PDA

Επιστροφή στο Forum : Δέκα χιλιάδες υπολογιστές αναμένεται να δοθούν σε μαθητές τον Σεπτέμβριο



Hetfield
20-12-06, 13:40
Με έναν υπολογιστή των 100 ευρώ αναμένεται να εφοδιαστούν, από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, 10.000 μαθητές. Όπως δήλωσε στα Νέα, ο ειδικός γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού καθηγητής Βασίλης Ασημακόπουλος, ήδη έχει αρχίσει ο απαιτούμενος σχεδιασμός και απώτερος στόχος της κυβέρνησης είναι να αποκτήσει κάθε μαθητής τον υπολογιστή του.
«Ήδη έχει αρχίσει η διαδικασία 'ελληνοποίησης' του υπολογιστή» επισημαίνει, εξηγώντας ότι μια ομάδα 300 ειδικών προσαρμόζει το λογισμικό του στην ελληνική γλώσσα. Ο υπολογιστής αναμένεται να είναι έτοιμος τους πρώτους μήνες του 2007.
Ο υπολογιστής παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από τον Νίκολας Νεγκρεπόντε του MIT τον Ιανουάριο του 2005 στο Παγκόσμιο Oικονομικό Φόρουμ του Νταβός και δεν θα πουληθεί ποτέ από τα καταστήματα, αφού στόχος είναι να μπει κατευθείαν στις αίθουσες διδασκαλίας, σε συνεργασία με τις κυβερνήσεις των χωρών.
Αν και κοστίζει το ένα δέκατο της τιμής ενός φορητού υπολογιστή, έχει το 90% των δυνατοτήτων του. Μπορεί να επεξεργαστεί ένα κείμενο, να δει φωτογραφίες ή να «σερφάρει» στο Ίντερνετ. Επιπλέον, οι υπολογιστές αυτοί θα μπορούν να επικοινωνούν ασύρματα με τα «αδέρφια» τους σε απόσταση έως 700 μέτρων, δηλαδή οι μαθητές ενός σχολείου θα μπορούν να ανταλλάσσουν μηνύματα, να λύνουν μαζί ασκήσεις ή να παρακολουθούν το ίδιο μάθημα που θα παραδίδει -πάντα ψηφιακά- ο δάσκαλος.
Το μειονέκτημά του σε σχέση με τους τυπικούς φορητούς υπολογιστές είναι η απουσία ενσωματωμένου σκληρού δίσκου, άρα ο κάτοχός του θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα φειδωλός στα δεδομένα που αποθηκεύει, ενώ η υπολογιστική του ισχύς δεν είναι αρκετή για απαιτητικές εφαρμογές (π.χ. η επεξεργασία βίντεο). Τέλος, η οθόνη του δεν μπορεί να αναπαράγει εικόνα υψηλής ευκρίνειας, οι επιδόσεις του στον τομέα του ήχου είναι χαμηλές, ενώ δεν διαθέτει ενσωματωμένο DVD ούτε CD.




Πηγή (http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=764068&lngDtrID=252)

Nikos_Mpl
20-12-06, 20:57
Δωρον Αδωρον...

turboirc
20-12-06, 21:33
Θα γίνουν τα παιδιά ακόμα πιο βλαμμένα από ότι ήδη είναι.

apostol70
20-12-06, 21:49
Δηλαδή απαγορέυτηκαν τα κινητά για να ανταλλάσουν μηνύματα με τα laptop?

stratoss
20-12-06, 21:52
Όταν τρώς καμπάνες απο την Ευρωπαική Ένωση δεν ξέρεις απο που να αρχίσεις μου φαίνετε.
Αχ Ελλάδα Σ α γ α π ώ.

giorgosts
20-12-06, 22:00
Πρέπει να γίνει εκπαίδευση του διδακτικού προσωπικού στη χρήση τους. Ξέρουν να παραδίδουν μάθημα ηλεκτρονικά? Υπάρχει διδακτική ύλη? Αυτό το μηχάνημα δεν είναι windows, word και internet explorer. Προορίζεται για τριτοκοσμικές χώρες που το κόστος υπολογιστή+λογισμικού υπερβαίνει τις ετήσιες αποδοχές ενός εργαζόμενου. Αλλά και πάλι η έκθεση των παιδιών σε υπολογιστή, ελεύθερο λογισμικό, προγραμματισμό, δίκτυα, κλπ. μόνο καλή θα μπορούσε να είναι..

turboirc
20-12-06, 22:09
Πρέπει να γίνει εκπαίδευση του διδακτικού προσωπικού στη χρήση τους. Ξέρουν να παραδίδουν μάθημα ηλεκτρονικά? Υπάρχει διδακτική ύλη? Αυτό το μηχάνημα δεν είναι windows, word και internet explorer. Προορίζεται για τριτοκοσμικές χώρες που το κόστος υπολογιστή+λογισμικού υπερβαίνει τις ετήσιες αποδοχές ενός εργαζόμενου. Αλλά και πάλι η έκθεση των παιδιών σε υπολογιστή, ελεύθερο λογισμικό, προγραμματισμό, δίκτυα, κλπ. μόνο καλή θα μπορούσε να είναι..


Αυτό θα ήταν πολύ καλό με το ανάλογο υπόβαθρο. Στην πράξη τα παιδιά δεν έχουν σχέση όχι με όλα αυτά που είπες, ούτε καν με απλή αριθμητική ή λογική σκέψη.

Και φυσικά έχεις δίκιο ότι οι καθηγητές δεν είναι επιμορφωμένοι για την χρήση του.
Σαν καθηγητής προβλέπω ότι αυτό θα βοηθήσει (στο ελάχιστο) τα παιδιά-ταλέντα, και τα αποβλακωμένα θα αποβλακωθούν ακόμα περισσότερο.

RyDeR
20-12-06, 22:11
Για κατεβαστήρι κάνει; Linux φοράει έτσι και αλλιώς, wireless έχει...:whistle: Με ένα NAS για αποθήκευση θα είναι οτι πρέπει. Αν τον βγάλουν εμπορικά θα πάρω.

andz
20-12-06, 22:12
η έκθεση των παιδιών σε υπολογιστή, ελεύθερο λογισμικό, προγραμματισμό, δίκτυα, κλπ. μόνο καλή θα μπορούσε να είναι..

Ναι αλλά ποιος θα τους δείξει τι είναι αυτό. Φαντάζομαι τη χαρά τους όταν μάθουν ότι θα τους δώσουν laptop και την απογοήτευση όταν μάθουν ότι δεν έιναι για gaming.
Το να δόσεις υπολογιστές χωρίς να ζητούν οι καθηγητές και όχι μόνο της πληροφορικής την χρησή του, μεσω εργασιών ή εστω web research έιναι δωρο άδωρο

turboirc
20-12-06, 22:14
Θα γίνει και για gaming, μην βιαστείς.

pangef
20-12-06, 22:48
Δηλαδή απαγορέυτηκαν τα κινητά για να ανταλλάσουν μηνύματα με τα laptop?

