ba_eas
29-04-04, 12:10
Ανοίγω αυτό το θέμα εδώ για να το δεί και κανένας άλλος που έχει παρόμοια προβλήματα.
Αυτό είναι το δεύτερο απο τα τρία βήματα με τα οποία κινούμαι κατά του ΟΤΕ και των άθλιων υπαλλήλων που έχει, καθώς και της δημοσιουπαληλιστικης νοοτροπίας αυτών!!!
Τα 3 βήματα είναι τα εξής:
1.Μηνυτήρια αναφορά στην αστυνομία εναντίον του ΟΤΕ (έγινε μεσω δικηγόρου-θα την βάλω και αυτήν αμα δεν βάρεθω να την αντιγράψω)
2.Αναφόρα στον Συνηγορο του Πολίτη (έγινε σήμερα)
3.Αναφορά στο ΙΝΚΑ (θα την κάνω τις επόμενες μέρες)
Σας παραθέτω λοιπόν την αναφορά μου στο Συνήγορο του Πολίτη.
(Όποιος έχει κουράγιο διαβάζει την περιπέτεια μου--Συμβουλές δεκτές--Μέσον για τον ΟΤΕ επίσης δεκτό)
1. ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΟΝΟΜΑ: ------
ΕΠΩΝΥΜΟ: -------
ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ: -------
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: -------------
ΠΟΛΗ ΡΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΤΑΧ. ΚΩΔ 26504
ΑΡΙΘΜ. ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΣΤΥΝ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ /ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟΥ: --------
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ------------- FAX: -
2. ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Ο.Τ.Ε. Πάτρας (Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος Τμήμα Πατρών)
3. ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΜΕ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ
Είμαι χρήστης, όπως όλοι οι Έλληνες, του τηλεφωνικού δικτύου του ΟΤΕ. Το νούμερο πάνω στο οποίο λειτουργεί η σύνδεση μου είναι το 2610------, όπου είναι μια γραμμή ISDN. Πάνω σε αυτή την γραμμή υπάρχει και μια σύνδεση ADSL. (ADSL=24ωρη σύνδεση στο Internet με την καταβολή κάποιου μηνιαίου τέλους στον ΟΤΕ). Το πρόβλημά μου λοιπόν εστιάζεται στο ότι ενώ πληρώνω κανονικά για μια σύνδεση ADSL over ISDN τις τελευταίες 37 ήμερες δεν έχω αυτή την υπηρεσία λόγω προβλήματος του ΟΤΕ και όχι δικού μου (παρακάτω αναφέρω τους λόγους που ρίχνω τις ευθύνες στον ΟΤΕ). Το πρόβλημα ξεκίνησε στις 24 Μαρτίου 2004 όπου για άγνωστο σε έμενα λόγο (ναι 35 μέρες μετά δεν έχω μάθει ακόμα το λόγο) διακόπηκε η ADSL σύνδεση μου, ενώ παράλληλα η ISDN δούλευε κανονικότατα. Λόγω του ότι εκείνη την ημέρα θα έφευγα για Αθήνα δεν έδωσα πολύ σημασία στο γεγονός, υποθέτοντας ότι είναι κάποιο μικροπρόβλημα του ΟΤΕ και είπα…” Αστό μωρέ θα διορθωθεί”
