούλευε και S χειροκίνητα οπότε δεν ζεστάθηκε και επαρχιακή πόλη βορείου Ελλάδος 11 το πρωί Φεβρουάριος που να ζεσταθεί.Υπάρχει περιπτωση να την δουν τη βλαβη στον υπολογιστή τους? με το πρόγραμμά τους και δεν το έχουν κάνει μέχρι στιγμής κάτι άλλες μαλακίες τις βλέπουν αμεσως. Όπως βλέπω εν τω μεταξύ οι τεχνικοί της Volkswagen παλεύουν το ίδιο κιβώτιο ταχυτητων το DSG7 από το 2008 που βγήκε έως και σήμερα 10 χρόνια δηλαδή και δεν το τελειοποίησαν δεν έδωσαν στον πελάτη στην αγορά ενα κιβώτιο που να δουλεύει σωστά και να ανταποκρίνεται στο όνομα της Volkswagen. Ήδη το δικό σου άρθρο στο ADSLgr είναι γραμμένο από τις 26/08/2011...Ευχαριστώ πολύ που μου απάντησες αμέσως θα είμαστε εδω να τα λέμε με νεώτερα γύρω από το συγκεκριμένο θέμα,και εσύ η όποιος φίλος γνωριζει τι πρέπει να κάνω τα επόμενα βήματα άντε και το άλλαξαν στην εγγύηση τι θα βάλουν παλι ίδιο? πάλι τα ίδια?

and64
24-02-21, 01:42
Ήδη το βόλταρε καλά ο αντιπρόσωπος δεν του το έκανε γιατί το πήγαινε μεσυγχωρείς γαμιώντας και δούλευε και S χειροκίνητα οπότε δεν ζεστάθηκε και επαρχιακή πόλη βορείου Ελλάδος 11 το πρωί Φεβρουάριος που να ζεσταθεί.Υπάρχει περιπτωση να την δουν τη βλαβη στον υπολογιστή τους? με το πρόγραμμά τους και δεν το έχουν κάνει μέχρι στιγμής κάτι άλλες μαλακίες τις βλέπουν αμεσως. Όπως βλέπω εν τω μεταξύ οι τεχνικοί της Volkswagen παλεύουν το ίδιο κιβώτιο ταχυτητων το DSG7 από το 2008 που βγήκε έως και σήμερα 10 χρόνια δηλαδή και δεν το τελειοποίησαν δεν έδωσαν στον πελάτη στην αγορά ενα κιβώτιο που να δουλεύει σωστά και να ανταποκρίνεται στο όνομα της Volkswagen. Ήδη το δικό σου άρθρο στο ADSLgr είναι γραμμένο από τις 26/08/2011...Ευχαριστώ πολύ που μου απάντησες αμέσως θα είμαστε εδω να τα λέμε με νεώτερα γύρω από το συγκεκριμένο θέμα,και εσύ η όποιος φίλος γνωριζει τι πρέπει να κάνω τα επόμενα βήματα άντε και το άλλαξαν στην εγγύηση τι θα βάλουν παλι ίδιο? πάλι τα ίδια?

Προφανώς ο άνθρωπος είναι άσχετος με αυτόματα γιατί δεν θέλω να σκεφτώ οτι το έκανε επίτηδες...αμφιβάλω πάρα πολύ οτι δεν έχουν ξανασυναντήσει το πρόβλημα, ολα τα polo/golf/scirocco 2012-15 χοντρικά είχαν θέματα (η οδήγηση που αναφέρεις είναι χαρακτηριστική όποιου μηχανικού έχω δώσει το golf και δεν εχει ξαναοδηγήσει dsg ή τουλάχιστον δεν έχει αρκετή εμπειρία με το κιβώτιο και με αυτόματα γενικότερα)