Αχαχαχα.Καλό!!!

esquellot
20-12-06, 22:56
Θέλω να πιστεύω ότι αυτό μόνο καλό θα κάνει και θα αποτελέσει μια εναλλακτική λύση για μάθηση που θα δώσει νέο κίνητρο και στον εκπαιδευτικό που έχει επαναπαυθεί σε απαρχαιωμένες μεθόδους διδασκαλίας αλλά και στον μαθητή που θα καταλάβει από νωρίς τις δυνατότητες του μέσου, ειδικά όταν πια τα βιβλία θα κυκλοφορούν μόνο σε ψηφιακή μορφή.
Έχω θετική προδιάθεση κι αισιοδοξώ. Ίδωμεν.

turboirc
21-12-06, 00:07
Θέλω να πιστεύω ότι αυτό μόνο καλό θα κάνει και θα αποτελέσει μια εναλλακτική λύση για μάθηση που θα δώσει νέο κίνητρο και στον εκπαιδευτικό που έχει επαναπαυθεί σε απαρχαιωμένες μεθόδους διδασκαλίας αλλά και στον μαθητή που θα καταλάβει από νωρίς τις δυνατότητες του μέσου, ειδικά όταν πια τα βιβλία θα κυκλοφορούν μόνο σε ψηφιακή μορφή.
Έχω θετική προδιάθεση κι αισιοδοξώ. Ίδωμεν.

Σωστή άποψη για όσους είναι έξω από τον χορό. Μπες μέσα να δείς τι γίνεται. Διάβασε κανα τεστ να καταλάβεις τι γράφουν τα σημερινά παιδιά. Κοίτα το επίπεδό τους όταν μπαίνουν στην τριτοβάθμια με 2 και με 3 και με 4 στα 20.

nemooo
21-12-06, 00:10
Ρε παιδιά...μην είστε τόσο αρνητικοί....Αν όντως γίνει αυτό...Θα έχει γίνει ενα τεράστιο βήμα για να φτιάξουνε τα πράγματα στο τρόπο που γίνεται το μάθημα.....Μαθητής είμαι και ξέρω....Τι να διδασκανε το '80 τι το '00 ένα και το αυτό...Μιλάμε και είμαι και σε σχολίο ευνοημένο (βλ. ΒΠ)....με βιβλιοθήκη και Pc-ια καινούργια...(απο τα οποία ένα έχει μια πανάρχαιη red hat distro...καί όχι για firewall όπως νομίζεται...αλλά για να λένε ότι υποστηρίζουν το open-source...ούτε το root δεν ξέρουν για να το ανοίξεις....).....

Μακαρι να εφαρμοστεί και όλα θα πάνε καλύτερα....(μόνο αν αρχίζουν και βγαινουν h@xorE$ μαθητές να κλέβουν τα θέματα...μπου χαχα...)

Ασε που θα αρχίζουν να εφαρμόζονται βοηθητικά εργαλεία (βλ. calculator, περιοδικό πίνακα....και δεν θα χρείαζεται να αναλωνόμαστε εμείς οι μαθητές στο να μαθαίνουμε τον τάδε τύπο απ εξω απλα για να τον ξέρουμε...αλλά για να τον εφαρμόζουμε....)

Αμην και πότε...Και να μου το θυμήθειτε ότι αν επιτύχει αυτό η χώρα θα παέι πολύ μπροστα...Πέρα απο την πλάκα....Η νέα γενιά (εμείς δηλαδή...) θα έχουμε καλύτερη παιδεία...κατι που θα μας βοηθήσει να πάμε μπροστά...

Ουφ...τα είπα και ξελάφρωσα....:oneup:

mrsaccess
21-12-06, 00:49
Σχεδόν όσα λες είναι σωστά εκτός από το calculator. Είναι θεμελιώδες να μπεις στα μαθηματικά με το μυαλό σου και όχι με το κομπιουτεράκι το οποίο όντως σε αποβλακώνει. Δεν θα καταλάβεις ποτέ τους τύπους αν δεν κάτσεις να τους εφαρμόσεις μόνος σου ενώ οι πράξεις προπονούν εντατικά τον εγκέφαλό σου.
Το κομπιουτεράκι χρειάζεται όταν πλέον τα έχεις μάθει πολύ καλά και οι πράξεις και οι τύποι για σένα είναι μέρος της εργασίας σου και όχι αντικείμενο προς μάθηση. ;)

Stardusted
21-12-06, 03:56
Δηλαδή τώρα πια είμαστε και με την βούλα τριτοκοσμική χώρα ?

Ουφ επιτέλους νοιώθω σαν να έφυγε ένα βάρος από πάνω μου. Είχε καταντήσει κουραστικό να προσποιούμαστε τους ευρωπαίους.

Επιτέλους! Τώρα μένει μόνο να φτιάχνουμε τις τουαλέτες μας εκτός οικισματος, στην αυλή (εκεί, δίπλα στο κοτέτσι), και να καταργήσουμε τα καλοριφέρ, προωθώντας την χρήση της παραδοσιακής φουφου(ς).

2007 σου’ρχόμαστε! :oneup:

ΕΝΤΙΤ – Το ενδεχόμενο να εξοπλίσουν τα σχολεία με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ Υ/Η φαντάζομε, δεν πέρασε ποτέ από το υποτυπώδες μυαλό τους. Μαλακίες τώρα που να ξοδεύεις, έρχονται και γιορτές. Δυο μάντρες γαλοπούλες θέλει ο μέσος έλληνας βουλευτής για να χορτάσει. Και είναι σκέτο φαρμακείο οι άτιμες.

yianniscan
21-12-06, 04:21
Έργο βιτρίνας και τίποτε άλλο, μην αναλωνώμαστε στα γιατί και στα διότι. Πρέπει η κυβέρνηση να δείξει έργο πάση θυσία, κι ο μέσος Έλληνας τι ξέρει από υπολογιστές;

Τίποτα και γι' αυτό εντυπωσιάζεται από τους τίτλους. Σ' αυτό άλλωστε οι δημοσιογράφοι μας είναι άπιαστοι.

ipo
21-12-06, 05:18
Προσωπικά δεν θεωρώ σημαντικό το να ασχοληθώ με τον λόγο για τον οποίο πάρθηκε αυτή η απόφαση, ούτε για τις δυνατότητες του laptop.

Κι αυτό διότι είναι πολύ σημαντικότερο αυτό καθεαυτό το γεγονός της απόκτησης υπολογιστή από τα παιδιά. Κάθε παιδί, ανέξαρτητα από την κοινωνική και οικονομική του τάξη, θα έχει την ευκαιρία και την παρότρυνση να ασχοληθεί με έναν υπολογιστή.

Φοβερή κίνηση, με απεριόριστες δυνατότητες επένδυσης πάνω σε αυτήν. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να αρχίσουν οι εκπαιδευτικοί να ασχολούνται με τον τομέα της πληροφορικής, ως μέσο διδασκαλίας, ώστε να φτάσει στο απόγειό της αυτή η καλή προσπάθεια.

BigLion
21-12-06, 07:58
Καλή κίνηση, αλλά δεν παραείναι αίσχος τα τεχνικά του χαρακτηριστικά? :p

dchatz
21-12-06, 10:10
Καλά από 100$ ξεκίνησε, 100€ είναι τώρα και στο τέλος θα γίνει 100 στερλίνες. Πάντως είναι ακόμα ο υπολογιστής των 100.
Για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και πολλά είναι τα 100 €.

Eruyome(MMXGN)
21-12-06, 10:21
Ε ναι μωρέ, τι να το κάνει το μηχάνημα το παιδάκι 3ης δημοτικού αν δεν μπορεί να παίξει diablo 3 με σωικά FPS.

aeonios
21-12-06, 10:58
Τουλάχιστον είναι σίγουρο πως καμιά συμμορία ανηλίκων δεν θα δέρνει τα παιδάκια για να τους κλέψει τέτοιο λαπτοπ. Αυτοί στις συμμορίες θα έχουν κάνει φέρμα πολύ καλύτερα μπλιμπλίκια ! :lol:Η μήπως σε αυτά τα παιδάκια των συμμοριών θα τους τα έχουν πάρει οι γονείς τους αυτά τα καλύτερα για να παίζουν όταν θα τους πηγαίνουν με την μερτσέντα στο σχολείο;

mrsaccess
21-12-06, 11:05
Μην πέφτετε στο σφάλμα της απόδοσης. Δηλαδή όσοι μάθαμε σε παλιούς υπολογιστές δεν ξέρουμε από υπολογιστές; Τότε προτείνω και τα μαθήματα οδήγησης να γίνονται σε Porsche και πρώτο αυτοκίνητο καθενός να είναι μια Ferrari. Όταν μάθει να οδηγά καλά του παίρνουμε ένα Atos. :roll:
Σε αυτά τα μηχανήματα μπορεί να τρέξει όλο το λογισμικό που θα χρειαστεί ποτέ ένας μαθητής και όχι μόνο.

Το στοίχημα είναι το κατά πόσο θα μπορέσουμε να ενσωματώσουμε πραγματικά αυτά τα laptop στο εκπαιδευτικό μας σύστημα ώστε να μετατραπούν σε πολύτιμους βοηθούς και όχι σε άχρηστα παιχνίδια.
Αυτό είναι το δυσκολότερο όλων και δυστυχώς ως τώρα καμία είδηση δεν έχω δει για νέες μεθόδους διδασκαλίας που θα εφαρμοστούν την επόμενη σχολική χρονιά.
Ένα ακόμη εμπόδιο θα είναι κάποιοι καθηγητές, ειδικότερα οι παλιές σειρές, είτε επειδή δεν γνωρίζουν και δεν θέλουν να μάθουν υπολογιστές είτε επειδή είναι στη λογική του δημόσιου υπαλλήλου (αλήθεια, καθηγήτρια να καθαρίζει φασολάκια στην τάξη έχετε δει; :lol: :( ).

shadowman
21-12-06, 13:16
Καλή κίνηση, αλλά δεν παραείναι αίσχος τα τεχνικά του χαρακτηριστικά? :p
καρααίσχος:
ένα (1) βατ κατανάλωση η οθόνη, και μπορεί να διαβάζεται και στον ήλιο.

apostol70
21-12-06, 13:18
Πρώτα θα πρέπει να αλλάξουν οι καθηγητές και μετά οι μαθητές. Οι περισσότεροι ακούνε pc και λένε μακριά

pfoul
21-12-06, 13:25
Είμαι κάθετα αντίθετος στην παραπάνω κίνηση, γιατί χρειάζεται ΜΕΤΡΟ. Γιατί πρέπει ντε και καλά τα παιδιά να έχουν δικό τους Η/Υ στο δημοτικό και μάλιστα στις πρώτες 4 τάξεις; Μία απλή εξοικείωση είναι αρκετή.
Και τι έχουν οι "απαρχαιωμένες" μέθοδοι; Δηλαδή όσοι έμαθαν να διαβάζουν και να γράφουν σωστά, όσοι είδαν γεωμετρία ή αργότερα υπολογισμό τετραγωνικής ρίζας στον πίνακα έχασαν;
Η δημιουργικότητα του διδάσκοντος δεν είναι κάτι που οπωσδήποτε χρειάζεται υπολογιστή, αλλοιώς οι αρχαίοι ημών θα είχαν μείνει να παίζουν με βελανίδια και όχι αυτά που κατάφεραν (πρόσφατη εκπομπή στην ΕΤ-3 με τα σύγχρονα αποτελέσματα για τον μηχανισμό των Αντικηθύρων).
Όπως πολύ σωστά είπε ένας προλαλήσας, ας μάθουν να μιλάνε και να γράφουν σωστά (και όχι τις εσκεμμένες λοβοτομές με το "αβγό" και το "αφτί") και να υπολογίζουν με χαρτί και μολύβι (και όχι με έναν μόνο τρόπο) και θα ακολουθήσουν στην ώρα τους οι αριθμομηχανές και οι υπολογιστές. Είναι εργαλεία και ΟΧΙ αυτοσκοπός, αλλά μετά από το πιο βασικό εργαλείο: την γλώσσα (λόγος/γραφή).

Φιλικά

shadowman
21-12-06, 13:33
ακούστε (ειδικά αυτά που λέει ο Μ Μπλέτσας) και θα σας λυθούν πιθανόν αρκετές απορίες/αμφιβολίες
http://radiopod.pasok.gr/?p=136

Stardusted
21-12-06, 13:50
Είμαι κάθετα αντίθετος στην παραπάνω κίνηση, γιατί χρειάζεται ΜΕΤΡΟ. Γιατί πρέπει ντε και καλά τα παιδιά να έχουν δικό τους Η/Υ στο δημοτικό και μάλιστα στις πρώτες 4 τάξεις; Μία απλή εξοικείωση είναι αρκετή.
Και τι έχουν οι "απαρχαιωμένες" μέθοδοι; Δηλαδή όσοι έμαθαν να διαβάζουν και να γράφουν σωστά, όσοι είδαν γεωμετρία ή αργότερα υπολογισμό τετραγωνικής ρίζας στον πίνακα έχασαν;
Η δημιουργικότητα του διδάσκοντος δεν είναι κάτι που οπωσδήποτε χρειάζεται υπολογιστή, αλλοιώς οι αρχαίοι ημών θα είχαν μείνει να παίζουν με βελανίδια και όχι αυτά που κατάφεραν (πρόσφατη εκπομπή στην ΕΤ-3 με τα σύγχρονα αποτελέσματα για τον μηχανισμό των Αντικηθύρων).
Όπως πολύ σωστά είπε ένας προλαλήσας, ας μάθουν να μιλάνε και να γράφουν σωστά (και όχι τις εσκεμμένες λοβοτομές με το "αβγό" και το "αφτί") και να υπολογίζουν με χαρτί και μολύβι (και όχι με έναν μόνο τρόπο) και θα ακολουθήσουν στην ώρα τους οι αριθμομηχανές και οι υπολογιστές. Είναι εργαλεία και ΟΧΙ αυτοσκοπός, αλλά μετά από το πιο βασικό εργαλείο: την γλώσσα (λόγος/γραφή).