Ειδοποίησα το 121 όμως αναφέροντας τους την βλάβη και μου είπανε θα το κοιτάξουνε, ζητώντας μου δε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας τους έδωσα το κινητό μου τηλέφωνο διότι θα έλειπα από την Πάτρα. Έφυγα λοιπόν από το σπίτι μου για τις μέρες των εορτών του Πάσχα, αφήνοντας όμως σε έναν πολύ καλό μου φίλο κλειδιά από το σπίτι μου, για την περίπτωση που με πάρει ο ΟΤΕ και θέλει να πάει να ελέγξει κάτι στο σπίτι, μάταια όμως μιας και ο ΟΤΕ δεν με ειδοποίησε ποτέ. Επιστρέφοντας από στην Πάτρα στις 18 Απριλίου 2004 με έκπληξη είδα ότι η ADSL σύνδεση μου είναι ακόμα ανενεργή. Τηλέφωνο λοιπόν στις 19 Απριλίου 2004 στο 121 και μιλάω με την τηλεφωνήτρια και τις αναφέρω την βλάβη. Μετά από 2 μέρες (Τετάρτη 21/4/2004) με παίρνει τηλέφωνο ένας τεχνικός του ΟΤΕ (το μικρό του όνομα ήτανε Βασίλης, γνωστός στην Πάτρα μιας και δεν ασχολείται άλλος με τις ADSL βλάβες) και μου λέει ότι θα περάσει από το σπίτι μου. Όντως έρχεται λοιπόν από το σπίτι μου και η ‘’διάγνωση’’ που έκανε ήτανε ότι το πρόβλημα το έχω εγώ και δη το καλώδιο μου που ξεκινά από το κουτί του ΟΤΕ και καταλήγει στο σπίτι μου. Η εξήγηση που μου έδωσε όταν τον ρώτησα τι ακριβώς συμβαίνει ήτανε ότι το καλώδιο μου έχει ‘’γη’’. Τον ρώτησα τι θα έπρεπε να κάνω και εκείνος με παρέπεμψε στον ηλεκτρολόγο του σπιτιού, ο οποίος θα έπρεπε να μου άλλαζε ένα ζεύγος καλωδίων. Καλώ τον ηλεκτρολόγο και έρχεται λοιπόν την επόμενη μέρα, Πέμπτη 22/4/2004, και μου αλλάζει το ζεύγος των καλωδίων που περνάνε μέσα από τον τοίχο, αλλά η ADSL πάλι δεν δούλευε. Τηλεφωνώ στο 2610270299 που είναι το τηλέφωνο από όπου με είχε καλέσει ο τεχνικός του ΟΤΕ την προηγούμενη μέρα και πετυχαίνω τον ίδιο τεχνικό, του λέω την κίνηση που κάναμε με τον ηλεκτρολόγο και το αποτέλεσμα που είχε, και μου απαντάει ότι εκείνος μου είπε ότι όλο το καλώδιο έχει ‘’γη’’ και όχι μόνο το το ζεύγος που άλλαξα. Τον ρωτάω λοιπόν τι μπορώ να κάνω και η απάντηση που μου έδωσε ήτανε να πάρω ένα εξωτερικό καλώδιο από το κουτί του ΟΤΕ και να βάλω εκεί πάνω όλο τον τερματικό εξοπλισμό μου (Splitter, Isdn Modem και ADSL Modem). Ισχυρίστηκε δε με σιγουριά ότι έτσι θα λυνότανε 100% το πρόβλημα. Μη έχοντας λοιπόν κάποιο λόγο να τον αμφισβητήσω ακολούθησα την συμβουλή του και έβαλα εξωτερικό καλώδιο. Το αποτέλεσμα όμως και πάλι το ίδιο, είχα τηλέφωνο αλλά όχι ADSL. Εδώ να σημειώσω ότι αφού δεν δούλεψε η ADSL τα 40€ που μου πήρε ο ηλεκτρολόγος τα έδωσα πληρώνοντας εγώ στην ουσία το λάθος του τεχνικού του ΟΤΕ. Την ίδια στιγμή παίρνω τις βλάβες στο 121 και ξαναδίνω βλάβη. Το απόγευμα τις ίδιας ημέρας και θέλοντας να εξαλείψω κάθε υπόνοια του να φταίω εγώ, παίρνω όλο μου τον τερματικό εξοπλισμό και πηγαίνω σε ένα φίλο μου ο οποίος έχει ADSL σύνδεση για να δοκιμάσω αν όλα λειτουργούν σωστά και όντως όλα δούλευαν ρολόι. Την επόμενη μέρα το πρωί (Παρασκευή 23/4/2004) δεν με ενόχλησε κανείς από τον ΟΤΕ. Ξαναπαίρνω λοιπόν τις βλάβες και με έκπληξη διαπίστωσα ότι κάποιος είχε σβήσει την βλάβη χωρίς αυτή να έχει διορθωθεί. Τελικώς ξαναδίνω την βλάβη και μου λέει η τηλεφωνήτρια ότι θα το κοιτάξουν οι τεχνικοί. Μετά από ώρα στα τηλέφωνα μήπως και βρω μια άκρη, βρίσκω ένα τηλέφωνο, το 2610632728-30, το οποίο είναι του DSLAM της περιοχής μου. Τηλεφωνώντας εκεί, παίρνω την απάντηση ότι αυτή την στιγμή είναι Παρασκευή και δεν δουλεύουν τέτοια ώρα (η ώρα ήτανε 13.30 το μεσημέρι) και ότι μεσολαβεί Σαββατοκύριακο και αν θέλω κάτι να τους ‘’ενοχλήσω’’ από Δευτέρα. Έκλεισα το τηλέφωνο και άφησα το Σαββατοκύριακο να περάσει. Την Δευτέρα το πρωί με καλεί ένας τεχνικός (ο ίδιος που αναφέρω και ποιο πάνω) και μου λέει ότι το πρόβλημα είναι στο port μου και ότι θα διορθωθεί την Τετάρτη στις 28/4/2004 όπου θα έρθει η Intrakom στην Πάτρα και θα κάνει αναβάθμιση στα ports και στο DSLAM. Αδίκως βέβαια περίμενα να λυθεί το πρόβλημα μου.
Είμαι λοιπόν στις 37μερες χωρίς ADSL από τις οποίες τις 15 καθημερινά στο τηλέφωνο να παρακαλώ τους υπεύθυνους να δούνε την βλάβη μου ενώ εγώ είμαι τυπικότατος απέναντι τους και τους πληρώνω κανονικά τα πάγια τέλη της ADSL σύνδεσης…και το μαρτύριο συνεχίζεται…
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ:
1.Αντιγραφο 2ου φύλου Λογαριασμού ΟΤΕ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:30/4/204
Αυτό είναι το δεύτερο απο τα τρία βήματα με τα οποία κινούμαι κατά του ΟΤΕ και των άθλιων υπαλλήλων που έχει, καθώς και της δημοσιουπαληλιστικης νοοτροπίας αυτών!!!
Τα 3 βήματα είναι τα εξής:
1.Μηνυτήρια αναφορά στην αστυνομία εναντίον του ΟΤΕ (έγινε μεσω δικηγόρου-θα την βάλω και αυτήν αμα δεν βάρεθω να την αντιγράψω)
2.Αναφόρα στον Συνηγορο του Πολίτη (έγινε σήμερα)
3.Αναφορά στο ΙΝΚΑ (θα την κάνω τις επόμενες μέρες)
Σας παραθέτω λοιπόν την αναφορά μου στο Συνήγορο του Πολίτη.