Τώρα σε επαρχία αρχικά και χειμώνα ναι δεν θα είναι εύκολο να το προσομειώσεις εκτός αν πας με φουλ ζεστό αυτοκίνητο/κιβώτιο και μπορεις να οδηγήσεις σε καποιο πάρκιν/αλάνα ΕΣΥ πηγαίνοντας το μεχρι 3η, σταματημα σχεδον και εκκίνηση πάλι, δηλαδή κίνηση μεγάλης πόλης με πατιναρίσματα 2ας. Επίσης σε data logging αμφιβάλω πως φαίνεται κάτι (ίσως μόνο αν είναι στο στάδιο να τα φτύσει να διαβάζει υψηλές πιέσεις πολύδισκου; υποθετικά ομως το λέω αυτό,δεν ξερω τι data δίνει το κιβώτιο)

Το δικό μου 6άρι πάντως που το έχω ακόμα, 215000 χλμ με 0 θέματα και ελπίζω να παραμείνει έτσι, άλλος είχε το πρόβλημα και ποσταρε εδω. Μακάρι να ήταν και το μοτέρ μου το ίδιο απροβλημάτιστο πάντως... :rolleyes:

Στη θέση σου θα απευθυνόμουν γραπτώς στον εισαγωγέα με το πρόβλημα και απαίτηση απάντησης για το αν υπάρχει τεχνική οδηγία για τον πολύδισκο στο συγκεκριμένο κιβώτιο που φοράς ή οποιαδήποτε άλλη τελοσπάντων που να το αφορά.

Επίσης θα δοκίμαζα ραντεβου για ελεγχο Θεσσαλονίκη σε 1-2 αντιπροσώπους, ώρες με κίνηση, μήπως και είναι γίνει πιο εμφανές το πρόβλημα

stamatisxanthos
24-02-21, 22:22
Σε ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις σου, εγώ θα το περάσω από 40 κύματα θα το κουράσω αρκετά μεχρι να το κάνει πιο τακτικά και μέχρι να το περάσουν εγγύηση αλλά ξαναλέω τι θα βάλουν? παλι το ίδιο DSG 7 . Τώρα επίσης παίζω με το START και STOP εκκίνηση της μηχανής μια το αφήνω στο on να το ρυθμίζει ο εγκέφαλος και μια το βάζω στο off ένα διακοπτάκι στο χειρόφρενο κοντά,όταν το βάζω on σβήνει η μηχανή σε φανάρια ακόμη και σε stop και στο παρκάρισμα πολλές φορές στο off δεν σβήνει η μηχανή καθόλου μόνο όταν την σβήσω εγώ,αυτό το κάνω για να δω όσο μπορώ άν φταίει η υπερθέρμανση του κιβωτίου,εγώ πηγαίνω και σε άλλες αιτίες,α)σε αστοχία υλικού (να μην έχουν βελτιώσει εδώ και μια δεκαετία το υπάρχον πρόβλημα,ή εξαλείψει).β)σε λάθος εντολές του εγκεφάλου,(κακή ρύθμιση) και γ) σε υπερθέρμανση του κιβωτίου DSG7. Ότι και να είναι με λίγη κούραση και καλοκαίρι που έρχεται θα δείξει για την τρίτη περίπτωση που αναφέρω υπερθέρμανση του κιβωτίου...