Φιλικά

Ξημερώνει 2007 σε λίγες μέρες.

Πέφτεις στην κλασσική παγίδα όλων όσοι έχουν ως πρότυπα μεγαλεία περασμένων εποχών. Εκείνες τις εποχές, οι άνθρωποι που έκαναν «παπάδες» (αδόκιμος όρος) και μας ανάγκασαν να τους χρησιμοποιούμε ως σημείο αναφοράς σήμερα, ήταν πρωτοπόροι για την εποχή τους.

Εάν και εμείς δεν γίνουμε πρωτοπόροι στην δική μας εποχή (γελάστε άφοβα) τότε θα συνεχίσουμε να κάνουμε στείρες και γραφικές αναφορές σε φαντάσματα της αρχαιότητας.

Γι αυτό και πιστεύω πως οφείλαμε να δομήσουμε ένα σύστημα ενασχόλησης και εκμάθησης των Υ/Η όχι με μηχανήματα που θα φοράνε 8800GTX αλλα με πραγματικούς Υ/Η, πραγματικό πρόγραμμα, πραγματικά οφέλη.

Το θλιβερό δεν είναι –τόσο- το ότι δεν έχουμε στόχους. Είναι πως έχουμε τόσο απίστευτα χαμηλούς και φθηνούς στόχους.

ΥΓ – Όσο για την παρομοίωση με τα αυτοκίνητα, άστοχη πιστεύω. Είναι πιο πολύ σαν να τους δίνεις ποδήλατο και μετά να τους αγοράζεις αμάξι πιστεύοντας πως συνέβαλες σημαντικά στο να μάθουν να οδηγούν. Ίσως έχουν αποκτήσει μια ελάχιστη αίσθηση του δρόμου και της κυκλοφορίας, αλλα όπως είπα αυτά είναι στόχοι τριτοκοσμικοί για τριτοκοσμικές χώρες. :nono:

whitecat
21-12-06, 14:42
διαφωνω και συμφωνω με πολλους προλαλλησαντες.
λοιπον:

ναι ειναι καλη κινηση η εκμαθηση της τεχνολογιας απο μικρη ηλικια (διοτι πλεον αναγκαστικα θα την συναντησει μπροστα του κατι που δεν ισχυε μεχρι την τελευταια γενια)

οχι δεν πρεπει να ακολουθησουμε πιστα τις παλιες και οντως αποτελεσματικες μεθοδους διοτι ηταν αποτελεσματικες εκεινη την εποχη, τωρα στερουνται βασικων στοιχειων που θα συναντησει καποιος μπροστα του αυριο μεθαυριο. στην προσπαθεια να μεινουμε πιστοι σε αυτες τις μεθοδους χρεωνω προσωπικα το δρομο που πηραμε.

(με απλα λογια τη στιγμη που ενα παιδι εχει προσβαση στον πειρασμο που λεγεται υπολογιστης και ηλεκτρονικο παιχνιδι σαν μονη διεξοδο στον ελευθερο του χρονο - πανε οι αλανες- δεν μπορεις εκ των πραγματων να καταφερεις να του κεντρισεις την προσοχη και να το μορφωσεις μεσα απο βαρετα και κακογραμμενα βιβλια που περιοριζουν τη φαντασια....εκτος και εσας σας αρεσαν τα βιβλια ιστοριας και γεωγραφιας που ειχατε)

και ερχεται η διαφοροποιηση:

1) η σωστα οργανωμενη, δομημενη, και με αρκετα καλα εκπαιδευμενο εμψυχο υλικο ειναι απαραιτητη για την σωστη και γονιμη εκμαθηση της τεχνολογιας καθως απευθυνεται σε ιδιαζον κοινο (μικρα παιδια)
αυτη η κινηση μαλλον σαν προεκλογικη κινηση εντυπωσιασμου μοιαζει παρα σαν οργανωμενη πολιτικη παιδειας....εκτος και ακουσατε εσεις τιποτα αλλο περα απο την αγορα...π.χ.νεα βιβλια, αλλαγη στο συστημα με επιμορφωση για χρηση της νεας τεχνολογιας κτλ κτλ

2) ισως θα επρεπε να παμε ενα βημα βαθυτερα εαν θελουμε πραγματικα να δουμε αποτελεσματα. να αφησουμε τους υπολογιστες αυτους και το τεχνικα χαρακτηριστικα εχουν. και ερωτω εγω. μηπως θα επρεπε να φωναζουμε ωστε μια απο τις μιζες εκκατομυριων ευρω να μη δοθει σε καποιο κουμπαρο αλλα στην παιδεια ωστε να γινει το εκπαιδευτικο συστημα πραγματικα χρησιμο?
διοτι αν υπολογισετε: 10.000x100 = 1.000.000 ευρω. (βαλε αλλα 2-3 για οτι προκυψει)
σας φαινονται πολλα για επενδυση στο μελλον?
οχι λεω εγω...
απλα ακουγεται καλο οταν μιλας για 10.000 ανθρωπους. σου γεμιζει το αυτι πιο πολυ απο το 1εκ. ευρω....

mrsaccess
21-12-06, 14:44
Το θέμα είναι πως είναι δύσκολο να διαχωρίσουμε τον ρόλο του υπολογιστή ως παιχνίδι από το ρόλο του ως εργαλείο.

Μην κοιτάτε τα παιδιά τα οποία θα γίνουν οι αυριανοί μηχανικοί & πληροφορικάριοί μας και τα οποία αποτελούν το 5%(;) επί του συνόλου των παιδιών. Αυτά τα παιδιά μάλλον θα ξημεροβραδιάζονται ακόμα και με το laptop των 100$ και θα πείσουν τους γονείς τους αντί για playstation να τους πάρουν κανονικό υπολογιστή.

Ωστόσο στα υπόλοιπα παιδιά θέλουμε να δώσουμε ένα εργαλείο μάθησης (το οποίο συχνά θα φαντάζει αγγαρεία, όπως φαντάζουν τώρα τα βιβλία και τα τετράδια) και όχι μια δικαιολογία για παιχνίδι. Αν τους δώσουμε ένα laptop με μια nVidia GeforceGo τότε ξαφνικά το διάβασμα θα γίνει δικαιολογία για Need For Speed και θα αποκτήσουμε μια ολόκληρη γενιά που αντί να αθλείται και να παίζει στο δρόμο θα είναι κλεισμένη στα σπίτια κολλημένη σε μια οθόνη.