(Όποιος έχει κουράγιο διαβάζει την περιπέτεια μου--Συμβουλές δεκτές--Μέσον για τον ΟΤΕ επίσης δεκτό)
1. ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΟΝΟΜΑ: ------
ΕΠΩΝΥΜΟ: -------
ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ: -------
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: -------------
ΠΟΛΗ ΡΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΤΑΧ. ΚΩΔ 26504
ΑΡΙΘΜ. ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΣΤΥΝ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ /ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟΥ: --------
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ------------- FAX: -
2. ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Ο.Τ.Ε. Πάτρας (Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος Τμήμα Πατρών)
3. ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΜΕ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ
Είμαι χρήστης, όπως όλοι οι Έλληνες, του τηλεφωνικού δικτύου του ΟΤΕ. Το νούμερο πάνω στο οποίο λειτουργεί η σύνδεση μου είναι το 2610------, όπου είναι μια γραμμή ISDN. Πάνω σε αυτή την γραμμή υπάρχει και μια σύνδεση ADSL. (ADSL=24ωρη σύνδεση στο Internet με την καταβολή κάποιου μηνιαίου τέλους στον ΟΤΕ). Το πρόβλημά μου λοιπόν εστιάζεται στο ότι ενώ πληρώνω κανονικά για μια σύνδεση ADSL over ISDN τις τελευταίες 37 ήμερες δεν έχω αυτή την υπηρεσία λόγω προβλήματος του ΟΤΕ και όχι δικού μου (παρακάτω αναφέρω τους λόγους που ρίχνω τις ευθύνες στον ΟΤΕ). Το πρόβλημα ξεκίνησε στις 24 Μαρτίου 2004 όπου για άγνωστο σε έμενα λόγο (ναι 35 μέρες μετά δεν έχω μάθει ακόμα το λόγο) διακόπηκε η ADSL σύνδεση μου, ενώ παράλληλα η ISDN δούλευε κανονικότατα. Λόγω του ότι εκείνη την ημέρα θα έφευγα για Αθήνα δεν έδωσα πολύ σημασία στο γεγονός, υποθέτοντας ότι είναι κάποιο μικροπρόβλημα του ΟΤΕ και είπα…” Αστό μωρέ θα διορθωθεί”
Ειδοποίησα το 121 όμως αναφέροντας τους την βλάβη και μου είπανε θα το κοιτάξουνε, ζητώντας μου δε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας τους έδωσα το κινητό μου τηλέφωνο διότι θα έλειπα από την Πάτρα. Έφυγα λοιπόν από το σπίτι μου για τις μέρες των εορτών του Πάσχα, αφήνοντας όμως σε έναν πολύ καλό μου φίλο κλειδιά από το σπίτι μου, για την περίπτωση που με πάρει ο ΟΤΕ και θέλει να πάει να ελέγξει κάτι στο σπίτι, μάταια όμως μιας και ο ΟΤΕ δεν με ειδοποίησε ποτέ. Επιστρέφοντας από στην Πάτρα στις 18 Απριλίου 2004 με έκπληξη είδα ότι η ADSL σύνδεση μου είναι ακόμα ανενεργή. Τηλέφωνο λοιπόν στις 19 Απριλίου 2004 στο 121 και μιλάω με την τηλεφωνήτρια και τις αναφέρω την βλάβη. Μετά από 2 μέρες (Τετάρτη 21/4/2004) με παίρνει τηλέφωνο ένας τεχνικός του ΟΤΕ (το μικρό του όνομα ήτανε Βασίλης, γνωστός στην Πάτρα μιας και δεν ασχολείται άλλος με τις ADSL βλάβες) και μου λέει ότι θα περάσει από το σπίτι μου. Όντως έρχεται λοιπόν από το σπίτι μου και η ‘’διάγνωση’’ που έκανε ήτανε ότι το πρόβλημα το έχω εγώ και δη το καλώδιο μου που ξεκινά από το κουτί του ΟΤΕ και καταλήγει στο σπίτι μου. Η εξήγηση που μου έδωσε όταν τον ρώτησα τι ακριβώς συμβαίνει ήτανε