PDA

Επιστροφή στο Forum : Μερικές απορίες (πως λέμε "είμαι άσχετος"?) :P



AmorisDolor
23-12-06, 01:38
Πρώτο μου post στο forum, και έχω την τιμή να ξεκινήσω ρωτώντας κάτι. Τέέέέέλος πάντων.

Πέρυσι τον Αύγουστο απέκτησα και εγώ μια σύνδεση με τη FORTHNet (κανονική, όχι πακέτα κλπ) η οποία πρόσφατα αναβαθμίστηκε σε 1024/256 (από 512/128 αρχικά). Επηρεασμένος από την ταχύτητα, θέλω να κάνω τη μεγάλη κίνηση και να περάσω στα 2Mbit! :p

Το modem-άκι (καλά διαβάσατε, περί modem μιλάμε!) που πήρα από το Πλαίσιο στην τιμή των 19,99€ δε μπορώ να πω ότι με έχει ικανοποιήσει, οπότε σκέφτηκα μια και καλή να το αλλάξω και αυτό.

Θέλω να πάρω το P662HW-61 της ZYXEL (details @ e-shop.gr (http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.613671)) ένας συνδυασμός ADSL/ADSL2/ADSL2+ Modem/Router (να ετοιμαζόμαστε και για τις νέες τεχνολογίες!). Ασύρματο, με Wi-Fi.

Εν πάση περιπτώσει, ορίστε και οι ερωτησούλες που ήθελα να σας κάνω:

Θα πρέπει να "ενημερώσω" και τον ΟΤΕ για αυτή μου τη μετατροπή? Κοινώς, πρέπει να αναβαθμιστεί και η γραμμή (πρόσβαση) από την πλευρά του ΟΤΕ?
Θα πρέπει να περιμένω πάλι για "πόρτα" (όπως με είχαν πρήξει κάποτε) ή αυτή τη φορά απλά αλλάζουν τα νούμερα και μπαίνω με διπλή ταχύτητα?
Το μηχανάκι της ZYXEL αξίζει τα 230€ ή καλύτερα να πάρω ένα "μιας χρήσης"? Σημ., μιας χρήσης σημαίνει πως περιμένουμε να "σκάσει" για να το αλλάξουμε!



Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους απαντήσουν, και ελπίζω να ολοκληρώσω τη δουλειά πριν τις 27 που τελειώνει και η συνδρομή μου.

:hmm:

nnn
23-12-06, 02:02
Η γραμμή είναι στο όνομα σου ? αν ναι θα ζητήσεις από τον Οτέ να στην μετατρέψει σε 2Mbit και μετά θα ζητήσεις το ίδιο και από τη 4νετ.
Δεν θα περιμένεις για πόρτα απλά 2-3 μέρες για την αλλαγή της ταχύτητας.

Καλώς ήρθες.

Gordito
23-12-06, 02:12
230€????
Πολλα δεν ειναι? Ιδιως οταν προκειται για απλη προσωπικη χρηση.
Νομιζω καποια επιλογη στα 100€ max ειναι υπεραρκετη για πολυ καιρο.;)

AmorisDolor
23-12-06, 13:55