Ο υπολογιστής είναι το μέσο, είναι το εργαλείο της μάθησης και όχι η μάθηση η ίδια. Έρχεται να ενισχύσει την διδασκαλία και όχι να γίνει το κύριο αντικείμενο της διδασκαλίας. Δεν πρέπει να καταργηθεί το μάθημα της Ιστορίας για να μπει μάθημα C αλλά να ενισχυθεί το μάθημα της Ιστορίας με πρόσθετο οπτικοακουστικό υλικό και με καλύτερης ποιότητας κείμενα τα οποία θα κάνουν εκτενή χρήση links & references ώστε ο μαθητής να μπορεί να δει τη μεγάλη εικόνα και να ακολουθήσει εκείνη την οδό διαβάσματος που τον βολεύει.

ΥΣ. Τα laptop μπορεί να είναι φθηνά αλλά μερικές από τις δυνατότητες που έχουν δεν βρίσκονται σε κανέναν συμβατικό υπολογιστή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο τρόπος με τον οποίο δικτυώνονται.


@Stardusted: Δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιείς μεγαλύτερου μεγέθους γραμματοσειρά από τους υπολοίπους, είναι και κουραστικό για τους αναγνώστες. ;)

Stardusted
21-12-06, 15:11
2) ισως θα επρεπε να παμε ενα βημα βαθυτερα εαν θελουμε πραγματικα να δουμε αποτελεσματα. να αφησουμε τους υπολογιστες αυτους και το τεχνικα χαρακτηριστικα εχουν. και ερωτω εγω. μηπως θα επρεπε να φωναζουμε ωστε μια απο τις μιζες εκκατομυριων ευρω να μη δοθει σε καποιο κουμπαρο αλλα στην παιδεια ωστε να γινει το εκπαιδευτικο συστημα πραγματικα χρησιμο?
διοτι αν υπολογισετε: 10.000x100 = 1.000.000 ευρω. (βαλε αλλα 2-3 για οτι προκυψει)
σας φαινονται πολλα για επενδυση στο μελλον?
οχι λεω εγω...
απλα ακουγεται καλο οταν μιλας για 10.000 ανθρωπους. σου γεμιζει το αυτι πιο πολυ απο το 1εκ. ευρω....

Αυτό ακριβώς!

Ένας από τους λόγους που με ξενίζει η φθήνια με την οποία θέλουμε να δομήσουμε ένα σαθρό εκπαιδευτικό οικοδόμημα. Στην χώρα αυτή υπάρχουν χρήματα. Πολλά.
Και συνήθως δεν πάνε εκεί που πρέπει. Είναι κρίμα να θέλουμε να περάσουμε μια καλή εικόνα (γιατί μόνο εντυπώσεις κυνηγούν όλοι οι πολιτικοί μας, από όλα τα κόμματα, τουλάχιστον όσοι παίρνουν τις εκάστοτε αποφάσεις) δίνοντας ψίχουλα για υποδεέστερα μηχανήματα, την στιγμή που έχουμε την άνεση να κόψουμε 5-10 μίζες (ή όλες!) και να εκτιναχθούμε χιλιόμετρα μπροστά τόσο στην παιδεία όσο και σε άλλους τομείς.

1.000.000 ευρω φίλοι μου για τους γνωστούς αγνώστους, δεν αποτελούν καν σοβαρό ποσό μίζας. Εκείνες ξεκινάνε από 8-9 ψηφία και πάνω.

Αν έχει μείνει λίγη αξιοπρέπεια και υπερηφάνεια, οι ίδιοι οι γονείς πρέπει να εξαγριωθούν από τέτοιες κωμικές αποφάσεις και να τους πετάξουν τα laptop στα μούτρα.

Τα laptop αυτά φτιάχτηκαν για να βοηθήσουν παιδία του ΤΡΙΤΟΥ κόσμου που δεν έχουν να φάνε, και για εκεί είναι πάρα πολύ καλά. Δεν λέω πως είναι άχρηστα 100%.

Αλλα εδώ ΕΧΟΥΜΕ την δυνατότητα για πάρα πολύ καλύτερα (και μιλάω για το κράτος). Είναι ντροπή, μου θυμίζει πεινασμένους που τους πετάνε κάθε τόσο παξιμάδια ενώ τα ψυγεία είναι γεμάτα αστακούς.

ΥΓ – Έγραφα με μεγαλύτερη γραμματοσειρά ε? Και να σκεφτείς εγώ αναρωτιόμουν τόσες μέρες γιατί όλοι γράφουν με μικρότερη :p

whitecat
21-12-06, 15:21
@mrsaccess :
αν σχολιαζες με βαση το δικο μου ποστ....
φυσικα δεν λεω να καταργηθει η ιστορια και να μπει C.
αλλα να αναεωθει ο τροπος διδασκαλιας της ιστοριας ωστε να κεντριζει το ενδιαφερον των παιδιων.
και αυτο μπορει να γινει με χρηση τετοιων υπολογιστων. δε διαφωνω.
αλλα περα απο την αγορα τους δεν ειδα ειδηση που να αναφερεται σε καποιο εκπαιδευτικο πακετο ιστοριας που θα υποστηριζεται σε αυτους τους υπολογιστες.
ειδατε εσεις μηπως? δωστε λινκ αν ειναι.

Υ.Γ. δεν ειπα να μπει C.
αυτη τη στιγμη εχω στο σπιτι 2 λαπ-τοπ που πρεπει να φτιαξω με προγραμματα κτλ.
και τα δυο ανηκουν σε δυο παιδια φιλικων οικογενειων 18 ετων.
και τα δυο ειναι στο 1ο εξαμηνο καποιας σχολης πληροφορικης!!!
και τα δυο δεν εχουν ιδεα ομως απο βασικες λειτουργιες των υπολογιστων (να πατησουν yes, next, next, finish για install η να λειτουργησουν ενα word processor)
ενω την ιδια στιγμη σαν εφηβοι ηταν αστερια στο playstation.


αν γινει σωστος συνδυασμος τεχνολογιας και π.χ. ιστοριας πιστευω οτι:
και ιστορια θα μαθουν (βαλε οποιοδηποτε μαθημα θελεις εδω)
και με την τεχνολογια με γονιμο τροπο θα ασχοληθουν (αρα περισσοτερες πιθανοτητες το ποσοστο που μπορει πραγματικα να κανει κατι με την τεχνολογια να εχει ανοιχτο το δρομο μπροστα του να το κανει)

edit: και χαιρομαι που το ξαναεπισημαινει ο αποπανω μου: δεν ειναι κατακριτεα η κινηση αυτη καθ εαυτη.
ειναι κατακριτεο ομως αν κοιταξουμε λιγο πιο βαθια και δουμε τι δυνατοτητες υπαρχουν (αν δεν τα δωσουν ξανα στους κουμπαρους), τι εγινε στην πραξη (1 εκ. ευρω), και πως παρουσιαζεται (σε 10.000 παιδια! ναι σε τοσα πολλα!).
απο τη στιμγη που υπαρχει δυνατοτητα για κατι πολυ καλυτερο.....
και δεν μιλαω για καρτες γραφικων. μιλαω για υπολογιστες με linux με χαλια καρτα γραφικων που θα μπορουν ομως τα παιδια να μαθαινουν και να πειραματιζονται με προγραμματα (που απαιτω να τα πληρωσει το κρατος που πληρωνω φορους) εκπαιδευτικα.

