PDA

Επιστροφή στο Forum : hol φοιτητικό στον πειραιά



paulotsa
11-09-12, 16:05
Καλησπέρα παιδιά,
είμαι πρωτοετής φοιτητής στον Πειραιά και σε λίγες μέρες πρόκειται να πάω για εγγραφή. Λοιπόν νοίκιασα σπίτι στο κέντρο του Πειραιά και το σπίτι δεν έχει τηλεφωνική γραμμή. Σκέφτομαι να βάλω το φοιτητικό πακέτο ίντερνετ που προσφέρει η hol στους φοιτητές με 11 ευρώ τον μήνα στην ταχύτητα των 6mbps. Ποια είναι η γνώμη σας? Αξίζει να βάλω αυτό το πακέτο?Ξέρετε αν θα πληρώσω έξτρα κάποιο τέλος ενεργοποίησης?Και αν τα 11 ευρώ θα είναι σταθερή τιμη? :hmm:

valen_gr
11-09-12, 18:42
θες γραμμη ΟΤΕ για αυτο. Οποτε ζητας πρωτα γραμμη απο ΟΤΕ . Γενικα το σεναριο ιντερνετ χωρις γραμμη τηλεφωνου δεν παιζει .
Αμα δεν σε ενδαφερει ιδιαιτερα να ειναι "φοιτιτικο" το ιντερνετ, δες λιγο ποια εταιρεια παρεχει τα φτηνοτερα DP πακετα .

Vitruvian78
11-09-12, 21:37
Γραμμές δίνει και η hol αλλά θα εξυπηρετηθείς πιο γρήγορα αν ζητήσεις απο τον ΟΤΕ και μετά πας στη hol. Αν το βιάζεσαι, πας στον ΟΤΕ κατευθείαν και δεν μπλέκεις με κανένα εναλλακτικό που θα σου παρέχει τελικά υπηρεσίες μετά απο κανένα μήνα και αν. Αλλιώς
Tσέκαρε ποιός θα σου κάνει πιο φθηνή εγκατάσταση νέας γραμμής. H hol θέλει 88 ευρώ, και ο ΟΤΕ νομίζω 35.
Μετά συγκρίνεις τί θα πληρώνεις στο φοιτητικό πακέτο. Νομίζω οτι ο ΟΤΕ τώρα που έχει ρίξει τις τιμές του, μπορεί να σε συμφέρει καλύτερα με τον ΟΤΕ.
Πάρε τηλέφωνο και τους δύο και μάθε:
1) Πόσο είναι το κόστος εγκατάστασης νέας τηλεφωνικής γραμμής
2) Πόσο θα πληρώνεις το μήνα για φοιτητικό ίντερνετ
και αποφασίζεις

Καλή πρόοδο στις σπουδές σου

paulotsa
15-09-12, 11:36
Ευχαριστώ πολύ.....να είστε καλά.... :D

johnson
15-09-12, 14:42
Γενικά πάντως δε συμφέρει το φοιτητικό με τις προσφορές που υπάρχουν.

dfourt
17-09-12, 20:33
Το σημαντικό είναι να καταλάβεις ότι όλα τα φοιτητικά πακέτα του ΔΙΟΔΟΣ προϋποθέτουν ενεργή γραμμή ΟΤΕ, της οποία το πάγιο συνεχίζεις να πληρώνεις.