PDA

Επιστροφή στο Forum : Διαφορά από απλή σύνδεση στο internet με φοιτητική μέσω τις ΕΔΕΤ



cris4524
30-09-11, 20:53
Καλησπέρα σας!

Μήπως ξέρει κανείς τη διαφορά υπάρχει στην απλή σύνδεση conn-x με την φοιτητηκή σύνδεση μέσω του δικτύου της ΕΔΕΤ;

Ευχαριστώ.

emeliss
30-09-11, 21:10
Και στις δύο περιπτώσεις συνδέεσαι σε dslam του ΟΤΕ και πέφτεις σε ένα bbras του ΟΤΕ. Στο απλό conn-x παίρνεις ip από τον ΟΤΕ και βγαίνεις internet από τον ΟΤΕ ενώ στο φοιτητικό παίρνεις ip από το ΕΔΕΤ και βγαίνεις internet από τις διασυνδέσεις του ΕΔΕΤ. Σαν να είσαι σε εναλλακτικό σε ΑΡΥΣ.

cris4524
30-09-11, 21:22
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στο που θα μπαίνεις και στο τη κατεβάζεις;

emeliss
30-09-11, 21:29
Υπάρχουν κάποια ακαδημαϊκά project που θες "ακαδημαϊκή" ip για να μπεις. Γίνεται και χωρίς να έχεις δίοδος (δηλ ΕΔΕΤ) με vpn μέσω της σχολής σου.
Επειδή όμως πάνε χρόνια που έπαψα να είμαι φοιτητής, καλό θα είναι να περιμένεις να γράψει ένας που είναι εν ενεργεία.

dfourt
04-10-11, 13:49
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στο που θα μπαίνεις και στο τη κατεβάζεις;
Θεωρητικά κάθε ίδρυμα μπορεί να βάλει περιορισμούς.

Πρακτικά δεν υπάρχει κανένας περιορισμός.

Αν έχεις Connx μέσω ΟΤΕ, θα έχεις ελαφρώς καλύτερα pings, αλλά αν δεν είσαι και κανένας τρελός gamer να σε ενδιαφέρουν τα 10-20ms, δεν θα καταλάβεις διαφορά.

cris4524
04-10-11, 20:02
Θεωρητικά κάθε ίδρυμα μπορεί να βάλει περιορισμούς.

Πρακτικά δεν υπάρχει κανένας περιορισμός.

Αν έχεις Connx μέσω ΟΤΕ, θα έχεις ελαφρώς καλύτερα pings, αλλά αν δεν είσαι και κανένας τρελός gamer να σε ενδιαφέρουν τα 10-20ms, δεν θα καταλάβεις διαφορά.

Ευχαριστώ!