and64
25-02-21, 01:17
Σε ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις σου, εγώ θα το περάσω από 40 κύματα θα το κουράσω αρκετά μεχρι να το κάνει πιο τακτικά και μέχρι να το περάσουν εγγύηση αλλά ξαναλέω τι θα βάλουν? παλι το ίδιο DSG 7 . Τώρα επίσης παίζω με το START και STOP εκκίνηση της μηχανής μια το αφήνω στο on να το ρυθμίζει ο εγκέφαλος και μια το βάζω στο off ένα διακοπτάκι στο χειρόφρενο κοντά,όταν το βάζω on σβήνει η μηχανή σε φανάρια ακόμη και σε stop και στο παρκάρισμα πολλές φορές στο off δεν σβήνει η μηχανή καθόλου μόνο όταν την σβήσω εγώ,αυτό το κάνω για να δω όσο μπορώ άν φταίει η υπερθέρμανση του κιβωτίου,εγώ πηγαίνω και σε άλλες αιτίες,α)σε αστοχία υλικού (να μην έχουν βελτιώσει εδώ και μια δεκαετία το υπάρχον πρόβλημα,ή εξαλείψει).β)σε λάθος εντολές του εγκεφάλου,(κακή ρύθμιση) και γ) σε υπερθέρμανση του κιβωτίου DSG7. Ότι και να είναι με λίγη κούραση και καλοκαίρι που έρχεται θα δείξει για την τρίτη περίπτωση που αναφέρω υπερθέρμανση του κιβωτίου...

Να σαι καλά :)

Τo start stop σωστά δουλεύει όπως το περιγράφεις, αλλά ειδικά σε επαρχία προσωπικά δεν θα το χρησιμοποιούσα, περισσότερη φασαρία κάνει παρά καλό...

Οσο για το κιβώτιο, είναι ενα μιξ υπερθέρμανσης και νομίζω θέμα υλικού του πολύδισκου αν θυμάμαι σωστά

stamatisxanthos
27-02-21, 22:44
Aγαπητέ Sebu σου απαντώ με καθυστέρηση 10 χρόνων δυστυχώς μετά από δέκα χρόνια δεν έχουν διορθώσει το πρόβλημα του σκορτσαρίσματος στη 2α ταχύτητα το λέω γιατί έχω το Skoda Scala 1.6 TDi DSG7,αγορά Αύγουστος 2020 και με 15.000 χιλιόμετρα έχω φάει 2 σκορτσαρίσματα στη 2α ταχύτητα ανεβάζοντας ταχύτητες μετά από STOP 1η σε 2α .225055225056225057

stamatisxanthos
28-02-21, 22:59
Αν διαβασεις παντως στο sciroccoclub θα δεις οτι το κοστος αντικαταστασης του dsg7 (σαν ανταλλακτικο οχι η εργασια) ειναι οριακα μικροτερο απο το χειροκινητο κιβωτιο.

Επισης εδω και πολυ καιρο τα προβληματα με το σκορτσαρισμα εχουν λυθει στα πρωτα μοντελα ειτε με αναβαθμισεις εγκεφαλου ειτε αλλαγη προβληματικων μερων. Τα μεταγενεστερα δεν πρεπει να εχουν παρουσιασει προβληματα.

Εδω ισχυει γενικα ο χρυσος κανονας της αυτοκινησης: "Ποτέ δεν αγοραζεις ενα αυτοκινητο μολις βγαινει, αλλα περιμενεις να περασουν τουλαχιστον 2 χρονια ωστε να βγαλει και να διορθωσει τις οποιες παιδικες ασθενειες".

Ο δευτερος ασημενιος κανονας λεει οτι ειναι καλο να κοιτας (μιλαμε για το μεσο βαλαντιο) μοντελα τα οποια εχουν οργανωμενες κοινοτητες (forums) γιατι (α) θα βρεις απαντησεις σε πολλα θεματα πριν την αγορα, (β) θα διαβασεις για τυχον προβληματα πριν την αγορα, (γ) θα βρεις λυσεις αφου το αποκτησεις, (δ) θα συμμετεχεις σε αρκετα καλα group buys.

