PDA

Επιστροφή στο Forum : ποτε και εξυπηρέτηση (για άλλη μια φορα)



jasonpap
11-05-04, 21:30
Πριν ξεκινήσω την ιστοριούλα :P, να πω ότι είμαι φοιτητής σε άλλη πόλη, στην πόλη μου έχω vivodi full adsl, και αποφάσισα μετά από πολλούς ενδοιασμούς (τσάμπα θα πληρώνω την γραμμή Ιούλιο-Αύγουστο, κλπ) να βάλω adsl (από πΟΤΕ δυστυχώς, γιατι vivo παπαλον).

Έτσι πάω στο πΟΤΕ-Shop για τα σχετικά. Πριν τελειώσω να πω τι θέλω η τύπισσα μου απαντάει λέγοντας ότι έχουν τελειώσει τα Pots (τι πρωτότυπο..) και περιμένουν μέσα σε ένα μήνα μια "πλακέτα" με 12. Στην συνέχεια ρωτάω αθώα :twisted: για τα διάφορα προβλήματα που έχουν ακουστεί και φυσικά η υπάλληλος σφυρίζει αδιάφορα.. Τέλος, ρωτάω εάν υπάρχει το alcatel 530 και πώς γίνεται η πληρωμή στις δόσεις που γράφουν. Ε κατευθείαν πήγε να μου βγάλει το μηνιαίο ποσό που θα πληρώνω για γραμμή και για συνδρομή φυσικά από πΟΤΕΝΕΤ.Δλδ δεν το κατάλαβα το θεωρούν αυτονόητο;;; Είμαι σίγουρος ότι εάν δεν τους χιλιο-τονίσεις τι θες, standard θα χρεώσουν έξοδα εγκατάστασης (που δεν θες) και ό,τι άλλο τους κατέβει. Τεσπα, αυτή μου είπε να κάνω την αίτηση έτσι ώστε να εξασφαλίσω πόρτα, εννοείται ότι δεν την έκανα γιατί άμα είναι να μου μπει σε κανά μήνα να το χ**ω. Αυτααα

P.S Είναι απίστευτα λίγδες, αν κάνεις οποιαδήποτε αίτηση από το www.ote-shop.gr σε παίρνουν τηλέφωνο και καλά για επιβεβαίωση και στο χρεώνουν στον λογαριασμό. Έλεος!!

androu
11-05-04, 22:45
Τι σου χρεώνουν την υπηρεσία ή το τηλεφώνημα για επιβεβαίωση που σου κάνουν?

jasonpap
12-05-04, 04:20
το τηλεφώνημα για επιβεβαίωση που σου κάνουν :x

PReD
12-05-04, 04:38
Χεχεχε αυτό είναι το λιγότερο παίδες...

Το χειρότερο είναι ο εμπαιγμός και η κοροϊδία που κατά κόρον γίνεται...

Εγώ είμαι σίγουρος οτι κάποιοι απο πίσω μας γελάνε...

lacoste
12-05-04, 06:26
Εγώ είμαι σίγουρος οτι κάποιοι απο πίσω μας γελάνε...

Δυστυχώς γελάνε καί μπροστά μας :evil: :evil: :evil:

PReD
13-05-04, 15:03
Σοβαρά??? Εμένα τουλάχιστον κανείς δεν τόλμησε...