Επιστροφή στο Forum : προβληματική κάρτα
πριν 15 μέρες έφτιαξα ένα pc και έχει πρόβλημα η κάρτα γραφικών που να τη στείλω στο vision η στην nvidia?εχει η n vidia τμήμα επιστροφών? στην Ελλάδα τη λέτε εσείς? είναι μια 630 ddr3
Στο Visionstudio, βέβαια.
Να οπλιστείς με υπομονή όμως. Εγώ αντικατέστησα σκληρό που από την αγορά του βγήκε προβληματικός, και 9 μέρες τώρα ακόμα περιμένω να έρθει καινούριος. Πρόκειται για το εξωτικό :hmm: μοντέλο WD Caviar Black 1T
μόνο μην κάνουν το λάθος και στείλουν την ίδια θα τους κάνω άνω κάτω αν και έχω την εντύπωση ότι ήταν η κάρτα μεταχειρισμένη ελαφρός και ήταν επιστροφή απλός νόμιζαν οτι την επιδιόρθωσαν στο κουτί της μέσα δεν είχε ούτε manoual ούτε ανταπτορες και το κουτί δεν ήταν και καλά σφραγισμένο τη πρώτη φορά περνώ κάρτα μόνο να μην δουλεύει και θα τα πούμε καλά θα πάω στο μαγαζί τους και θα τους κάνω ρεζίλη όπως επισεις και σε άλλα μεγάλα σαιτ ας ελπίσω όμως ότι δεν είναι έτσι
Ισως και να έχει να κάνει με την κρίση στη χώρα μας (ανύπαρκτο stock). Πρώτη φορά χρειάστηκε να επιστρέψω κάτι σε visionstudio και η αργοπορία τους είναι ξενέρωμα.
2 κάρτες γραφικών sapphire που πήρα από εκεί ήταν πάντως σφραγισμένες με το αυτοκόλλητο της sapphire, (και ο δίσκος ήταν σε σφραγισμένο σακουλάκι τεσπα αυτά συμβαίνουν)
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι κάποια συσκευασία ανοικτή σε αμεταχείριστο προιόν.
@ ADSLgr.com All rights reserved.