Aγαπητέ Sebu σου απαντώ με καθυστέρηση 10 χρόνων δυστυχώς μετά από δέκα χρόνια δεν έχουν διορθώσει το πρόβλημα του σκορτσαρίσματος στη 2α ταχύτητα το λέω γιατί έχω το Skoda Scala 1.6 TDi DSG7,αγορά Αύγουστος 2020 και με 15.000 χιλιόμετρα έχω φάει 2 σκορτσαρίσματα στη 2α ταχύτητα ανεβάζοντας ταχύτητες μετά από STOP 1η σε 2α .Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. Όνομα: SKODA-7.jpg Εμφανίσεις: 1 Μέγεθος: 305,9 KB ID: 225055Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. Όνομα: SKODA-8.jpg Εμφανίσεις: 1 Μέγεθος: 324,7 KB ID: 225056225092225093225094

Doxaios
04-03-21, 10:14
Προφανώς ο άνθρωπος είναι άσχετος με αυτόματα γιατί δεν θέλω να σκεφτώ οτι το έκανε επίτηδες...Επίσης θα δοκίμαζα ραντεβου για ελεγχο Θεσσαλονίκη σε 1-2 αντιπροσώπους, ώρες με κίνηση, μήπως και είναι γίνει πιο εμφανές το πρόβλημα
Με το που διάβασα Skoda και Β. Ελλάδα και μετά Θεσσαλονίκη χωρίς τίποτα άλλο ενδιάμεσο εγώ έχω να πώ ότι το να πάει σε αυτό που προτείνεις θα είναι το χειρότερο αφού είναι και τα 2 πράγματα που αναφέρεις. Σε θέμα με Octavia αφού πρώτα δεινοπάθησα και δεν έβγαινε για πόσο διάστημα ακρη τελικά λύθηκε με τη βοήθεια ποταπού συνεργείο του χωριού αφού οι ειδικοί εν ολίγοις δε μπορούσαν να κάνουν τίποτα. Δε θέλω να επεκταθώ γιατί τα θυμάμαι και θα ξεφύγω.

and64
04-03-21, 14:00
Με το που διάβασα Skoda και Β. Ελλάδα και μετά Θεσσαλονίκη χωρίς τίποτα άλλο ενδιάμεσο εγώ έχω να πώ ότι το να πάει σε αυτό που προτείνεις θα είναι το χειρότερο αφού είναι και τα 2 πράγματα που αναφέρεις. Σε θέμα με Octavia αφού πρώτα δεινοπάθησα και δεν έβγαινε για πόσο διάστημα ακρη τελικά λύθηκε με τη βοήθεια ποταπού συνεργείο του χωριού αφού οι ειδικοί εν ολίγοις δε μπορούσαν να κάνουν τίποτα. Δε θέλω να επεκταθώ γιατί τα θυμάμαι και θα ξεφύγω.

Καταλαβαίνω οτι τσιτώνεις και στη σκέψη αλλά εφόσον είναι το αυτοκίνητο σε εγγύηση τι άλλο να κάνει; Για πιο "χοντρό" κυνήγι θα πρέπει να αρχίσει πάει kosmocar κατευθείαν με αμφίβολα αποτελέσματα...

Ο μηχανικός του χωριού που αναφέρεις δεν αμφιβάλω καθόλου οτι έλυσε το θέμα, άλλωστε και γω το δικό μου σε συνεργείο έξω το πάω, δεν πατάω αντιπροσωπεία ΠΟΤΕ αλλά πληρώνω απο την τσέπη μου αφου δεν είχα ποτέ εγγύηση (το πήρα μεταχειρισμένο)

Doxaios
04-03-21, 14:09
Καταλαβαίνω οτι τσιτώνεις και στη σκέψη αλλά εφόσον είναι το αυτοκίνητο σε εγγύηση τι άλλο να κάνει; Για πιο "χοντρό" κυνήγι θα πρέπει να αρχίσει πάει kosmocar κατευθείαν με αμφίβολα αποτελέσματα...

