PDA

Επιστροφή στο Forum : Συχνές αποσυνδέσεις, χαμηλό snr margin



NND
24-09-12, 03:49
Καλημέρα,

Είμαι συνδρομητής της Cyta εδώ και περίπου μια εβδομάδα. Μέσα σε αυτές τις μέρες κατά διαστήματα (άλλοτε ανα 7-8 ώρες, άλλοτε ανα 50λεπτα) χάνω την σύνδεση στο internet για περίπου 15λεπτα και πρέπει να κάνω επανεκκίνηση στο ρουτερ.
Η ταχύτητα της σύνδεσης δεν είναι καθόλου σταθερή, ακόμα και βραδυνές ώρες. Κάνωντας τεστ προς σερβερ που με τον προηγούμενο isp (vivodi) ειχαν ping 50-60ms τώρα ανα περιόδους φτάνει τα 170-180ms.

Μια εικόνα απο το πανελ του ρουτερ, όπως βλέπεται το snr margin του downstream είναι υπερβολικά χαμηλό και συνήθως βρίσκεται στα 4 (κάτω απο το όριο των 6dB, δεν μιλάω καν για 10-12 που θα έπρεπε να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ):

109745

Πήρα τηλέφωνο την τεχνική υποστήριξη και είπαν ότι θα το κοιτάξουν. Φυσικά καμια αλλαγή προς το παρόν.
Μπορώ να σας στείλω τα στοιχεία μου σε προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ

CytaRep
25-09-12, 10:14
Καλημέρα,

Είμαι συνδρομητής της Cyta εδώ και περίπου μια εβδομάδα. Μέσα σε αυτές τις μέρες κατά διαστήματα (άλλοτε ανα 7-8 ώρες, άλλοτε ανα 50λεπτα) χάνω την σύνδεση στο internet για περίπου 15λεπτα και πρέπει να κάνω επανεκκίνηση στο ρουτερ.
Η ταχύτητα της σύνδεσης δεν είναι καθόλου σταθερή, ακόμα και βραδυνές ώρες. Κάνωντας τεστ προς σερβερ που με τον προηγούμενο isp (vivodi) ειχαν ping 50-60ms τώρα ανα περιόδους φτάνει τα 170-180ms.

Μια εικόνα απο το πανελ του ρουτερ, όπως βλέπεται το snr margin του downstream είναι υπερβολικά χαμηλό και συνήθως βρίσκεται στα 4 (κάτω απο το όριο των 6dB, δεν μιλάω καν για 10-12 που θα έπρεπε να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ):

109745

Πήρα τηλέφωνο την τεχνική υποστήριξη και είπαν ότι θα το κοιτάξουν. Φυσικά καμια αλλαγή προς το παρόν.
Μπορώ να σας στείλω τα στοιχεία μου σε προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ

Αγαπητέ Πελάτη,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τη γραμμή σας, παρακαλούμε πολύ να μας αποστείλετε τα στοιχεία σας σε προσωπικό μήνυμα.

Βρισκόμαστε στη διάθεση σας

NND
26-09-12, 20:13
Καλησπέρα,

Μετά από 3 μέρες συνεχόμενων τηλεφώνων στο τεχνικό τμήμα της cyta ήρθε σήμερα το πρωι ο τεχνικός ο οποίος με πληροφόρησε (μετά από μέτρηση της γραμμής) ότι μάλλον είναι προβληματικό το ρουτερ. Αλλάξαμε ρουτερ, για μερικές ώρες δεν είναι χάσει σύνδεση αλλά τώρα όπως φαίνεται άρχισε τα ίδια. Με έχει πετάξει 2 φορές μέσα στην προηγούμενη ώρα (ανάβει κόκκινο το λαμπάκι της σύνδεσης adsl και χρειάζεται restart).

Ακόμα το firmware του καινούργιου ρουτερ είναι στην έκδοση 1.27S-Y (Nov 7 2011 20:50:39).

Τα προσωπικά μου στοιχεία τα έχω στείλει με προσωπικό μήνυμα.

CytaRep
02-10-12, 09:51
Καλησπέρα,

Μετά από 3 μέρες συνεχόμενων τηλεφώνων στο τεχνικό τμήμα της cyta ήρθε σήμερα το πρωι ο τεχνικός ο οποίος με πληροφόρησε (μετά από μέτρηση της γραμμής) ότι μάλλον είναι προβληματικό το ρουτερ. Αλλάξαμε ρουτερ, για μερικές ώρες δεν είναι χάσει σύνδεση αλλά τώρα όπως φαίνεται άρχισε τα ίδια. Με έχει πετάξει 2 φορές μέσα στην προηγούμενη ώρα (ανάβει κόκκινο το λαμπάκι της σύνδεσης adsl και χρειάζεται restart).

Ακόμα το firmware του καινούργιου ρουτερ είναι στην έκδοση 1.27S-Y (Nov 7 2011 20:50:39).

Τα προσωπικά μου στοιχεία τα έχω στείλει με προσωπικό μήνυμα.

Αγαπητέ Πελάτη,

Η Τεχνική Υποστήριξη βρίσκεται ήδη σε επικοινωνία μαζί σας με στόχο την άμεση αποκατάσταση του ζητήματός σας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση,.

NND
04-10-12, 19:37
Απαραδεκτη η εταιρια.

3 εβδομάδες έχω συνδρομή και ακομα να λυθει το προβλημα. Σήμερα ήρθε ο τεχνικος για 2η φορα για να μου πει οτι με την γραμμη ειναι ολα καλα και εν ολιγης δεν ξερουνε τι φταιει. Εδώ και 3 βδομάδες τηλεφωνώ κάθε μέρα στην τενχική υποστήριξη και το μονο που μπορουν να μου πουν ειναι οτι θα ελεγχει η γραμμη από το τμήμα δικτυου και θα με ενημερώσουν.

Ο λογαριασμός υποθέτω όμως θα έρθει στην ώρα του, έτσι? Και ας μην έχω ακομα υπηρεσίες.

Απαραδεκτοι

CytaRep
08-10-12, 17:02
Απαραδεκτη η εταιρια.

3 εβδομάδες έχω συνδρομή και ακομα να λυθει το προβλημα. Σήμερα ήρθε ο τεχνικος για 2η φορα για να μου πει οτι με την γραμμη ειναι ολα καλα και εν ολιγης δεν ξερουνε τι φταιει. Εδώ και 3 βδομάδες τηλεφωνώ κάθε μέρα στην τενχική υποστήριξη και το μονο που μπορουν να μου πουν ειναι οτι θα ελεγχει η γραμμη από το τμήμα δικτυου και θα με ενημερώσουν.

Ο λογαριασμός υποθέτω όμως θα έρθει στην ώρα του, έτσι? Και ας μην έχω ακομα υπηρεσίες.

Απαραδεκτοι

Αγαπητέ Πελάτη,

Θα θέλαμε να απολογηθούμε για το θέμα το οποίο έχει προκύψει και να σας ενημερώσουμε ότι καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να επιλυθεί το ζήτημά σας. Η Τεχνική Υποστήριξη έχει ήδη επικοινωνήσει εκ νέου μαζί σας και αναμένεται νέο ραντεβού με τεχνικό μας.

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση

@ ADSLgr.com All rights reserved.