ότι το καλώδιο μου έχει ‘’γη’’. Τον ρώτησα τι θα έπρεπε να κάνω και εκείνος με παρέπεμψε στον ηλεκτρολόγο του σπιτιού, ο οποίος θα έπρεπε να μου άλλαζε ένα ζεύγος καλωδίων. Καλώ τον ηλεκτρολόγο και έρχεται λοιπόν την επόμενη μέρα, Πέμπτη 22/4/2004, και μου αλλάζει το ζεύγος των καλωδίων που περνάνε μέσα από τον τοίχο, αλλά η ADSL πάλι δεν δούλευε. Τηλεφωνώ στο 2610270299 που είναι το τηλέφωνο από όπου με είχε καλέσει ο τεχνικός του ΟΤΕ την προηγούμενη μέρα και πετυχαίνω τον ίδιο τεχνικό, του λέω την κίνηση που κάναμε με τον ηλεκτρολόγο και το αποτέλεσμα που είχε, και μου απαντάει ότι εκείνος μου είπε ότι όλο το καλώδιο έχει ‘’γη’’ και όχι μόνο το το ζεύγος που άλλαξα. Τον ρωτάω λοιπόν τι μπορώ να κάνω και η απάντηση που μου έδωσε ήτανε να πάρω ένα εξωτερικό καλώδιο από το κουτί του ΟΤΕ και να βάλω εκεί πάνω όλο τον τερματικό εξοπλισμό μου (Splitter, Isdn Modem και ADSL Modem). Ισχυρίστηκε δε με σιγουριά ότι έτσι θα λυνότανε 100% το πρόβλημα. Μη έχοντας λοιπόν κάποιο λόγο να τον αμφισβητήσω ακολούθησα την συμβουλή του και έβαλα εξωτερικό καλώδιο. Το αποτέλεσμα όμως και πάλι το ίδιο, είχα τηλέφωνο αλλά όχι ADSL. Εδώ να σημειώσω ότι αφού δεν δούλεψε η ADSL τα 40€ που μου πήρε ο ηλεκτρολόγος τα έδωσα πληρώνοντας εγώ στην ουσία το λάθος του τεχνικού του ΟΤΕ. Την ίδια στιγμή παίρνω τις βλάβες στο 121 και ξαναδίνω βλάβη. Το απόγευμα τις ίδιας ημέρας και θέλοντας να εξαλείψω κάθε υπόνοια του να φταίω εγώ, παίρνω όλο μου τον τερματικό εξοπλισμό και πηγαίνω σε ένα φίλο μου ο οποίος έχει ADSL σύνδεση για να δοκιμάσω αν όλα λειτουργούν σωστά και όντως όλα δούλευαν ρολόι. Την επόμενη μέρα το πρωί (Παρασκευή 23/4/2004) δεν με ενόχλησε κανείς από τον ΟΤΕ. Ξαναπαίρνω λοιπόν τις βλάβες και με έκπληξη διαπίστωσα ότι κάποιος είχε σβήσει την βλάβη χωρίς αυτή να έχει διορθωθεί. Τελικώς ξαναδίνω την βλάβη και μου λέει η τηλεφωνήτρια ότι θα το κοιτάξουν οι τεχνικοί. Μετά από ώρα στα τηλέφωνα μήπως και βρω μια άκρη, βρίσκω ένα τηλέφωνο, το 2610632728-30, το οποίο είναι του DSLAM της περιοχής μου. Τηλεφωνώντας εκεί, παίρνω την απάντηση ότι αυτή την στιγμή είναι Παρασκευή και δεν δουλεύουν τέτοια ώρα (η ώρα ήτανε 13.30 το μεσημέρι) και ότι μεσολαβεί Σαββατοκύριακο και αν θέλω κάτι να τους ‘’ενοχλήσω’’ από Δευτέρα. Έκλεισα το τηλέφωνο και άφησα το Σαββατοκύριακο να περάσει. Την Δευτέρα το πρωί με καλεί ένας τεχνικός (ο ίδιος που αναφέρω και ποιο πάνω) και μου λέει ότι το πρόβλημα είναι στο port μου και ότι θα διορθωθεί την Τετάρτη στις 28/4/2004 όπου θα έρθει η Intrakom στην Πάτρα και θα κάνει αναβάθμιση στα ports και στο DSLAM. Αδίκως βέβαια περίμενα να λυθεί το πρόβλημα μου.
Είμαι λοιπόν στις 37μερες χωρίς ADSL από τις οποίες τις 15 καθημερινά στο τηλέφωνο να παρακαλώ τους υπεύθυνους να δούνε την βλάβη μου ενώ εγώ είμαι τυπικότατος απέναντι τους και τους πληρώνω κανονικά τα πάγια τέλη της ADSL σύνδεσης…και το μαρτύριο συνεχίζεται…
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ:
1.Αντιγραφο 2ου φύλου Λογαριασμού ΟΤΕ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:30/4/204