Ο μηχανικός του χωριού που αναφέρεις δεν αμφιβάλω καθόλου οτι έλυσε το θέμα, άλλωστε και γω το δικό μου σε συνεργείο έξω το πάω, δεν πατάω αντιπροσωπεία ΠΟΤΕ αλλά πληρώνω απο την τσέπη μου αφου δεν είχα ποτέ εγγύηση (το πήρα μεταχειρισμένο)
Το θέμα ξέρεις ποιό είναι? Ότι δεν το λέω από γενική άποψη ως προς το θέμα service σε αντιπροσωπίες. Το άλλο αυτοκίνητο (άλλη μάρκα δεν αναφέρω γιατί ότι λέμε δε γίνεται για διαφήμιση απλά ότι είναι ιαπωνική μάρκα) το πάω κανονικότατα στην αντιπροσωπεία και επιλέγω να πληρώσω παραπάνω εν γνώση μου και μέχρι στιγμής τουλάχιστον φαίνεται να υπάρχει επαγγελματισμός και επίγνωση του πράγματος. Γιαυτό άλλωστε και η πρώτη σκέψη μου ήταν να το πάω και το skoda σε αντιπροσωπεία αφού άλλωστε κάποια μητρική εταιρεία έχει κρίνει την επάρκεια του αντιπροσώπου του. Για την ιστορία άναβε το λαμπάκι κινητήρα/μηχανής...

and64
04-03-21, 16:14
Το θέμα ξέρεις ποιό είναι? Ότι δεν το λέω από γενική άποψη ως προς το θέμα service σε αντιπροσωπίες. Το άλλο αυτοκίνητο (άλλη μάρκα δεν αναφέρω γιατί ότι λέμε δε γίνεται για διαφήμιση απλά ότι είναι ιαπωνική μάρκα) το πάω κανονικότατα στην αντιπροσωπεία και επιλέγω να πληρώσω παραπάνω εν γνώση μου και μέχρι στιγμής τουλάχιστον φαίνεται να υπάρχει επαγγελματισμός και επίγνωση του πράγματος. Γιαυτό άλλωστε και η πρώτη σκέψη μου ήταν να το πάω και το skoda σε αντιπροσωπεία αφού άλλωστε κάποια μητρική εταιρεία έχει κρίνει την επάρκεια του αντιπροσώπου του. Για την ιστορία άναβε το λαμπάκι κινητήρα/μηχανής...

Καμία αντίρρηση οτι όντως τα service του group είναι για σφαλιάρες σε γενικές γραμμές (πιθανολογώ οτι έχει πέσει γραμμή απο πάνω για την όλη συμπεριφορά δεν μπορώ να το ξέρω ομως) αλλά για ένα τόσο κοινό πλέον πρόβλημα που παράλληλα δεν είναι και φθηνό να φτιαχτεί αναγκάζεσαι νομίζω να το κυνηγάς απ'οποια πλευρά μπορείς να εξυπηρετηθείς καλύτερα

stamatisxanthos
04-03-21, 21:56
Σήμερα είχα κλείσει ραντεβού με τον αντιπρόσωπο της SKODA στην πόλη που μένω το βάλαμε στον εγκέφαλο δεν έδειξε τίποτα έτσι λέει ο αντιπρόσωπος και μετά συμπλήρωσε κάποια στοιχεία για να στείλει report στους Τσέχους θα περιμένουμε απάντηση από αυτούς σε καμμιά εβδομάδα και εδώ θα είμαστε να τα λέμε αν μου απαντήσουν αρνητικά η μου πουν ότι το αντικαθιστούμε με το ίδιο όπως λέει και στους όρους της εγγύησης εκεί φευγω για δικηγόρο και δικαστική διαμάχη δεν γίνετε διαφορετικά. Γιατί έχουν 12χρόνια από την κατασκευή αυτού του τύπου κιβωτίου DSG7 και ακόμα βγάζει προβλήματα το δοκιμάζουν στις πλάτες μας,πριν το βγάλουν λένε στην κυκλοφορία το δοκίμασαν πρώτα κάνοντας 2.000.000 χιλιόμετρα όλα αυτά εν έτει 2008.Εμένα μου τα έβγαλε τα σκορτσαρίσματα από τα 12.000 χιλιάδες χιλιόμετρα.

@ ADSLgr.com All rights reserved.