mrsaccess
21-12-06, 15:31
Γενικά σχολίαζα, απλά έτυχε το post μου να είναι μετά από το δικό σου! :p
Αυτό για τον τρόπο διδασκαλίας το είπα και εγώ, είναι το πλέον δύσκολο μέρος καθώς το τετράδιο και το μολύβι υπάρχουν αιώνες και δεν είναι τόσο απλό να τα αντικαστήσουμε. Χρειάζεται προσεκτική μελέτη και σχεδιασμός από άτομα με διορατικότητα. :)

apostol70
21-12-06, 15:54
Και ένα καλά μελετημένο και οργανωμένο πρόγραμμα σπουδών συνδυασμένο με τα κατάλληλα προγράμματα και σοβαρή επιμόρφωση των δασκάλων/καθηγητών σε αυτό με στόχους και προοπτική.

Και όχι ένα πρόγραμμα με στόχο να φάνε μερικοί παρατρεχάμενοι και που θα το αλλάξε ο επόμενος υπουργός παιδείας για να φάνε οι δικοί του παρατρεχάμενοι και για να γράψει και αυτός ιστορία

esquellot
21-12-06, 16:01
Και ένα καλά μελετημένο και οργανωμένο πρόγραμμα σπουδών συνδυασμένο με τα κατάλληλα προγράμματα και σοβαρή επιμόρφωση των δασκάλων/καθηγητών σε αυτό με στόχους και προοπτική.

Και όχι ένα πρόγραμμα με στόχο να φάνε μερικοί παρατρεχάμενοι και που θα το αλλάξε ο επόμενος υπουργός παιδείας για να φάνε οι δικοί του παρατρεχάμενοι και για να γράψει και αυτός ιστορία

Σωστά μιλάς.
Θα προσθέσω και τούτο. Να γίνει προαπαιτούμενο προσόν για τον διορισμό των καθηγητών η πιστοποιημένη γνώση χρήσης υπολογιστή.
Για να μην έχουμε αθλιότητες με αυτούς τους εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν σεμινάρια ΤΠΕ για τις βασικές δεξιότητες στη χρήση υπολογιστή και μετά δεν πήγαν να δώσουν εξετάσεις πιστοποίησης, αλλά αρκέστηκαν μόνο στην καταβολή της πρώτης δόσης του επιδόματος των 293,50€. Βλέπετε για να τους καταβληθεί και η δεύτερη ισόποση δόση έπρεπε να έχουν πετύχει στην πιστοποίηση.

pfoul
21-12-06, 16:14
Νομίζω πως πολύς κόσμος δυστυχώς πέφτει στην παγίδα να νομίζει ότι Η/Υ=μόρφωση. Όχι. Απλά είναι εξειδικευμένη ημιμάθεια. Είναι εργαλείο και όχι αυτοσκοπός. Δεν χρειάζεται διανομή σε παιδιά από τόσο μικρή ηλικία. Η γλώσσα είναι το σημαντικότερο και κατά δεύτερο λόγο το πώς χρησιμοποιώντας τα ελάχιστα δυνατά να κάνουν ένα σωρό πράξεις και ο,τιδήποτε άλλο (=φαντασία, εφευρετικότητα). Αρκεί να είναι καλό το εκπαιδευτικό σύστημα και οι εκπαιδευτικοί να έχουν όρεξη. Ορισμένες ώρες σε Εργαστηριακούς Υπολογιστές είναι υπέρ-αρκετές.
Το να βλέπω ένα σωρό εργασίες όπου ο πολύς κόσμος δεν ξέρει να εκφρασθεί, λυπάμαι, αλλά αυτό συνεπάγεται λοβοτομή και το βλέπω τακτικότατα. Χρειάζεται η γλώσσα και η φιλοσοφία, γιατί το βασικό είναι να μάθει κανείς να σκέφτεται και να μπορεί να οργανώσει και να μεταδώσει τις σκέψεις του.
Δεν πέφτω σε παγίδα αρχαιοπληξίας, αλλά ξέρω να εκτιμώ τα καλά του παρελθόντος.
Οι σημερινοί "μεγάλοι" του οποιουδήποτε χώρου είναι εν πολλοίς αυτό που είναι επειδή είχαν καλούς δασκάλους. Το ζητούμενο λοιπόν είναι να αναζητηθεί το εκπαιδευτικό σύστημα και δάσκαλοι που ανέδειξαν τέτοιους δασκάλους (για Ελλάδα αυτό θα σήμαινε 3 γενιές πίσω από την σημερινή => ο σημερινός 30άρης από 40-50 χρόνια πίσω).

Φιλικά

Jim Slip
21-12-06, 23:30
Θα γίνουν τα παιδιά ακόμα πιο βλαμμένα από ότι ήδη είναι.

Δύσκολο φίλε.

gassim
22-12-06, 23:30
Μην πέφτετε στο σφάλμα της απόδοσης. Δηλαδή όσοι μάθαμε σε παλιούς υπολογιστές δεν ξέρουμε από υπολογιστές; Τότε προτείνω και τα μαθήματα οδήγησης να γίνονται σε Porsche και πρώτο αυτοκίνητο καθενός να είναι μια Ferrari. Όταν μάθει να οδηγά καλά του παίρνουμε ένα Atos. :roll:
Σε αυτά τα μηχανήματα μπορεί να τρέξει όλο το λογισμικό που θα χρειαστεί ποτέ ένας μαθητής και όχι μόνο.

Το στοίχημα είναι το κατά πόσο θα μπορέσουμε να ενσωματώσουμε πραγματικά αυτά τα laptop στο εκπαιδευτικό μας σύστημα ώστε να μετατραπούν σε πολύτιμους βοηθούς και όχι σε άχρηστα παιχνίδια.
Αυτό είναι το δυσκολότερο όλων και δυστυχώς ως τώρα καμία είδηση δεν έχω δει για νέες μεθόδους διδασκαλίας που θα εφαρμοστούν την επόμενη σχολική χρονιά.
Ένα ακόμη εμπόδιο θα είναι κάποιοι καθηγητές, ειδικότερα οι παλιές σειρές, είτε επειδή δεν γνωρίζουν και δεν θέλουν να μάθουν υπολογιστές είτε επειδή είναι στη λογική του δημόσιου υπαλλήλου (αλήθεια, καθηγήτρια να καθαρίζει φασολάκια στην τάξη έχετε δει; :lol: :( ).

