PDA

Επιστροφή στο Forum : Γυμναστική στο σπίτι



chralexo
19-06-12, 13:18
Είμαι ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής και θέλω τώρα το καλοκαίρι να κάνω λίγο γυμναστική στο σπίτι καθώς λεφτά για γυμναστήρια δεν υπάρχουν.
Στο διαδίκτυο βρήκα διάφορα προγράμματα αλλά δεν βγάζω άκρη. Με ενδιαφέρει μονόζυγο, push ups, κοιλιακοί, ραχαίοι και έχω βαράκια των 3,5 kg
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη

goku
20-06-12, 15:26
σχετικά με βαράκια, αν γράψεις στο google "ασκήσεις με αλτήρες" στα ελληνικά (έτσι όπως στο γράφω δηλαδή, χωρίς τα εισαγωγικά όμως) θα σου βγάλει αρκετές σελίδες, μάλιστα έχω πετύχει μερικές σελίδες που έχουν κινούμενες εικόνες ή βίντεο και σου δείχνουν ακριβώς τις ασκήσεις.

PopManiac
20-06-12, 15:52
Είμαι ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής και θέλω τώρα το καλοκαίρι να κάνω λίγο γυμναστική στο σπίτι καθώς λεφτά για γυμναστήρια δεν υπάρχουν.
Στο διαδίκτυο βρήκα διάφορα προγράμματα αλλά δεν βγάζω άκρη. Με ενδιαφέρει μονόζυγο, push ups, κοιλιακοί, ραχαίοι και έχω βαράκια των 3,5 kg
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη

Aν δεν πας για γραμμώσεις / όγκους κλπ όπου θα χρειαστείς ποικιλία βαρών και πάγκους που θα βρεις σε γυμναστήρια τότε ένα πρόγραμμα καρδιαγγειακής άσκησης (jogging, ποδήλατο, κολύμβηση) μαζί με εξοντωτικά σετς pushups / κοιλιακών θα σε κρατήσει σε υπέρ του δέοντος φόρμα.

Αλλά για σοβαρή μυική άσκηση θα χρειαστείς μεγάλα βάρη δυστυχώς

hellenicsun
25-06-12, 12:00
Βρες επίσης αναφορές για τρέξιμο ή αν μένεις σε όροφο, απέφυγε ασανσέρ και κανε πάνω κάτω τις σκάλες της πολυκατοικίας σου. Εγω τέσσερις μήνες μετα έχω δει φοβερά αποτελέσματα τρέχοντας σε αναφορές. Απλα να έχεις παπούτσια με καλούς πατους μην έχεις θέμα με τα γόνατα.

tsavman
25-06-12, 14:57
Όσον αφορά το τρέξιμο σε σκάλες (η κοπέλα μου μένει στον 6ο και ενίοτε αποφεύγω το ασανσέρ), είναι προτιμώτερη η ανάβαση, καθώς υπάρχει μικρότερη καταπόνηση στα γόνατα, αλλά και μικρότερος κίνδυνος κάποιου ατυχήματος (πχ πτώση, διάστρεμμα) σε σχέση με την κατάβαση. Είναι και εντονότερη άσκηση όσον αφορά το έργο που παράγεται.