PDA

Επιστροφή στο Forum : Phone 2,ενεργοποίηση



GeorgeMoi
24-08-12, 14:42
Καλησπέρα σας,
είμαι συνδρομητής Cyta και έχω ένα πρόβλημα.Αγόρασα ένα ασύρματο τηλέφωνο και το αντικατέστησα με το ενσύρματο.Εγώ όμως θέλω να έχω και το ενσύρματο συνδεμένο στο ρούτερ αλλά η γραμμή 2 είναι απενεργοποιημένη.Τι πρέπει να κάνω για να την ενεργοποιήσω;

CytaRep
27-08-12, 14:32
Καλησπέρα σας,
είμαι συνδρομητής Cyta και έχω ένα πρόβλημα.Αγόρασα ένα ασύρματο τηλέφωνο και το αντικατέστησα με το ενσύρματο.Εγώ όμως θέλω να έχω και το ενσύρματο συνδεμένο στο ρούτερ αλλά η γραμμή 2 είναι απενεργοποιημένη.Τι πρέπει να κάνω για να την ενεργοποιήσω;

Αγαπητέ Πελάτη,

Όσον αφορά την 2η θύρα στο εξοπλισμό σας, είναι ενεργή μόνο σε περίπτωση που υπάρχει στην παραγγελία σας 2ος τηλεφωνικός αριθμός, αν έχετε οικιακό πακέτο, είτε αν έχετε εταιρικό πακέτο με έναν αριθμό σε ομάδα. Σε αυτές τις δύο περιπτώσεις μπορείτε να συνδέσετε στην 2η θύρα την ενσύρματη τηλεφωνική συσκευή σας και να λειτουργήσει κανονικά.
Αν έχετε οικιακό πακέτο Double play με έναν αριθμό, για να λειτουργήσει η 2η τηλεφωνική συσκευή σας, πρέπει να συνδέσετε στην πρώτη θύρα του εξοπλισμού σας έναν τηλεφωνικό διακλαδωτή με 2 εξόδους και πάνω στις εξόδους του διακλαδωτή θα πρέπει να συνδέσετε και τις δύο τηλεφωνικές συσκευές σας.
Στην περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον διευκρινήσεις, παρακαλούμε πολύ όπως επικοινωνήσετε με την Τεχνική Υποστήριξη της Cyta, καλώντας στο 13811 ή αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση techsupport@hq.cyta.gr.

Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας

GeorgeMoi
27-08-12, 21:22
Ευχαριστώ για την απάντηση σας,έχω καταλάβει...

@ ADSLgr.com All rights reserved.