εδω στην πρώτη σελίδα ενας καθηγητής εξέφρασε την άποψη οτι ο υπολογιστής θα κάνει τα παιδιά βλαμμένα, οπότε μην περιμένεις και πάρα πολλά.
Ωστόσο τα νέα είναι πολύ καλά γιατί ακόμα και αν δεν υπάρξει πλήρης ενσωμάτωση του λάπτοπ στο εκπαιδευτικό σύστημα, οι νεαροι μαθητές θα επωφεληθούν απο την χρήση του και πολύ σύντομα προβλέπω οτι θα γνωρίζουν περισσότερα απο τους δασκάλους τους.

gassim
23-12-06, 00:10
Είμαι κάθετα αντίθετος στην παραπάνω κίνηση, γιατί χρειάζεται ΜΕΤΡΟ. Γιατί πρέπει ντε και καλά τα παιδιά να έχουν δικό τους Η/Υ στο δημοτικό και μάλιστα στις πρώτες 4 τάξεις; Μία απλή εξοικείωση είναι αρκετή.
Και τι έχουν οι "απαρχαιωμένες" μέθοδοι; Δηλαδή όσοι έμαθαν να διαβάζουν και να γράφουν σωστά, όσοι είδαν γεωμετρία ή αργότερα υπολογισμό τετραγωνικής ρίζας στον πίνακα έχασαν;
Η δημιουργικότητα του διδάσκοντος δεν είναι κάτι που οπωσδήποτε χρειάζεται υπολογιστή, αλλοιώς οι αρχαίοι ημών θα είχαν μείνει να παίζουν με βελανίδια και όχι αυτά που κατάφεραν (πρόσφατη εκπομπή στην ΕΤ-3 με τα σύγχρονα αποτελέσματα για τον μηχανισμό των Αντικηθύρων).
Όπως πολύ σωστά είπε ένας προλαλήσας, ας μάθουν να μιλάνε και να γράφουν σωστά (και όχι τις εσκεμμένες λοβοτομές με το "αβγό" και το "αφτί") και να υπολογίζουν με χαρτί και μολύβι (και όχι με έναν μόνο τρόπο) και θα ακολουθήσουν στην ώρα τους οι αριθμομηχανές και οι υπολογιστές. Είναι εργαλεία και ΟΧΙ αυτοσκοπός, αλλά μετά από το πιο βασικό εργαλείο: την γλώσσα (λόγος/γραφή).

Φιλικά

Το ιντερνετ θεωρείται σήμερα η μεγαλύτερη εξέλιξη στην ιστορία της ανθρωπότητας μετά την ανακάλυψη της γραφής.
Οι φιλόσοφοι και οι συγγραφείς του σήμερα διατηρούν blog, τα περιεχόμενα ολόκληρων βιβλιοθηκών ψηφοποιούνται και διατίθενται δωρεάν στο διαδίκτυο, ο τρόπος που επικοινωνούν, μαθαίνουν και κοινωνικοποιούνται οι άνθρωποι έχει αλλάξει εξ' αιτίας του και έχουμε εκμεταλευτεί μόλις ενα μικρό μέρος απο τις δυνατότητες του.
Αναφέρθηκες στον μηχανισμό των Αντικυθήρων, αναρωτιέμαι αν ο εφευρέτης του αντιμετώπισε ανάλογο σκεπτικισμό απο όσους πίστευαν οτι πρέπει να υπολογίζουν την τροχιά των πλανητών με "χαρτί και με μολύβι" και όχι με "μηχανές".

NeK
23-12-06, 00:30
Ο υπολογιστής αυτός είναι ένα πραγματικό φαινόμενο, μην βλέπετε τις μικρές δυνατότητες σε ισχύ αλλά εστιάστε λίγο στις λειτουργικές δυνατότητες του. Είναι ένα από τα ελάχιστα έργα που ακαδημαικοί και επιστήμονες έχουν δώσει και δίνουν τα δυνατά τους για να το δημιουργήσουν.

Εγώ πιστεύω ότι θα έχει μεγάλη επιτυχία και θα βοηθήσει πολύ την παιδεία, θα έλεγα θα την αναβαθμίσει.

Πολύ καλά κάνανε και επιλέξανε να το φέρουν και στην Ελλάδα, παρότι φαντάζει να προορίζεται για τρίτες χώρες, γιατί η χώρα μας έχει σοβαρό πρόβλημα πληροφορικού αναλφαβητισμού και είμαι σίγουρος ότι είναι χίλιες φορές προτιμώτερο να μάθει ένα παιδί την πληροφορική μέσω ενός ανοικτού λογισμικού χωρίς εμπορικά σήματα και κρυφά σημεία. Όλα είναι μπροστά του και αύριο θα γνωρίζει τι εστί η κάθε εφαρμογή ακόμη και λετουργικά που θα εντικρύζει γιατί θα έχει παιδεία, γνώση και εκπαίδευση.

Μπράβο!

ΥΓ. Το σημείο που θα ήθελα να τονίσω και να πω την γνώμη μου είναι η "ελληνικοποίηση" του, πρέπει να δωθεί πολύ μεγάλη προσοχή στην μετάφραση και να γίνει σωστά και με μέθοδο κατά προτίμηση από ακαδημαικούς που κατέχουν και τη πληροφορική! Ελπίζω εν έτη 2006 να μην αντιμετωπίσουμε πρόβλημα όπως συχνά κάναμε στο παρελθόν.

diabibas
23-12-06, 02:11
Οι υπολογιστές καλώς δίνονται. Σήμερα έχουμε ξεχάσει την αρχική σημασία του υπολογιστή και τον λόγο ύπαρξής του. Αναλωνόμαστε καθημερινά με το πως θα βάλουμε το καλύτερο hardware, λες και αν σου δώσει λίγα frame παρακάτω θα το καταλάβεις.

Το συντριπτικό ποσοστό των παιδιών που ξέρω το μόνο που κάνουν είναι είτε να παίζουν παιχνίδια, αναζητώντας την καλύτερη κάρτα γραφικών είτε να κατεβάζουν τα πάντα από το ίντερνετ. Μάλιστα στα σχολεία υπάρχει και συναγωνισμός ποιος κατέβασε τα περισσότερα GB αυτό το μήνα.

Αυτά λοιπόν τα παιδιά θεωρούν ότι ξέρουν από υπολογιστή, και ουσιαστικά δεν έχουν ιδέα. (ένα πρόσφατο παράδειγμα που είχα από ένα τέτοιο παιδί... έψαχνε για μνήμες και θεωρούσε ότι το DELAY και οι τιμές Τ περιόδου προσπέλασης έπρεπε να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερες γιατί... ντρεπόταν να πει στους φίλους του ότι έχει πολύ μνήμη αλλά λίγο στις άλλες τιμές... ένα μπάχαλο)

Φοβάμαι ότι με το που θα έρθουν οι υπολογιστές αμέσως θα δούμε αγγελίες πώλησης αυτών για να πάρουν τα παιδιά το τρομερό κινητό που θα κυκλοφορεί τότε.

ΚΑΛΩΣ θα έρθουν οι υπολογιστές, καλώς ΔΕΝ θα είναι ιδιαίτερα ικανοί για τα παιχνίδια... μήπως και κάτσουν και ασχοληθούν λίγο και με άλλα πράγματα στον υπολογιστή.

apostol70
23-12-06, 21:20
Υποθέτω ότι αν δοθούν οι υπολογιστές θα υπάρχουν και κάποιες δικλείδες ασφαλείας σχετικά με την πώληση

pfoul
24-12-06, 11:01
Το ιντερνετ θεωρείται σήμερα η μεγαλύτερη εξέλιξη στην ιστορία της ανθρωπότητας μετά την ανακάλυψη της γραφής.
Οι φιλόσοφοι και οι συγγραφείς του σήμερα διατηρούν blog, τα περιεχόμενα ολόκληρων βιβλιοθηκών ψηφοποιούνται και διατίθενται δωρεάν στο διαδίκτυο, ο τρόπος που επικοινωνούν, μαθαίνουν και κοινωνικοποιούνται οι άνθρωποι έχει αλλάξει εξ' αιτίας του και έχουμε εκμεταλευτεί μόλις ενα μικρό μέρος απο τις δυνατότητες του.
Αναφέρθηκες στον μηχανισμό των Αντικυθήρων, αναρωτιέμαι αν ο εφευρέτης του αντιμετώπισε ανάλογο σκεπτικισμό απο όσους πίστευαν οτι πρέπει να υπολογίζουν την τροχιά των πλανητών με "χαρτί και με μολύβι" και όχι με "μηχανές".

Πέφτεις και εσύ στην συνηθισμένη παγίδα: Αναφέρεσαι σε υπηρεσίες και χρήσεις τους που γίνονται τουλάχιστον από το γυμνάσιο και μετά, ενώ εδώ μιλάμε για πρώτες τάξεις δηματικού. Το βασικό για ένα παιδί είναι ο λόγος (και κατ' επέκταση η γραφή) και λίγη φιλοσοφία (τα βασικά) για να μάθει να σκέπτεται και να εκφράζεται και να είναι δημιουργικό (φαντασία).
Οι υπολογιστές και το Διαδίκτυο μπορούν να περιμένουν ως εργαλεία μετά. Αλλοιώς η ανωριμότητα θα οδηγήσει σε κακή χρήση εργαλείων όπως είναι οι δικτυακές υπηρεσίες. Εξ άλλου το διαδίκτυο δεν είναι πανάκεια και δεν πρέπει να το λησμονούμε αυτό.
Κάθε τι πρέπει να γίνεται στην ώρα του.

Φιλικά

esquellot
24-12-06, 11:59
Οι υπολογιστές και το Διαδίκτυο μπορούν να περιμένουν ως εργαλεία μετά. Αλλοιώς η ανωριμότητα θα οδηγήσει σε κακή χρήση εργαλείων όπως είναι οι δικτυακές υπηρεσίες. Εξ άλλου το διαδίκτυο δεν είναι πανάκεια και δεν πρέπει να το λησμονούμε αυτό.

Ξεχνάς κάτι. Ο υπολογιστής δεν είναι μόνο για να σερφάρεις στο διαδίκτυο. Μπορεί να κάνει κι άλλα πολλά.

gassim
24-12-06, 16:06
Πέφτεις και εσύ στην συνηθισμένη παγίδα: Αναφέρεσαι σε υπηρεσίες και χρήσεις τους που γίνονται τουλάχιστον από το γυμνάσιο και μετά, ενώ εδώ μιλάμε για πρώτες τάξεις δηματικού. Το βασικό για ένα παιδί είναι ο λόγος (και κατ' επέκταση η γραφή) και λίγη φιλοσοφία (τα βασικά) για να μάθει να σκέπτεται και να εκφράζεται και να είναι δημιουργικό (φαντασία).
Οι υπολογιστές και το Διαδίκτυο μπορούν να περιμένουν ως εργαλεία μετά. Αλλοιώς η ανωριμότητα θα οδηγήσει σε κακή χρήση εργαλείων όπως είναι οι δικτυακές υπηρεσίες. Εξ άλλου το διαδίκτυο δεν είναι πανάκεια και δεν πρέπει να το λησμονούμε αυτό.
Κάθε τι πρέπει να γίνεται στην ώρα του.

Φιλικά

Εχεις ενα δίκιο, κι εγω που άρχισα να ασχολούμαι με υπολογιστές απο το γυμνάσιο και μετά δεν έπαθα τίποτα.
Το πρότζεκτ βέβαια είναι να δωθεί ο υπολογιστής σε τριτοκοσμικές χώρες που τα παιδιά δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στην γνώση και την ενημέρωση.
Αλλά και στην ελλάδα, αν και δεν είμαστε τριτοκοσμική χώρα, τα παιδιά νομίζω οτι θα ωφεληθούν μιας και θα δούν οτι υπάρχει και κάτι πέρα απο το playstation.
Δηλαδή μπορεί να αποδεχθεί ενα χρησιμο εργαλείο που θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις παραδοσιακες μεθόδους διδασκαλίας και ταυτόχρονα θα εισάγει τα παιδιά στον σημερινό (και κυρίως στον αυριανό) τρόπο μάθησης

Βέβαια ολα αυτά θα τα δούμε στην πράξη, καμιά φορά και οι καλύτερες ιδέες δεν εφαρμόζονται σωστά

Παααντα φιλικά :)

letterman
25-12-06, 01:08
Θέλω να πιστεύω ότι αυτό μόνο καλό θα κάνει και θα αποτελέσει μια εναλλακτική λύση για μάθηση που θα δώσει νέο κίνητρο και στον εκπαιδευτικό που έχει επαναπαυθεί σε απαρχαιωμένες μεθόδους διδασκαλίας αλλά και στον μαθητή που θα καταλάβει από νωρίς τις δυνατότητες του μέσου, ειδικά όταν πια τα βιβλία θα κυκλοφορούν μόνο σε ψηφιακή μορφή.
Έχω θετική προδιάθεση κι αισιοδοξώ. Ίδωμεν.


συμφωνφ και εγω με την αποψη σου !!!

και ειμαι υπερβολικα αισιοδοξος ... ισως και να ειναι η αρχη μιας νεας εποχης ;)

BigLion
26-12-06, 22:37
Ναι. Το μόνο που διαφωνω είναι το ψηφιακό βιβλίο. Αν και θα αυξηθει η χρήση ebooks, το βιβλίο ποτέ δεν πεθαίνει.....;)

hel
08-01-07, 11:17
Δώστε και σώστεεεε.Για φοιτητές δεν μπορούν να το κάνουν; Οι μαθητές τι ανάγκη έχουν αφού μέχρι β λυκείου δεν έχουν πληροφορική, ενώ εργασίες και τέτοια δεν κάνουν ούτε για πλάκα και με το δίκιο τους αφού δεν προλαβαίνουν τα παιδιά.

mrsaccess
08-01-07, 11:35
Για φοιτητές έχει ακουστεί αυτό: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_100005_25/08/2006_195219

@ ADSLgr.com All rights reserved.